Programowanie gier w DirectX.pdf
(
4343 KB
)
Pobierz
Slajd 0
Programowanie gier z
wykorzystaniem DirectX
Mateusz Kierepka
mateusz@kierepka.pl
Programowanie gier z
wykorzystaniem DirectX
Agenda
Managed DirectX i XNA
Opis FlatRedBall
Wybrane biblioteki dostępne dla MDX
Przyszłość – XNA
Managed DirectX: Skąd się wzięło?
MDX: Co to jest?
Zestaw klas .NET odpowiadających
klasom DirectX – umieszczonych w
jednej przestrzeni nazw.
Biblioteka pozwalająca na łatwy dostęp
do DirectX
Natywne klasy .NET
Nic ponad to co oferuje DirectX (nawet
mniej)
MDX: Jakie przeznaczenie?
Do tworzenia gier i aplikacji
wymagających zaawansowanej
prezentacji wyników (3D i 2D)
Bezpośrednie użycie w projektach „tak
jak każde inne klasy”
Zapewnienie zgodności z nowymi
wersjami DirectX
Tworzenie wieloplatformowych aplikacji
Plik z chomika:
ShooXik
Inne pliki z tego folderu:
Perełki Programowania Gier - TOM 1.rar
(808139 KB)
Direct3D9 - Introduction.pdf
(820 KB)
DirectX. Rendering w czasie rzeczywistym - Kelly Dempski [Helion].pdf
(160325 KB)
Graphics Programming with DirectX 9 Module I.pdf
(12169 KB)
Wordware - Introduction to 3D Game Programming with DirectX 10.pdf
(8243 KB)
Inne foldery tego chomika:
Assembler
C++
NLP
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin