Course Progress Card [Stage 6].pdf

(159 KB) Pobierz
QPrint
CALLAN METHOD - COURSE PROGRESS CARD
YEAR: 2007
STAGE: 6
NAME OF COURSE:
SPEED OF LEARNING:
COMMENTS:
Montana
Good group, during the exam 5 everyone had
more than 83 marks out of 100.
REVISION - 25&
Monday + Wednesday
NEW MATERIAL - 5-7&
Reading - once or twice
Dictation - twice
18 00 Ï 19 50
No Date Month Last
paragraph
Last word
Reading Dictation Signature
Comments
0 3
JAN
EXAM 5
MK
1 5
442
TM
2
5
452 RATHER THAN
70
MG
3 10
450
71
ÿK
4 10
459 UNFAIR
43 IM
5 12
457
(43) AS
6 12
464 LOSS
72
WM
7 17
455
ÿK
8 17
471 PASSPORT
73
44 IM
9 19
462
74
AS
10 19
476 ROSE
75
TM
11 24
475
(44) WD
12 24
484 FLAT
76
ML
13 26
480
45 TW
14
26
490 LATENESS
77
46 MG
15 1
------
FEB
488
(45) MM
16 1
495 ROUGHLY
78
ÿC
17 3
495
(46) KL
18 3
501 ELECTRIC
SM
19
8
498
79
MK
20 8
508 FLOWN
80
47 TM
21 10
508
MG
22 10
513 MATTER
(47) ÿK
23 15
511
81
IM
24
15
520 MADE TO MEASURE
48 AS
- 1 -
1728753.021.png 1728753.022.png 1728753.023.png 1728753.024.png 1728753.001.png 1728753.002.png 1728753.003.png 1728753.004.png 1728753.005.png 1728753.006.png
CALLAN METHOD - COURSE PROGRESS CARD
No Date
Last
paragraph
Last word
Reading Dictation Signature
Coments
25 17
FEB
520
82
AS
26 17
527 RISEN
(48) WM
27 22
524
83
ÿK
28 22
531 MICE
49 IM
29
24
530
84
AS
30 24
539 ALTHOUGH
(49) TM
31 29
539
85
WD
32 29
549 DEFEND
50 ML
33 31
498 REVISION
(50) TW Revision 3 hr.
34
31
549 REVISION
86
MG
35 5
-----
MAR
549 REVISION
MM
ÿC Exam 6
36 5
EXAM 6
37
38
39
40
- 2 -
1728753.007.png 1728753.008.png 1728753.009.png 1728753.010.png 1728753.011.png 1728753.012.png 1728753.013.png 1728753.014.png 1728753.015.png 1728753.016.png
CALLAN METHOD - COURSE PROGRESS CARD
Uwagi:
1 jednostka lekcyjna Î ( podkreĻlona ); powtrzenie z ostatnich 20 paragrafw, wpisaę
ostatni powtrzony paragraf, a kartkĢ samoprzylepnĢ w TeacherÓs Book zaznaczyę w
ostatnio czytane pytanie
2 jednostka lekcyjna Î (brak podkreĻlenia); ewentualne dokoıczenie powtrki i
wprowadzenie nowego materiaþu (przedziaþ wprowadzanych paragrafw zaleŇy od
poziomu Î patrz tabelka na str. 4), wpisaę ostatni nowy paragraf i ostatnio
wprowadzane sþwko, a kartkĢ samoprzylepnĢ w TeacherÓs Book zaznaczyę w
ostatnio czytane pytanie
Czytanka lub dyktando, ktre jest przerabiane drugi raz naleŇy wziĢę w nawias.
Pierwsze dyktando jest tþumaczone przez kursantw.
Po zakoıczeniu poziomu 2, 4, 6, 8 kursanci nie przerabiajĢ GRAMMAR
QUESTIONS, alternatywħ mogĢ stanowię ęwiczenia gramatyczne (szczeglnie
zalecane po realizacji poziomu 5 i 6).
Lekcjħ naleŇy rozpoczĢę árundĢ pytaıÑ Î oprcz dowolnych pytaı, moŇna daę
kaŇdemu studentowi wyraŇenie lub sþwko, z ktrym student powinien utworzyę
pytanie. BezpoĻrednio po wejĻciu do klasy nauczyciel podaje wyraŇenie i zaczyna
rundħ pytaı. JeĻli student nie moŇe wymyĻlię pytania natychmiast, nauczyciel
przechodzi nie czekajĢc do nastħpnej osoby, a na koıcu moŇe powrcię do tego, ktry
pytania nie zadaþ, majĢc jednak na uwadze aby runda nie trwaþa zbyt dþugo. Ta sama
procedura moŇe byę zastosowana na koıcu lekcji.
STAGE 1: realizacja na ogþ wymaga do 23 jedn. lekcyjnych, lecz poziom ten naleŇy
realizowaę tak dþugo aŇ caþa grupa nie bħdzie miaþ problemw z materiaþem. Gdy
wyniki egzaminu bħdĢ niezadowalajĢce naleŇy przeprowadzię ponownĢ powtrkħ
etapu pierwszego (4 - 6 jed. lek.)
STAGE 2 - 10: czas realizacji danego poziomu powinien byę zbliŇony do 32 jed.
lekcyjnych, lecz nie powinien przekraczaę 40.
STAGE 11: tempo grupy i iloĻę czasu na realizacjħ materiaþu ustalana przez
metodyka, proszħ zwrcię szczeglnĢ uwagħ na naukħ wyraŇeı czasownikowych i
przyimkowych. Grupa decyduje o realizacji ADDITIONAL PHRASAL VERBS i
ADDITIONAL VACABULARY.
STAGE 12: realizacja poziomu jest uzaleŇniona od uczestnikw kursu, alternatywħ
moŇe stanowię 3-miesiħczny kurs przygotowawczy do egzaminw na poziomie B2 tj.
FCE, TELC.
- 3 -
 
CALLAN METHOD - COURSE PROGRESS CARD
Stage
Revision
New Material
1 - 6
25 &
5 - 7 &
7 - 8
20 &
9 - 10
7 - 10 &
15 &
11
it depends of headteacher
- 4 -
1728753.017.png 1728753.018.png 1728753.019.png 1728753.020.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin