stres sciaga3.pdf

(265 KB) Pobierz
14750824 UNPDF
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż ż
ż
ż
Teoria przystosowania
ż
ż
ż
ż
ż
ż ż
ż
ż
ż ż
dystress
ż
ż ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż ż
ż
ż
ż
ż
żż
ż
ż
ż
żż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż ż ż
ż ż
ż
ż
ż
ż
ż ż
żżż
ż ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż ż
ż
ż ż
ż
ż
ż
ż
ż ż
ż ż
ż
ż
ż ż
ż
ż
14750824.004.png 14750824.005.png
ż
ż
ż
ż ż
żż
ż
ż
ż
żż
ż
ż
ż ż ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
Koncepcja konfliktw swoistych
ż
koncepcja reakcji
niespecyficznych
i ndywidualnej
reakcji swoistej
ż
ż
ż
ż
ż
żżż
ż
Uoglnionymi zasobami
odpornoĻciowymi
żż
ż
ż
ż
poczucie koherencji SOC
ż ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż ż
ż ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż ż
ż ż
ż
ż ż
ż
ż
ż
ż ż
ż
ż
ż
ż
żżż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż ż
ż
ż
ż
ż
żż
ż
ż ż
ż
ż
ż
ż
ż ż
ż
ż
ż
ż
ż
żż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż ż
ż
ż ż
ż
ż ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
Przyczyny frustracji
ż
ż
14750824.006.png
żż
ż
ż
żż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż ż
ż
ż
ż
ż
Nastħpstwa frustracji
ż
ż
ż
ż ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż ż
ż
ż
ż
ż
ż
żż ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż ż
ż
ż
ż ż
ż
żż
ż
ż
ż ż
ż
ż
ż
ż
ż ż
ż
ż ż
ż
ż
ż
ż
żżż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
żż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
żż
ż ż
ż ż
ż
ż
ż
ż
ż
14750824.007.png 14750824.001.png
ż
ż
ż
ż
ż
ż ż
ż ż
ż
żż
ż
ż
ż
ż ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż ż
ż
ż
ż ż
ż
ż
ż
ż
ż ż
ż ż
ż ż
ż
ż
ż
żżż
ż
ż ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż ż
ż
ż
ż
ż
żż
ż
ż
ż
ż
ż
ż ż
ż
ż
ż ż
Model egzogenny ukþadu regulacji fazy rytmu
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
Model mieszany wzajemnej regulacji
ż ż
ż
ż
ż ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
ż
14750824.002.png 14750824.003.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin