1
Opracowała Beata Nowicka 2004
Imię i nazwisko dziecka......................................................................................................
Data urodzenia....................................... , ................... rok w przedszkolu.
W roku szkolnym............................... dziecko było objęte programem wczesnego rozpoznania i interwencji
„Dziecko ryzyka dysleksji nie musi być uczniem dyslektycznym”.
na terenie Przedszkola Publicznego nr 36 w Szczecinie
Badania były przeprowadzone za pomocą określonych narzędzi :
1. Arkusz SRD – opr. Prof. Marta Bogdanowicz.
2. Arkusz badania „Poziomu percepcji wzrokowej zestawem figur geometrycznych” – opr. Halina Spionek.
3. Tabela do oceny poziomu rozwoju sprawności manualnej – opr. mgr Izabela Palczewska i mgr Dorota Kaczmarek.
4. Tabela do oceny poziomu rozwoju fizycznego – opr. mgr Izabela Palczewska i mgr Dorota Kaczmarek.
5. Tabela do oceny poziomu rozwoju mowy dziecka – opr. mgr Izabela Palczewska i mgr Dorota Kaczmarek.
6. Arkusz wywiadu rozwojowego – opr. mgr Izabela Palczewska, mgr Dorota Kaczmarek.
7. Tabela do oceny analizy wywiadu rozwojowego pod kątem rozwoju mowy – opr. mgr Beata Nowicka.
8. Arkusz wstępnej diagnozy rozwoju społeczno – emocjonalnego – opr. mgr Izabela Palczewska i mgr Dorota Kaczmarek.
9. Arkusz badania lateralizacji – opr. dr Jadwiga wabia.
10. Arkusz testu do badania poziomu percepcji słuchowej wyrazów – opr. Irena Styczek.
W wyniku badań przeprowadzonych w.................................... stwierdziłam, że u badanego dziecka są zaburzone sfery rozwoju :
1. Motoryka mała - ..................................... ryzyko { }.
2. Motoryka duża - ......................................ryzyko { }.
3. Funkcje wzrokowe - ....................................ryzyko { }.
4. Funkcje językowe – percepcja - .....................................ryzyko { }.
5. Funkcje językowe – ekspresja - ......................................ryzyko { }.
6. Uwaga - ...............................ryzyko { }.
Lateralizacja - ........................................
SRD - ..............punktów.
Diagnoza społeczno – emocjonalna dziecka - ..................................... poziom przystosowania.
Wywiad rozwojowy :................................................................................................................................
.................................................................................................................................
WNIOSKI : ..............................................................................................................................................
...............................................................................................................................................
badała i opracowała : ................................................
data : ................................................
iwita