Battlesówki
Armie
Rzut
Armia
01-05
Bestie Chaosu
06-10
Wojownicy Chaosu
11-15
Orki i Gobliny
16-20
Wampiry
21-25
Królowie Krypt Khemri
26-30
Skaveny
31-35
Jaszczuroludzie
36-40
Krasnoludy
41-45
Imperium
46-50
Bretonnia
51-55
Wysokie elfy
56-60
Leśne elfy
61-65
Mroczne elfy
66-70
Fimiry
71-75
Rój
76-80
Kitaj
81-85
Plemiona barbarzyńców
86-90
Inkwizycja
91-95
Tilea i Estalia
96-00
Last Chancers
PD-eki
Wódz
Mag
Zwykli min.
Specjalny
Rare
500
1
0
0-2
1000
2
0-3
0-1
2000
1-2
3
0-4
3000
4
0-5
4000
1-3
5
0-6
+1000
+1
+2
PP- punkty pancerza 1- tarcza lub lekka zbroja
2- ciężka zbroja lub tarcza i lekka zbroja
3- pełna płytowa lub ciężka zbroja z tarczą
4- pełna płytowa z tarczą
PU- punkty unitów w przypadku całych zgrupowań liczba jednostek w grupie jest podana obok nazwy jednostki.
Brak stosowania testów Ogłady podczas walki
W armii musi być minimalna ilość zgrupowań zwykłych jednostek
Nie ma obowiązkowej ilości jednostek specjalnych i rare.
W przypadku armii ponad 2000 musi występować wódź na jej czele.
Nie można szarżować na jednostki wyposażone we włócznie i halabardy
Szarża daje +10 WW
Przymierzenie + 10US ale poświęca się 1 A
Władca Bestii
SZ
WW
US
S
sebulek.misiulek