1. Dubi du pokazywanie postaci 2. Nazwij szec (krazace pudeleczko i trzeba wymienic 6-8 wyrazo na dana litere)Uczestnicy siedzš w kręgu. Jedna osoba - "Ono" siedzi w rodku z zamkniętymi oczami. Uczestnicy podajš sobie w koło drobny przedmiot, dopóki "Ono" nie powie: STOP. Osoba, u której w tym momencie znajduje i się przedmiot, dostaje miano "Ono-2" i dowolnš literę, np. P. Przedmiot zaczyna znowu kršżyć tak szybko, jak to jest możliwe, a "Ono-2" musi w czasie, dopóki nie wróci do niego, wymienić 6 rzeczy, które zaczynajš' się na literę P (mogš to być też np. imiona). Jeli mu się to nie uda, wchodzi do rodka i zajmuje miejsce "Ono". Jeli zdšży, zabawę kontynuuje osoba, która jest w rodku PRZEBIEG: Uczestnicy przypominajš sobie jakš postać historycznš lub słynnš fikcyjnš osobę. Na kartce papieru zapisujš 6 rzeczy, które ta osoba mogłaby mieć w kieszeni lub w torbie. Odczytujš głono to co napisali. Zadaniem reszty grupy jest odgadnięcie, do kogo mogłyby te rzeczy należeć WARIANTY: - osobami, których nazwiska sš zgadywane, mogš być znajomi, koledzy, nauczyciele - przedmioty mogš być rysowane - przedmioty mogš być przedstawiane pantomimicznie Tytuł gry: czekolada. Cel gry: podniesienie nastroju, integracja grupy Rekwizyty: czapka, szalik, rękawiczki, talerz, nóż i widelec, tabliczka czekolady, kostka do gry Przebieg gry: uczestnicy siadajš w kręgu i rzucajš kolejno rzucajš kostkš, kto wyrzuci szóstkę, musi ubrać szalik, rękawiczki i czapkę i tak ubrany, nożem i widelcem je czekoladę, aż następna osoba wyrzuci szóstkę
kszyk