Balonowe kreacje - Jakub B. Bączek - ebook.pdf

(357 KB) Pobierz
641953727 UNPDF
JAKUB B. BCZEK
Podstawy
balonowych kreacji
Wydawnictwo:
STAGEMAN POLSKA ©
COPYRIGHT: JAKUB B. BCZEK
Warszawa 2011
www.stageman.pl
Stageman Polska -> ul. Truchana 49/5, 41- C
NIP: 547-192-01-16 REGON: 214098950
www.stageman.pl / biuro@stageman.pl
641953727.001.png 641953727.002.png
Niniejsza darmowa publikacja zawiera jedynie fragment
pełnej wersji całej publikacji.
Aby przeczytaæ ten tytuł w pełnej wersji kliknij tutaj .
Niniejsza publikacja mo¿e byæ kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wył¹cznie w formie dostarczonej przez
NetPress Digital Sp. z o.o., operatora sklepu na którym mo¿na
jakiekolwiek zmiany w zawartoœci publikacji bez pisemnej zgody
NetPress oraz wydawcy niniejszej publikacji. Zabrania siê jej
od-sprzeda¿y, zgodnie z regulaminem serwisu .
Pełna wersja niniejszej publikacji jest do nabycia w sklepie
WPROWADZENIE
ANIMACJA CZASU WOLNEGO TO JESZCZE SŁABO ROZPOWSZECHNIONY TEMAT
w POLSCE. CO CIEKAWE, WEDŁUG BADA SOCJOLOGÓW, WRÓD ZAWODÓW, KTÓRE
W NAJBLISZYCH 10-20 LATACH MOG BYĆ NAJBARDZIEJ PODANE NA RYNKU
PRACY, ZNAJDUJE SI MIDZY INNYMI OPIEKUN OSOBY STARSZEJ I WŁANIE
ANIMATOR CZASU WOLNEGO. OZNACZA TO, E W POLSKIM SPOŁECZESTWIE, W
KTÓRYM POWIKSZA SI TAK ZWANA „KLASA REDNIA”, CORAZ CZCIEJ LUDZIE
BD WYDAWALI PIENIDZE W MIEJSCACH, GDZIE ORGANIZUJE SI CZAS WOLNY.
WYNIKA TO ZAPEWNE Z WIELU CZYNNIKÓW:
a)
YJEMY W CZASACH POPIECHU – SPIESZYMY SI I PRACUJEMY DUO,
czasu WOLNEGO JEST CORAZ MNIEJ, A WIC BARDZIEJ ZACZYNAMY GO
DOCENIAĆ;
b)
ZARABIAMY TROCH WICEJ I MAMY WICEJ MOLIWOCI, STAĆ NAS WIC i
NA TO, EBY PŁACIĆ ZA USŁUGI ANIMACYJNE (DZISIAJ PRZECITNY POLAK PO
KILKU MIESICACH OSZCZDZANIA, MOE SOBIE POZWOLIĆ NA WCzasy All-
inclusive w Tunezji czy Turcji, co w latach 90. bYŁO DOSTPNE TYLKO
dla klasy najbogatszej – DZIKI INTERNETOWI, TANIM LINIOM LOTNICZYM
ORAZ OLBRZYMIEJ KONKURENCJI NA RYNKU USŁUG TURYSTYCZNYCH – a co za
tym idzie, cORAZ NISZYM CENOM – DOSTP DO Animacji czasu
wOLNEGO STAJE SI POWSZECHNY);
c)
ROZWÓJ RYNKU ANIMACYJNEGO W POLSCE (PARKI I PLACE ZABAW,
przedszkola w centrach handlowych, klauni PRACUJCY NA
urodzinach dzieci w mieszkaniach prywatnych, firmy i agencje
EVENTOWE ITD.) RÓWNIE WIADCZY O POPYCIE NA TAKIE USŁUGI,
PONIEWA RODZICE MAJ MNIEJ CZASU NA ZABAW Z DZIEĆMI, ODDAJ JE
W RCE SPECJALISTÓW;
d)
ANIMACJA STAJE SI „TRENDY”, LUDZIE, KTÓRZY Z NIEJ KORZYSTAJ CZUJ
SI DOWARTOCIOWANI, MAJ POCZUCIE, E KORZYSTAJ Z USŁUG INNYCH
ludzi i przez to STAJ SI LEPIEJ SYTUOWANI – ICH STATUS SPOŁECZNY
Stageman Polska -> ul. Truchana 49/5, 41- C
NIP: 547-192-01-16 REGON: 214098950
www.stageman.pl / biuro@stageman.pl
641953727.003.png
RONIE W ODCZUCIACH WŁASNYCH (W LATACH 90. UBIEGŁEGO STULECIA,
tylKO BOGATE RODZINY STAĆ BYŁO NA NIANI CZY POKOJÓWK, OBECNIE
opieka NAD DZIECKIEM NIE JEST JU TAK DROGA WIC „KLASA REDNIA”
CHTNIE Z NIEj korzysta).
Te I INNE CZYNNIKI SPRAWIAJ, E ANIMACJA CZASU WOLNEGO BDZIE SI
W POLSCE DYNAMICZNIE ROZWIJAĆ W NAJBLISZYM CZASIE I DLA MŁODYCH LUDZI
JEST SZANS NA ZDOBYCIE NOWEJ, ATRAKCYJNEJ PRACY, KTÓRA SPOTKA SI
WKRÓTCE Z POTRZEBAMI RYNKU.
KOLEJN KWESTI, WART ROZWAENIA JEST SPECYFIKA WSPÓŁCzesnego
POKOLENIA MŁODYCH LUDZI. W SOCJOLOGII, OSOBY URODZONE W POLSCE MIDZY
ROKIEM 1985 A 1995 NAZYWA SI „POKOLENIEM Y”. CI MŁodzi ludzie,
dynamicznie pojaWIAJ SI TERAZ NA RYNKU PRACY I PRZENOSZ SWOJE CEchy
DO FIRM SWOICH PRACODAWCÓW. MÓWI SI O TYM POKOLENIU, E
NAJWANIEJSZ KWESTI JEST DLA NICH SAMORŹALIZACJA (A NIE – tak jak to
BYŁO W PRZYPADKU YUPPIES – PIENIDZE). OZNACZA TO, E DZISIEJSI
nastolatkowie, 20-LATKOWIE, A NAWET NIEKTÓRZY 30-latkowie, bardziej
SKUPIAJ SI NA WŁASNYM ROZWOJU, POZNAWANIU WIATA I REALIZOWANIU
MARZE, NI ICH RODZICE, KTÓRZY WYCHOWYWALI SI W SZAREJ RZECZYWISTOCI
Stageman Polska -> ul. Truchana 49/5, 41- C
NIP: 547-192-01-16 REGON: 214098950
www.stageman.pl / biuro@stageman.pl
641953727.004.png
Niniejsza darmowa publikacja zawiera jedynie fragment
pełnej wersji całej publikacji.
Aby przeczytaæ ten tytuł w pełnej wersji kliknij tutaj .
Niniejsza publikacja mo¿e byæ kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wył¹cznie w formie dostarczonej przez
NetPress Digital Sp. z o.o., operatora sklepu na którym mo¿na
jakiekolwiek zmiany w zawartoœci publikacji bez pisemnej zgody
NetPress oraz wydawcy niniejszej publikacji. Zabrania siê jej
od-sprzeda¿y, zgodnie z regulaminem serwisu .
Pełna wersja niniejszej publikacji jest do nabycia w sklepie
Zgłoś jeśli naruszono regulamin