buraki na każdej mapie
O ile sadze najpierw trzeba miec mod burakow sciagniety a nizej sa pokazane miejsca gdzie nalezy dodac linijki: <Files> <File fileId="XXX" filename="textures/foliage/foliage_sugarbeet_windrow_diffuse.png" relativePath="true"/> <File fileId="XXX" filename="textures/foliage/foliage_sugarbeet_cut_long_diffuse.png" relativePath="true"/> <File fileId="XXX" filename="textures/foliage/foliage_sugarbeet_cut_short_diffuse.png" relativePath="true"/> <File fileId="XXX" filename="textures/foliage/foliage_sugarbeet_diffuse.png" relativePath="true"/> w miejsce XXX musimy wpisać jakąś liczbę najlepiej duża przekraczającą 4000 Materials> <Material name="sugarbeetWindrowMaterial" materialId="10" ambientColor="1 1 1" customShaderId="QQQ"> <Texture fileId="XXX"/> </Material> <Material name="sugarbeetCutShortMaterial" materialId="93" ambientColor="1 1 1" customShaderId="QQQ"> <Texture fileId="XXX"/> </Material> <Material name="sugarbeetCutLongMaterial" materialId="91" ambientColor="1 1 1" customShaderId="QQQ"> <Texture fileId="XXX"/> </Material> <Material name="sugarbeetMaterial" materialId="282" ambientColor="1 1 1" customShaderId="QQQ"> <Texture fileId="XXX"/> <CustomParameter name="alphaBoostStartEndMax" value="0 40 2 4"/> </Material> w miejsce XXX wpisujemy liczbę którą wpisaliśmy w linijkach do FILES w miejsce QQQ wpisujemy liczbę która znajduje się przy innych uprawach. robimy to za pomocą "ctrl+f" i wpisujemy np. rapeMateria i wpisujemy co znajduje się przy customShaderId , robimi tak ze wszystkim linijkami z materials <FoliageMultiLayer <FoliageSubLayer name="sugarbeet" densityMapTypeIndex="9" densityMapChannelOffset="4" numDensityMapChannels="3" materialId="282" cellSize="8" viewDistance="80" terrainOffset="0" objectMask="65520" distanceColors="0.537255 0.439216 0.286275;0.137255 0.227451 0.121569;0.101961 0.301961 0.0784314;0.027451 0.337255 0.054902;0.376471 0.309804 0.109804" separateAvailabilityChannel="false" atlasSize="1" plantThreshold="1" numBlocksPerUnit="1.5" width="0.8" height="0.8" heightVariance="0.1" horizontalPositionVariance="0.1" growthNumStates="5" growthStateTime="6e+006"/> <FoliageSubLayer name="sugarbeet_cut_short" densityMapTypeIndex="9" densityMapChannelOffset="7" numDensityMapChannels="2" materialId="93" cellSize="8" viewDistance="30" terrainOffset="0" objectMask="65520" distanceColors="0.537255 0.447059 0.286275" atlasSize="1" plantThreshold="1" numBlocksPerUnit="1" width="0.8" height="0.4" heightVariance="0" horizontalPositionVariance="0"/> <FoliageSubLayer name="sugarbeet_cut_long" densityMapTypeIndex="9" densityMapChannelOffset="8" numDensityMapChannels="2" materialId="91" cellSize="8" viewDistance="30" terrainOffset="0" objectMask="65520" distanceColors="0.537255 0.447059 0.286275" atlasSize="1" plantThreshold="1" numBlocksPerUnit="1.5" width="0.8" height="0.8" heightVariance="0.1" horizontalPositionVariance="0.1"/> <FoliageSubLayer name="sugarbeet_windrow" densityMapTypeIndex="9" densityMapChannelOffset="10" numDensityMapChannels="2" materialId="10" cellSize="8" viewDistance="30" terrainOffset="0" objectMask="65520" distanceColors="0.611765 0.494118 0.227451;0.611765 0.494118 0.227451;0.611765 0.494118 0.227451" separateAvailabilityChannel="false" atlasSize="1" plantThreshold="1" numBlocksPerUnit="4" width="0.6" height="0.6" heightVariance="0" horizontalPositionVariance="0"/> te linijki zostawimy ta jak są Musimy też po przenosić textury z textures->foliage i plik beetfoliageShader z folderu shaders Mam nadzieje, że o niczym nie zapomniałem
cipuszka