Google_dla_biznesu_googpb.pdf

(1194 KB) Pobierz
1099153586.174.png
Kup książkę
Poleć książkę
Oceń książkę
1099153586.185.png 1099153586.196.png 1099153586.207.png 1099153586.001.png 1099153586.012.png 1099153586.023.png 1099153586.034.png 1099153586.045.png 1099153586.056.png 1099153586.067.png 1099153586.078.png 1099153586.089.png 1099153586.100.png 1099153586.111.png 1099153586.122.png 1099153586.133.png 1099153586.137.png 1099153586.138.png 1099153586.139.png 1099153586.140.png 1099153586.141.png 1099153586.142.png 1099153586.143.png 1099153586.144.png 1099153586.145.png 1099153586.146.png 1099153586.147.png 1099153586.148.png 1099153586.149.png 1099153586.150.png 1099153586.151.png 1099153586.152.png 1099153586.153.png 1099153586.154.png 1099153586.155.png 1099153586.156.png 1099153586.157.png 1099153586.158.png 1099153586.159.png 1099153586.160.png 1099153586.161.png 1099153586.162.png 1099153586.163.png 1099153586.164.png 1099153586.165.png 1099153586.166.png 1099153586.167.png 1099153586.168.png 1099153586.169.png 1099153586.170.png 1099153586.171.png 1099153586.172.png 1099153586.173.png 1099153586.175.png 1099153586.176.png 1099153586.177.png 1099153586.178.png 1099153586.179.png 1099153586.180.png 1099153586.181.png 1099153586.182.png 1099153586.183.png 1099153586.184.png 1099153586.186.png 1099153586.187.png 1099153586.188.png 1099153586.189.png 1099153586.190.png 1099153586.191.png 1099153586.192.png 1099153586.193.png 1099153586.194.png 1099153586.195.png 1099153586.197.png 1099153586.198.png 1099153586.199.png 1099153586.200.png 1099153586.201.png 1099153586.202.png 1099153586.203.png 1099153586.204.png 1099153586.205.png 1099153586.206.png 1099153586.208.png 1099153586.209.png 1099153586.210.png 1099153586.211.png 1099153586.212.png 1099153586.213.png 1099153586.214.png 1099153586.215.png 1099153586.216.png 1099153586.217.png 1099153586.002.png 1099153586.003.png 1099153586.004.png 1099153586.005.png 1099153586.006.png 1099153586.007.png 1099153586.008.png 1099153586.009.png 1099153586.010.png 1099153586.011.png 1099153586.013.png 1099153586.014.png 1099153586.015.png 1099153586.016.png 1099153586.017.png 1099153586.018.png 1099153586.019.png 1099153586.020.png 1099153586.021.png 1099153586.022.png 1099153586.024.png 1099153586.025.png 1099153586.026.png 1099153586.027.png 1099153586.028.png 1099153586.029.png 1099153586.030.png 1099153586.031.png 1099153586.032.png 1099153586.033.png 1099153586.035.png 1099153586.036.png 1099153586.037.png 1099153586.038.png 1099153586.039.png 1099153586.040.png 1099153586.041.png 1099153586.042.png 1099153586.043.png 1099153586.044.png 1099153586.046.png 1099153586.047.png 1099153586.048.png 1099153586.049.png 1099153586.050.png 1099153586.051.png 1099153586.052.png 1099153586.053.png 1099153586.054.png 1099153586.055.png 1099153586.057.png 1099153586.058.png 1099153586.059.png 1099153586.060.png 1099153586.061.png 1099153586.062.png 1099153586.063.png 1099153586.064.png 1099153586.065.png 1099153586.066.png 1099153586.068.png 1099153586.069.png 1099153586.070.png 1099153586.071.png 1099153586.072.png 1099153586.073.png 1099153586.074.png 1099153586.075.png 1099153586.076.png 1099153586.077.png 1099153586.079.png 1099153586.080.png 1099153586.081.png 1099153586.082.png 1099153586.083.png 1099153586.084.png 1099153586.085.png 1099153586.086.png 1099153586.087.png 1099153586.088.png 1099153586.090.png 1099153586.091.png 1099153586.092.png 1099153586.093.png 1099153586.094.png 1099153586.095.png 1099153586.096.png 1099153586.097.png 1099153586.098.png 1099153586.099.png 1099153586.101.png 1099153586.102.png 1099153586.103.png 1099153586.104.png 1099153586.105.png 1099153586.106.png 1099153586.107.png 1099153586.108.png 1099153586.109.png 1099153586.110.png 1099153586.112.png 1099153586.113.png 1099153586.114.png 1099153586.115.png 1099153586.116.png 1099153586.117.png 1099153586.118.png 1099153586.119.png 1099153586.120.png 1099153586.121.png 1099153586.123.png 1099153586.124.png 1099153586.125.png 1099153586.126.png 1099153586.127.png 1099153586.128.png 1099153586.129.png 1099153586.130.png 1099153586.131.png 1099153586.132.png 1099153586.134.png 1099153586.135.png 1099153586.136.png
Spis treci
Wstp: Google+ jest wci nowe .............................................................................13
Kim jestem? ......................................................................................................................... 14
Co znajdziesz w tej książce? .............................................................................................. 14
1
Skd si tutaj wziem? ......................................................................................17
Dlaczego Google+ jest „tą kolejną Wielką Rzeczą”? ..................................................... 18
Przewidywanie przyszłości ................................................................................................ 19
Facebook jest lepszy. Twitter jest lepszy. LinkedIn jest siecią dla firm ....................... 20
Moje pierwsze doświadczenia z Google+ ........................................................................ 21
Google+ wygląda zupełnie jak inne sieci społecznościowe ................................... 22
Dlaczego Google+ jest tak interesujące? ......................................................................... 22
Kultura dzielenia się ........................................................................................................... 23
Kolejna sieć społecznościowa? Serio? .............................................................................. 24
Co ludzie robią na Google+? ............................................................................................. 25
2
Moliwoci Google+ ..........................................................................................27
Miejsce Google+ w biznesowym ekosystemie ................................................................ 28
Możliwości Google+ .................................................................................................... 28
Przygotuj się na nowe możliwości ............................................................................. 31
Osobiste podejście i osobowość ........................................................................................ 32
Wpisy „biznesowe” i „osobiste” ................................................................................. 33
Zacznij wcześnie ........................................................................................................... 34
Co możesz osiągnąć dzięki Google+? .............................................................................. 34
Masz takie możliwości, jakie sam sobie tworzysz .......................................................... 35
3
Dzie z Google+ .................................................................................................37
Mój dzień z Google+ .......................................................................................................... 38
Wywiad ze Scottem Montym (firma Ford Motor) ........................................................ 39
Wywiad z Gregiem Pakiem, autorem komiksów oraz scenarzystą ............................. 40
6 Google+ dla biznesu
Wywiad z Jenny Cisney, główną blogerką firmy Kodak .............................................. 42
Wywiad z Darrenem Rowsem, profesjonalnym blogerem (ProBlogger) .................. 43
Wywiad z Jacqueline Carly, instruktorką fitness ........................................................... 44
Kilka częściowo fikcyjnych „dni z życia” ........................................................................ 45
Pisarz ............................................................................................................................. 45
Pośrednik nieruchomości ........................................................................................... 46
Dziennikarz .................................................................................................................. 47
Dyrektor sprzedaży ..................................................................................................... 47
Nauczyciel .....................................................................................................................48
Fotograf ......................................................................................................................... 49
Dyrektor ........................................................................................................................ 50
Podsumowanie ...................................................................................................................51
4
Pierwsze kroki na Google+ ............................................................................... 53
Biznesowe znaczenie profilu ............................................................................................ 54
Profil Google+ dla Twojej firmy ...................................................................................... 54
Biznes tworzą ludzie .......................................................................................................... 54
Kontakty przed sprzedażą .......................................................................................... 55
Jak widzą Cię inni? ............................................................................................................. 56
Zakładka „O mnie” — podstawy ..................................................................................... 59
Zacznij od podstaw ............................................................................................................ 61
Zdjęcie profilowe ......................................................................................................... 61
Edycja danych osobowych ......................................................................................... 62
Edycja podpisu ............................................................................................................. 62
Najważniejsza część Twojego profilu — sekcja „O mnie” ..................................... 63
Zatrudnienie — przydatna sztuczka ......................................................................... 64
Linki ............................................................................................................................... 64
Po uzupełnieniu profilu… ................................................................................................ 64
5
Krgi ................................................................................................................... 65
Czym są kręgi? .................................................................................................................... 66
Skąd mam wiedzieć, że ktoś dodał mnie do swojego kręgu? ....................................... 67
Wzajemna obserwacja ................................................................................................ 68
Tworzenie i nazywanie kręgów ........................................................................................ 68
Kręgi wychodzące i wchodzące ........................................................................................ 69
Udostępnianie kręgów ....................................................................................................... 70
Organizowanie kręgów ..................................................................................................... 70
Spis treci 7
Kogo obserwować? ............................................................................................................. 72
Friendsurfing ................................................................................................................ 72
Czy my się znamy? ....................................................................................................... 73
Czy powinieneś obserwować celebrytów? ................................................................ 73
Więcej o kręgach wychodzących ...................................................................................... 74
„Kręgowe” triki ................................................................................................................... 74
Zarządzanie kręgami ................................................................................................... 75
Podsumowanie .................................................................................................................... 75
6
Strumie ..............................................................................................................77
Google+ to nie blog i to coś więcej niż Twitter .............................................................. 78
Publikowanie treści na Google+ ....................................................................................... 79
Opcje udostępniania .................................................................................................... 81
Formatowanie opublikowanego tekstu ..................................................................... 81
Publikowanie zdjęć ...................................................................................................... 83
Publikowanie filmów wideo ....................................................................................... 84
Publikowanie miejsc i lokalizacji ............................................................................... 84
Wpisy — inne możliwości .......................................................................................... 84
Blokowanie komentarzy i dalszego udostępniania ................................................. 85
Wartość udostępniania treści ........................................................................................... 86
7
Prosta strategia tworzenia treci .......................................................................87
Różne podejścia do udostępniania treści ........................................................................ 88
Jennifer Cisney (Kodak) ............................................................................................. 88
Michael Dell (prezes firmy Dell) ............................................................................... 89
Scott Monty (firma Ford Motor) ............................................................................... 89
Bill Gerth (specjalista ds. mediów społecznościowych w Comcaście) ................. 90
Co wyróżnia Google+? ...................................................................................................... 90
Właściciel restauracji ................................................................................................... 91
Animator społeczności ................................................................................................ 92
Sklep internetowy ........................................................................................................ 93
Profesjonalny mówca lub wizjoner ........................................................................... 94
Pisarz, fotograf i artysta ............................................................................................... 95
Zdobywanie kontaktów przez publikowanie .................................................................. 96
Ceń uwagę swojego audytorium ...................................................................................... 97
Zgłoś jeśli naruszono regulamin