Pluton rozpoznawczy na zasadzce.doc

(42 KB) Pobierz
ZATWIERDZAM

 

ZATWIERDZAM

D-ca k.rozp.

ZEZWALAM NA PONOWNE UŻYCIE

DATA

GRUPA SZKOLENIOWA

PODPIS

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PLAN – KONSPEKT

 

 

do przeprowadzenia zajęć ze szkolenia taktycznego.

 

 

 

 

 

 

 

 

TEMAT : PLUTON ROZPOZNAWCZY NA ZASADZCE.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

CEL:              -      uczyć d-ców plr. Organizacji oraz dowodzenia plutonami podczas wykonywania zasadzki.

-          uczyć d-ców drr. współdziałania oraz dowodzenia podgrupami podczas wykonywania zasadzki.

-          doskonalić nawyki bojowego zachowania się.

 

CZAS:

 

MIEJSCE:

 

METODA: zajęcia praktyczne

 

ZAGADNIENIA:

I.                     Pluton rozpoznawczy na zasadzce.              - Załącznik nr 1.

1.       Otrzymanie przez pluton zadania do organizacji zasadzki i jego analiza.

2.       Wybór rejonu zasadzki.

3.       Postawienie zadań i omówienie planu działania.

4.       Działanie drużyny rozpoznawczej jako grupy ogniowej w zasadzce.

5.       Zajęcie stanowisk w rejonie zasadzki.

6.       Działanie plutonu po wykonaniu zadania.

 

II.                  Działanie drużyny podczas rozpoznania rejonu porażenia. – Załącznik nr 2.

1.       Cel i sposoby prowadzenia rozpoznania.

2.       Określanie rodzaju środków trujących za pomocą przyrządu PChR-54M.

3.       Pomiar mocy dawki promieniowania za pomocą przyrządu DP-75.

4.       Pobieranie próbek skażonej gleby i materiałów za pomocą przyrządu KPO-1.

 

III.                Ogólne zasady prowadzenia rozpoznania przez pododdziały i oddziały innych państw. – Załącznik nr 3.

1.       Cel, zadania ogólne i zasady organizacji rozpoznania.

2.       Siły i środki oraz możliwości prowadzenia rozpoznania związków taktycznych i oddziałów Bundeswhry.

3.       Siły i środki oraz możliwości prowadzenia rozpoznania związków taktycznych i oddziałów USA.

 

IV.                Cechy charakterystyczne typowych konstrukcji obiektów inżynieryjnych oraz zasady ich rozpoznania. – Załącznik nr .4

 

LITERATURA:

                            „Patrol rozpoznawczy i samodzielny patrol rozpoznawczy”

                            „Taktyka ogólna-podręcznik”

                            „Regulamin wojsk lądowych”

                            „Kompendium sił zbrojnych państw NATO.

                            „Rozpoznanie taktyczne w siłach zbrojnych NATO”

                            „Podręcznik podoficera wojsk obrony przeciwchemicznej”

 

ZABEZPIECZENIE MATERIAŁOWE:

-          broń i oporządzenie              -

-          LPR-1                            -

-          Busola PAB                            -

-          LP 7x45                            -

-          7,62 nb kb ślepy              -

-          petarda                            -

-          peryskop zwiadowcy              -

-          26mm PS wz.78              -

-          granat dymny              -

-          granat CGŁ-1              -

-          NSCh-40                            -

-          RW 44a                            -

-          RW 36                            -

-          RW 45                            -

 

WSKAZÓWKI ORGANIZACYJNO-METODYCZNE:

-          przed zajęciami omówić warunki bezpieczeństwa

-          pięć dni przed zajęciami przeprowadzić instruktaż

-          zwrócić uwagę na zachowanie bojowe szkolonych w trakcie zajęć

-          domarsz i powrót wykorzystać na doskonalenie pokonywania terenu różnymi sposobami

 

 

 

WARUNKI  BEZPIECZEŃSTWA :  

 

ZABRANIAM :

 

-          prowadzenia ognia celowanego do ludzi i sprzętu amunicją ślepą z odległości mniejszej niż 50m;

-          rzucania petard dymów i innych środków pozoracji pola walki w kierunku ludzi i sprzętu na odległość mniejszą niż 25m;

-          przetrzymywanie środków pozoracji po odpaleniu;

-          podnoszenie niewybuchów i niewypałów oraz innych przedmiotów nieznanego pochodzenia;

-          samowolnego oddalania się z miejsca prowadzenia zajęć;

-          uruchomiania wozów i ruszania bez komendy kierownika zajęć lub d-cy wozu oraz bez dania sygnału dźwiękowego;

-          prowadzić pomiary z LPR-a do ludzi;

-          używać sprzętu do innych celów jak szkolenia;

-          pozostawiać broń bez ochrony.

-          zdejmowania ISOPS bez zgody kierownika zajęć.

 

 

 

 

 

NAKAZUJE :

 

-          wykonywać ściśle komendy przełożonych

-          petardy RGD, CGŁ odrzucać zaraz po odpaleniu

 

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin