najwazniejsze_narzedzia_w_e-biznesie.pdf

(890 KB) Pobierz
79236466 UNPDF
79236466.003.png
Darmowa publikacja dostarczona przez
© Copyright for Polish edition by Netigo.pl & Agnieszka Kądziołka
Data: 6.02.2008
Tytuł: Najważniejsze narzędzia w ebiznesie
Skład tekstu: Anna Grabka
Niniejsza publikacja może być kopiowana oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wyłącznie w niezmienionej formie.
Zabrania się jej odsprzedaży oraz nanoszenia zmian
bez pisemnej zgody serwisu Netigo.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
79236466.004.png 79236466.005.png
SPIS TREŚCI
Wstęp .................................................................................................4
Poznaj siłę mailingów ......................................................................5
Z jakiego narzędzia skorzystać? . ....................................................7
Jak zbudować listę mailingową? . ....................................................8
.....................................................................................9
.......................................................................................10
..........................................................................11
...........................................................................12
...........................................................12
.....................................................................................12
.................................................................................13
.....................................................................................13
.......................................................................................14
..........................................................................................14
Spraw, aby Twoja strona przemówiła ...........................................15
Jak wypracować przychód pasywny poprzez udział
...........................................................22
BONUS .............................................................................................28
10 najczęściej popełnianych błędów przez początkujących
e-biznesmenów ...............................................................................28
.....28
................................................28
....30
Oczekiwanej Akcji) . .......................................................................30
............................31
........................................................31
........................................32
partnerów . .....................................................................................32
marketingowych dla
................................33
.......................................................33
Podsumowanie ...............................................................................34
4. Przeszkadzanie klientowi w wykonaniu NOA (Najbardziej
8. Brak materiałów szkoleniowych i
79236466.006.png
 
NAJWAŻNIEJSZE NARZĘDZIA W EBIZNESIE
Wstęp
Wstęp
Oddaję w Twoje ręce tego ebooka, gdyż chciałabym przekazać Ci
sprawdzoną wiedzę, jak skutecznie prowadzić e-Biznes i odnieść
spektakularny sukces.
Znajdziesz tu informacje na temat:
najskuteczniejszej formy marketingu sieciowego - czyli
mailingów
sposobu edukowania klientów i kreowania w nich potrzeby
posiadania tego, co im oferujesz
badania skuteczności tekstów reklamowych
programów partnerskich
przykuwania uwagi klienta, aby pozostał na stronie dłużej niż
kilka sekund
błędów jakie popełniają biznesmeni
Pozwól jeszcze, że się przedstawię.
Nazywam się Agnieszka Kądziołka i mogę powiedzieć, że
osiągnęłam sukces w e-biznesie. 7 lat temu nie wiedziałam nic, mar-
keting internetowy był w powijakach, a ja metodą prób i błędów
dochodziłam do tego, co jest skuteczne, a co nie. Uczyłam się od
profesjonalistów i zdobyłam sporo doświadczenia, którym dzielę się
w tym ebooku.
Zapraszam do lektury:)
strona 4 z 36
79236466.001.png
NAJWAŻNIEJSZE NARZĘDZIA W EBIZNESIE
Poznaj siłę mailingów
Poznaj siłę mailingów
W tym rozdziale chciałabym podzielić się z Tobą moim
doświadczeniem w temacie mailingów.
Mailing to najskuteczniejsza technika reklamy w Internecie...
o ile potrafisz go mądrze wykorzystać.
Co to znaczy mądrze? Otóż, nie wystarczy wykupić wysyłki 10 000
maili do przypadkowych osób z typowa reklamą
"Kup już dziś super fajną książkę o tym, jak być bogatym!" i czekać
na cud. :)
To niestety nie zadziała. W dzisiejszych czasach Internauci są
"uczuleni" na reklamę. Tego typu zachęta sprawi, że większości z
nich włączy się czerwone ostrzegawcze światełko - "Uważaj,
próbują Ci coś wcisnąć!".
Pamiętaj!
Internauci unikają reklam jak ognia i wyczuwają je z daleka!
To jak więc to zrobić?
Po pierwsze określ swoją grupę docelową!
Zastanów się, czy piszesz do gospodyń domowych - bo sprzedajesz
świetną książkę kucharską, czy może do managerów, których zainte-
resuje książka o zarządzaniu.
strona 5 z 36
79236466.002.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin