czas-na-e-biznes.pdf
(
2848 KB
)
Pobierz
28981541 UNPDF
Niniejszy
darmowy
ebook zawiera
fragment
pełnej wersji pod tytułem:
„Czas Na E-Biznes”
Aby przeczytać informacje o pełnej wersji,
kliknij tutaj
Darmowa publikacja
dostarczona przez
Serwis darmowe-ebooki.com
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wyłącznie w formie dostarczonej przez
Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartości
publikacji bez pisemnej zgody wydawcy. Zabrania się jej
odsprzedaży, zgodnie z
regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli
.
© Copyright for Polish edition by
ZloteMysli.pl
Data: 10.09.2007
Tytuł: Czas Na E-Biznes (fragment utworu)
Autor: Piotr Majewski
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Korekta: Anna Popis-Witkowska
Skład: Anna Popis-Witkowska
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli Sp. z o. o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW:
www.ZloteMysli.pl
EMAIL:
kontakt@zlotemysli.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
SPIS TREŚCI
PODSTAWOWE POJĘCIA W E-BIZNESIE
.......................................
16
E-biznes
...........................................................................................................
16
Biznesplan
........................................................................................................
16
Pasywny dochód
...............................................................................................
17
Web design
.......................................................................................................
18
Witryna biznesowa
...........................................................................................
19
B2B
...................................................................................................................
19
B2C
...................................................................................................................
20
E-commerce
....................................................................................................
20
Sklep internetowy
............................................................................................
20
Programy partnerskie
.......................................................................................
21
Aukcje internetowe
..........................................................................................
22
Marketing
.........................................................................................................
23
E-marketing
.....................................................................................................
25
M-marketing
....................................................................................................
25
Push marketing
................................................................................................
25
Pull marketing
..................................................................................................
25
Badania marketingowe
....................................................................................
26
Reklama
...........................................................................................................
26
Branding
...........................................................................................................
27
Marketing wirusowy
.........................................................................................
27
Wyszukiwarka internetowa
.............................................................................
28
Katalog internetowy
.........................................................................................
29
Publicity
...........................................................................................................
29
Public Relations
...............................................................................................
29
Copywriting
......................................................................................................
30
Direct mail
.......................................................................................................
30
Direct marketing
...............................................................................................
31
E-mailing
..........................................................................................................
31
Spam
.................................................................................................................
31
Elektroniczne publikacje
..................................................................................
33
E-zin
.................................................................................................................
33
Newsletter
........................................................................................................
34
E-book
..............................................................................................................
34
Literatura podstawowa
....................................................................................
35
Literatura uzupełniająca
..................................................................................
35
Miejsca w sieci, warte odwiedzenia, związa
ne
z tematem wykładu
................
36
CZTERY KLUCZOWE ELEMENTY W BIZNESIE
.............................
38
Prawo 1
.............................................................................................................
38
Prawo 2
............................................................................................................
39
Prawo 3
............................................................................................................
39
Idea...
................................................................................................................
41
Czas
..................................................................................................................
42
Praca
.................................................................................................................
43
Pieniądze
.........................................................................................................
44
Czas i praca
.......................................................................................................
45
Idea, czas i praca
..............................................................................................
45
Idea
..................................................................................................................
45
Idea i czas
.........................................................................................................
46
Tylko pieniądze
...............................................................................................
46
Pieniądze i czas
...............................................................................................
46
Pieniądze, idea i czas
.......................................................................................
47
Podsumowanie
.................................................................................................
47
Zadanie
.............................................................................................................
48
DZIESIĘĆ ULUBIONYCH STRATEGII JAYA
ABRAHAMA
...............
50
STRATEGIA 1: Strategia Panteonu
.................................................................
50
STRATEGIA 2: Symbiotyczna Współpraca
......................................................
51
STRATEGIA 3: Strategia Przewodzenia
...........................................................
51
STRATEGIA 4: Marketing Sekwencyjny
.........................................................
52
STRATEGIA 5: Bezwarunkowa Gwarancja
Satysfakcji
...................................
53
STRATEGIA 6: Polecanie
.................................................................................
54
STRATEGIA 7: Edukowanie klientów
.............................................................
55
STRATEGIA 8: Pozycjonowanie siebie jako
Eksperta
....................................
56
STRATEGIA 9: Potężny Case Study
.................................................................
57
STRATEGIA 10: Oparcie się na
osobach
sławnych
.........................................
57
STRATEGIA – SIŁA, KTÓRA PROWADZI BIZNES
..........................
58
Strategiczny trójkąt
..........................................................................................
59
Wizja
............................................................................................................
60
Strategia
.......................................................................................................
61
Taktyki
.........................................................................................................
63
Programy
.....................................................................................................
63
Książki
..............................................................................................................
64
MODELE E-BIZNESU
......................................................................
65
Cztery sposoby robienia pieniędzy w
Internecie
............................................
65
Witryny, które dostarczają tradycyjnej informacji
.................................
66
1.
Witryny, które dostarczają informacji nagromadzonej w
wyniku
współpracy
...................................................................................................
67
przy użyciu programu serwera witryny
.......................................................
68
Witryny, które utworzyły standard pozwalający konsumentom na
zapytywanie różnych baz danych
................................................................
69
Podsumowanie
.............................................................................................
70
Sześć internetowych modeli zwrotów z
inwestycji
...........................................
71
Budowanie świadomości marki
...................................................................
72
Marketing bezpośredni
................................................................................
74
Sprzedaż w Internecie
..................................................................................
75
Obsługa klienta
............................................................................................
76
Badania rynkowe
..........................................................................................
77
Działalność wydawnicza i usługi
.................................................................
78
Podsumowanie
.............................................................................................
78
MĄDRE STRATEGIE
W DZIAŁALNOŚCI
E-COMMERCE
..................................................
79
Back-end
...........................................................................................................
79
Czym są produkty dopełniające?
.................................................................
79
Metod(a/y) na sukces
.......................................................................................
81
Kilka rad, aby nie pożałować
.......................................................................
83
„Ale ja nie mam produktu dopełniającego”
.................................................
83
Up-selling i cross-selling
..................................................................................
84
Cross-selling
................................................................................................
84
Up-selling
.....................................................................................................
85
W małej skali na przykładzie giganta
.........................................................
85
Trzy najważniejsze zasady
...........................................................................
86
Miejsca warte odwiedzenia
..............................................................................
88
ZNAJDŹ SWOJĄ NISZĘ!
.................................................................
89
Wąska grupa odbiorców...
...............................................................................
89
Szukamy problemu
...........................................................................................
91
Jak znaleźć niszę?
.............................................................................................
91
Jak wybrać tę najlepszą dla Ciebie niszę?
........................................................
94
Ludzie
...............................................................................................................
9
4
NAJPIERW POZNAJ SWOJEGO KLIENTA
......................................
95
Kim jest Twój idealny klient?
...........................................................................
95
Jakich korzyści Twoi klienci oczekują
............................................................
96
5 pytań na wagę złota
..................................................................................
98
BRANDING I POZYCJONOWANIE
................................................
106
ŚWIADOMOŚĆ MARKI NICZEGO NIE ZAŁATWIA
........................
109
2.
3.
Witryny, które dostarczają usługi
4.
Plik z chomika:
ebookipdf
Inne pliki z tego folderu:
tydzien_z_milionerem.pdf
(507 KB)
sekrety-pozycjonerow.pdf
(559 KB)
raport-o-sektach.pdf
(583 KB)
pozycjonowanie.pdf
(83 KB)
gpw-papiery-wartosciowe-w-praktyce.pdf
(965 KB)
Inne foldery tego chomika:
5 najlepszych zamknięć sprzedaży kurs audiobook
Aishwarya Rai pictures
audiobooki
Ayesha Takia pictures
biznes-ebooki
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin