Jorge Blaschke więcej niż osho. idee, nauki i przekaz kontrowersyjnego guru scan.pdf
(
56721 KB
)
Pobierz
Spis treści
Wstęp . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 9
Rozdział 1. Saga współczesnych mistrzów . . . . . . . . . . . . . . . . 13
Przegląd twórców głębokiej mądrości duchowej . . . . . . . . . . . 15
Wielcy mistrzowie i wielkie mądrości
. . . . . . . . . . . . . . . . . .
18
Aurobindo i świadomość ponadumysłowa
. . . . . . . . . . . . . . .
18
Krishnamurti — mistrz, który się zbuntował
. . . . . . . . . . . . . .
20
Ramakrishna — tam, gdzie umysł jest wszystkim
. . . . . . . . . . .
21
Osho — jeśli prawdą jest to, co powiedziałem, przeżyję
. . . . . . . .
22
Rozdział 2. Mistrz i uczeń . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 25
Mistrz idealny
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
27
Mistrz zewnętrzny jest przewodnikiem
. . . . . . . . . . . . . . . . .
28
Prawdziwy mistrz nie musi niczego udowadniać
. . . . . . . . . . .
30
Cechy fałszywych nauczycieli
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
33
Rozdział 3. Inteligencja i wysiłek, by stać się kimś . . . . . . . . . . . . 35
Intelekt i inteligencja
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
37
To, co czyni nas kretynami
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
38
Wysiłek, by być kimś, w naukach Osho
. . . . . . . . . . . . . . . . .
40
Osho na drodze medytacji
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
44
Potęga umysłu
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
46
Zmysł prawie utracony — intuicja
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
50
Mózg — organ w pełni rozwoju
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
52
Osho przestrzega nas przed niebezpieczeństwem ograniczeń
. . . .
53
Rozdział 4. Niebezpieczeństwa ego . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 57
Rodzimy się obdarzeni autentycznym bytem
. . . . . . . . . . . . . .
59
Pojawienie się ego w okresie dzieciństwa
. . . . . . . . . . . . . . . .
60
Osho przestrzega, że cierpimy z powodu ego
. . . . . . . . . . . . . .
62
Kilka rad Osho na pokonanie ego
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
63
Rozdział 5. Pułapki sukcesu i władzy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 69
Pułapki na drodze do wewnętrznego poznania
i mądrości duchowej
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
71
Pochlebstwa, ego, chełpliwość i to, co nietranscendentne
. . . . . . .
73
Władza i rezygnacja według szkoły Osho
. . . . . . . . . . . . . . . .
74
Rozdział 6. Przemoc według Osho . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 79
Duchowość zaczyna się od odrzucenia przemocy
. . . . . . . . . . .
81
Przemoc a nasza zwierzęca przeszłość
. . . . . . . . . . . . . . . . .
82
Jak zawrócić z drogi przemocy?
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
84
Rozdział 7. Medytacja, taniec i muzyka — składowe szkoły Osho . . . 87
W poszukiwaniu świata spokoju
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
89
Dźwięk mantry, aby osiągnąć ciszę
. . . . . . . . . . . . . . . . . . .
90
Taniec jako droga ku transcendencji
. . . . . . . . . . . . . . . . . .
92
Rozdział 8. Fałszywa koncepcja czasu . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 95
Przeszłość, teraźniejszość, przyszłość
. . . . . . . . . . . . . . . . . .
97
Czas jest wymysłem człowieka
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
98
Relatywne mierzenie czasu
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
100
Upaniszady a umysł kwantowy
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
101
Rozdział 9. Seks według Osho . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 105
Osho i jego wyobrażenie o miłości i seksie
. . . . . . . . . . . . . .
107
Seks w ujęciu Osho
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
109
Ego jako wróg miłości i seksu
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
110
Jak podchodzić do seksu?
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
111
Tantra — święty seks
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
112
Panća Tattwa, czyli ceremonia tantryczna
w pełnym tego słowa znaczeniu
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
113
Nieco więcej o kundalini
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
116
Czakry — punkty specyicznej medytacji
. . . . . . . . . . . . . . .
117
Medytacja służąca pobudzeniu kundalini
. . . . . . . . . . . . . . .
118
Niektóre z efektów budzenia kundalini
. . . . . . . . . . . . . . . .
120
Rozdział 10. Zen i medytacja według szkoły Osho . . . . . . . . . . . 123
Wprowadzenie do zen
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
125
Żyć tu i teraz
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
127
Medytacja
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
128
Proste ćwiczenie w medytacji zen
. . . . . . . . . . . . . . . . . . .
132
Krótkie wprowadzenie do praktyki koan
. . . . . . . . . . . . . . .
133
Rozdział 11. Radość i szczęście według Osho . . . . . . . . . . . . . . 137
Szczęście i radość
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
139
Szczęście powinno pochodzić z naszej świadomości
. . . . . . . .
140
Podstawy szczęścia
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
140
Gdzie rodzi się nieszczęście?
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
142
Klucz do szczęścia według szkoły Osho
. . . . . . . . . . . . . . . .
142
Przede wszystkim być sobą
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
143
Rozdział 12. Oświecenie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 147
Czym jest oświecenie?
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
149
Jak osiągnąć stan oświecenia?
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
150
W oświecenie należy uwierzyć
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
152
Odmienne stany świadomości
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
153
Władza oświecenia
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
155
Rozdział 13. Umysł . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 159
Umysł to organ zanurzony w potoku słów
. . . . . . . . . . . . . .
161
Medytacja to nieobecność myśli
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
164
Medytacja świadka
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
165
Zanurzając się w teraźniejszości
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
166
Rozdział 14. Filozoia Osho a zachodnie religie . . . . . . . . . . . . 169
Brutalne religie a pokojowe ilozoie
. . . . . . . . . . . . . . . . . .
171
Różne pojęcia nieśmiertelności
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
173
Poszukiwanie wewnętrzne a poszukiwanie zewnętrzne
. . . . . . .
174
Sprzeczne poglądy na temat seksu
. . . . . . . . . . . . . . . . . . .
176
Epilog . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 179
Dodatek . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 181
Bibliograia . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 184
8.
Fałszywa
koncepcja czasu
Plik z chomika:
viperxp
Inne pliki z tego folderu:
sekrety cyfrowej ciemni scotta kelby'ego. edycja i obróbka zdjęć w programie adobe photoshop lightroom ebook.pdf
(124358 KB)
projektowanie-serwisow-www.-standardy-sieciowe.-wydanie-ii helion.pdf
(33857 KB)
Earl Miles, Lynette Miles, Emma Jane Hogbin, Karen Stevenson komponenty tworzące systemu drupal. szybkie budowanie witryn internetowych za full version.pdf
(9657 KB)
Tom Mulholland zdrowe myślenie. jak przekuwać porażki w sukcesy i zarabiać full.pdf
(3337 KB)
Elizabeth Pantley zgrana drużyna rodzinna! jak bez krzyków i zrzędzenia nakłonić dzieci do współpracy ebook.pdf
(3484 KB)
Inne foldery tego chomika:
! EWA CHODAKOWSKA-ĆWICZENIA
!!!!!!! POLSKI RAP-HIP HOP 2012-2011 muzyka-chomikuj
## A TU LIGHTROOM 3 !!!!!!!
⊗Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ⊗ MIGHT & MAGIC HEROES 6 PL Chomikuj
▣ WINDOWS 8 [ PL ]
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin