Wymiana jest prosta. Spuszczasz olej, odkr�casz misk� olejow�, wykr�casz i wymieniasz filtra - uwa�aj bo olej jeszcze b�dzie �cieka�. Skr�casz wszystko - zak�adaj�c now� uszczelk� i nast�pnie przystepujesz do wlewania oleju. Do wlewania oleju s�u�y ten duzy korek na klucz imbus 17 od spodu w misce - pami�taj skrzynia musi by� ca�kowicie zimna. Wlewasz najpierw oko�o 2,5-3 litr�w na zgaszonym silniku - a� zacznie lekko przelewa�, szykujesz sobie w szprycy nast�pn� ilo�� do wlania i odpalasz silnik - na pocz�tek mo�e sobie chodzic na parkingu (P). Lejesz ca�y czas, a� znowu zacznie przelewa� - wtedy zakr�casz korek na chwil� i druga osoba przerzuca powoli biegami. Nast�pnie trzyma go na wstecznym lub drive na hamulcu, a Ty w tym czasie odkr�casz korek i ewentualnie uzupe�niasz stan. Gdy ju� si� b�dzie przelewa� zakr�� korek i to wszystko. Pamietaj aby stara� si� to zrobi� w miar� szybko - od momentu odpalenia silnika skrzynia zaczyna si� nagrzewa� co powoduj� �e ze wzrostem temperatury rozszerza si� ilo�c oleju. Po spuszczeniu oleju przez korek kontrolny ,zdj�� misk� olejow� (uwaga w misce b�dzie jeszcze olej) zla� reszt� oleju ,zerwa� star� uszczelk� odkr�ci� filtr od sterownika ,umy� misk� ,odt�u�ci� ,za�o�y� nowy filtr , uszczelk� ,dokr�ci� misk� ,zala� na zgaszonym silniku do przelania poprzez dolny korek kontrolny, po przelaniu odpali� silnik i zalewa� a� zacznie olej wyp�ywa� ,zakr�ci� korek kontrolny, nast�pnie zagrza� SKRZYNI� do temperatury ok.80 stopni i ca�y czs na pracuj�cym silniku odkr�ci� ponownie kontrolny korek aby po nagrzaniu wyp�yn�� nadmiar oleju , zakr�ci� i jest stan. Je�li chodzi o olej u�y� zgodnego ze spec.BMW Ew.Dextron III Pozdrawiam Jerzy �okaj
bmwturek