Programowanie gier w DirectX.pdf
(
4343 KB
)
Pobierz
Slajd 0
Programowanie gier z
wykorzystaniem DirectX
Mateusz Kierepka
mateusz@kierepka.pl
Programowanie gier z
wykorzystaniem DirectX
Agenda
Managed DirectX i XNA
Opis FlatRedBall
Wybrane biblioteki dostępne dla MDX
Przyszłość – XNA
Managed DirectX: Skąd się wzięło?
MDX: Co to jest?
Zestaw klas .NET odpowiadających
klasom DirectX – umieszczonych w
jednej przestrzeni nazw.
Biblioteka pozwalająca na łatwy dostęp
do DirectX
Natywne klasy .NET
Nic ponad to co oferuje DirectX (nawet
mniej)
MDX: Jakie przeznaczenie?
Do tworzenia gier i aplikacji
wymagających zaawansowanej
prezentacji wyników (3D i 2D)
Bezpośrednie użycie w projektach „tak
jak każde inne klasy”
Zapewnienie zgodności z nowymi
wersjami DirectX
Tworzenie wieloplatformowych aplikacji
Plik z chomika:
matipoczta
Inne pliki z tego folderu:
48 Lekcji programowania w C i C(1).pdf
(1505 KB)
Borland C Builder 5. Ćwiczenia praktyczne - Andrzej Daniluk.pdf
(1268 KB)
dragonia_programowanie_C(1).pdf
(7241 KB)
Kurs Autocad.part1.rar
(78125 KB)
Kurs Autocad.part2.rar
(34649 KB)
Inne foldery tego chomika:
Gimp
Komputer swiat
PC Format
podręczniki (wmartin88)
Standard (osiolek_74)
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin