To fight in the shade
Walcząc w Cieniu
Nurkując pionowo prosto z chmur pojawia się grupa mantikor. Tych, którzy polegają na sile swojego miecza, w walce przeciw tym stworom niemile się zaskoczą.
Lider
Krwawy Ogon to Straszliwa Matikora z 8 więcej życia, 1 więcej pancerzem i talentem Niepowstrzymany.
Słudzy
2 Mantikory
Zdolności
8 Zagrożenia: Posiłki (1 Mantikora)
4 Zagrożenia: Ten atak Krwawego Ogona zyskuje Rozprysk 1
Abandoned treasure
Opuszczony Skarb
Nieopodal szlaku zauważyliście starą, przegniłą sakwę rozłażąca się w szwach. Niewielkie wybrzuszenie w materiale, sprawiało wrażenie, że coś jest w środku, więc postanowiliście zajrzeć. W środku dostrzegliście błysk złota.
Niewalczące
Bohaterowie natychmiast otrzymują nagrodę, jakby właśnie wyszli zwycięsko ze spotkania.
A wandering merchant
Wędrujący Kupiec
„Witam serdecznie moi przyjaciele!” zakrzyknął tęgi mężczyzna z pomalowanej w jaskrawe barwy furmanki. „Nazywam się Bexley. Może bylibyście zainteresowani kupnem jakiegoś z moich, przedniej jakości, bogactw?”
Bohaterowie spotkali wędrownego kupca imieniem Bexley. Rozpatrz to spotkanie, jakby bohaterowie robili zakupy w mieście z Targiem na poziomie trzy.
The sky darkens
Niebo zaszło Ciemnością
Zdało się, jakoby niebo zaszło ciemnością gdy napadła Was banda spragnionych krwi nożoskrzydłych, wrzeszcząc z dzikiego głodu.
Gax to Straszliwy Nożoskrzydły z 20 więcej życia i prędkością większą o 4.
4 Nożoskrzydłe, 1 Straszny Nożoskrzydły
4 Zagrożenia: Posiłki (1 Nożoskrzydły)
4 Zagrożenia: Ten atak Gax’a ma zdolność Krwawienie
The red necromancer
Szkarłatny Nekromanta
Brzek kości obwieścił obecność grupy szkieletów, prowadzonych przez nekromantę odzianego w czerwone szaty.
Szkarłatny Nekromanta to Straszliwy Czarnoksiężnik z 12 więcej życia i 1 więcej pancerzem. Zawsze udaje mu się pierwszy rzut na Nieśmiertelność.
6 Szkieletów, 2 Straszliwe Szkielety (wszystkie natychmiast umierają, gdy Szkarłatny Nekromanta na dobre umrze)
3 Zagrożenia: Posiłki (1 Szkielet)
Nova the dragon
Smoczyca Nova
Nagle mroczny cień przemknął nad Waszą grupą. Widząc, jak ogromny smok nurkuje w ataku, przeszedł Was mimowolny dreszcz.
Nova to Straszliwy Smok z 24 ranami więcej. Nova jest niewrażliwa na wszystkie przewlekłe efekty, ale atakuje wręcz i nie ma zdolności Zionięcie.
Brak Sług
4 Zagrożenia: Nova leczy się z 5 ran
8 Zagrożenia: Ten atak jest dystansowy i zyskuje zdolność Zionięcie
Lean and atthirst
Chuderlawy i Spragniony
Grupa zwierzoludzi zaszarżowała na Was z szaleństwem gdy tylko Was zobaczyła. Ich wódz odziany jest w czarną kolczugę. Z oddali słychać zbliżające się ujadanie psów.
Żelazny to Straszliwy Zwierzoczłek z 4 więcej życia, 2 więcej pancerza i Żelazną Skórą.
6 Zwierzoludzi
8 Zagrożenia: Posiłki
(1 Zwierzoczłek i 1 Piekielny Ogar)
The alechemist
Alchemik
„Witam,” przywitał się jednooki mężczyzna. ”Macie przyjemność poznać Crowley’a, najświetniejszego w świecie Alchemika. Czy jesteście zainteresowani jakimiś eliksirami?”
Drużyna spotkała wędrującego alchemika imieniem Crowley. Mogą natychmiast zakupić do pięciu dowolnych eliksirów po 25 monet każdy.
The savage beast
Wściekłe Bestie
Wrzeszcząc i wyjąc, grupa krwawych małp atakuje was prosto z drzew!
Purpurowy Grzbiet to Krwawa Małpa z 8 więcej życia.
Specjalne
Purpurowy Grzbiet i jego małpy płacą tylko 1 punkt ruchu za wejście na pole drzewa.
3 Krwawe Małpy
8 Zagrożenia: Posiłki (1 Krwawa Małpa)
lost
Zagubieni
Deszcz ciągle pada. Strugi wody lejące się z poszarzałych chmur rozmywają obraz okolicy widziany Waszymi oczami, zmuszając Was do ciągłego wytężania wzroku, aby nie zboczyć ze szlaku. W końcu docieracie do kresu Waszej podróży, tylko po to, by z jękiem zdać sobie sprawę, że jakimś cudem zatoczyliście koło i wylądowaliście na powrót tam, skąd wyruszyliście!
Drużyna wraca do lokacji, którą właśnie opuściła.
Snake underfoot
Węże pod Stopami
W wysokiej trawie dał się słyszeć syk i głośny szelest, zwiastujący grupę nag skaczącą do ataku, oraz podążającego za nimi ogra – ich sługę.
Nagdera to Straszliwa Naga z 20 więcej życia. Ma 2 więcej pancerza przeciw pochwyconym przez siebie przeciwnikom.
2 Nagi, 1 Ogr
5 Zagrożenia: Posiłki (1 Naga)
Troll bridge
Trolowy Most
Po przekroczeniu mostu, zostaliście zatrzymani przez grupę szczerzących się trolli.
„Łoj, co to tutej je? Widzi się jakoby wyście nam dużo winni za używać nasz trollowi most.”
Łamacz Nóg to Straszliwy Troll z 20 więcej życia i Regeneracją 8.
Jeśli bohaterowie oddadzą ćwierć swego złota (zaokrąglając w górę), mogę ominąć to spotkanie. Trolle nie mogą zaskoczyć drużyny.
2 Trolle
6 Zagrożenia: Posiłki (1 Troll)
A thief In the night
Nocny Złodziej
Budząc się o poranku odkrywacie, że ktoś albo coś przywłaszczył sobie część Waszej własności.
Rzuć kością mocy i porównaj z poniższym:
Przypływ mocy: Nie zginęło nic cennego. Nic się nie dzieje.
Potężny atak: Drużyna traci ćwierć swego złota, zaokrąglone w górę.
Pudło: Każdy bohater traci jeden z używanych przedmiotów, wybrany losowo.
Sileni as the grave
Milczący jak Grób
Bez żadnego dźwięku, ciemna postać wychynęła z cieni, dzierżąc sztylet uformowany z lodu.
Cisza to Straszliwa Mroczna Elfka z 16 dodatkowymi ranami i +3 obrażeń
Cisza automatycznie zaskakuje bohaterów. Jeśli miejscem spotkania jest „Cichą Sadzawkę”, odrzuć ją i losuj jeszcze raz.
2 Zagrożenia: Porusz Ciszę o jedno dodatkowe pole podczas jej ruchu.
wo headed giant
Dwugłowy Olbrzym
Straszliwy dwugłowy olbrzym kroczy ku Wam.
Adam to Straszliwy Olbrzym z 24 więcej życia i Regeneracją 4. Dodatkowo, gdy pierwszy raz się go zabije, Adam odradza się w pełni sił, ale tracąc zdolność Błyskawiczny Atak opisany poniżej
8 Zagrożenia: Adam zyskuje zdolność Błyskawiczny Atak do końca tej tury.
The Hammer brothers
Bracia Młota
Dwa ogry dzierżące ogromne topory zastąpiło Wam drogę, uśmiechając się wyższością. „Wsze pieniądze albo wsze życie” powiedział jeden. „Ehrr, ajakbyta łoba?” powiedział drugi…
Mox i Pox to Straszliwe Ogry z 8 więcej życia i Regeneracją 4. Jeśli Odrzucą bohatera na pole z drzewem, bohater otrzymuje 2 dodatkowe rany (ignorujące pancerz).
Brak Słudg
8 Zagrożenia: Przerzuć rzut Mox’a lub Pox’a na Nieśmeirtelność
A sileni raid
Cicha Obława
Mimo, że nie zdołaliście usłyszeć niczego co by się do Was zbliżało, jakiś Wasz pierwotny instynkt ostrzegł Was, że w pobliżu czai się niebezpieczeństwo.
Sanguine to Straszliwy Ferrox z 20 dodatkowymi ranami. Każdy bohater dosięgnięty jego atakiem otrzymuje jeden dodatkowy żeton krwawienia.
4 Ferroxy, 1 Naga
5 Zagrożenia: Posiłki (1 Ferrox)
The circle of doom
Krąg Zagłady
„Nagle błyskawica energii wybuchła w pobliżu! Potrząsając głową by się otrzeźwić, widzicie kilku nadchodzących czarnoksiężników.”
Martigan to Straszliwy czarnoksiężnik z 16 więcej życia i Rozpryskiem 1.
Na początku walki na każdym bohaterze umieść żeton ogłuszenia.
4 Czarnoksiężników
6 Zagrożenia: Posiłki (1 Czarnoksiężnik)
The Wild hunt
Dzika Pogoń
Upiorny ryk przeszył nocną ciszę, a dookoła, zaraz za linią drzew rozległ się jakiś łoskot oraz niskie, groźne warczenie.
Złamany Kieł to Straszliwy Piekielny Ogar z 20 więcej życia. Na końcu każdej tury, Aura Złamanego Kła zadaje obrażenia wszystkim sąsiadującym bohaterom.
Bohaterowie nie mogą uciec z mapy.
4 Piekielne Ogary
4 Zagrożenia: Posiłki (1 Piekielny Ogar)
The blond moon
Krwawy Księżyc
Księżyc sięgnął swym osobliwym, krwistoczerwonym blaskiem, pobliskiego, starożytnego głazu. Sycząc i trzepocząc skrzydłami ze swojego antycznego więzienia został uwolniony demon. Odwracając się ku Wam uśmiechnął się drwiąco, „Nareszcie, Mezden ponownie zagasi swoje pragnienie krwią śmiertelników!”
Mezden to Straszliwy Demon z 16 więcej życia.
8 Zagrożenia: Mezden leczy się z 10 ran
The dark servant
Mroczny Sługa
W pobliżu szlaku, wrzeszcząc upiornie, czeka na Was mężczyzna w brązowym płaszczu.
„Ah, doskonale. Ofiary dla mych panów. Równie dobrze możecie się już poddać, jako, żem ja jest chroniony przez Jedynego Mroku.”
Mroczny Sługa to Straszliwy Kapłan Mroku z 20 więcej życia i 2 więcej pancerza. Jest niewrażliwy na Czarną Magię i wszystkie magiczne ataki przeciw niemu zadają zero obrażeń.
6 Zagrożenia: Mroczny Sługa leczy się z 5 ran
The terrible nightmare
Straszliwy Koszmar
Cienista postać objawiła się w Twoich snach. „Więc, wy głupcy myślicie, że zdołacie mnie zniszczyć. Niechaj to będzie dla was lekcją! Moja moc może was dosięgnąć wszędzie!” Sięgając naprzód, tajemnicza postać wypaliła symbol na Twoim ramieniu. Obudziliście się z wrzaskiem tylko po to, by spojrzawszy w dół zobaczyć, że symbol nadal tam jest.
Każdy bohater otrzymuje 4 rany (ignorujące pancerz). Obrażenia są zredukowane o 1 za każdy przypływ mocy wyrzucony na dwóch czarnych kościach mocy.
Patchs riders
Rabusie Łaty
Żałosne zbiorowisko nieszczęśników prowadzone przez zwierzoczłeka z opaską na oku zamierza Was obrabować.
Łata to Straszliwy Zwieczoczłek z 12 więcej życia. Jego zdolność Dowodzenia działa w pr...
damper