Jose Silva
DWUDNIOWE ULTRA SEMINARIUM
na temat zaawansowanej samokontroli umysłu
Spis treści
1. Program kursu
2. Badania i koncepcje
3. Historia
4. Standardowe ćwiczenia rozluźniające
5. Technika kciuka na czole
6. Glosariusz
7. Techniki typu formuła
8. Wskazówki dla orientologa
9. Holistyczne techniki uzdrawiania
10. Eksperyment z pomidorami
11. Badania nad efektami pól elektrycznych
12. Propozycja przedsięwzięcia
PROGRAM KURSU - ZAJĘCIA SOBOTNIE,
I. ZAGAJENIE ł POWITANIE
Ćwiczenia umysłowe.
A) Objaśnienie używanych terminów.
1. Świadomość zewnętrzna. Świadomość wewnętrzna. Nieświadomość. Jesteśmy w stanie świadomie funkcjonować na głębszych poziomach umysłu, o ile nauczyliśmy się tego i zmieniliśmy "podświadomość” w "świadomość wewnętrzną".
2. Psychoorientacja - sterowanie umysłem.
3. Mózg: komputer biologiczny, który można programować. Inteligencji biologicznej nie można programować, natomiast inteligencje ludzką - można. Mózg może reagować automatycznie, półautomatycznie, można nim również sterować "ręcznie".
4. Umysł; zdolność inteligencji ludzkiej do dostrajania się do mózgu.
5. Inteligencja ludzka: w teologii znana pod mianem duszy lub ducha. Dusza lub duch = inteligencja ludzka.
6. Wymiar subiektywny; siedziba ludzkiej inteligencji; odpowiada mu częstotliwość fal mózgowych równa 10 Hz.
7. Wymiar obiektywno-subiektywny: siedziba inteligencji biologicznej; odpowiada mu częstotliwość 5 Hz. W danym czasie świadomość może funkcjonować tylko w jednym wymiarze- Gdy używasz wzroku w sposób bezpośredni, innych zmysłów używasz pośrednio. W danym czasie bezpośrednio można używać tylko jednego zmysłu. Dziewięćdziesiąt procent ludzi w naturalny sposób nauczyło się używać zmysłów obiektywnych. Tylko dziesięć procent ludzi w naturalny sposób opanowało wykorzystywanie zmysłów subiektywnych. Wszystko co tworzymy musi być najpierw stworzone w wymiarze subiektywnym. Metoda Samokontroli Umysłu uczy Łudzi funkcjonowania w wymiarze subiektywnym i świadomego używania zmysłów subiektywnych.
8. Programowanie: Jest to zmienianie stanu materii. Zmień stan materii nieożywionej, a pozostanie ona w tym zmienionym stanie. Zmień stan materii ożywionej, a w tym zmienionym stanie będzie kontynuowała wzrost.
9. Z psychicznego punktu widzenia, z punktu widzenia jasnowidza, przyszłość znajduje się po lewej stronie. Z obiektywnego, fizycznego punktu widzenia przyszłość jest przed nami, zaś przeszłość za nami. W wymiarze subiektywnym możemy wyprzedzić sami siebie i zaplanować swoją przyszłość w sposób subiektywny tak, by świat fizyczny mógł dostosować się do niej.
10. Czysta energia duchowa: jest to siła spoistości i przylegania, która utrzymuje zwartość materii. Energia duchowa występuje tak w mikrokosmosie, jak i w makrokosmosie.
11. Wiedza: są to zgromadzone informacje wykorzystywane do rozwiązywania problemów. Wiedzę należy wykorzystywać w sposób prawidłowy. Prawidłowe wykorzystywanie wiedzy polega na rozwiązywaniu problemów. Jesteśmy na rej planecie wyłącznie po to. Niestety, jedynie 10% ludzkości wie o istnieniu metody rozwiązywania problemów, toteż większość ludzi zamiast rozwiązywać problemy - stwarza je. Zostaliśmy stworzeni na obraz naszego Stwórcy nie w sensie fizycznym, gdyż każdy z nas wygląda inaczej. Jesteśmy tacy jak nasz Stwórca w sensie naszych możliwości mentalnych, w sensie tego, co potrafimy zrobić. Im więcej problemów rozwiązujemy, tym bardziej upodabniamy się do naszego Stwórcy. Wszystko - dalekie czy bliskie - reaguje na nasze myśli. Na rzeczy bliskie wpływa energia subiektywna i obiektywna, a na dalekie - tylko subiektywna. Z powodu swojej ignorancji ranimy nawet łych, których kochamy.
12. Psychokineza: stosowanie energii obiektywnej i subiektywnej do programowania
13. materii.
14. Telekineza: stosowanie energii subiektywnej w celu programowania na odległość. Gdy skupiamy się chcąc wesprzeć tworzenie możemy oddziaływać na materię znajdującą się tak blisko, jak i daleko.
B) Aura człowieka
· Otawa światła - 7 kolorów.
· Oktawa muzyczna - 7 nut.
· Oktawa tygodnia - 7 dni.
· Oktawa cykli anabolicznych wynosi 7.
· Oktawa cykli katabolicznych wynosi 7.
C)Wymiar duchowy - subiektywny, niefizyczny
1. Pragnienie, czyli mechanizm dostrajający.
2. Przekonanie, czyli przyczyna dostrajania się.
3. Oczekiwanie, czyli realizacja przyczyny.
4. Miłość, czyli harmonia zestrajania.
5. Wiara, czyli pragnienie, przekonanie i oczekiwanie wyników zestrojenia.
D) Cztery warunki lub stany mentalne, idealne dla programowania, uzdrawiania
i rozwiązywania problemów i utrzymywania otwartego umysłu dla przenoszenia myśli;
l. Tworzenie stanu dezorientacji
· Należy opowiedzieć jakąś historię o mieszanej treści np, opowiadaj o koniach, a następnie włącz do opowiadania coś o koniach mających rogi. Osoba znajdująca się w sianie dezorientacji jest bardzo podatna na typ programowaniu polegający na przenoszeniu myśli.
· Należy powiedzieć pacjentowi, by nie zadawał pytań dopóki nie skończymy opowiadać.
· Osoba uzdrawiająca wchodzi na poziom alfa. Bezpośrednio przed sobą wizualizuje scenkę przedstawiającą pacjenta z jego problemem. Po lewej stronie wyobraża sobie - stosując metodę używaną do rozwiązywania problemów - jak rozpoczyna się proces naprawy. Dalej w lewą stronę wyobraża sobie pacjenta w doskonałym zdrowiu.
· Tym, którzy w domu lub pracy przebywają w środowisku prowadzącym do dezorientacji lub do innych stanów podatności na programowanie należy poradzić, by unikali długotrwałego przebywania w takich warunkach, w których ktoś mógłby zaprogramować ich w sposób negatywny,
2. Stan oczekiwania.
· Należy mówić do pacjenta tak, by stworzyć punkt kulminacyjny, po nim zaś zrobić przerwę i w przerwie tej dokonać programowania.
· Inne kroki - podobne do tych, podejmowane w stanie dezorientacji.
3.Należy wyzwolić lub pobudzić mechanizm przeżycia.
· Stan przerażenia.
· Widok krwi.
· Uszkodzenie skóry.
· Podejmowane kroki są analogiczne do tych w stanie dezorientacji.
4.Należy obniżyć częstotliwość fal mózgowych pacjenta z 20 do H) Hz.
· Standardowe ćwiczenia warunkujące.
E)Programowanie obiektywne i subiektywne.
1.Programować można zarówno inteligencje biologiczną, jak i ludzką tak obiektywnie, jak i subiektywnie.
· Do programowania obiektywnego stosujemy medycynę.
· Do programowania subiektywnego stosujemy modlitwę.
O godzinie 10:45 - przerwa nie dłuższa niż 20-30 min
F)Standardowe ćwiczenia warunkujące.
1. Dla dorosłych powyżej 21 roku życia trening mentalny trwa 10 godzin.
2. Dla młodzieży poniżej 21 roku życia czas treningu mentalnego wynosi pięć godzin.
3. Ćwiczący może słuchać Taśmy Relaksacyjnej przez odpowiedni okres czasu, lecz
znacznie lepiej byłoby, gdyby ktoś, kto ukończył Kurs Samokontroli Umysłu
przeczytał mu to ćwiczenie.
4. Czas w stanie alfa sumuje się, toteż należy rejestrować ten czas.
5. Gdy ćwiczący wysłucha ćwiczenia przez wymagany okres czasu, wówczas – dla poprawy zdrowia - ćwiczący powinien trzy razy dziennie spędzać po piętnaście minut w stanie alfa słuchając Dźwięku Alfa.
6. Jeżeli czytamy ćwiczenia dla więcej niż jednej osoby, to w przypadku gdy ćwiczący mają oczy otwarte należy używać liczby mnogiej, zaś w przypadku, gdy mają oni oczy zamknięte - liczby pojedynczej.
7. Można przeczytać ćwiczącemu stwierdzenia przeznaczone do zaprogramowania lub też pozwolić mu wykonać swoje własne programowanie.
8. Można zastosować Dźwięk Samokontroli Umysłu. Nie należy używać muzyki, gdyż częstotliwość w niej podlega ustawicznym zmianom, co utrudnia pozostawanie na poziomie częstotliwości równej 10 Hz.
9. Należy dać trzydzieści sekund czasu na odpoczynek w swoim ulubionym miejscu rozluźnienia.
10. Należy pozostawić ćwiczącemu wystarczającą ilość czasu na powtórzenie Korzystnych Stwierdzeń.
11. Programując swoje dzieci na pierwsze sukcesy należy programować je tak, by zachowały cechy swojego geniuszu. Należy chronić dzieci i dorosłych przed negatywnym programowaniem na wszystkich poziomach.
12. Tworzenie obrazu siebie; dla poprawy własnego wizerunku należy wykorzystać poziom alfa.
13. Jeżeli ćwiczący zasypia należy trzy razy delikatnie poklepać go po lewym ramieniu, by się obudził.
14. Jeżeli ćwiczący przechyla się i za chwilę może spaść z krzesła należy najpierw delikatnym szeptem powiedzieć mu do ucha, że zamierzamy go wyprostować tak, by pozostał w tej pozycji, a następnie podnieść go do pozycji pionowej.
15. Przed przystąpieniem do pierwszego czytania ćwiczącemu tego ćwiczenia należy wprowadzić go w nie /objaśnić mu je/.
16. Przed rozpoczęciem czytania ćwiczenia należy wyjaśnić ćwiczącemu na czym polega wizualizacja i wyobraźnia.
G)Wykonanie Ćwiczenia Standardowego
1. Osoba nr l czyta osobie nr 2.
2. Osoba nr 2 czyta osobie nr 1.
3. Odpowiadanie na pytania odnośnie ćwiczenia.
O godzinie 13:00 - przerwa na obiad do godziny 15:00.
H)Objaśnienie dotyczące pól energii uzdrawiającej.
1. Pole energii piramidy.
2. Pole energii magnetycznej o częstotliwości 10 Hz,
3. Pulsowanie pola aury człowieka z częstotliwością 10 Hz.
I)Omówienie zagadnienia oktawy aury człowieka.
Aura ciała ludzkiego: aura składa się z siedmiu pól energetycznych, czyli z pełnej oktawy tworzącej kompletne królestwo. Jedne z tych pól można zmierzyć w sposób obiektywny /przy pomocy urządzeń wykorzystujących promieniowanie podczerwone/, inne zaś -w sposób subiektywny /dzięki świadomości na poziomie alfa/. Przypomina to używanie zmysłów fizycznych do stwierdzenia obecności palącej się świecy - jej ciepło można wyczuć jedynie w przypadku, gdy jesteśmy w jej bezpośrednim sąsiedztwie, natomiast jej światło można zobaczyć z dużej odległości. Te siedem pól energetycznych człowieka to;
· Pole czystej energii /duchowe/.
· Pole energii sub-atomowej /duchowe/.
· Pole energii atomowej /duchowe/.
· Pole energii molekularnej /duchowo-fizyczne/.
· Pole energii komórkowej /fizyczne/.
· Pole energii organów /fizyczne/.
· Pole energii układów - zespołów narządów /fizyczne/.
J)Omówienie zagadnienia zmiany stanu materii /programowania/ za pośrednictwem aury człowieka.
1. Z odległości do 7,5 m - przy pomocy pola energii obiektywno-subiektywnej /drogą, psychokinezy/.
2. Z odległości ponad 7,5 m - przy pomocy subiektywnego pola energii aury człowieka.
3. Pole obiektywnej energii aury człowieka działa korygujące przez oddziaływanie na materię drogą pobudzania wymiaru sub-atomowych cząstek tak, by ukształtowała się ona we właściwy sposób.
4. Energia obiektywna działa korygujące poprzez wpływanie na materie z wymiaru zewnętrznego w kierunku wymiaru wewnętrznego /oddziaływanie makro w kierunku mikro/.
5. Energia subiektywna działa- korygujące przez przyciąganie materii z wymiaru zewnętrznego w kierunku wymiaru wewnętrznego - przyciąganie z pozioma mikro na poziom makro.
K)Omówienie zagadnienia kierunku ruchu w rozwoju procesu twórczego.
1. Proces twórczy obserwowany z obiektywnego /fizycznego/ punktu widzenia rozwija się do przodu /w kierunku, w którym chodzimy/.
2. Proces twórczy obserwowany z subiektywnego /mentalnego/ punktu widzenia lub
3. z punktu widzenia jasnowidza rozwija się w lewą stronę.
4. Obserwowanie rozwoju procesu twórczego z mentalnego, psychicznego punktu widzenia lub z punktu widzenia jasnowidza można porównać z obserwowaniem obrotu Ziemi wokół osi z jakiegoś punktu w przestrzeni kosmicznej /obserwowana od strony północnej nasza planeta obraca się w kierunku przeciwnym do mchu wskazówek zegara i przesuwa się w lewo/.
M). Omówienie zagadnienia przeszłości, teraźniejszości i przyszłości.
1. Wszystkie informacje odbierane świadomie lub podświadomie /subiektywnie/ przez mózg ludzki są rejestrowane w materii za pośrednictwem siedmiu pól energetycznych aury człowieka.
2. Przeszłość składa się ze zmaterializowanych myśli - są to informacje już zarejestrowane /utrwalone/ i nie można ich zmienić.
3. Teraźniejszość' jest materializowaniem się myśli, jest procesem rejestrowania informacji w materii. Zasadą jest, że gdy już zaistnieje nie można jej zmienić.
4. Przyszłość składa się z ukształtowanych myśli, które są zarejestrowane jako ukształtowane, lecz nie są zmaterializowane. Myśli te można zmienić, jeżeli nie chcemy dopuścić do ich materializacji.
N)Objaśnienie jak używać magnet...
pthe