Natalia.doc

(23 KB) Pobierz
Zachowanie: Anna jest pogodna, ambitna, swobodnie nawiązuje kontakty z innymi dziećmi

Zachowanie: Natalia jest pogodna, sympatyczna, swobodnie nawiązuje kontakty z innymi dziećmi. Łatwo dochodzi do porozumienia i na ogół zgodnie z nimi współdziała. Zachowuje odpowiedni dystans w kontaktach z dorosłymi. Właściwie reaguje na polecenia nauczyciela. Na ogół stosuje zwroty grzecznościowe i zachowuje się stosownie do sytuacji. Nie zawsze punktualnie uczęszcza na zajęcia. Na lekcji pracuje w dobrym tempie, często jest rozkojarzona i nieuważna, nie zawsze jest aktywna. Często jest nieprzygotowana do zajęć.

             

Zajęcia edukacyjne: Uczennica wypowiada się chętnie pojedynczymi wyrazami i prostymi zdaniami. Stara się dobierać słowa i wyrażenia adekwatne do danego rodzaju wypowiedzi. Czyta sposobem mieszanym. Nie zawsze porządkuje zdania w rozsypance zdaniowej zgodnie z kolejnością zdarzeń.  Przepisuje tekst z nielicznymi błędami. Słabo rozumie samodzielnie czytany tekst. Na ogół nie stosuje poznanych zasad ortograficznych.. Z pomocą nauczyciela rozpoznaje czasowniki i rzeczowniki oraz tworzy ich liczbę pojedynczą i mnogą. Porównuje liczby; rozumie pojęcia: mniej, więcej, tyle samo. Z pomocą nauczyciela rozwiązuje i układa proste zadania tekstowe. Zna dni tygodnia, nazwy miesięcy, pór roku. Nie odczytuje godzin na zegarze i myli się przy obliczeniach kalendarzowych. Potrafi dokonać pomiaru posługując się linijką. Dostrzega zmiany zachodzące w różnych porach roku. Ma problem ze wskazaniem jadalnych  części warzyw, ale  zna sposoby ich wykorzystania w odżywianiu ludzi. Chętnie wykonuje prace plastyczne, ale na ogół są one mało staranne  i estetyczne. Prawidłowo odtwarza słowa i melodie poznanych piosenek. Jest sprawna ruchowo, prawidłowo i chętnie wykonuje pokazane ćwiczenia. Na zajęciach ruchowych jest zdyscyplinowana.          

 

Język angielski: Uczennica opanowała materiał w stopniu dobrym. Na zajęciach pracuje z niewielką pomocą nauczyciela.

 

Wskazania: Utrwalenie poznanych zasad ortograficznych, rozwiązywanie zadań tekstowych, ćwiczenie rachunku pamięciowego (zwłaszcza tabliczki mnożenia), doskonalenie techniki czytania, odczytywanie wskazań zegara, wskazywanie rzeczowników i czasowników, ćwiczenie umiejętności posługiwania się kalendarzem.

 

Religia: bardzo dobry

 

 

 

.........................................

                                                                                        Wychowawca

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin