manual.pdf

(775 KB) Pobierz
Spis Treści
SPIS TREŚCI
Spis Treści................................................................................................................... 1
Wstęp........................................................................................................................... 2
Wymagania Sprzętowe................................................................................................ 3
Instalacja...................................................................................................................... 3
Gra............................................................................................................................... 4
Interfejs - Ekran Gry................................................................................................. 4
Okno Ekwipunku................................................................................................... 5
Okno Charakterystyk Bohatera............................................................................. 6
Mapa..................................................................................................................... 7
Okno Zadań.......................................................................................................... 7
Okno Przedmiotów Super Technicznych.............................................................. 7
Ikony Informacyjne................................................................................................ 8
obsługa interfejsu - Kierowanie Postacią................................................................. 9
Poruszanie się...................................................................................................... 9
Zarządzanie Ekwipunkiem Postaci..................................................................... 10
Interakcje z Postaciami NPC.............................................................................. 11
Interakcje ze Światem Gry.................................................................................. 12
Przemieszczanie się pomiędzy lokacjami – Teleportacja................................... 13
Leczenie Bohatera.............................................................................................. 14
Rozwój Postaci....................................................................................................... 15
Handel, Naprawa, indentyfikacja Przemiotów oraz Ładownie Przedmiotów Super -
Technicznych......................................................................................................... 16
Przedmioty Super Techniczne, BROŃ ENERGETYCZNA I Zarządanie Energią.. 18
Broń Energetyczna............................................................................................. 18
Inne Przedmioty Super Techniczne.................................................................... 19
Zarządzanie Energią........................................................................................... 21
Skróty Klawiszowe.................................................................................................. 21
AUTORZY.................................................................................................................. 21
WSTĘP
Jest XXV wiek. Potworne przeludnienie Ziemi stało się największym
problemem ludzkości. Rząd planetarny pod przywództwem dyktatora Normamusa
wdrożył w życie plan kolonizacji innych światów. Przygotowano gigantyczną machinę
administracyjno techniczną, której jedynym zadaniem jest werbunek i transport
kolonistów. Ochotnicy jednak nie garnęli się do zaszczytnej służby. Sięgnięto więc do
bardziej drastycznych metod i wprowadzono restrykcyjne prawo. Nawet za
przekroczenie prędkości na autostradzie można zostać skazanym na dożywotni
pobyt na jednej z nowo odkrytych planet.
Skazańców przewozi się na orbitę do Portu Handlowego Apollo. Tam
zamykani są w biosferach, które od tej pory będą ich domem na długie lata podróży.
Nowe środowisko, chociaż sztuczne, bardzo przypomina krajobraz Ziemi. Wszystko
po to, aby ludzie byli w stanie wytrzymać długotrwały lot.
Platformami dla tych niewielkich światów są transportowce klasy Maximus.
Największy z nich Maximus XV jest wstanie unieść, do granic poznanego
wszechświata, piętnaście biosfer. To na nim właśnie rozegra sie dramat tysięcy ludzi.
Potężny transportowiec biosfer leciał wyznaczonym kursem i nie spodziewał
się, że na jego kursie czai się największy drapieżca przestrzeni kosmicznej. Czarna
Mgławica. Grawitacyjny twór, pusty jak balon, wsysający do swojego wnętrza
wszystko co wpadnie w jego zasięg. Potrzeba wielkiej mocy silników aby wyrwać się
z jego wnętrza. Maximus XV po krótkiej walce wpadał w czarną czeluść.
Szybko okazało się, że ludzie nie są sami w trzewiach bestii. Obcy zaatakowali
biosfery i z furią zajmowali jedną po drugiej. Zaskoczeni koloniści prawie nie stawiali
oporu i ginęli zabijani przez bezlitosnych wrogów. Ostatnia biosfera stawiła zaciekły
opór. Mieszkańcy zdołali obronić swoją siedzibę ale groźba zagłady cały czas wisi
nad ich głowami. Jedyny ratunek to dotarcie do modułu “Matka”, którego potężne
silniki będą w stanie wyrwać ludzi z tego piekła. Dotarcie do celu wiąże się jednak z
morderczo niebezpieczną wyprawą. Pokonanie piętnastu biosfer zajętych przez
obcych to samobójstwo. Tylko jeden człowiek jest w stanie tego dokonać. Najlepszy
z najlepszych, nieustraszony Space Hack.
WYMAGANIA SPRZĘTOWE
Minimalne:
Celeron 1GHz
Windows 98/ME/2000/XP
Karta Graficzna z akceleratorem 3D zgodna z DirectX 7.0 posiadająca min. 32 MB
video RAM (klasa kart GeForce)
256 MB RAM
500 MB wolnego miejsca na dysku twardym
Napęd CD-ROM 4-krotnej prędkości
Rekomendowane:
Pentium III 1.4 GHz
Windows 98/ME/2000/XP
Karta Graficzna z akceleratorem 3D zgodna z DirectX 7.0 posiadająca min. 32 MB
video RAM (klasa kart GeForce2)
256 MB RAM
500 MB wolnego miejsca na dysku twardym
Napęd CD-ROM 4-krotnej prędkości
INSTALACJA
Po włożeniu płyty do napędu, powinno uruchomić się menu płyty. Kliknij przycisk
Spacehack i postępuj zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi przez program
instalacyjny. Gdyby z jakichś powodów menu płyty nie uruchomiło się automatycznie
(np. wyłączona funkcja autostartu), możesz zainicjować instalację gry "ręcznie" - w
tym celu otwórz folder SH znajdujący się na płycie i kliknij plik space_hack.exe.
GRA
INTERFEJS - EKRAN GRY
Ekran Gry to miejsce w którym toczy się cała gra. Widać tu Bohatera, jego
przeciwników, świat w którym gra jest rozgrywana oraz szereg różnych informacji
wyświetlanych wewnątrz Panelu Informacyjnego na dole Ekranu Gry.
Ekran Gry pokazuje nam tylko fragment Świata Gry i przesuwa się wraz z
Bohaterem. Widokiem można dowolnie obracać wokół bohatera – służy do tego
kółko myszy lub klawisze < oraz > .
Pozostałe Potwory
Ilość Ogniw
Widok na
Świat Gry
Pasek
Wytrzymałości
Pasek
Doświadczenia
Panel
Informacyjny
Przycisk
Ekwipunku
Przycisk
Charakterystyk
Poziom Życia
Pole Przedmiotu
Super-Technicznego
Ilość Apteczek
przygotowanego do
użycia
Poziom
Energii
Przycisk Zadań
Przycisk Mapy
Przycisk
Biegania
Okno
Informacyjne
Ilość Załadowań
Akumulatorów
154383317.001.png
Panel Informacyjny obsługuje się myszą lub skrótami klawiszowymi .
O KNO E KWIPUNKU
Okno Ekwipunku można otworzyć poprzez odpowiedni przycisk na Panelu
Informacyjnym lub poprzez skrót klawiszowy – I .
Okno podzielone jest na dwie części:
Plecak – tu bohater trzyma wszystkie przedmioty, których aktualnie nie używa.
Plecak ma ograniczoną pojemność (każdy niesiony przedmiot posiada swoją
objętość). Ilość Ogniw, które posiada Bohater wyświetlona jest w osobnym
okienku.
Sylwetka Bohatera – podzielona jest na szereg pól, w których można
umieszczać odpowiednie przedmioty (np. do ręki dajemy miecz) jeśli tylko
Bohater może ich użyć (opis oraz ewentualne wymagania co do używania
przedmiotów podane są w Oknie Informacyjnym ).
Pola Przedmiotów
Super-Technicznych
Pola
Biochipów
Pole Głowy
Pola
Biochipów
Pole Ręki
Sylwetka
Bohatera
Pole
Korpusu
Pole Ręki
Plecak
Ilość Ogniw
Przycisk Wyposażenia
Okno Informacyjne
154383317.002.png 154383317.003.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin