hipnotyczny-telemarketing.pdf

(723 KB) Pobierz
98520399 UNPDF
98520399.001.png
Niniejszy darmowy ebook zawiera fragment pełnej wersji pod tytułem:
Aby przeczytać informacje o pełnej wersji, kliknij tutaj .
Darmowa publikacja , dostarczona przez
Niniejsza publikacja może być kopiowana oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wyłącznie w formie dostarczonej przez
Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartości
publikacji bez pisemnej zgody Wydawcy. Zabrania się jej
odsprzedaży, zgodnie z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli .
© Copyright for Polish edition by ZloteMysli.pl
Data: 24.02.2006
Tytuł: Hipnotyczny telemarketing (fragment utworu)
Autor: Dariusz Skraskowski
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Korekta: Sylwia Fortuna
Skład: Anna Popis-Witkowska
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli
Złote Myśli s.c.
ul. Plebiscytowa 1
44-100 Gliwice
EMAIL: kontakt@zlotemysli.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
SPIS TREŚCI
1. DEDYKACJA . .....................................................................................................................4
2. WPROWADZENIE .............................................................................................................6
3. PRZYKŁADY ROZMÓW TELEFONICZNYCH ...................................................................22
3.1. Umawianie spotkań ...............................................................................................24
3.2. Sprzedaż telefoniczna ............................................................................................31
3.3. Rozmowy po sprzedaży .........................................................................................62
3.4. Windykacja należności . .........................................................................................67
3.5. Załatwianie reklamacji ...........................................................................................74
3.6. Rozmowy z dostawcami . .......................................................................................90
3.7. Rozmowy z pracownikami . ....................................................................................98
3.8. Rozmowy rekrutacyjne ........................................................................................103
4. ROZBUDZANIE CHĘCI DO DZIAŁANIA .........................................................................112
4.1. Wybór celów . .........................................................................................................112
4.2. Odkrywanie motywów . .........................................................................................114
4.3. Trening mentalny .................................................................................................115
4.4. Szukanie sposobów . .............................................................................................116
4.5. Ustalanie terminów . .............................................................................................117
4.6. Ocena postępów . ..................................................................................................118
5. TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA . ..........................................................................120
5.1. Budowanie bazy ....................................................................................................120
5.2. Tworzenie listy .....................................................................................................123
5.3. Nawiązanie kontaktu ..........................................................................................123
5.4. Wstępna kwalifikacja ...........................................................................................125
5.5. Ustalenie decydenta .............................................................................................125
5.6. Pozyskiwanie zaufania .........................................................................................126
5.7. Rozpoznanie potrzeby . .........................................................................................127
5.8. Prezentacja rozwiązań .........................................................................................130
5.9. Finalizowanie rozmowy . ......................................................................................136
5.10. Rozwiewanie wątpliwości . .................................................................................138
5.11. Kończenie rozmowy ............................................................................................143
5.12. Śledzenie realizacji . ............................................................................................144
5.13. Pilnowanie płatności ..........................................................................................145
5.14. Rozpatrywanie reklamacji ..................................................................................150
5.15. Pozyskiwanie referencji . .....................................................................................153
5.16. Dalsza obsługa . ...................................................................................................155
6. ROZWÓJ KLUCZOWYCH UMIEJĘTNOŚCI ....................................................................157
6.1. Stan emocjonalny . ................................................................................................157
6.2. Głos .......................................................................................................................159
6.3. Słowa ....................................................................................................................160
6.4. Wzorzec potwierdzania ........................................................................................161
6.5. Uzasadnienie ........................................................................................................162
6.6. Założenia ..............................................................................................................162
6.7. Wizualizacja . ........................................................................................................163
6.8. Pytania .................................................................................................................163
6.9. Style myślenia ......................................................................................................164
7. DODATEK - STUDIUM PRZYPADKÓW ..........................................................................167
7.1. Umawianie spotkań . .............................................................................................167
7.2. Sprzedaż telefoniczna . ..........................................................................................172
7.3. Rozmowy po sprzedaży ........................................................................................181
7.4. Windykacja należności .........................................................................................183
7.5. Załatwianie reklamacji .........................................................................................187
7.6. Rozmowy z dostawcami .......................................................................................190
7.7. Rozmowy z pracownikami ...................................................................................192
7.8. Rozmowy rekrutacyjne ........................................................................................196
8. PODSUMOWANIE . ........................................................................................................199
9. BIBLIOGRAFIA . ............................................................................................................200
HIPNOTYCZNY TELEMARKETING – darmowy fragment kliknij po więcej
Dariusz Skraskowski
● str. 4
1. Dedykacja
D
edykuję to opracowanie osobom, których zarobki
zależą od skutecznych rozmów telefonicznych.
Myślę zarówno o przedstawicielach handlowych i telemarketerach,
jak i o ich szefach, którzy muszą polegać na swoich pracownikach
i ich zdolności do osiągania sukcesu i dochodów, oraz kosztach, jakie
ich działalność kreuje. Na końcu tego zderzenia jest przecież zysk,
który – gdy się pojawi – staje się dźwignią postępu.
Ebook, który oddaję w Twoje ręce, powstał na bazie ponad 10-letnich
kontaktów telefonicznych z klientami, dostawcami, pracownikami.
Spotkałem w tym czasie setki osób, które zarabiały na życie
korzystając w swojej pracy z telefonu. Wielu błędów mogłyby
uniknąć, gdyby ktoś im podpowiedział, w jaki sposób udoskonalić
scenariusz rozmowy i ćwiczyć glos.
Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Dariusz Skraskowski
98520399.002.png
HIPNOTYCZNY TELEMARKETING – darmowy fragment kliknij po więcej
Dariusz Skraskowski
● str. 5
Pomyśl więc przez chwilę, niezależnie czy jesteś szefem, czy też
początkującym lub doświadczonym pracownikiem, co by się stało
i jak wzrosłaby Twoja skuteczność, gdybyś wiedział/a jak
wykorzystać potencjał kryjący się w rozmowach telefonicznych. O ile
więcej byś zarabiał/a i ciekawe, na co byś wydał/a te wszystkie
pieniądze?
Życzę Ci sukcesów w oswajaniu telefonu.
Dariusz Skraskowski
specjalista telemarketingu
certyfikowany Praktyk NLP
Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Dariusz Skraskowski
98520399.003.png 98520399.004.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin