Uwaga- odp za selek inf i zapob neg
Skut przeładow sysyt pozn przez
Nadm danych
Pamięć – zdoln do przech inf i
Póxniejsz jej wykorz.. zesp proces
Pozn zaangaż w nabyw przechow i
Pozn odtw inf
Krótkotrw 7-9 elem
Utrwalane sa w niej przeżyc wspom
Krótkie epizody nasz zycia
Zw z zapamietyw słow i informa
Uwaga,pamieć
Świadomosc zdawan sobie spraw
Z treści własny proces psych
Percepcja proc aktywn interpret
Dany zmyslo z wykorzyst wskaz
Kontekstualnych nastaw i wczes
Zdob wiedzy,w wyn proc docho
Do rozpozn obiek
Współwystepow 50%
Otylo i depr ma to samo podloz,
Depr atypowa u os oty
Chcac wylecz os z otyl najp dep
W przyp niedob skl pok
W war i sytu kied zwykl spozyw
Posilk-glod poped wtro jes nabyt
Pam – test pam Reya, powtarz
cyfr wprost
T Stroopa do oc f pozn koncentr
Podziln uwag (p.oper) TMT
MMSE tet rozpoznaw zegara
CZ.RYZ-wiek,z Down, obciaz gen
Genotyp APOE4
CZ.PRAWDOP-pl zens,
obciaz dziedz ch downa
INNE – depr alk wykszt met-glin
OKR UTAJE –nie ma uchwyt
Zmia W stan psychicz
Obj psychopatolog nie nalez do obr
Kliniczn zesp otepienn
ROZWI CHOR- obecn mniej lub
Bardz nasil obj klin,speln przyje na
Swi kryter rozp otep typ alz
WCZES OBJ –trudn w znal przedm
Potrz spr wykon czynn, wielokr powt
Pytan i uwag, zapomin ostat wykon
Czynn, niemozn dokoncz opowiadan
Trudn w naucz nowych lokaliz, wielo
Powt czynno
Or(swiad) co do wlas os,wl stanow psy
Zost zaburz w niekt st psychopatol
Sw m-ca czas przest i sytuac wlasn
Zwia z osr BROKI – zab – af ruchow
Zw z OS WERNICKIEGO –af czuc
M-CE, STop uszkodz mozgu,
Lecz farm, odmienna org funkcjonalna
Wielozlożonośc, g mozgu, operacj,
Wspolist zaburz
Zab pam operac i f-cji wykonawcz
Zab mysl plastycznosci psychiczn
Uposl pam deklaratywnej i uczen si
ADHD, z ASPERGERA, Z DOW
SCHIZOFEENIA DZIEC
Rodz prac warsztat podcz kt pacj
Nabyw wiedz i um z zakr technik
Pamieciowych, koncent uw, percepc
Wzrokowej,koord wzr-ruch za pom
Komput,luster
Reh f pzn, ter rodzinna,uspoleczni
Dzieck,reh f rucho
Cw czynn,bier,ucz rodziny jak prwd
Uklad dziecko i zmien pozycj
Blackkalia