Sandemo Margit - Saga o Królestwie Światła 12 - Drżące serce.pdf

(859 KB) Pobierz
25115366 UNPDF
MARGIT SANDEMO
DR śĄ CE SERCE
Saga o Królestwie Ś wiatła 12
Z norweskiego przeło Ŝ yła
IWONA ZIMNICKA
POL-NORDICA
Otwock
Kari odebrano wszelkie mo Ŝ liwo ś ci godnego Ŝ ycia. Los posk ą pił jej urody i skazał na
bycie zł ą . Gdy jednak w gł ę bi Gór Czarnych spotyka przystojnego Armasa, dostrzega male ń ki
promyk nadziei na bodaj troch ę szcz ęś cia w Ŝ yciu. Ale czy młodzieniec wysokiego rodu
naprawd ę zainteresuje si ę godn ą po Ŝ ałowania istot ą ...
RODZINA CZARNOKSI Ęś NIKA
LUDZIE LODU
INNI
25115366.001.png
Ram, najwy Ŝ szy dowódca Stra Ŝ ników
Inni Stra Ŝ nicy: Rok, Tell, Kiro, Goram
Faron, pot ęŜ ny Obcy
Oriana
Thomas
Helge, Wareg
Geri i Freki, dwa wilki
Ponadto w Królestwie Ś wiatła mieszkaj ą ludzie wywodz ą cy si ę z rozmaitych epok,
tajemniczy Obcy, Lemuryjczycy, Madragowie, duchy Móriego, duchy przodków Ludzi Lodu,
elfy wraz z innymi duszkami przyrody, istoty zamieszkuj ą ce Star ą Twierdz ę oraz wiele
Ŝ nych zwierz ą t.
Poza tym w południowej cz ęś ci Królestwa Ś wiatła Ŝ yj ą Atlantydzi. Istniej ą te Ŝ
nieznane plemiona w Królestwie Ciemno ś ci oraz to, co kryje si ę w Górach Czarnych, ź ródło
pełnego skargi zawodzenia.
STRESZCZENIE
Królestwo Ś wiatła znajduje si ę we wn ę trzu Ziemi O ś wietla je Ś wi ę te Sło ń ce, lecz za
jego granicami rozci ą ga si ę nieznana, przera Ŝ aj ą ca Ciemno ść .
Wielkim celem Obcych jest zaprowadzenie trwałego pokoju na Ziemi oraz uratowanie
przed zagład ą planety Tellus. Aby si ę to mogło uda ć , serca i charaktery ludzi musz ą ulec
gruntownej przemianie. Nale Ŝ y wi ę c stworzy ć eliksir, który usunie z ludzkich umysłów
wszelkie złe i wrogie my ś li.
Obcy, Lemuryjczycy, Madragowie i niektórzy ludzie z Królestwa Ś wiatła
przygotowali ju Ŝ wszystko, co do przyrz ą dzenia takiego eliksiru niezb ę dne. Brak tylko
jednego składnika: jasnej wody, której ź ródło bije gdzie ś w Górach Czarnych, siedzibie zła.
Ekspedycja w tamte rejony wyruszyła ju Ŝ z Królestwa Ś wiatła, wła ś ciwie jednak jest
to wyprawa bez wielkich nadziei na powodzenie i na powrót do domu. Góry Czarne bowiem
najzupełniej słusznie nazywa si ę te Ŝ Górami Ś mierci i kto ś , kto znajdzie si ę pod wpływem
dominuj ą cego w nich zła, sam stanie si ę zły. Wła ś nie to najbardziej wszystkich przera Ŝ a.
W skład ekspedycji wchodz ą :
1. Faron - tajemniczy pot ęŜ ny Obcy.
2. Marco - ksi ąŜę , wszechmocny, nieoceniony.
3. Ram - nadzoruje wszystkich uczestników ekspedycji, do niego tak Ŝ e nale Ŝ y
podejmowanie najwa Ŝ niejszych decyzji. Jest Lemuryjczykiem, lecz kocha Indr ę , człowieka.
4. Dolg - stra Ŝ nik ś wi ę tych kamieni, których zbyt cz ę sto musiał u Ŝ ywa ć podczas tej
podró Ŝ y.
5. Oko Nocy - Indianin, wybrany, który osobi ś cie b ę dzie musiał wykona ć ostateczne,
najwa Ŝ niejsze zadanie.
6. Kiro - Stra Ŝ nik, odpowiedzialny za zapasy. Coraz bardziej interesuje si ę Sol.
7. Armas - Stra Ŝ nik, w połowie Obcy.
8. Jori - Stra Ŝ nik, pilot gondoli.
9. Tsi-Tsungga - elf, istota natury. Zna obrze Ŝ a Gór Czarnych. Ci ęŜ ko ranny podczas
wyprawy. Kocha Sisk ę .
10. Chor - Madrag, kierowca J1.
11. Tich - Madrag, kierowca J2.
12. Yorimoto - samuraj, wolno mu nosi ć bro ń .
Zgłoś jeśli naruszono regulamin