The Wiggles PL wymagania: dowolne z grafik� 3D instalacja: rozpakuj z archiwum, zamontuj w wirtualnym nap�dzie, zainstaluj opis: na pocz�tku dostajemy grup� skrzat�w, mo�emy z nimi wybudowa� ognisko. 1 skrzat wyci�ga ze skrzyni, kt�r� przytarga� ze sob� materia�y do budowy ogniska i zaczyna stuka� w puste miejsce na ziemi, aby w czarodziejski spos�b �w "budynek" stan�� uko�czony. tak wygl�da budowa wszystkiego, co mo�emy wyprodukowa� w ka�dym z takich miejsc. surowcami g��wnymi, s�: 1. drewno, otrzymujemy je z pni wielkich muchomor�w, a z kapeluszy mamy surowe po�ywienie, kt�re nale�y podgrza� przy ognisku, 2. kamie�, kt�ry spada nam na g�owy, kiedy kopiemy tunel, albo robimy wn�k� w tunelu, by by�o miejsce na budynek. reszte surowc�w i ich obr�bk� poznajemy w trakcie rozwijania podziemnej rodziny. dzi�ki takiemu rozwojowi z niczego do czego�, rozwija sie ca�a spo�eczno��, sk�adaj�ca si� minimum z dwojga, maksimum 20, a �rednio 10-12 kar��w. gra sie bardzo d�ugo, aby "przekopa�" jedn� map�, niestety trzeba po�wi�ci� kilka dni swojego �ycia i to w przy�pieszonym trybie rozgrywki (Num +/-) [aby go odblokowa�, uruchamiamy wigtweak.exe b�d�cy w g��wnym katalogu gry, wyszukujemy linijk� NoGameSpeedLock i zmieniamy j� z 0 na 1, potem zapisujemy zmiany]. aby pozby� si� b��d�w w trakcie gry, pozwalaj�cych nam sie zdenerwowa�, nale�y w konfiguratorze powy�ej wymienionym zmieni� opcj� GameSaveCompression z 7 na 0, a opcj� TexVideoMemLimit z 4096 na maksimum, jakie mamy w kolumnie Max, domy�lnie 32768 jest tam jeszcze kilka innych, ciekawych opcji, kt�re warto zobaczy�, je�li znamy angielski :)
jarlfenrir