KOMUNIKATY I OGŁOSZENIA z 6 lutego 12 (nr 25).pdf

(1163 KB) Pobierz
przetargi | ogłoszenia sądowe | zamówienia publiczne
komunikaty
i ogłoszenia
ekstra
Poniedziałek 6 lutego 2012, nr 25 (3163) gazetaprawna.pl
Uczciwa konkurencja, a termin wykonania dostawy
Kryteria oceny ofert
nie mogą utrudniać
uczciwej konkurencji
pomiędzy
wykonawcami
ubiegającymi
się o uzyskanie
zamówienia
publicznego.
szące się do przedmiotu za-
mówienia, w szczególności
jakość, funkcjonalność, pa-
rametry techniczne, zasto-
sowanie najlepszych dostęp-
nych technologii w zakresie
oddziaływania na środowi-
sko, koszty eksploatacji, ser-
wis oraz termin wykonania
zamówienia.
Wobec tego jednym z do-
puszczalnych kryteriów oce-
ny ofert jest termin wykona-
nia zamówienia, który może
być również wyrażony jako
skrócenie maksymalnego ter-
minu wykonania zamówienia
określonego przez zamawia-
jącego.
Należy jednak przestrze-
gać zasady aby ustalony przez
zamawiającego sposób oce-
ny ofert w ramach kryterium
skrócenia terminu realizacji
dostawy nie naruszał zasad
uczciwej konkurencji.
w stosunku do obligatoryjne-
go w każdym postępowaniu
kryterium ceny, może w kon-
kretnych przypadkach zostać
uznane za naruszające zasady
uczciwej konkurencji. Może
tak być w szczególności jeżeli
ustalony dla tego kryterium
sposób oceny nieproporcjo-
nalnie premiuje najkrótszy
termin wykonania zamó-
wienia lub też jego waga zo-
stała ustalona na poziomie
równym kryterium ceny lub
większym. Nawet jednak
w takich przypadkach, nie
można wykluczyć, iż kryte-
rium terminu wykonania za-
mówienia nie będzie naru-
szało uczciwej konkurencji
w okolicznościach faktycz-
nych konkretnego postępo-
wania.
Wskazać należy, iż większa
lub mniejsza zdolność dane-
go wykonawcy do produkcji
„na magazyn”, nie stanowi
przesłanki przesądzającej,
iż postępowanie o udziele-
nie zamówienia wprowadza-
jące kryterium premiujące
krótszy termin wykonania,
dotknięte jest wadą naru-
szania uczciwej konkurencji
pomiędzy wykonawcami. Po
pierwsze, zdolność do ponie-
sienia takiego ryzyka wynika
z aktualnej kondycji ekono-
miczno-inansowej i sposo-
bu zarządzania, o które każdy
wykonawca powinien dbać
w swoim dobrze pojętym in-
teresie możliwości sprosta-
nia konkurencji na rynku. Po
drugie, wykonawca w więk-
szym stopniu podejmujący
to ryzyko, musi je uwzględ-
nić w kosztach prowadzonej
działalności, a intensyikacja
produkcji i trzymanie goto-
wych wyrobów w magazy-
nie niewątpliwie wpływa na
zwiększenie kosztów, a w
konsekwencji może powodo-
wać konieczność oferowania
wyższych cen w konkretnych
postępowaniach.
oceny ofert w oparciu o kry-
terium skrócenia terminu
realizacji zamówienia, jego
zastosowanie w każdym
stać go wobec tego na praw-
dopodobne zapłacenie więk-
szej ceny za realizację przed-
miotu zamówienia.
Zamawiający nie ma prawnego
obowiązku uzasadniania wprowadzania
innych kryteriów niż cenowe,
w szczególności wykazywania jakie
korzyści przyniesie mu skrócenie
terminu dostawy i czy stać go wobec
tego na zapłacenie większej ceny za
realizację przedmiotu zamówienia.
Kryteria oceny ofert jakimi
zamawiający będzie się po-
sługiwał przy wyborze naj-
korzystniejszej oferty muszą
zostać określone w treści Spe-
cyikacji Istotnych Warun-
ków Zamówienia (SIWZ).
Ocena ofert
Przepisy ustawy Prawo zamó-
wień publicznych nakładają
na zamawiającego obowiązek
aby cena była zawsze jednym
z kryteriów oceny ofert. Sto-
sownie do postanowień art.
91 ust. 2 ustawy PZP kryteria-
mi oceny ofert są cena albo
cena i inne kryteria odno-
z prowadzonych przetargów
jest dopuszczalne.
Zamawiający nie ma praw-
nego obowiązku uzasadnia-
nia wobec wykonawców
wprowadzania innych kry-
teriów niż cenowe, w szcze-
gólności wykazywania jakie
korzyści przyniesie mu skró-
cenie terminu dostawy i czy
Zamawiający nie musi
również argumentować ko-
rzyści z szybszego uzyska-
nia przedmiotu zamówienia
w stosunku do określonego
w treści specyikacji istot-
nych warunków zamówie-
nia maksymalnego terminu
jego realizacji.
Waga kryterium
Określone w ramach tego
kryterium zasady oceny lub
ustalenie jego znaczenia
Co może zamawiający
Biorąc to pod uwagę, o ile
zamawiający nie wprowa-
dzi dyskryminujących zasad
Marek Okniński
AGENCJA
MIENIA
WOJSKOWEGO
AGENCJA
MIENIA
WOJSKOWEGO
MIEJSKIE PRZEDSI˜BIORSTWO WODOCIžGÓW I KANALIZACJI
W M.ST. WARSZAWIE SPÓŁKA AKCYJNA
Plac Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa
www.mpwik.com.pl
AGENCJA MIENIA WOJSKOWEGO
ODDZIAŁ TERENOWY AMW
W WARSZAWIE
UL. NOWOWIEJSKA 26 A,
AGENCJA MIENIA WOJSKOWEGO
ODDZIAŁ TERENOWY AMW
W WARSZAWIE
UL. NOWOWIEJSKA 26 A,
Informacje o zamierzonych post powaniach
o udzielenie zamówie w trybie:
1. ustawy z dnia 23.04.1964 r. Kodeks Cywilny:
Ogłasza I przetarg ustny nieograniczony na dzier aw na czas oznaczony
do dnia 31.12.2014 r. nieruchomo ci poło onej
w Hrubieszowie przy ul. Dwernickiego 4,
stanowi cej cz działki o nr 1507/165,
obr b geodezyjny 0268 Sław cin, KW ZA1H/00010014/5.
Ogłasza I przetarg ustny nieograniczony na dzierƒaw… na czas oznaczony
do dnia 31.12.2014 r. nieruchomoŒci połoƒonej
• opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budow sieci
kanalizacyjnej na terenie osiedla Rado (7 zada ),
• transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 08 99 powstaj cych
z czyszczenia kanałów i wpustów ulicznych na sieciach w ilo ci
5200 Mg z podziałem na 2 zadania.
w Warszawie przy ul. ’wirki i Wigury 9/13,
stanowi–cej cz. działki o nr ew. 73/160, obr…b 2-04-04,
KW WA1M/00084810/7
Przedmiotem przetargu jest:
Teren o powierzchni 0,0070 ha zabudowany budynkiem nr 18 o pow. u yt-
kowej 70 m 2 .
Mo liwo �� wykorzystania działalno �� gastronomiczno - handlowa.
Szczegółowe informacje dotycz ce w/w post powa dost pne b d na stronie internetowej
www.mpwik.com.pl oraz pod nr tel/fax 445-53-17,18,19, fax 445-53-15
(Sekretariat Biura Zamówie Publicznych)
(Powy‰sza informacja nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy: z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawa zamówie publicznych z póŽ . zm.)
Przedmiotem przetargu jest:
Teren o powierzchni 0,0021 ha.
Mo liwo wykorzystania – działalno handlowa, kiosk.
Wywoławczy miesi…czny czynsz dzierƒawny wynosi:
462,00 zł netto.
Wadium: 400,00 zł.
Minimalne post–pienie: 10,00 zł.
Wywoławczy miesi czny czynsz dzier awny wynosi:
420,00 zł netto.
Wadium: 500,00 zł.
Minimalne post pienie: 10,00 zł.
Komunikaty i ogłoszenia
w Dzienniku Gazecie Prawnej
Przetarg odb dzie si w dniu 15.03.2012 r. o godzinie 11.00
w siedzibie OT AMW w Warszawie,
przy ul. Nowowiejskiej 26A
Przetarg odb…dzie si… w dniu 16.03.2012 r. o godzinie 11.00
w siedzibie OT AMW w Warszawie,
przy ul. Nowowiejskiej 26A
Masz pytania dotycz ce
zamówie publicznych?
Zadaj je
ekspertowi
W przetargu mog- uczestniczy krajowe i zagraniczne osoby fizyczne
i prawne, je eli wpłac- wadium w wysoko ci podanej w ogłoszeniu na konto
Oddziału Terenowego Agencji Mienia Wojskowego w Warszawie w Banku
Gospodarstwa Krajowego, nr r-ku 17 1130 1017 0000 0060 0720 0022,
w terminie do dnia 07.03.2012 r. Na dowodzie wpłaty nale y zaznaczy
„Przetarg nr 16/12”.
Przed przyst-pieniem do przetargu nale y zapozna si‘ z jego szczegółowymi
warunkami zawartymi w pełnym ogłoszeniu wywieszonym na tablicy
informacyjnej w siedzibie: OT AMW w Warszawie, Urz‘du Miasta Hrubieszów
i Starostwa Powiatowego w Hrubieszowie oraz na stronie internetowej
Agencji Mienia Wojskowego od 06.02.2012r. do 07.03.2012r.
W przetargu mog uczestniczy krajowe i zagraniczne osoby fizyczne
i prawne, je eli wpłac wadium w wysoko ci podanej w ogłoszeniu na konto
Oddziału Terenowego Agencji Mienia Wojskowego w Warszawie w Banku
Gospodarstwa Krajowego, nr r-ku 17 1130 1017 0000 0060 0720 0022,
w terminie do dnia 07.03.2012 r. Na dowodzie wpłaty nale y zaznaczy
„Przetarg nr 17/12”.
Przed przyst pieniem do przetargu nale y zapozna si‘ z jego szczegółowymi
warunkami zawartymi w pełnym ogłoszeniu wywieszonym na tablicy
informacyjnej w siedzibie: OT AMW w Warszawie, Urz‘du m. st. Warszawy
i Urz‘du Dzielnicy Warszawa Włochy oraz na stronie internetowej Agencji
Mienia Wojskowego od 06.02.2012r. do 07.03.2012r.
Dodatkowe informacje: Tel. (22) 326 19 25, www.amw.com.pl
Dodatkowe informacje: Tel. (22) 326 19 25, www.amw.com.pl
AGENCJA MIENIA WOJSKOWEGO
ODDZIAŁ TERENOWY W WARSZAWIE
ul. Nowowiejska 26A · 00-911 Warszawa
tel.: +48 22 326 19 00 · fax: +48 22 326 19 09
marketing.warszawa@amw. com.pl,www.amw.com.pl
AGENCJA MIENIA WOJSKOWEGO
ODDZIAŁ TERENOWY W WARSZAWIE
ul. Nowowiejska 26A · 00-911 Warszawa
tel.: +48 22 326 19 00 · fax: +48 22 326 19 09
marketing.warszawa@amw. com.pl,www.amw.com.pl
komunikaty@infor.pl
PRZETARG PRZETARG PRZETARG PRZETARG PRZETARG
PRZETARG PRZETARG PRZETARG PRZETARG PRZETARG
1
779164401.093.png 779164401.104.png 779164401.115.png 779164401.126.png 779164401.001.png 779164401.012.png 779164401.023.png 779164401.033.png 779164401.044.png 779164401.049.png 779164401.050.png 779164401.051.png 779164401.052.png 779164401.053.png 779164401.054.png 779164401.055.png 779164401.056.png 779164401.057.png 779164401.058.png 779164401.059.png 779164401.060.png 779164401.061.png 779164401.062.png 779164401.063.png 779164401.064.png 779164401.065.png 779164401.066.png 779164401.067.png 779164401.068.png 779164401.069.png 779164401.070.png 779164401.071.png 779164401.072.png 779164401.073.png
 
OGŁOSZENIE O KONKURSIE
MIEJSKIE PRZEDSI›BIORSTWO
WODOCIžGÓW I KANALIZACJI
W M.ST. WARSZAWIE SPÓŁKA AKCYJNA
Na podstawie § 1 ust. 2 Regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora zakładu
poprawczego (schroniska dla nieletnich) stanowi cego zał cznik nr 1 do rozporz dzenia
Ministra Sprawiedliwo ci z dnia 20 lipca 2009 roku zmieniaj cego rozporz dzenie
w sprawie zakładów poprawczych i schronisk dla nieletnich (Dz. U. z 2009 r. Nr 119
poz. 996)
Miejskie Przedsi biorstwo Wodoci gów i Kanalizacji
w m. st. Warszawie, S.A.
ogłasza
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ROBOTY BUDOWLANE
Dla zadania
”Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni cieków Czajka (cz ciekowa
i przygotowanie osadów do utylizacji). Rozbudowa i przebudowa
budynków nr 141 (obiekt 91.01), nr 151 (obiekt 95.01),
nr 152 (obiekt 96.01)” nr referencyjny 1/WK/JRP/JRP-T2/B/12
Zamówienie Współfinansowane z Funduszu Spójno ci
Program Infrastruktura i rodowisko,
Projekt nr POI .01.01.00-00-204/09
„ZAOPATRZENIE W WOD I OCZYSZCZANIE CIEKÓW W WARSZAWIE – FAZA IV”
7. Dokumenty i o wiadczenia, o których mowa w pkt. III.2.1-3 musz– zostaŽ złošone w formie oryginału
lub kopii po wiadczonej za zgodno Ž z orygina łem przez Wykonawc . O wiadczenie, o którym mowa
w pkt. III.2.1) 2 lit b, musi byŽ złošone w formie oryginału. W przypadku Wykonawców wspólnie
ubiegaj–cych si o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w § 1 ust 2
i 3 Rozporz–dzenia w sprawie rodzajów dokumentów, kopie dokumentów dotycz–cych odpowiednio
Wykonawcy lub tych podmiotów s– po wiadczane za zgodno Ž z oryginałem przez Wykonawc lub
te podmioty.
Prezes S du Okr gowego w Kielcach
ogłasza konkurs na stanowisko
DYREKTORA SCHRONISKA DLA NIELETNICH
W GACKACH
Dot. pkt. III.2.2) i III.2.3)
Zgodnie z tre ci– art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca moše polegaŽ na wiedzy
i do wiadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolno ciach finansowych innych
podmiotów, niezalešnie od charakteru prawnego ł–cz–cych go z nim stosunków. Wykonawca w takiej
sytuacji zobowi–zany jest udowodniŽ Zamawiaj–cemu, iš b dzie dysponował zasobami niezb dnymi do
realizacji zamówienia, w szczególno ci:
przedstawiaj–c w tym celu pisemne zobowi–zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezb dnych
zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
8. Ješeli Wykonawca, wskazuj–c spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. III.2.2) b) polega na zdolno ci
finansowej innych podmiotów na zasadach okre lonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, Zamawiaj–cy š–da
od Wykonawcy przedłošenia informacji, o których mowa w pkt. III.2.2) 2), dotycz–cej tych podmiotów.
9. Dokumenty sporz–dzone w j zyku obcym s– składane wraz z tłumaczeniem na j zyk pols ki.
1.
Dyrektorem Schroniska dla Nieletnich w Gackach mo e by nauczyciel
mianowany lub dyplomowany, który:
1) uko czył studia magisterskie i posiada przygotowanie pedagogiczne oraz
kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w danym zakładzie,
2) uko czył studia wy sze lub studia podyplomowe z zakresu zarz dzania
albo kurs kwalifikacyjny z zakresu zarz dzania o wiat , prowadzony
na podstawie przepisów w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli,
3) posiada co najmniej pi cioletni sta pracy pedagogicznej lub trzyletni sta
pracy dydaktycznej na stanowisku nauczyciela akademickiego,
4) w okresie co najmniej trzech lat poprzedzaj cych bezpo rednio powierzenie
stanowiska dyrektora uzyskał co najmniej dobr ocen pracy lub pozytywn
ocen dorobku zawodowego, a w przypadku nauczyciela akademickiego
– pozytywn ocen pracy w okresie ostatnich trzech lat w uczelni, je eli
stanowisko dyrektora obejmuje bezpo rednio po ustaniu zatrudnienia
w uczelni, albo w okresie roku bezpo rednio przed przyst pieniem
do konkursu na stanowisko dyrektora uzyskał pozytywn ocen dorobku
zawodowego,
5) posiada za wiadczenie lekarskie o braku przeciwwskaza zdrowotnych
do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,
6) nie był karany kar dyscyplinarn , o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy
z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2006 r. Nr 97
poz. 674 z pó n. zm.) oraz nie toczy si przeciwko niemu post powanie
dyscyplinarne,
7) nie był karany za przest pstwo popełnione umy lnie lub przest pstwo
skarbowe popełnione umy lnie oraz nie toczy si przeciwko niemu
post powanie karne lub post powanie karne skarbowe.
Oficjalna nazwa Zamawiaj cego:
Miejskie Przedsi biorstwo Wodoci gów i Kanalizacji w m. st. Warszawie, Spółka Akcyjna
Pl. Starynkiewicza 5
02 – 015 Warszawa
zarejestrowana w S dzie Rejonowym dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego
Rejestru S dowego pod numerem KRS 0000146138
Regon: 015314758 NIP: 525-000-56-62
Kapitał zakładowy Spółki: 1.954.576.600,00 (kapitał wpłacony 1.804.576.600,00 zł)
e-mail: d-zamowien@mpwik.com.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona b dzie SIWZ: www.mpwik.com.pl
III.2.2) Zdolno†Œ ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalno†ci konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
O udzielenie zamówienia ubiegaŽ si mog– Wykonawcy, którzy spełniaj– warunki dotycz–ce sytuacji
ekonomicznej i finansowej, tj.:
a) s– ubezpieczeni od odpowiedzialno ci cywilnej w zakresie prowadzonej działalno ci zwi–zanej
z przedmiotem zamówienia na sum stanowi–c– co najmniej równowarto Ž kwoty 20.000.000,00 zł. PLN.
b) posiadaj– rodki finansowe lub zdolno Ž kredytow–, w wysoko ci stanowi–cej co najmniej równowarto Ž
kwoty 20.000.000,00 zł. PLN.
Wi cej informacji mo na uzyska pod adresem:
Biuro Zamówie Publicznych
Miejskie Przedsi biorstwo Wodoci gów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.
Plac Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa, Polska
Punkt kontaktowy: Biuro Zamówie Publicznych,
Osoby do kontaktu: Arkadiusz Krawczyk
Telefon: (4822) 445 53 46, Fax: (4822) 445 53 15,
Okre lenie trybu zamówienia:
Przetarg nieograniczony. Przeprowadzany zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo
zamówie publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z pó niejszymi zmianami)
Informacje i formalno ci konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
1) opłacon– polis , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj–cy, še Wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialno ci cywilnej w zakresie prowadzonej działalno ci zwi–zanej z przedmiotem zamówienia.
Opłacona polisa lub inny dokument, o którym mowa w zdaniu poprzedzaj cym, powinna potwierdza
spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2.2)a)
2) informacj banku lub spółdzielczej kasy oszcz dno•ciowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada
rachunek, potwierdzaj c wysoko• posiadanych •rodków finansowych lub zdolno• kredytow
Wykonawcy, wystawion nie wcze•niej ni 3 miesi ce przed upływem terminu składania ofert. Informacja
powinna potwierdza spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2.2)b)
Zgodnie z art. 26 ust. 2c ustawy, je eli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie mo e przedstawi
dokumentów dotycz cych sytuacji finansowej i ekonomicznej, mo e przedstawi inny dokument, który
w wystarczaj cy sposób potwierdza spełnienie opisanych w pkt. III.2.2) a i b) warunków.
Termin składania ofert: 29/02/2012, godzina: 08:45
Oferty nale y przesyła na adres:
Biuro Zamówie Publicznych
Miejskie Przedsi biorstwo Wodoci gów i Kanalizacji
w m.st. Warszawie S.A.
Plac Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa, Polska
Punkt kontaktowy: Biuro Zamówie Publicznych, pok. 313
2.
Oferty osób przyst puj cych do konkursu winny zawiera :
1) zgłoszenie o przyst pieniu do konkursu,
2) pisemnie opracowan koncepcj pracy i rozwoju Schroniska dla Nieletnich
w Gackach,
3) yciorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawieraj cy
w szczególno ci informacje o sta u pracy pedagogicznej – w przypadku
nauczyciela lub sta u pracy dydaktycznej – w przypadku nauczyciela
akademickiego,
4) uwierzytelnione kopie dokumentów potwierdzaj cych posiadane
wykształcenie, kwalifikacje i osi gni cia zawodowe, w szczególno ci
kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w tym zakładzie
w rozumieniu rozporz dzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia
12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych
od nauczycieli oraz okre lenia szkół i wypadków, w których mo na
zatrudni nauczycieli nie maj cych wy szego wykształcenia lub
uko czonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz. 400),
5) za wiadczenie lekarskie o stanie zdrowia, wystawione przez lekarza
uprawnionego do wykonywania bada profilaktycznych,
6) uwierzytelnion kopi dokumentu to samo ci zawieraj c dane osobowe
kandydata,
7) uwierzytelnion kopi aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego
lub dyplomowanego,
8) o wiadczenie, e kandydat nie był karany kar dyscyplinarn , o której mowa
w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela
(Dz. U. z 2006 r. Nr 97 poz. 674 z pó n. zm.) oraz nie toczy si przeciwko
niemu post powanie dyscyplinarne,
9) o wiadczenie, e kandydat nie był karany za przest pstwo popełnione
umy lnie lub przest pstwo skarbowe popełnione umy lnie oraz nie
toczy si przeciwko niemu post powanie karne lub post powanie karne
skarbowe,
10) za wiadczenie o niekaralno ci,
11) o wiadczenie, e kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji
zwi zanych z dysponowaniem rodkami publicznymi, o którym mowa
w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialno ci
za naruszenie dyscypliny finansowej (Dz. U. z 2005 r. Nr 14, poz. 114
z pó n. zm.) lub w art. 147 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 26 listopada 1998
r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2003 r. Nr 15, poz. 148, z pó n. zm.),
12) uwierzytelnion kopi karty oceny pracy albo oceny dorobku zawodowego,
13) uwierzytelnione kopie wiadectw pracy,
14) o wiadczenie o wyra eniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
kandydata do celów przeprowadzanego konkursu.
III.2.3) Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalno ci konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
O udzielenie zamówienia ubiega si mog Wykonawcy, którzy spełniaj warunki dotycz ce
1. posiadania wiedzy i do•wiadczenia, tj.:
a) w okresie ostatnich pi ciu lat przed upływem terminu składania ofert, a je eli okres prowadzonej
działalno•ci jest krótszy, w tym okresie, wykonali, co najmniej jedno zamówienie na roboty budowlane,
których przedmiotem były roboty polegaj ce na rozbudowie lub na przebudowie budynku, o kubaturze
min. 10.000m3 i o warto•ci równej lub wi kszej od równowarto•ci 10.000.000,00zł bez podatku VAT.
Przebudowa lub rozbudowa powinna by zrealizowana na terenie funkcjonuj cego zakładu przemysłowego
lub funkcjonuj cego zakładu z zakresu gospodarki wodno-•ciekowej.
b) w okresie ostatnich pi ciu lat przed upływem terminu składania ofert, a je eli okres prowadzonej
działalno•ci jest krótszy, w tym okresie, wykonali, co najmniej jedno zamówienie na roboty rozbiórkowe
obiektu, o kubaturze przynajmniej 6.000m 3 . z podaniem ich rodzaju i warto•ci oraz daty i miejsca
wykonania. Roboty rozbiórkowe powinny by zrealizowane na terenie funkcjonuj cego zakładu
przemysłowego lub funkcjonuj cego zakładu z zakresu gospodarki wodno-•ciekowej.
Warunki otwarcia ofert: 29/02/2012 , godzina: 09:00
Miejscowo : Warszawa, Plac Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa, pok. 315.
Termin zwi zania ofert : 60 dni (od ustalonej daty składania ofert)
Krótki opis zamówienia:
Roboty budowlane polegaj ce na wykonaniu rozbudowy i przebudowy istniej cych budynków zlokalizowanych
na terenie oczyszczalni cieków „Czajka”: obiektu administracyjnego (ob. nr 91.01), obiektu magazynowego
(ob. nr 95.01) i obiektu warsztatowego (ob. nr 96.01), realizowanych w ramach Projektu; „Zaopatrzenie
w wod i oczyszczanie cieków w Warszawie- Faza IV, obj tego dofinansowaniem ze rodków UE w ramach
Programu Operacyjnego Infrastruktura i rodowisko 2007-2013 (umowa o dofinansowanie nr POIS.01.01.00-
00-204/09-00 z dnia 30 grudnia 2009r.).
CPV: 45.45.30.00-7 , 45.10.00.00-8 , 45.20.00.00-9 , 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1
Szacunkowa warto Ž bez VAT - 28.859.024,00 PLN.
Zamawiaj cy nie dopuszcza składania ofert cz ciowych
Zamawiaj cy nie dopuszcza składania ofert wariantowych
Termin wykonania zamówienia: do 30 marca 2013 r.
2. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
a) wska 1 osob , która b dzie uczestniczy w wykonaniu zamówienia, tj. pełni funkcj kierownika
budowy, posiadaj c :
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno•ci konstrukcyjno-budowlanej
bez ograniczeŽ wydane na podstawie obecnie obowi zuj cych przepisów prawa (lub uprawnienia
w specjalno•ci konstrukcyjno-budowlanej wydane na podstawie wcze•niej obowi zuj cych przepisów,
wystarczaj ce do realizacji przedmiotu zamówienia), oraz
co najmniej 1 rok do•wiadczenia zawodowego jako kierownik budowy, przy realizacji robót polegaj cych
na rozbudowie lub na przebudowie, budynku(ów), o kubaturze przynajmniej jednego z nich min.
10.000m 3 , o ł cznej warto•ci robót równej lub wi kszej od równowarto•ci 10.000.000,00 zł bez
podatku VAT. Rozbudowa lub przebudowa powinna by realizowana na terenie funkcjonuj cego zakładu
przemysłowego.
wska co najmniej 1 osob , która b dzie uczestniczy w wykonaniu zamówienia, tj. pełni funkcj
b) kierownika robót sanitarnych, posiadaj c :
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno•ci instalacyjnej w zakresie
sieci, instalacji i urz dzeŽ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci gowych i kanalizacyjnych bez
ograniczeŽ wydane na podstawie obecnie obowi zuj cych przepisów prawa (lub wa ne uprawnienia
budowlane, w zakresie instalacji sanitarnych, które zostały wydane na podstawie wcze•niej
obowi zuj cych przepisów, wystarczaj ce do realizacji przedmiotu zamówienia),
oraz
co najmniej 1 rok do•wiadczenia zawodowego jako kierownik robót sanitarnych
c) wska co najmniej 1 osob , która b dzie uczestniczy w wykonaniu zamówienia, tj. pełni funkcj
kierownika robót elektrycznych, posiadaj c :
WARUNKI UDZIAŁU
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi zwi zane z wpisem do rejestru zawodowego lub
handlowego
Informacje i formalno†ci konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
1. O udzielenie zamówienia ubiegaŽ si mog– Wykonawcy, którzy spełniaj– warunki dotycz–ce:
1) posiadania uprawnie™ do wykonywania okre lonej działalno ci lub czynno ci, ješeli przepisy
nakładaj– obowi–zek ich posiadania;
2) nie podlegania wykluczeniu z post powania o udzielenie zamówienia w okoliczno ciach, o których
mowa w art. 24 ust. 1 ustawy
2. w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z post‰powania o udzielenie zamówienia wykonawcy
w okoliczno†ciach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, Wykonawca zobowi zany jest zło‹yŒ nast‰puj ce
dokumenty:
a) aktualny odpis z wła ciwego rejestru, ješeli odr bne przepisy wymagaj– wpisu do rejestru, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie
wcze niej niš 6 miesi cy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych
o wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy.
b) o wiadczenie o spełnieniu warunków udziału w post powaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1
ustawy, na formularzu stanowi–cym zał cznik nr 2 do IDW, Cz Ž I SIWZ.
c) aktualne za wiadczenie wła ciwego naczelnika urz du skarbowego potwierdzaj–ce, še Wykonawca
nie zalega z opłacaniem podatków, lub za wiadczenie, še uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłošenie na raty zaległych płatno ci lub wstrzymanie w cało ci wykonania decyzji
wła ciwego organu - wystawione nie wcze niej niš 3 miesi–ce przed upływem terminu składania ofert.
d) aktualne za wiadczenie wła ciwego oddziału Zakładu Ubezpiecze™ Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzaj–ce, še Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na
ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, še uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłošenie na raty zaległych płatno ci lub wstrzymanie w cało ci wykonania decyzji
wła ciwego organu – wystawione nie wcze niej niš 3 miesi–ce przed opływem terminu składania ofert.
e) aktualn– informacj z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 – 8
ustawy, wystawion– nie wcze niej niš 6 miesi cy przed upływem terminu składania ofert.
f) aktualn– informacj z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9
ustawy, wystawiona nie wcze niej niš 6 miesi cy przed upływem terminu składania ofert.
g) o wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z przedmiotowego post powania o udzielenie
zamówienia publicznego w okoliczno ciach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, na formularzu
stanowi–cym zał cznik nr 3 do IDW, Cz Ž I SIWZ.
W przypadku składania oferty przez podmioty wyst puj–ce wspólnie, nalešy do oferty doł–czyŽ:
a) dokumenty wymienione w pkt III.2.1) 2 lit a, c, d, e, f, przez kašdy z podmiotów wyst puj–cych wspólnie,
b) dokument wymieniony w pkt. III.2.1) 2 lit b, g wspólny lub przez kašdy z podmiotów wyst puj–cych wspólnie,
c) dokumenty wymienione w pkt III.2.2) i III.2.3) przez przynajmniej jeden z podmiotów wyst puj–cych
wspólnie (kašdy dokument moše dotyczyŽ innego podmiotu wyst puj–cego wspólnie).
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj–cych si o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23
ustawy, oceniany b dzie ich ł–czny potencjał techniczny, kadrowy, wiedza i do wiadczenie, a takše
sytuacja ekonomiczna i finansowa. Natomiast brak podstaw wykluczenia w zakresie okoliczno ci
wskazanych art. 24 ust. 1 ustawy b dzie oceniany w odniesieniu do kašdego z wykonawców niezalešnie
od sposobu złošenia o wiadczenia o braku podstaw wykluczenia.
5. Ješeli Wykonawca ma siedzib lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III.2.1) 2 lit a, c, d, e, f, składa odpowiedni dokument
lub dokumenty przewidziane w § 4 ust. 1-3 Rozporz dzenia w sprawie rodzajów dokumentów, zgodnie
z ustalonymi w ww. akcie prawnym zasadami.
6. Pozostałe dokumenty, które nale‹y doł czyŒ do oferty:
a) w przypadku, gdy Wykonawc reprezentuje pełnomocnik – oryginał pełnomocnictwa okre laj–cy jego
zakres, podpisany przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku złošenia kopii
pełnomocnictwa dokument musi byŽ po wiadczony notarialnie,
b) w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj–cych si o udzielenie zamówienia
oryginał pełnomocnictwa, do reprezentowania ich w niniejszym post powaniu albo reprezentowania
w post powaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku złošenia kopii
pełnomocnictwa dokument musi byŽ po wiadczony notarialnie,
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno•ci instalacyjnej w zakresie
sieci, instalacji i urz dzeŽ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeŽ (lub wa ne uprawnienia
budowlane, w zakresie instalacji elektrycznych, które zostały wydane na podstawie wcze•niej
obowi zuj cych przepisów, wystarczaj ce do realizacji przedmiotu zamówienia),
oraz
Oferty na konkurs nale y składa w zamkni tych kopertach z podanym adresem
zwrotnym, numerem telefonu kontaktowego i adresem e-mail oraz dopiskiem
Konkurs na stanowisko dyrektora Schroniska dla Nieletnich w Gackach
w terminie do dnia 2 marca 2012 roku na podany poni ej adres:
3.
co najmniej 1 rok do•wiadczenia zawodowego jako kierownik robót elektrycznych
Informacje i formalno•ci konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów :
3. W celu wykazania spełniania przez Wykonawc warunków udziału w post powaniu dotycz cych
posiadania wiedzy i do•wiadczenia, Wykonawca zobowi zany jest doł czy do oferty:
a) wykaz robót budowlanych w zakresie niezb dnym do wykazania spełnienia warunku posiadania wiedzy
i do•wiadczenia okre•lonego w pkt. III.2.3)1), wykonanych w okresie ostatnich pi ciu lat przed upływem
terminu składania ofert, a je•li okres działalno•ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju
i warto•ci oraz daty i miejsca wykonania (na formularzu stanowi cym zał cznik nr 5 do IDW, Cz
I SIWZ), oraz dokument potwierdzaj cy, e roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki
budowlanej i prawidłowo ukoŽczone.
Zał czone do oferty dokumenty powinny potwierdza spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. III.2.3) 1)
4. W celu wykazania spełniania przez Wykonawc warunków udziału w post powaniu dotycz cych
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Wykonawca zobowi zany jest doł czy do oferty:
a) wykaz osób, które b d uczestniczy w wykonywaniu zamówienia, w szczególno•ci odpowiedzialnych
za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnieŽ i do•wiadczenia
niezb dnych do wykonania zamówienia, a tak e zakresu wykonywanych przez nie czynno•ci,
o•wiadczenie, e osoby, które b d uczestniczy w wykonywaniu zamówienia, posiadaj wymagane
uprawnienia okre•lone w pkt. III.2.3)2) oraz informacj o podstawie do dysponowania tymi osobami (na
formularzu stanowi cym zał cznik nr 4 do IDW, Cz I SIWZ).
Prezes S du Okr gowego w Kielcach
ul. Seminaryjska 12 a
25-372 Kielce
Oferty zgłoszone po wyznaczonym terminie pozostawione zostan bez rozpoznania.
O zło eniu oferty decydowa b dzie data stempla pocztowego.
4.
Konkurs przebiega w dwóch etapach:
-
pierwszy etap – sprawdzenie warunków formalnych obejmuj cych ustalenie
czy oferty zostały zło one w terminie i zawieraj wszystkie wymagane
dokumenty oraz czy z dokumentów tych wynika, e kandydat spełnia
wymagania wskazane w ogłoszeniu o konkursie; oferty niespełniaj ce
wymogów formalnych podlegaj odrzuceniu,
-
drugi etap – rozmowa z kandydatem na temat koncepcji funkcjonowania
i rozwoju Schroniska dla Nieletnich w Gackach, zainteresowa zawodowych
i dotychczasowych osi gni .
Wymagane wadia i gwarancje:
1) Zamawiaj cy wymaga wniesienia wadium w wysoko•ci: 300 000,00 PLN (słownie: trzysta tysi cy złotych).
2) Wybrany Wykonawca zobowi zany jest najpó–niej do dnia zawarcia umowy wnie• zabezpieczenie
nale ytego wykonania Kontraktu na sum stanowi c 10% wynagrodzenia umownego (z naliczonym
podatkiem VAT).
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena – 100%
Zamówienie nie dotyczy zawarcia umowy ramowej.
Zamawiaj cy nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej ofer ty.
Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ):
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
Data przekazania ogłoszenia Urz dowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich: 19/01/2012
5.
Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Prezesa S du
Okr gowego w Kielcach. O terminie i miejscu posiedzenia komisji konkursowej
przewodnicz cy powiadamia pisemnie kandydatów na co najmniej 7 dni przed
terminem posiedzenia.
Dodatkowe informacje w sprawie konkursu mo na uzyska pod numerem
telefonu 41/34-02-366.
6.
1
779164401.074.png 779164401.075.png 779164401.076.png 779164401.077.png 779164401.078.png 779164401.079.png 779164401.080.png 779164401.081.png 779164401.082.png 779164401.083.png 779164401.084.png 779164401.085.png 779164401.086.png 779164401.087.png 779164401.088.png 779164401.089.png 779164401.090.png 779164401.091.png 779164401.092.png 779164401.094.png 779164401.095.png 779164401.096.png 779164401.097.png
Przed S dem Rejonowym w Pruszkowie I Wydziałem Cywilnym pod sygn. akt
I Ns 1675/11 toczy si post powanie z wniosku Gminy Miejskiej Pruszków
o stwierdzenie, ze Gmina Miejska Pruszków nabyła przez zasiedzenie prawo
własno ci nieruchomo ci stanowi cej działk gruntu o nr ewidencyjnym 256/2
o powierzchni 673 m2, poło onej w Pruszkowie przy ul. Szkolnej 16. Wzywa
si wszystkich zainteresowanych, a w szczególno ci Zofi Dro ykowsk
albo jej nast pców prawnych, aby w ci gu trzech miesi cy od dnia ukazania
si niniejszego ogłoszenia stawili si w S dzie Rejonowym w Pruszkowie I
Wydziale Cywilnym i udowodnili swoje prawa do nieruchomo ci, pod rygorem
pomini cia ich w postanowieniu stwierdzaj cym zasiedzenie, je eli zostanie
ono udowodnione.
DYREKTOR IZBY CELNEJ
W WARSZAWIE
OGŁOSZENIE NR 11/2012
PREZYDENTA MIASTA JELENIEJ GÓRY
ogłasza nabór
na stanowisko specjalisty.
Informuj , i działaj c zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia
21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomo ciami (Dz. U. z 2010 r.
nr 102 poz. 651 z pó n. zm.) odwołuj II przetarg ustny nieograniczony
ogłoszony Ogłoszeniem nr 138/2011 Prezydenta Miasta Jeleniej Góry
z dnia 29 listopada 2011 roku, wyznaczony na dzie 10 lutego 2012
roku w cz ci dotycz cej sprzeda y nieruchomo ci niezabudowanej,
poło onej w Jeleniej Górze przy ul. Spółdzielczej, w granicach działki
nr 41/5 o powierzchni 3.3377 ha, obr b Cieplice II, AM-5, ksi ga wieczysta
nr JG1J/00074554/5, wraz z udziałem wynosz cym 1/3 w działce
nr 78/1 o powierzchni 0.3072 ha, obr b 38, AM-4, ksi ga wieczysta
nr JG1J/00074556/9.
Powy sze podyktowane jest wycofaniem w/w nieruchomo ci
z wykazu nieruchomo ci przeznaczonych do zbycia w drodze przetargu
nieograniczonego.
Szczegóły znajduj si
na stronach internetowych
www.warszawa.ic.gov.pl
oraz
www.bip.warszawa.ic.gov.pl
PREZYDENT MIASTA ZABRZE
ogłasza
I ustny przetarg nieograniczony na sprzeda prawa u ytkowania wieczystego nieruchomo ci
stanowi cej własno Skarbu Pa stwa wraz z prawem własno ci budynku
Jelenia Góra, dnia 1 lutego 2012 roku.
UNIWERSYTET GDA SKI
ogłasza przetarg nieograniczony ofertowy
na sprzeda atrakcyjnie poło onej nieruchomo ci
w Gda sku Jelitkowie, przy ul. Pomorskiej 68, obr b nr 15, KW 56668.
W skład nieruchomo ci wchodz : działka nr 345/1, 348/3, 352/1 o ł cznej
powierzchni 9032 m 2 , budynek dydaktyczno-administracyjny o ł cznej powierzchni
u ytkowej 3910 m 2 oraz budynek dziekanatu o powierzchni u ytkowej 348 m 2 .
Działki poło one w pasie nadmorskim miasta Gda ska przeznaczone s pod
zabudow usługow (biura, hotele, motele i szkoły wy sze).
Oznaczenie nieruchomo ci według danych z ewidencji gruntów i ksi gi wieczy stej:
Nieruchomo poło ona w Zabrzu przy ul. Wolno ci 387 obr b: Zaborze, obejmuje działk nr 2755/36 o pow. 943 m 2 , u ytku gruntowym Bi, zapisan
w ksi dze wieczystej nr GL1Z/00021155/7 b d c w u ytkowaniu wieczystym Gminy Miejskiej Zabrze – Miasta Zabrze do dnia 4 grudnia 2089 r.
Cena wywoławcza wynosi: 18.000.000,00 zł. (netto)
Wadium w kwocie: 900.000,00 zł, nale y wpłaci przelewem na konto:
PEKAO S.A. IV/O GDA SK 54 1240 1271 1111 0000 1492 5434
do dnia 20.04.2012 r.
Opis nieruchomo ci:
Działka nr 2755/36 jest zabudowana budynkiem jednokondygnacyjnym cz ciowo podpiwniczonym o pow. u ytkowej 560,55 m 2 i kubaturze
5031,90 m 3 w złym stanie technicznym do remontu kapitalnego. S siedztwo stanowi zabudowa mieszkaniowa wielorodzinna, wjazd na Drogow
Tras rednicow , hala sportowa oraz elektrociepłownia. Dojazd do nieruchomo ci od ul. Wolno ci utrudniony przez lini tramwajow . Przez działk
nr 2755/36 od strony ul. Wolno ci przebiegaj sieci: energetyczna, wodoci gowa, gazowa, telekomunikacyjna.
Budynek nie posiada wiadectwa charakterystyki energetycznej.
Korzystanie z wszelkich urz dze infrastruktury technicznej wymaga uzgodnienia z dysponentami sieci i obci a całkowicie nabywc nieruchomo ci.
Przed przyst pieniem do przetargu uczestnik zobowi zany jest zapozna si ze stanem nieruchomo ci w terenie. Nabywca przejmuje nieruchomo
w stanie istniej cym.
Szczegóły dotyczŠce przetargu na stronie internetowej:
www.nieruchomoscpomorska.ug.edu.pl
Pisemne oferty z podaniem ceny oraz potwierdzeniem zło enia wadium,
zgodnie z „Regulaminem przetargowym” zamieszczonym pod adresem:
www.nieruchomoscpomorska.ug.edu.pl nale y składa do dnia 23.04.2012 r. do godz.
12.00 na adres: Uniwersytet Gda ski ul. Wita Stwosza 58, 80-952 Gda sk, pok. 110 (Ip.)
z dopiskiem ”Przetarg ul. Pomorska 68”. Wszelkich informacji udzielaj Paweł Małecki
i Agata Krawczykowska pod numerem telefonu (58) 523-24-94 w godz. 10.00–14.00,
lub osobi cie w biurze poło onym Gda sku przy ul. Wita Stwosza 58, pokój 110.
Uniwersytet Gda ski zastrzega sobie prawo do odwołania przetargu bez podania
przyczyny.
Obci enia nieruchomo ci i zobowi zania:
Ksi ga wieczysta prowadzona dla ww. nieruchomo ci wolna jest od obci e i zobowi za wobec osób trzecich.
W dniu 22.12.2011 r. bezskutecznie upłyn ł termin do zło enia wniosków przez osoby, którym przysługuje pierwsze stwo w nabyciu
ww. nieruchomo ci na podstawie art. 34 ust.1 pkt 1 i pkt 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomo ciami (t.j. Dz. U. z 2010 r.
Nr 102, poz. 561. ze zm.).
Przeznaczenie nieruchomo ci i sposób jej zagospodarowania:
nieruchomo poło ona w Zabrzu przy ul. Wolno ci 387 obj ta jest miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego miasta Zabrze
(uchwała Nr XIV/119/03 Rady Miejskiej w Zabrzu z dnia 7 lipca 2003 r.). Zgodnie z ustaleniami planu przedmiotowa nieruchomo oznaczona
jest symbolem 4UM, co oznacza tereny usługowo – mieszkaniowe z dominacj funkcji usługowej. Nieruchomo zabudowana jest budynkiem
byłej cechowni, wzniesionym około 1870 r. wpisanym do rejestru zabytków pod numerem A/1539/93 z mocy decyzji Wojewódzkiego
Konserwatora Zabytków w Katowicach z dnia 20 grudnia 1993 r. l ski Wojewódzki Konserwator Zabytków wydał pozwolenie nr 1611/06 z dnia
12 pa dziernika 2006 r. w sprawie wyra enia zgody na sprzeda nieruchomo ci usytuowanej na działce nr 2755/36 poło onej w Zabrzu przy
ul. Wolno ci 387.
Cena wywoławcza nieruchomo ci:
Cena wywoławcza nieruchomo ci została ustalona na kwot 781.000,00 zł.
Wylicytowana cena sprzeda y po uwzgl dnieniu 50% bonifikaty winna by wpłacona przed podpisaniem umowy notarialnej.
Sprzeda przedmiotowej nieruchomo ci obj ta jest zwolnieniem od podatku VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 10a ustawy z dnia 11 marca 2004 r.
o podatku od towarów i usług (tekst jednolity Dz. U. z 2011 r. Nr 177, poz. 1054 ze zmianami).
Opłata roczna z tytułu wieczystego u ytkowania gruntu wynosi 62,24 zł (brutto). Opłata ta zostanie zaktualizowana.
Aktualizacji opłaty rocznej dokonuje si z urz du lub na wniosek u ytkownika wieczystego nieruchomo ci gruntowej, na podstawie warto ci
nieruchomo ci okre lonej przez rzeczoznawc maj tkowego. Wysoko opłaty rocznej z tytułu wieczystego u ytkowania gruntu podlega aktualizacji
nie cz ciej ni raz na trzy lata, je eli warto nieruchomo ci ulegnie zmianie.
Stawka procentowa opłaty rocznej z tytułu wieczystego u ytkowania wynosi 3% warto ci gruntu. Opłaty roczne z tytułu wieczystego u ytkowania
wnosi si bez wezwania w terminie do dnia 31 marca ka dego roku z góry za dany rok.
Termin i miejsce przetargu:
Przetarg odb dzie si 25 kwietnia 2012 r. o godzinie 9 00 w sali 207 Urz du Miejskiego w Zabrzu przy ul. Powsta ców l skich 5-7.
Wadium:
Wadium w wysoko ci 156.200,00 zł nale y wnie w pieni dzu, dokonuj c przelewu na konto depozytowe Miasta Zabrze w ING Bank l ski 25 1050
1230 1000 0023 5387 1185 lub w kasie Urz du Miejskiego w Zabrzu przy ul. Wolno ci 286 do dnia 19 kwietnia 2012 r. Za termin wniesienia wadium
uwa a si dzie jego wpływu na wskazane wy ej konto.
Warunki uczestnictwa w przetargu:
Przed otwarciem przetargu, uczestnik przetargu winien przedstawi komisji przetargowej:
- dowód wniesienia wadium w wymaganym terminie i wysoko ci;
- dokument to samo ci;
- pełnomocnictwo, w przypadku pełnomocnika;
- aktualny odpis z Krajowego Rejestru S dowego podmiotu podlegaj cego wpisowi.
Je eli osoba, ustalona jako nabywca nieruchomo ci nie przyst pi bez usprawiedliwienia do zawarcia umowy sprzeda y nieruchomo ci w miejscu
i w terminie podanych przez organizatora przetargu, Prezydent Miasta Zabrze mo e odst pi od zawarcia umowy, a wpłacone wadium nie podlega
zwrotowi.
Dodatkowe informacje:
Koszty zwi zane z nabyciem praw do nieruchomo ci oraz ujawnieniem tych praw w ksi dze wieczystej ponosi nabywca.
Nieruchomo została przeznaczona do sprzeda y w drodze przetargu ustnego nieograniczonego zarz dzeniem Prezydenta Miasta Zabrze Nr 736/
ON/2011 z dnia 31.08.2011 r.
Komisja przetargowa przeprowadzi przetarg zgodnie z Rozporz dzeniem Rady Ministrów z dnia 14 wrze nia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu
przeprowadzania przetargów oraz rokowa na zbycie nieruchomo ci (Dz. U. Nr 207, poz. 2108 ze zm.).
Niniejsze ogłoszenie zamieszczone jest równie na stronie internetowej Urz du Miejskiego w Zabrzu www.um.zabrze.p l w Biuletynie Informacji
Publicznej w zakładce „Przetargi na nieruchomo ci” oraz na tablicy ogłosze Wydziału Obrotu Nieruchomo ciami Urz du Miejskiego w Zabrzu na IV
pi trze w budynku przy ul. Powsta ców l skich 5-7.
Szczegółowych informacji na temat przedmiotowej nieruchomo ci oraz przetargu udziela si w pok. 408 Urz du Miejskiego w Zabrzu
przy ul. Powsta ców l skich 5-7, tel. 32 37 33 454.
przetargi | ogłoszenia sądowe | zamówienia publiczne
komunikaty
i ogłoszenia
Nowa internetowa
wyszukiwarka ogłosze
ekstra
Zamówienia publiczne
Poniedziałek 17 października 2011, nr 201 (3087) gazetaprawna.pl
powołała tę jednostkę
Redaktor prowadzący: Robert Olesiński
Tel.: (+48 22) 530 40 08, e-mail: robert.olesinski@infor.pl
Biuro Reklamy:
Kierownik zespołu: Beata Witkowska , tel.: (+48 22) 530 43 94, e-mail: beata.witkowska@infor.pl
Zespół:
Magdalena Koprowicz, tel.: (+48 22) 530 43 84, e-mail: magdalena.koprowicz@infor.pl
Aneta Siekiera, tel.: (+48 22) 530 42 07, e-mail: aneta.siekiera@infor.pl
Izabela Wądołowska, tel.: (+48 22) 530 41 77, e-mail: izabela.wadolowska@infor.pl
± dowiedz si wi cej
www.ikomunikaty.pl
1
779164401.098.png 779164401.099.png 779164401.100.png 779164401.101.png 779164401.102.png 779164401.103.png 779164401.105.png 779164401.106.png 779164401.107.png 779164401.108.png 779164401.109.png 779164401.110.png 779164401.111.png 779164401.112.png 779164401.113.png 779164401.114.png 779164401.116.png 779164401.117.png 779164401.118.png 779164401.119.png 779164401.120.png 779164401.121.png 779164401.122.png 779164401.123.png 779164401.124.png 779164401.125.png 779164401.127.png 779164401.128.png 779164401.129.png 779164401.130.png 779164401.131.png 779164401.132.png 779164401.133.png 779164401.134.png 779164401.135.png 779164401.136.png 779164401.002.png 779164401.003.png 779164401.004.png 779164401.005.png 779164401.006.png 779164401.007.png 779164401.008.png 779164401.009.png 779164401.010.png 779164401.011.png 779164401.013.png 779164401.014.png 779164401.015.png 779164401.016.png 779164401.017.png 779164401.018.png 779164401.019.png 779164401.020.png 779164401.021.png 779164401.022.png 779164401.024.png 779164401.025.png 779164401.026.png 779164401.027.png 779164401.028.png 779164401.029.png 779164401.030.png 779164401.031.png 779164401.032.png
 
779164401.034.png 779164401.035.png 779164401.036.png 779164401.037.png 779164401.038.png 779164401.039.png 779164401.040.png 779164401.041.png 779164401.042.png 779164401.043.png
 
D4
Dziennik Gazeta Prawna, 6 stycznia 2012, nr 25 (3163)
gazetaprawna.pl
ogłoszenia sądowe
n Przed Sądem Rejonowym w Zamościu za
sygnaturą akt I Ns 734/11 toczy się po-
stępowanie z wniosku Invest–Banku Spółki
Akcyjnej w Warszawie z udziałem Jana Na-
wrockiego o stwierdzenie nabycia spadku po
Walerii Nawrockiej , zmarłej dnia 18 lipca
2007 r. w Podlesiu Dużym, ostatnio sta-
le zamieszkałej w Podlesiu Dużym. Sąd
wzywa wszystkich spadkobierców, aby w ter-
minie 6 miesięcy od ukazania się ogłosze-
nia zgłosili się i udowodnili nabycie spadku,
gdyż w przeciwnym razie mogą być pominię-
ci w postanowieniu o stwierdzeniu nabycia
spadku.
aby w terminie trzech miesięcy od ukazania
się niniejszego ogłoszenia zgłosili się w tu-
tejszym Sądzie i udowodnili swoje prawa do
nieruchomości, gdyż w przeciwnym razie ich
prawa zostaną pominięte.
n W Sądzie Rejonowym w Łasku toczy się
sprawa o sygn. akt I Ns 6/11 o stwierdzenie
nabycia spadku po Lechu Zdzisławie Sanoc-
kim , zmarłym 3 stycznia 2005 r. w Łasku,
ostatnio stale zamieszkałym w Łasku. Wzy-
wa się, aby spadkobiercy w ciągu 6 miesięcy
od dnia ukazania się niniejszego ogłoszenia
zgłosili i udowodnili nabycie spadku, gdyż
w przeciwnym razie mogą być pominięci
w postanowieniu o stwierdzeniu nabycia
spadku.
czysława Harapiuka, aby w terminie trzech
miesięcy od dnia ukazania się ogłoszenia
zgłosił się, gdyż w przeciwnym razie może być
uznany za zaginionego, oraz wszystkie oso-
by, które mogą udzielić wiadomości o Janie
Mieczysławie Harapiuku, aby w powyższym
terminie przekazały je Sadowi Rejonowemu
w Hrubieszowie.
W-18 025
n W Sądzie Rejonowym w Mielcu I Wydział
Cywilny toczy się sprawa o sygn. akt I Ns
7/12 z wniosku Janiny Kuklińskiej z udziałem
Leokadii Strycharz o stwierdzenie nabycia na
rzecz Pawła Duł i Józefy Duł własności nieru-
chomości składającej się z działki nr 304
o powierzchni 3,5100 ha, niezabudowa-
nej położonej w Dąbrówce Osuchowskiej,
gmina Czermin, w drodze uwłaszcze-
nia, powstałej z pgr. 107/4, 109/3, 113/1,
107/11, pb 107/1, pb 86/2, 107/5, 110/2,
109/4, pb 86/1, 108/2, 109/2, 110/1, ZD
12.101. Sąd wzywa wszystkich zaintereso-
wanych do zgłoszenia się i wykazania swo-
ich praw w terminie trzech miesięcy od daty
ogłoszenia. Jeżeli w terminie tym nikt się nie
zgłosi albo zgłosiwszy się, własności nie wyka-
że, sąd stwierdzi uwłaszczenie, jeżeli zostanie
ono udowodnione.
W-18 036
n Przed Sądem Rejonowym w Hrubieszo-
wie w sprawie I Ns 3235/11 toczy się po-
stępowanie z wniosku Edwarda Hajkiewicza
o uwłaszczenie nieruchomości położonych
w Hrubieszowie, obejmujących działki nr
2038 o powierzchni 0,6567 ha i działki nr
2068 o powierzchni 0,5676 ha. Sąd wzywa
zainteresowanych, a zwłaszcza spadkobier-
ców Ireny Kotko z domu Hajkiewicz, córki
Jana, oraz Stefanii Zygmunt z domu Hajkie-
wicz, córki Jana, aby w terminie 3 miesięcy od
ogłoszenia zgłosili się i wykazali swe prawa,
bo sąd stwierdzi uwłaszczenie, jeżeli zostanie
ono udowodnione.
W-18 031
n Przed Sądem Rejonowym w Mińsku Ma-
zowieckim w Wydziale I Cywilnym toczy
się postępowanie w sprawie I Ns 1062/11
z wniosku Mieczysława Lecha Skoniecznego
o stwierdzenie nabycia spadku po Mieczy-
sławie Mateuszu Skoniecznym , zmarłym
21 października 2008 r. w Drożdżówce.
W skład spadku nie wchodzi gospodar-
stwo rolne. Sąd wzywa wszystkich spadko-
bierców, a w szczególności żonę spadkodawcy
Marię Skonieczną z domu Kapuścińską, aby
w terminie 6 miesięcy od dnia ukazania się
niniejszego ogłoszenia zgłosili się i udowodnili
nabycie spadku po ww., gdyż w przeciwnym
razie mogą zostać pominięci w postępowaniu
o stwierdzenie nabycia spadku.
W-18 020
n W dniu 20.02.2012 r. w Sądzie Rejonowym
w Brzesku o godzinie 9:30 na sali 321 od-
będzie się posiedzenie w sprawie o sygn. II
K 20/12 w przedmiocie wniosku Prokuratora
Rejonowego w Brzesku złożonego na podsta-
wie art. 335 § 1 kpk o skazanie oskarżone-
go Kamila Paździora bez przeprowadzenia
rozprawy i wymierzenie mu za przestęp-
stwo z art. 286 § 1 kk w zw. z art. 91 §
1 kk kary 1 roku i 6 miesięcy pozbawienia
wolności z warunkowym zawieszeniem
jej wykonania na okres próby 3 lat i obo-
wiązkiem naprawienia szkody na rzecz
pokrzywdzonych.
W-18 037
n Przed Sądem Rejonowym w Zamościu za
sygnaturą akt I Ns 1705/11 toczy się po-
stępowanie z wniosku BRE BANK SA w War-
szawie z udziałem Aleksandra Władysława
Przytuła, Lucyny Marii Przytuła i Anny Przy-
tula o stwierdzenie nabycia spadku po Bar-
tłomieju Przytuła , zmarłym 24.07.2010 r.
w Zamościu, ostatnio stale zamieszka-
łym w Chomęciskach Dużych Drugich.
Sąd wzywa wszystkich spadkobierców, aby
w terminie 6 miesięcy od ukazania się ogło-
szenia zgłosili się i udowodnili nabycie spad-
ku, gdyż w przeciwnym razie mogą być po-
minięci w postanowieniu o stwierdzeniu
nabycia spadku.
W-18 026
n Sąd Rejonowy w Sokołowie Podlaskim
w związku z postępowaniem o sygnaturze
akt I Ns 522/11 z wniosku Barbary Ferenc
o stwierdzenie zasiedzenia własności nieru-
chomości położonej w gminach Ceranów i Ko-
sów Łącki, składającej się z działek ozna-
czonych w rejestrze gruntów numerami:
358 o pow. 0,80 ha - miejscowość Jaku-
biki, nr 471 o pow. 0,56 ha i 714 o pow.
0,29 ha w Tosiach, nr 37 o pow. 0,11 ha,
54 o pow. 0,02 ha, 149 o pow. 0,08 ha,
180 o pow. 1,15 ha, 202 o pow. 0,18 ha,
342 o pow. 0,37 ha, 382 o pow. 0,03 ha
w miejscowości Radość, wzywa wszystkich
zainteresowanych, aby w ciągu trzech miesię-
cy od dnia wywieszenia ogłoszenia zgłosili się
i wykazali swe prawa do przedmiotu postępo-
wania, gdyż w przeciwnym razie sąd stwierdzi
nabycie własności zgodnie z wnioskiem, gdy
zostanie ono udowodnione.
W-18 032
W-18 021
n Sąd Rejonowy w Choszcznie I Wydział
Cywilny w sprawie o sygn. akt I Ns 15/12
z wniosku GF Kompozyty sp. z o.o. w Smoleniu
z udziałem Jarosława Łapczuka, o zezwolenie
na złożenie do depozytu sądowego kwoty
4437,60 zł wynikającej z wyroku Sądu Re-
jonowego Szczecin-Centrum w Szczecinie
X GC90/11 z dnia 16.09.2011 r., postano-
wieniem z 20 stycznia 2012 roku zezwolił
wnioskodawcy na złożenie wymienionej
kwoty do depozytu, ustalając, że kwota
zostanie wypłacona wierzycielowi Jaro-
sławowi Łapczukowi w kasie tutejszego
sądu po zgłoszeniu się niego i wykazaniu
swojej tożsamości za pokwitowaniem.
n W Sądzie Rejonowym w Kłodzku w Wy-
dziale I Cywilnym toczy się postępowanie
z wniosku Spółdzielczej Kasy Oszczędno-
ściowo-Kredytowej Wspólnota we Wrocławiu
o stwierdzenie nabycia spadku po zmarłym
Zbigniewie Lucjanie Saczuku , s. Władysława
i Lucyny, urodzonym 17 marca 1944 roku
w Sokołowie Podlaskim, zmarłym 6 lipca
2008 roku w Kłodzku, ostatnio stale za-
mieszkałym w Kłodzku przy ulicy Śląskiej
30/11. Wzywa się wszystkich spadkobierców,
aby w ciągu 6 miesięcy od dnia ukazania się
ogłoszenia zgłosili i udowodnili swoje prawo
do spadku, gdyż w przeciwnym razie mogą
być pominięci w postanowieniu o stwierdze-
niu nabycia spadku (sygn. akt I Ns 1027/11).
W-18 038
n Przed Sądem Rejonowym w Wieliczce
Wydziałem I Cywilnym do sygn. akt
I Ns 266/11 na wniosek Marii Leśniak
Wojciechowskiej toczy się postępowanie
o stwierdzenie nabycia przez uwłaszczenie
nieruchomości składającej się z położo-
nych w Skawinie działek ewidencyjnych
nr 4060, o pow. 0,0881, oraz nr 4045,
o pow. 0,0297 ha, dla której Sąd Rejonowy
w Wieliczce Zamiejscowy Wydział Ksiąg
Wieczystych w Skawinie prowadzi księgę
wieczystą nr KR3I/00014512/5. Sąd wzywa
wszystkich zainteresowanych, a zwłaszcza
Helenę Leśniak, Antoniego Urbana, Magda-
lenę Urban i Mariannę Urban lub ich spadko-
bierców, aby w terminie 3 miesięcy od daty
ukazania się niniejszego ogłoszenia zgłosili
się w tut. sądzie i udowodnili swoje prawa,
gdyż w przeciwnym razie Sąd stwierdzi naby-
cie własności nieruchomości z mocy prawa,
jeśli zostanie udowodnione.
W-18 033
n Przed Sądem Rejonowym w Siedlcach
w I Wydziale Cywilnym w sprawie
o sygn. akt I Ns 1313/11 toczy się postę-
powanie z wniosku Skarbu Państwa reprezen-
towanego przez Starostę Łosickiego z udzia-
łem Gminy Huszlew i innych o stwierdzenie,
że Skarb Państwa nabył przez zasiedzenie
z dniem 1 stycznia 1985 r. własność nieru-
chomości położonej we wsi Kownaty, gmina
Huszlew , oznaczonej w ewidencji gruntów
jako działki o nr. ewidencyjnych: 838,
839, 840, 841, 842, 843, 844, 845, 846,
849, 901, 902, 903, 904, 905, o łącznej
pow. 3,45 ha. Sąd wzywa wszystkich za-
interesowanych, aby w terminie 3 miesię-
cy od ukazania się ogłoszenia zgłosili się
i wykazali swoje prawa do przedmiotowych
nieruchomości, w przeciwnym razie wniosek
o zasiedzenie zostanie uwzględniony, jeżeli
zostanie udowodniony.
W-18 022
W-18 027
n Sąd Rejonowy w Oświęcimiu Wydział
I Cywilny informuje, że pod sygn. akt I Ns
313/11 toczy się postępowanie z wniosku Wła-
dysława Szlagi przy udziale Stanisława Szla-
gi, Marii Kmiecik, Kazimierza Szlagi, Jerzego
Lupy, Renaty Lembas, Jolanty Maciejczyk i Mi-
rosława Lupy o stwierdzenie nabycia spadku
po Stanisławie Romanie Bolku-Śliwińskim ,
synu Władysława Mariana i Anny, zmar-
łym w dniu 13 grudnia 2010 r. w Bobrku
i tam przed śmiercią zamieszkałym. Sąd
wzywa wszystkich zainteresowanych, w szcze-
gólności zstępnych jego nieżyjącego brata
Kazimierza Bolka-Śliwińskiego i brata Anatola
Śliwińskiego lub rodzeństwo jego nieżyjącego
ojca Władysława Bolka-Śliwińskiego, względ-
nie ich następców prawnych, aby w terminie
sześciu miesięcy od ukazania się niniejszego
ogłoszenia zgłosili się do sądu i udowodnili
nabycie spadku, w przeciwnym razie mogą
zostać pominięci w postanowieniu o stwier-
dzeniu nabycia spadku.
n W Sądzie Rejonowym w Łasku toczy się
postępowanie w sprawie sygn. akt I Ns 773/11
o stwierdzenie nabycia spadku po Janie Bo-
gumile Kałużnym , zmarłym 10 lipca 2010
r., ostatnio stale zamieszkałym w Uniejo-
wie przy ul. Błogosławionego Bogumiła
14/7. Wzywa się spadkobierców, aby w cią-
gu 6 miesięcy od daty ukazania się ogło-
szenia zgłosili i udowodnili nabycie spadku,
gdyż w przeciwnym razie mogą być pominięci
w postanowieniu o stwierdzeniu nabycia spadku.
W-18 028
n W Sądzie Rejonowym w Węgrowie w Wy-
dziale I Cywilnym toczy się postępowanie
w sprawie sygn. akt I Ns 329/11 z wniosku
Stanisława Rucińskiego, Anny Rucińskiej
o stwierdzenie zasiedzenia prawa własności
nieruchomości położonej w Nojszewie, gmina
Korytnica , oznaczonej nr ewidencyjnym
8/1, o pow. 4,49 ha. Sąd wzywa wszyst-
kie osoby roszczące sobie prawo własności
do opisanej nieruchomości, w szczególno-
ści spadkobierców po Karolinie Jagiełło, aby
w terminie 3 miesięcy od daty ukazania się
ogłoszenia zgłosili i udowodnili swe prawa do
spadku w Sądzie Rejonowym w Węgrowie przy
ul. Przemysłowej 20, w przeciwnym wypadku
stwierdzone zostanie zasiedzenie, jeżeli zo-
stanie udowodnione.
W-18 039
n Sąd Rejonowy w Cieszynie ogłasza, że
toczy się przed nim w sprawie o sygn. akt
I Ns 909/10 postępowanie z wniosku Tatiany
Prottung i Jana Gzyża o ustanowienie dro-
gi koniecznej biegnącej m.in. po poło-
żonych w Wiśle działkach: 1671 objętej
kw nr BB1C/00001092/6, 5522 i 1680/23
objętych lwh 494 gm. kat. Wisła, 1683/6
objętej lwh 102 gm. kat. Wisła, 1683/3
objętej kw BB1C/00027977/2. Sąd wzywa
właścicieli ww. działek lub ich spadkobier-
ców, aby zgłosili swój udział w postępowaniu
w terminie 3 miesięcy od ukazania się niniej-
szego ogłoszenia. W przeciwnym wypadku sąd
może ustanowić służebność drogi koniecznej
zgodnie z wnioskiem, m.in. po ww. działkach,
a wynagrodzenie należne ich właścicielom
złożyć do depozytu sądowego.
W-18 034
n Przed Sądem Rejonowym w Mińsku Mazo-
wieckim w I Wydziale Cywilnym w spra-
wie o sygn. akt I Ns 1390/11 toczy się po-
stępowanie z wniosku Justyny i Artura małż.
Jaczewskich oraz Stanisława Słodownika
o stwierdzenie nabycia przez zasiedzenie
własności nieruchomości położonych w m.
Siodło, gm. Siennica , oznaczonych w ewi-
dencji gruntów jako działki: nr 339 o pow.
0,0400 ha, nr 340 o pow. 0,1300 ha, nr
417 o pow. 0,7300 i nr 418 o pow. 0,3800
ha, nr 419/3 o pow. 0,31 ha, nr 419/2
o pow. 1,57 ha i nr 129 o pow. 0,22 ha.
Sąd wzywa wszystkich zainteresowanych,
w szczególności spadkobierców Filomeny
Zemło, c. Piotra i Anny, aby w terminie 3
miesięcy od daty ukazania się niniejszego
ogłoszenia wykazali przed tutejszym sądem
swoje prawa do opisanych nieruchomości
pod rygorem pominięcia ich w toczącym się
postępowaniu.
W-18 023
n Przed Sądem Rejonowym w Bełchatowie
toczy się postępowanie w sprawie o sygn. akt.
I Ns 790/11 z wniosku Skarbu Państwa - Sta-
rosty Bełchatowskiego o stwierdzenie nabycia
w drodze zasiedzenia własności nieruchomo-
ści położonych w Zelowie, obręb 4, oznaczo-
nych jako działki nr 85/1 o powierzchni
0,0367 ha i nr 85/2 o powierzchni 0,2335
ha, dla której nie ma urządzonej księgi
wieczystej ani zbioru dokumentów. Sąd
wzywa wszystkich zainteresowanych, aby
w terminie trzech miesięcy od ukazania się
mniejszego ogłoszenia zgłosili się w tutejszym
sądzie i udowodnili swoje prawa do nierucho-
mości, gdyż w przeciwnym razie ich prawa
zostaną pominięte.
W-18 029
n Przed Sądem Rejonowym w Wieliczce Wy-
działem I Cywilnym w sprawie o sygnaturze
akt I Ns 840/11 toczy się postępowanie z wnio-
sku Skarbu Państwa - Agencji Nieruchomości
Rolnych Oddział Terenowy w Opolu, Administra-
cja Mienia Niezagospodarowanego w Krakowie,
o stwierdzenie nabycia spadku po Zofii Katarzy-
nie Opioł , córce Jakuba i Magdaleny, zmarłej
22 listopada 2010 r., ostatnio zamieszkałej
w Grodkowicach. W skład spadku wcho-
dzą prawo najmu budynku mieszkalnego
w Grodkowicach 1 oraz rzeczy ruchome
znajdujące się w tym budynku. Sąd wzywa
wszystkich spadkobierców, aby w terminie 6
miesięcy od daty ukazania się niniejszego ogło-
szenia zgłosili się w tutejszym sądzie i udo-
wodnili nabycie spadku, gdyż w przeciwnym
razie mogą zostać pominięci w postanowieniu
o stwierdzeniu nabycia spadku.
W-18 040
n Przed Sądem Rejonowym w Gliwicach
I Wydział Cywilny toczy się pod sygnatu-
rą akt I Ns 1955/11 sprawa z wniosku Aseku-
racji Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością
w Sopocie z udziałem Ewy Polak, Bogdana
Krawczyka o stwierdzenie nabycia spadku
po Janinie Krawczyk z domu Brzezińska ,
córce Pelagii i Antoniego, zmarłej 22 grud-
nia 2007 r. w Gliwicach, ostatnio stale
zamieszkałej w Gliwicach przy ulicy Goź-
dzikowej 20/3. Sąd wzywa wszystkich zain-
teresowanych do zgłoszenia się w terminie 6
miesięcy od dnia ukazania się ogłoszenia pod
rygorem pominięcia w dalszym postępowaniu.
W-18 024
W-18 035
n Przed Sądem Rejonowym w Bełchatowie
toczy się postępowanie w sprawie o sygn.
akt. I Ns 538/11 z wniosku Leszka Zduńskie-
go o stwierdzenie nabycia w drodze zasie-
dzenia własności nieruchomości położonej
w Szczercowie , obręb 29 Szczerców, ozna-
czonej jako działka nr 835/2 o powierzchni
0,0894 ha, dla której nie ma urządzonej
księgi wieczystej ani zbioru dokumen-
tów. Sąd wzywa wszystkich zainteresowanych,
n Przed Sądem Rejonowym w Hrubieszowie
I Wydział Cywilny toczy się postępowanie
o sygn. akt I Ns 2230/11 w sprawie z wniosku
Krystyny Harapiuk o uznanie za zmarłego
Jana Mieczysława Harapiuka , syna Andrzeja
i Karoliny z domu Blicharz, urodzonego
23 stycznia 1938 roku w Moroczynie, gm.
Hrubieszów, ostatnio widzianego w dniu
3 lipca 1996 roku. Sąd wzywa Jana Mie-
W-18 030
W-18 041
1
779164401.045.png 779164401.046.png 779164401.047.png 779164401.048.png
 
Zgłoś jeśli naruszono regulamin