KLASA VI - kryteria oceniania.doc

(27 KB) Pobierz
KLASA VI – KRYTERIA OCENIANIA

KLASA VI – KRYTERIA OCENIANIA

 

CELUJĄCA

·        Uczeń nie tylko spełnia wymagania na ocenę bardzo dobrą, ale posiada wiedzę poszerzającą program katechezy.

·        Wyróżnia się aktywnością w grupie katechetycznej.

·        Aktywnie uczestniczy w życiu małych grup (ministrant, oaza, schola itp.). 

BARDZO DOBRA

·        Uczeń jest zdyscyplinowany, posiada uzupełniony zeszyt,

·        posiada biegłą znajomość "Małego katechizmu",

·        * bierze czynny udział w katechezie.

·          Uczeń opanował pełny zakres wiedzy i umiejętności określonych programem katechezy.

·        Sprawnie posługuje się zdobytymi wiadomościami.

·        Chętnie i regularnie uczestniczy w katechezie.

·        Chętnie uczestniczy w życiu parafii (nabożeństwa, Msza Św., rekolekcje itp.).

·        wyraża na zewnątrz swoją wiarę. 

                               

DOBRA

 

·        Uczeń posiada uzupełniony zeszyt,

·        potrafi odpowiedzieć samodzielnie na wszystkie pytania związane z tematem katechezy,

·        posiada znajomość "Małego katechizmu",

·        przejawia aktywność na zajęciach.

·        Uczeń opanował wiadomości i umiejętności,

·        Umie zastosować zdobyte umiejętności.

 

·        Postawa ucznia nie budzi zastrzeżeń (patrz bdb pkt. 5).

·        Uzyskuje stałe dobre postępy podczas prowadzonych zajęć.

·        Nie zaniedbuje uczestnictwa w katechezie, do której stara się być przygotowany.

·        Uczestniczy w rekolekcjach szkolnych.

 

DOSTATECZNA

·        Uczeń prowadzi notatki, wykonuje zadania,

·        potrafi odtworzyć z pamięci wniosek z lekcji.

·        Uczeń opanował wiadomości i umiejętności umożliwiające zdobywanie dalszej wiedzy.

·        Dysponuje przeciętną wiedzą w zakresie materiału przewidzianego programem, w jego wiadomościach są luki.

·        Nie wykazuje większego zainteresowania przedmiotem.

·        Nieregularnie uczęszcza na katechezę.

·        Wykonanie zadań przez ucznia budzi zastrzeżenia np. byle jakie prowadzenie zeszytu.

·        Nie bierze udziału w życiu parafii, w różnych formach duszpasterstwa.

 

DOPUSZCZAJĄCA

·        Uczeń jest obecny na lekcji, słucha, nie przeszkadza w prowadzeniu lekcji.

·        Zdobyte wiadomości są niewystarczające na uzyskanie przez ucznia podstawowej wiedzy religijnej.

·        Proste zadania o niewielkim stopniu trudności rozwiązuje przy pomocy katechety.

·        Nie bierze udziału w życiu parafii, w różnych formach duszpasterstwa.

·        Niechętnie bierze udział w katechezie.

·        Często opuszcza katechezę.

·        Ma lekceważący stosunek do przedmiotu.

·        Wykonanie zadań przez ucznia budzi zastrzeżenia np. byle jakie prowadzenie zeszytu

                                     

NIEDOSTATECZNA

·        Uczeń nie spełnia wymagań na ocenę dopuszczającą,

·        Ma lekceważący stosunek do przedmiotu i wiary.

·        Odmawia wszelkiej współpracy

 

 

 

 

2

 

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin