MAN Trucknology generation S - X (TGS,TGX) PL.pdf
(
4057 KB
)
Pobierz
TRUCKNOLOGY® GENERATION S - X (TGS/TGX)
TRUCKNOLOGY
®
GENERATION
S - X (TGS/TGX)
Wydawca
MAN Nutzfahrzeuge AG
Oddział ESC
Engineering Services
Consultation (dawniej TDB)
Dachauer Str. 667
D - 80995 München
E-Mail:
esc@man.eu
Fax:
+ 49 (0) 89 1580 4264
Ze względu na ciągły rozwój zastrzega się prawo do wprowadzania zmian technicznych.
© 2008 MAN Nutzfahrzeuge S.A.
Dodrukowywanie, powielanie lub tłumaczenie, również fragmentów, bez pisemnej zgody MAN Nutzfahrzeuge AG jest zabronione.
MAN zastrzega sobie wszelkie prawa, w szczegolności prawa autorskie.
Trucknology
®
i MANTED
®
są zarejestrowanymi markami MAN Nutzfahrzeuge AG.
Jeśli oznaczenia określają markę, są uznawane za chronione także bez specjalnych oznakowań (
®
™).
TRUCKNOLOGY
®
GENERATION S - X (TGS/TGX)
1.
Ważność i postanowienia prawne
1
1
1
1
2
2
3
3
4
5
5
6
7
7
7
7
7
8
9
10
12
13
15
16
16
18
19
19
20
22
23
24
1.1 Ważność
1.2 Odpowiedzialność i przebieg autoryzacji
1.2.1 Założenia
1.2.2 Odpowiedzialność
1.2.3 Zapewnienie jakości
1.2.4 Zezwolenie
1.2.5 Przedłożenie dokumentacji
1.2.6 Rękojmia
1.2.7 Odpowiedzialność za produkt
1.2.8 Bezpieczeństwo
1.2.9 Instrukcje fi rm nadbudowujących i przebudowujących
1.2.10 Ograniczenie odpowiedzialności w zakresie wyposażenia / części zamiennych
2.
Oznaczanie produktów
2.1 Oznaczanie pojazdu, formuła kół
2.1.1 Oznaczenie na drzwiach
2.1.2 Opis wariantu
2.1.3 Formuła kół
2.1.4 Suffi x
2.2 Numer typu, numer identyfi kacyjny pojazdu, numer pojazdu, numer pojazdu podstawowego
2.3 Znaki fi rmowe
2.4 Kabiny kierowcy
2.5 Warianty silników
3.
Ogólne podstawy techniczne
3.1 Obciążenie osi, załadunek jednostronny
3.2 Minimalne obciążenie przedniej osi
3.3 Koła, obwód toczny
3.4 Dopuszczalna długość zwisu tylnego
3.5 Teoretyczny rozstaw osi kół, zwis tylny, teoretyczny środek osi
3.6 Obliczenie obciążenia osi i przebieg ważenia
3.7 Czynności kontrolne i regulacyjne po montażu nadwozia
3.8 Wskazówki dotyczące MAN Hydrodrive
®
TRUCKNOLOGY
®
GENERATION S - X (TGS/TGX)
I
4.
Modernizacja podwozi
24
24
29
29
32
32
34
36
42
42
42
43
44
45
45
46
46
47
47
49
49
49
52
52
52
52
52
55
56
56
57
58
60
60
62
62
70
70
70
4.1 Materiał ramy
4.2 Ochrona antykorozyjna
4.3 Wiercenie, połączenia nitowe i połączenia śrubowe ramy
4.4 Modernizacja ramy
4.4.1 Czynności spawalnicze dotyczące ramy
4.4.2 Zmiana zwisu ramy
4.4.3 Zmiany rozstawów osi kół
4.5 Późniejszy montaż dodatkowych agregatów, części oraz wyposażenia
4.6 Wały przegubowe
4.6.1 Przegub pojedynczy
4.6.2 Wał z dwoma przegubami
4.6.3 Przestrzenna konfi guracja wału przegubowego
4.6.3.1 Zespół wałów przegubowych
4.6.3.2 Siły w systemie wałów przegubowych
4.6.4 Zmiana konfi guracji wałów przegubowych w zespole napędowym podwozia MAN
4.7 Zmiana formuły kół
4.8 Mechanizmy sprzęgowe
4.8.1 Podstawy
4.8.2 Zaczep, wielkość D
4.9 Ciągniki siodłowe i zmiana rodzaju pojazdu - pojazd ciężarowy/ciągnik siodłowy
4.9.1 Pojazdy siodłowe
4.9.2 Przerabianie samochodu ciężarowego na ciągnik siodłowy albo ciągnika
siodłowego na samochód ciężarowy
4.10 Zmiany w kabinie kierowcy
4.10.1 Ogólne
4.10.2 Spojler, nadbudowy dachu, pomost dachowy
4.10.3 Kabiny dachowe
4.11 Elementy mocowane do ramy
4.11.1 Tylne zabezpieczenie przed wjechaniem pod pojazd
4.11.2 Przednie zabezpieczenie przed wjechaniem pod pojazd FUP
4.11.3 Zabezpieczające osłony boczne
4.12 Zmiany w okolicy silnika
4.12.1 Zmiany systemu zasysania powietrza i przy odprowadzaniu spalin
4.12.2 Dodatkowe zalecenie w przypadku zmian w systemie AdBlue
®
/układzie
wydechowym przy pojazdach Euro5
4.12.3 Chłodzenie silnika
4.12.4 Kapsuła silnika, izolacja dźwiękowa
4.13 Montaż innej manualnej skrzyni biegów, automatycznej skrzyni biegów, skrzynki rozdzielczej
TRUCKNOLOGY
®
GENERATION S - X (TGS/TGX)
II
5.
Nadwozie
70
70
72
72
72
72
73
75
76
77
80
83
83
83
84
92
93
94
94
97
99
100
101
111
111
112
113
113
114
114
114
114
115
115
116
118
118
118
118
5.1 Wiadomości ogólne
5.2 Ochrona antykorozyjna
5.3 Rama pomocnicza (pośrednia)
5.3.1 Wiadomości ogólne
5.3.2 Dopuszczalne materiały, granica plastyczności
5.3.3 Formowanie ramy pomocniczej
5.3.4 Mocowanie ramy pomocniczej i nadwozia
5.3.5 Połączenia nitowe i śrubowe
5.3.6 Połączenie podatne na przesuwanie
5.3.7 Połączenie sztywne
5.4 Nadwozia
5.4.1 Kontrola nadwozia
5.4.2 Skrzynie i kontenery
5.4.3 Platforma załadowcza
5.4.4 Nadwozia wymienne
5.4.5 Samonośne nadwozia bez ram pomocniczych
5.4.6 Montaż wózka skrętnego
5.4.7 Cysterny i zbiorniki
5.4.8 Wywrotki
5.4.9 Hakowe i bramowe nadwozia wymienne
5.4.10 Podpieranie pojazdów z zawieszeniem pneumatycznym
5.4.11 Żuraw samochodowy
5.4.12 Kołowrót linowy
5.4.13 Betoniarki samochodowe
5.4.14 Transportery samochodów osobowych
6.
Elektryka, elektronika, instalacje
6.1 Wiadomości ogólne
6.2 Prowadzenie instalacji, instalacja masy
6.3 Obsługa akumulatorów
6.4 Dodatkowe schematy połączeń rysunki wiązek przewodów
6.5 Dodatkowe odbiorniki
6.6 Instalacja oświetleniowa
6.7 Zgodność elektromagnetyczna
6.8 Urządzenia radiowe i anteny
6.9 Przyłącza przy pojeździe, przygotowanie dla nadwozia
6.9.1 Elektryczne przyłącze platformy załadowczej
6.9.2 Urządzenie start-stop na końcu ramy
6.9.3 Pobieranie sygnału prędkości
TRUCKNOLOGY
®
GENERATION S - X (TGS/TGX)
III
Plik z chomika:
qazar
Inne pliki z tego folderu:
MAN ZBRO - dane techniczne, diagnostyka, schematy.pdf
(2564 KB)
MAN ECAS - instrukcja naprawy.pdf
(5931 KB)
MAN Hamulce tarczowe Lukas - instrukcja naprawy.pdf
(12472 KB)
MAN Silnik D28 - dane techniczne.pdf
(645 KB)
MAN ECAS CAN 2 WABCO parametry,schematy, kody błędów.pdf
(1121 KB)
Inne foldery tego chomika:
- ❎ Diagnostyka Pojazdów
- ❎ Schematy CB Radio
! (silniki magnetyczne, Nikola Tesla, energia punktu zerowego) (początek nowej ery)
! FREE TRANSFER !!! Wokół Smoleńska- odkrywanie kłamstw, intryg i skandali !
! Laplink software !
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin