Class 66 KrĂłtki opis.pdf

(1662 KB) Pobierz
EMD_JT42CWRM_4_page_fact_sheet.indd
Obecnie spełnia normy
Unii Europejskiej
dotyczące emisji spalin w
zakresie Stage IIIA
LOKOMOTYWA TOWAROWA
CLASS 66
„JT42CWRM“ EMD O MOCY 3245 KONI MECHANICZNYCH
INFORMACJE O PRODUKCIE
60601807.002.png
SPECYFIKACJA OSIĄGÓW
JT42CWR zapewnia zmniejszenie
zapotrzebowania na jednostki
trakcyjne, oszczędność paliwa i
dodatkowe przychody ze
zwiększonego tonażu składów
Imponujące wielkości siły pociągowej:
409 kN początkowa siła pociągowa
260 kN stała siła pociągowa
przy25,6km/h
Droga hamowania w suchych i
mokrych warunkach 594 metrów przy
97 km/h
Zaangażowanie mniejszej ilości
jednostek trakcyjnych pozwala
osiągnąć oszczędności w kosztach
utrzymania i kosztach operacyjnych
Prędkość maksymalna 120 km/h
Możliwość zastosowania w trakcji
wielokrotnej
SILNIK
Silnik 12N-710G3B-T2
o mocy 2420 kW
SPECYFIKACJA
Masa całkowita: 126 ton ± 3%
Turbosprężarka wysokiej wydajności
Elektroniczny wtrysk paliwa
Wysokość: 3,9 m
Oszczędność paliwa na światowym
poziomie
Długość całkowita: 21,4 m
Pojemność zbiornika paliwa:
6400 litrów
10-letni interwał pomiędzy remontami
silnika
Zbiornik retencyjny: 227 litrów
Zgodność z normami Unii
Europejskiej dotyczącymi emisji
spalin w zakresie Stage IIIA – 2 lata
wcześniej niż wynika z wymogów
prawa
Pojemność układu oleju silnikowego:
625 l
Skrzynie z piaskiem:
8 skrzyń, każda o pojemności 42,5 l
PRZEKŁADNIA ELEKTRYCZNA
18 kW generator wspomagający
Sześć silników trakcyjnych typu
D43TRC
Silnik 12N-710G3B-T2: spełnia wymogi UE
odnośnie emisji spalin w zakresie Stage IIIA
Moc trakcyjna 2268 kW
WYDAJNOŚĆ LOKOMOTYWY
Generator trakcyjny AR8/CA6
60601807.003.png
Szkic ogólny JT42CWRM „Klasa 66“
SYSTEM PNEUMATYCZNY
ZAAWANSOWANY KOMPUTER
EM2000
Wykorzystuje procesor 32-bitowy
Sprężarka powietrza typu WLNA
napędzana bezpośrednio za pomocą
wału, częstotliwość remontów 7 lat
Oszczędność modułów i
komponentów
Poprawiona niezawodność i
wydajność
FUNKCJE I CECHY PRZEDZIAŁU
MASZYNISTY
Stanowisko sterowania maszynisty
po lewej stronie
Możliwość pobrania danych do
komputera typu laptop
Elastyczna architektura komputera
pozwala na rozbudowę systemu w
przyszłości
Pneumatyczne wycieraczki przedniej
szyby
Autodiagnostyka
Nowa, wyciszona kabina maszynisty
„quiet package“
Archiwizacja historycznych danych
jednostki
Elektryczne ogrzewanie kabiny 4,5 kW
Sterowanie jazdą na niskich
prędkościach
Możliwość montażu kilku różnych
systemów bezpieczeństwa
Elektroniczny rejestrator zdarzeń
Wygodne środowisko kabiny
maszynisty *
OBSŁUGA
Pełne utrzymanie *
Klimatyzacja*
System zdalnego monitorowania
Intellitrain TM z diagnostyką za
pośrednictwem GPS *
* opcja
Szafka sterownicza
Komputer EM2000
Hamulce pneumatyczne
Westinghouse PBL
60601807.004.png 60601807.005.png
RADIALNY WÓZEK SKRĘTNY
HTCR-E
NIEZAWODNOŚĆ I EKSPLOATACJA
Kąt natarcia i obciążenia krzywych są
znacznie mniejsze niż w
konwencjonalnych wózkach
trzyosiowych
Remont wózka HTCR po 1,6 mln. km
20-letni okres między remontami
głównymi silnika
Zmniejszone ryzyko wykolejenia z
uwagi na mniejszą siłę poprzeczną
HOMOLOGACJE I KONFIGURACJE
Zezwala na pracę sześcioosiowych
lokomotyw w obszarach tradycyjnie
zarezerwowanych dla lokomotyw
czteroosiowych
Dopuszczona do eksploatacji w
Wielkiej Brytanii, Szwecji, Norwegii,
Belgii, Luksemburgu, Niemczech,
Danii, Holandii i Polsce.
Zmniejszone zużycie komponentów
zwiększa przebieg pomiędzy
remontami wózka do 1,6 mln. km
Możliwość stworzenia
międzynarodowej wersji lokomotywy
w następujących konfi guracjach:
Niemcy – Belgia – Holandia
Szwecja – Dania
Niemcy – Belgia – Holandia – Polska
Mniejsze przesunięcia masy
pomiędzy osiami wózka zapewniają
jego lepszą przyczepność
Belka 300 kN zabezpieczająca przed
kolizjami z przodu przedziału
maszynisty
Oczekiwane dopuszczenia w:
Czechach
Francji
Republice Słowackiej
Przednia szyba odporna na
uderzenie do 320 km/h
Odporność struktury przedziału
maszynisty na penetrację (900g) do
240 km/h
Biuro w Europie
EMD Europe GmbH
Charles Mann
Prokurent/ Dyrektor Działu Rozwoju na Europę
Frankfurter Straße 3 · D-63150 Heusenstamm
Niemcy
Tel.: +49 (6104) 4068 0
Faks: +49 (6104) 4068 18
charles.s.mann@EMDiesels.com
Electro-Motive Diesel, Inc.
Inquiry Group (USA)
Tel.: +1 (708) 387.5854
Faks: +1 (708) 387.6659
www.emdiesels.com
180-dniowe okresy między-
przeglądowe
ASPEKTY BEZPIECZEŃSTWA
60601807.001.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin