Najwazniejsze_zasady_prowadzenia_rozmow_telefonicznych_F23[1].docx

(17 KB) Pobierz
ĆWICZENIE 1

FORMULARZ

Najważniejsze zasady prowadzenia

rozmów telefonicznych – co należy robić,

a czego robić nie wolno

 

 

Wpisz w poniższej tabeli, co powinno się robić podczas rozmowy telefonicznej z klientem,
a czego robić nie wolno, mając na uwadze wszystkie aspekty profesjonalnego prowadzenia takich rozmów – zarówno wtedy, gdy ktoś telefonuje do ciebie, jak i wtedy, gdy ty do kogoś dzwonisz.

 

Należy

Nie wolno

 

 

 



©   Copyright by Graham Roberts-Phelps 2000. Authorized translation from the English language edition published by Gower Publishing Limited

©   Copyright for the Polish edition by Oficyna Ekonomiczna, Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych Sp. z o.o. 2003

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin