RtL - karty spotkań.doc

(79 KB) Pobierz

To fight in the shade

Walcząc w Cieniu

Nurkując pionowo prosto z chmur pojawia się grupa mantikor. Tych, którzy polegają na sile swojego miecza, w walce przeciw tym stworom niemile się zaskoczą.

Lider

Krwawy Ogon to Straszliwa Matikora z 8 więcej życia, 1 więcej pancerzem i talentem Niepowstrzymany.

Słudzy

2 Mantikory

Zdolności

8 Zagrożenia: Posiłki (1 Mantikora)

4 Zagrożenia: Ten atak Krwawego Ogona zyskuje Rozprysk 1

 

Abandoned treasure

Opuszczony Skarb

Nieopodal szlaku zauważyliście starą, przegniłą sakwę rozłażąca się w szwach. Niewielkie wybrzuszenie w materiale, sprawiało wrażenie, że coś jest w środku, więc postanowiliście zajrzeć. W środku dostrzegliście błysk złota.

Niewalczące

Bohaterowie natychmiast otrzymują nagrodę, jakby właśnie wyszli zwycięsko ze spotkania.

 

A wandering merchant

Wędrujący Kupiec

„Witam serdecznie moi przyjaciele!” zakrzyknął tęgi mężczyzna z pomalowanej w jaskrawe barwy furmanki. „Nazywam się Bexley. Może bylibyście zainteresowani kupnem jakiegoś z moich, przedniej jakości, bogactw?”

Niewalczące

Bohaterowie spotkali wędrownego kupca imieniem Bexley. Rozpatrz to spotkanie, jakby bohaterowie robili zakupy w mieście z Targiem na poziomie trzy.

 

The sky darkens

Niebo zaszło Ciemnością

Zdało się, jakoby niebo zaszło ciemnością gdy napadła Was banda spragnionych krwi nożoskrzydłych, wrzeszcząc z dzikiego głodu.

Lider

Gax to Straszliwy Nożoskrzydły z 20 więcej życia i prędkością większą o 4.

Słudzy

4 Nożoskrzydłe, 1 Straszny Nożoskrzydły

Zdolności

4 Zagrożenia: Posiłki (1 Nożoskrzydły)

4 Zagrożenia: Ten atak Gax’a ma zdolność Krwawienie

 

The red necromancer

Szkarłatny Nekromanta

Brzek kości obwieścił obecność grupy szkieletów, prowadzonych przez nekromantę odzianego w czerwone szaty.

Lider

Szkarłatny Nekromanta to Straszliwy Czarnoksiężnik z 12 więcej życia i 1 więcej pancerzem. Zawsze udaje mu się pierwszy rzut na Nieśmiertelność.

Słudzy

6 Szkieletów, 2 Straszliwe Szkielety (wszystkie natychmiast umierają, gdy Szkarłatny Nekromanta na dobre umrze)

Zdolności

3 Zagrożenia: Posiłki (1 Szkielet)

 

Nova the dragon

Smoczyca Nova

Nagle mroczny cień przemknął nad Waszą grupą. Widząc, jak ogromny smok nurkuje w ataku, przeszedł Was mimowolny dreszcz.

Lider

Nova to Straszliwy Smok z 24 ranami więcej. Nova jest niewrażliwa na wszystkie przewlekłe efekty, ale atakuje wręcz i nie ma zdolności Zionięcie.

 

Brak Sług

Zdolności

4 Zagrożenia: Nova leczy się z 5 ran

8 Zagrożenia: Ten atak jest dystansowy i zyskuje zdolność Zionięcie

 

Lean and atthirst

Chuderlawy i Spragniony

Grupa zwierzoludzi zaszarżowała na Was z szaleństwem gdy tylko Was zobaczyła. Ich wódz odziany jest w czarną kolczugę. Z oddali słychać zbliżające się ujadanie psów.

Lider

Żelazny to Straszliwy Zwierzoczłek z 4 więcej życia, 2 więcej pancerza i Żelazną Skórą.

Słudzy

6 Zwierzoludzi

Zdolności

8 Zagrożenia: Posiłki

(1 Zwierzoczłek i 1 Piekielny Ogar)

 

The alechemist

Alchemik

„Witam,” przywitał się  jednooki mężczyzna. ”Macie przyjemność poznać Crowley’a, najświetniejszego w świecie Alchemika. Czy jesteście zainteresowani jakimiś eliksirami?”

Niewalczące

Drużyna spotkała wędrującego alchemika imieniem Crowley. Mogą natychmiast zakupić do pięciu dowolnych eliksirów po 25 monet każdy.

 

The savage beast

Wściekłe Bestie

Wrzeszcząc i wyjąc, grupa krwawych małp atakuje was prosto z drzew!

Lider

Purpurowy Grzbiet to Krwawa Małpa z 8 więcej życia.

Specjalne

Purpurowy Grzbiet i jego małpy płacą tylko 1 punkt ruchu za wejście na pole drzewa.

Słudzy

3 Krwawe Małpy

Zdolności

8 Zagrożenia: Posiłki (1 Krwawa Małpa)

 

lost

Zagubieni

Deszcz ciągle pada. Strugi wody lejące się z poszarzałych chmur rozmywają obraz okolicy widziany Waszymi oczami, zmuszając Was do ciągłego wytężania wzroku, aby nie zboczyć ze szlaku. W końcu docieracie do kresu Waszej podróży, tylko po to, by z jękiem  zdać sobie sprawę, że jakimś cudem zatoczyliście koło i wylądowaliście na powrót tam, skąd wyruszyliście!

Niewalczące

Drużyna wraca do lokacji, którą właśnie opuściła.

 

Snake underfoot

Węże pod Stopami

W wysokiej trawie dał się słyszeć syk i głośny szelest, zwiastujący grupę nag skaczącą do ataku, oraz podążającego za nimi ogra – ich sługę.

Lider

Nagdera to Straszliwa Naga z 20 więcej życia. Ma 2 więcej pancerza przeciw pochwyconym przez siebie przeciwnikom.

Słudzy

2 Nagi, 1 Ogr

Zdolności

5 Zagrożenia: Posiłki (1 Naga)

 

Troll bridge

Trolowy Most

Po przekroczeniu mostu, zostaliście zatrzymani przez grupę szczerzących się trolli.

„Łoj, co to tutej je? Widzi się jakoby wyście nam dużo winni za używać nasz trollowi most.”

Lider

Łamacz Nóg to Straszliwy Troll z 20 więcej życia i Regeneracją 8.

Specjalne

Jeśli bohaterowie oddadzą ćwierć swego złota (zaokrąglając w górę), mogę ominąć to spotkanie. Trolle nie mogą zaskoczyć drużyny.

Słudzy

2 Trolle

Zdolności

6 Zagrożenia: Posiłki (1 Troll)

 

A thief In the night

Nocny Złodziej

Budząc się o poranku odkrywacie, że ktoś albo coś przywłaszczył sobie część Waszej własności.

Niewalczące

Rzuć kością mocy i porównaj z poniższym:

Przypływ mocy: Nie zginęło nic cennego. Nic się nie dzieje.

Potężny atak: Drużyna traci ćwierć swego złota, zaokrąglone w górę.

Pudło: Każdy bohater traci jeden z używanych przedmiotów, wybrany losowo.

 

Sileni as the grave

Milczący jak Grób

Bez żadnego dźwięku, ciemna postać wychynęła z cieni, dzierżąc sztylet uformowany z lodu.

Lider

Cisza to Straszliwa Mroczna Elfka z 16 dodatkowymi ranami i +3 obrażeń

Specjalne

Cisza automatycznie zaskakuje bohaterów. Jeśli miejscem spotkania jest „Cichą Sadzawkę”, odrzuć ją i losuj jeszcze raz.

Brak Sług

Zdolności

2 Zagrożenia: Porusz Ciszę o jedno dodatkowe pole podczas jej ruchu.

 

wo headed giant

Dwugłowy Olbrzym

Straszliwy dwugłowy olbrzym kroczy ku Wam.

Lider

Adam to Straszliwy Olbrzym z 24 więcej życia i Regeneracją 4. Dodatkowo, gdy pierwszy raz się go zabije, Adam odradza się w pełni sił, ale tracąc zdolność Błyskawiczny Atak opisany poniżej

Brak Sług

Zdolności

8 Zagrożenia: Adam zyskuje zdolność Błyskawiczny Atak do końca tej tury.

 

The Hammer brothers

Bracia Młota

Dwa ogry dzierżące ogromne topory zastąpiło Wam drogę, uśmiechając się wyższością. „Wsze pieniądze albo wsze życie” powiedział jeden. „Ehrr, ajakbyta łoba?” powiedział drugi…

Lider

Mox i Pox to Straszliwe Ogry z 8 więcej życia i Regeneracją 4. Jeśli Odrzucą bohatera na pole z drzewem, bohater otrzymuje 2 dodatkowe rany (ignorujące pancerz).

Brak Słudg

Zdolności

8 Zagrożenia: Przerzuć rzut Mox’a lub Pox’a na Nieśmeirtelność

 

A sileni raid

Cicha Obława

Mimo, że nie zdołaliście usłyszeć niczego co by się do Was zbliżało, jakiś Wasz pierwotny instynkt ostrzegł Was, że w pobliżu czai się niebezpieczeństwo.

Lider

Sanguine to Straszliwy Ferrox z 20 dodatkowymi ranami. Każdy bohater dosięgnięty jego atakiem otrzymuje jeden dodatkowy żeton krwawienia.

Słudzy

4 Ferroxy, 1 Naga

Zdolności

5 Zagrożenia: Posiłki (1 Ferrox)

 

The circle of doom

Krąg Zagłady

„Nagle błyskawica energii wybuchła w pobliżu! Potrząsając głową by się otrzeźwić, widzicie kilku nadchodzących czarnoksiężników.”

Lider

Martigan to Straszliwy czarnoksiężnik z 16 więcej życia i Rozpryskiem 1.

Specjalne

Na początku walki na każdym bohaterze umieść żeton ogłuszenia.

Słudzy

4 Czarnoksiężników

Zdolności

6 Zagrożenia: Posiłki (1 Czarnoksiężnik)

 

The Wild hunt

Dzika Pogoń

Upiorny ryk przeszył nocną ciszę, a dookoła, zaraz za linią drzew rozległ się jakiś łoskot oraz niskie, groźne warczenie.

Lider

Złamany Kieł to Straszliwy Piekielny Ogar z 20 więcej życia. Na końcu każdej tury, Aura Złamanego Kła zadaje obrażenia wszystkim sąsiadującym bohaterom.

 

Specjalne

Bohaterowie nie mogą uciec z mapy.

Słudzy

4 Piekielne Ogary

Zdolności

4 Zagrożenia: Posiłki (1 Piekielny Ogar)

 

The blond moon

Krwawy Księżyc

Księżyc sięgnął swym osobliwym, krwistoczerwonym blaskiem, pobliskiego, starożytnego głazu. Sycząc i trzepocząc skrzydłami ze swojego antycznego więzienia został uwolniony demon. Odwracając się ku Wam uśmiechnął się drwiąco, „Nareszcie, Mezden ponownie zagasi swoje pragnienie krwią śmiertelników!”

Lider

Mezden to Straszliwy Demon z 16 więcej życia.

Brak Słudg

Zdolności

8 Zagrożenia: Mezden leczy się z 10 ran

 

The dark servant

Mroczny Sługa

W pobliżu szlaku, wrzeszcząc upiornie, czeka na Was mężczyzna w brązowym płaszczu.

„Ah, doskonale. Ofiary dla mych panów. Równie dobrze możecie się już poddać, jako, żem ja jest chroniony przez Jedynego Mroku.”

Lider

Mroczny Sługa to Straszliwy Kapłan Mroku z 20 więcej życia i 2 więcej pancerza. Jest niewrażliwy na Czarną Magię i wszystkie magiczne ataki przeciw niemu zadają zero obrażeń.

Brak Sług

Zdolności

6 Zagrożenia: Mroczny Sługa leczy się z 5 ran

 

The terrible nightmare

Straszliwy Koszmar

Cienista postać objawiła się w Twoich snach. „Więc, wy głupcy myślicie, że zdołacie mnie zniszczyć. Niechaj to będzie dla was lekcją! Moja moc może was dosięgnąć wszędzie!” Sięgając naprzód, tajemnicza postać wypaliła symbol na Twoim ramieniu. Obudziliście się z wrzaskiem tylko po to, by spojrzawszy w dół zobaczyć, że symbol nadal tam jest.

Niewalczące

Każdy bohater otrzymuje 4 rany (ignorujące pancerz). Obrażenia są zredukowane o 1 za każdy przypływ mocy wyrzucony na dwóch czarnych kościach mocy.

 

Patchs riders

Rabusie Łaty

Żałosne zbiorowisko nieszczęśników prowadzone przez zwierzoczłeka z opaską na oku zamierza Was obrabować.

Lider

Łata to Straszliwy Zwieczoczłek z 12 więcej życia. Jego zdolność Dowodzenia działa w pr...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin