Programowanie gier w DirectX.pdf

(4343 KB) Pobierz
Slajd 0
Programowanie gier z
wykorzystaniem DirectX
Mateusz Kierepka
mateusz@kierepka.pl
Programowanie gier z
wykorzystaniem DirectX
100408543.006.png 100408543.007.png 100408543.008.png
Agenda
Managed DirectX i XNA
Opis FlatRedBall
Wybrane biblioteki dostępne dla MDX
Przyszłość – XNA
100408543.009.png
Managed DirectX: Skąd się wzięło?
100408543.001.png 100408543.002.png 100408543.003.png
MDX: Co to jest?
Zestaw klas .NET odpowiadających
klasom DirectX – umieszczonych w
jednej przestrzeni nazw.
Biblioteka pozwalająca na łatwy dostęp
do DirectX
Natywne klasy .NET
Nic ponad to co oferuje DirectX (nawet
mniej)
100408543.004.png
MDX: Jakie przeznaczenie?
Do tworzenia gier i aplikacji
wymagających zaawansowanej
prezentacji wyników (3D i 2D)
Bezpośrednie użycie w projektach „tak
jak każde inne klasy”
Zapewnienie zgodności z nowymi
wersjami DirectX
Tworzenie wieloplatformowych aplikacji
100408543.005.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin