Course Progress Card [Stage 12].pdf

(190 KB) Pobierz
QPrint
CALLAN METHOD - COURSE PROGRESS CARD
YEAR: 2008
STAGE: 12
NAME OF COURSE:
SPEED OF LEARNING:
COMMENTS:
London
REVISION - 20 &
NEW MATERIAL - 8-10 &
Reading - once
Dictation - twice
Monday + Wednesday
18 30 Ï 21 20
No Date Month
Last
paragraph
Last word
Reading
Dictation
Signature
Comments
0 21
April
EXAM 11
TM
1 21
1274 LINGER
169
MG
Passage 1
2
23
1280 SPOT
105 ÿK
Passage 2
3 23
1290 START
IM
Passage 3
4 28
1288
170
AS
5 28
1297 MUNCH
106 WM Passage 4
6 30
1297
171
ÿK
7 30
1303 STUFFY
107 IM
Passage 5
------
May
8 5
1303
172
AS
9 5
1307 RESPECTABLE
(105) TM
10 7
1307
(106) WD
11 7
1314 TO BE STRONG-MINDED 173
ML Passage 6
12 12
1314
TW
13 12
1320 CUT THINGS FINE
108 MG Passage 7
14
14
1320
(107) MM
15 14
1326 TIP
174
ÿC
Passage 8
16 20
1326
KL
17 20
1332 ALOOF
175 109 SM
Passage 9
18 21
1332
(108) MK
19
21
1332 BLOSSOM
TM Passage 10, 11
20 26
1342
176
MG
21 26
1341 UTTERLY INADEQUATE
ÿK Passage 12, 13
22 28
1350
110 IM
23 28
1360 RECEDE
177
JK Passage 14
- 1 -
19169005.051.png 19169005.062.png 19169005.071.png 19169005.072.png 19169005.001.png 19169005.002.png 19169005.003.png 19169005.004.png 19169005.005.png 19169005.006.png 19169005.007.png 19169005.008.png 19169005.009.png 19169005.010.png 19169005.011.png 19169005.012.png 19169005.013.png 19169005.014.png 19169005.015.png 19169005.016.png 19169005.017.png
CALLAN METHOD - COURSE PROGRESS CARD
No Date Month
Last
paragraph
Last word
Reading
Dictation
Signature
Coments
24 2
June
1360
111 AS
25 2
1367 TRUNDLE
178
TM Passage 15
26 4
1367
(109) WD
27
4
1377 FRAGRANT
(110) ML Passage 16, 17
28 9
1377
179 112 TW
29 9
1389 QUESTION 2/2
MG Passage 18, 19
30 11
1386
180 113 MM
31 11
1395 QUESTION C3/2
181 (111) AS
32
16
1395
(113) TM
33 16
1405
(114) WD Passage 20
34 18
1337 REVISION
182 (112) ML
35 18
1399 REVISION
(114) TW
36
37
38
39
40
- 2 -
19169005.018.png 19169005.019.png 19169005.020.png 19169005.021.png 19169005.022.png 19169005.023.png 19169005.024.png 19169005.025.png 19169005.026.png 19169005.027.png 19169005.028.png 19169005.029.png 19169005.030.png 19169005.031.png 19169005.032.png 19169005.033.png 19169005.034.png 19169005.035.png 19169005.036.png 19169005.037.png 19169005.038.png 19169005.039.png
CALLAN METHOD - COURSE PROGRESS CARD
Uwagi:
1 jednostka lekcyjna Î (podkreĻlona); powtrzenie, wpisaę ostatni powtrzony
paragraf, a kartkĢ samoprzylepnĢ w TeacherÓs Book zaznaczyę w ostatnio czytane
pytanie
2 jednostka lekcyjna Î (brak podkreĻlenia); ewentualne dokoıczenie powtrki i
wprowadzenie nowego materiaþu (przedziaþ wprowadzanych paragrafw zaleŇy od
poziomu Î patrz tabelka na str. 4), wpisaę ostatni nowy paragraf i ostatnio
wprowadzane sþwko, a kartkĢ samoprzylepnĢ w TeacherÓs Book zaznaczyę w
ostatnio czytane pytanie
Czytanka lub dyktando, ktre jest przerabiane drugi raz naleŇy wziĢę w nawias.
Pierwsze dyktando jest tþumaczone przez kursantw.
Po zakoıczeniu poziomu 2, 4, 6, 8 kursanci nie przerabiajĢ GRAMMAR
QUESTIONS, alternatywħ mogĢ stanowię ęwiczenia gramatyczne (szczeglnie
zalecane po realizacji poziomu 5 i 6).
Lekcjħ naleŇy rozpoczĢę árundĢ pytaıÑ Î oprcz dowolnych pytaı, moŇna daę
kaŇdemu studentowi wyraŇenie lub sþwko, z ktrym student powinien utworzyę
pytanie. BezpoĻrednio po wejĻciu do klasy nauczyciel podaje wyraŇenie i zaczyna
rundħ pytaı. JeĻli student nie moŇe wymyĻlię pytania natychmiast, nauczyciel
przechodzi nie czekajĢc do nastħpnej osoby, a na koıcu moŇe powrcię do tego, ktry
pytania nie zadaþ, majĢc jednak na uwadze aby runda nie trwaþa zbyt dþugo. Ta sama
procedura moŇe byę zastosowana na koıcu lekcji.
STAGE 1: realizacja na ogþ wymaga do 23 jedn. lekcyjnych, lecz poziom ten naleŇy
realizowaę tak dþugo aŇ caþa grupa nie bħdzie miaþ problemw z materiaþem. Gdy
wyniki egzaminu bħdĢ niezadowalajĢce naleŇy przeprowadzię ponownĢ powtrkħ
etapu pierwszego (4 - 6 jed. lek.)
STAGE 2 - 10: czas realizacji danego poziomu powinien byę zbliŇony do 32 jed.
lekcyjnych, lecz nie powinien przekraczaę 40.
STAGE 11: tempo grupy i iloĻę czasu na realizacjħ materiaþu ustalana przez
metodyka, proszħ zwrcię szczeglnĢ uwagħ na naukħ wyraŇeı czasownikowych i
przyimkowych. Grupa decyduje o realizacji ADDITIONAL PHRASAL VERBS i
ADDITIONAL VACABULARY.
STAGE 12: realizacja poziomu jest uzaleŇniona od uczestnikw kursu, alternatywħ
moŇe stanowię 3-miesiħczny kurs przygotowawczy do egzaminw na poziomie B2 tj.
FCE, TELC.
- 3 -
19169005.040.png 19169005.041.png 19169005.042.png 19169005.043.png 19169005.044.png 19169005.045.png 19169005.046.png 19169005.047.png 19169005.048.png 19169005.049.png 19169005.050.png 19169005.052.png 19169005.053.png
CALLAN METHOD - COURSE PROGRESS CARD
Stage
Revision
New Material
1 - 6
25 &
5 - 7 &
7 - 8
20 &
9 - 10
7 - 10 &
15 &
11
it depends of headteacher
12
20 &
7 - 10 &
- 4 -
19169005.054.png 19169005.055.png 19169005.056.png 19169005.057.png 19169005.058.png 19169005.059.png 19169005.060.png 19169005.061.png 19169005.063.png 19169005.064.png 19169005.065.png 19169005.066.png 19169005.067.png 19169005.068.png 19169005.069.png 19169005.070.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin