WFB.doc

(908 KB) Pobierz

Battlesówki

Armie

Rzut

Armia

01-05

Bestie Chaosu

06-10

Wojownicy Chaosu

11-15

Orki i Gobliny

16-20

Wampiry

21-25

Królowie Krypt Khemri

26-30

Skaveny

31-35

Jaszczuroludzie

36-40

Krasnoludy

41-45

Imperium

46-50

Bretonnia

51-55

Wysokie elfy

56-60

Leśne elfy

61-65

Mroczne elfy

66-70

Fimiry

71-75

Rój

76-80

Kitaj

81-85

Plemiona barbarzyńców

86-90

Inkwizycja

91-95

Tilea i Estalia

96-00

Last Chancers

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PD-eki

Wódz

Mag

Zwykli min.

Specjalny

Rare

500

1

0

1

0-2

0

1000

1

1

2

0-3

0-1

2000

1-2

2

3

0-4

0-2

3000

1-2

3

4

0-5

0-3

4000

1-3

4

5

0-6

0-4

+1000

+1

+1

+2

+1

+1

 

PP- punkty pancerza              1- tarcza lub lekka zbroja

                                          2- ciężka zbroja lub tarcza i lekka zbroja

                                          3- pełna płytowa lub ciężka zbroja z tarczą

                                          4- pełna płytowa z tarczą

PU- punkty unitów               w przypadku całych zgrupowań liczba jednostek w grupie jest podana obok nazwy jednostki.

Brak stosowania testów Ogłady podczas walki

W armii musi być minimalna ilość zgrupowań zwykłych jednostek

Nie ma obowiązkowej ilości jednostek specjalnych i rare.

W przypadku armii ponad 2000 musi występować wódź na jej czele.

Nie można szarżować na jednostki wyposażone we włócznie i halabardy

Szarża daje +10 WW

Przymierzenie + 10US ale poświęca się 1 A

 

 

Bestie Chaosu

Władca Bestii

SZ

WW

US

S

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin