Chowańce.pdf

(65 KB) Pobierz
310988876 UNPDF
Chowańce
Chowaniec to magiczny pomocnik maga. Rodzaj przywołanego chowańca zależy od charakteru
bohatera, każdy stworek ma swoje unikatowe umiejętności, np. jeden może kraść, drugi rzucać
czary itp. Ponadto mag otrzymuje połowę P? chowańca oraz może z nim porozmawiać.
Najbezpieczniej jest trzymać stworka w inwentarzu, ponieważ gdy zginie, mag straci na stałe 1
punkt kondycji.
Pseudo-smok
To jest twój chowaniec, pseudo-smok, zwinięty w kłębek w twoim plecaku. To stworzenie
jaszczuropodobne jest dość inteligentne, szybkie i całkiem nieźle uzbrojone. Choć w walce wielkich
obrażeń nie zadaje, jego magiczne szpony potrafią pozbawić niektóre stworzenia przytomności. Do
tego jest dość odporny na magię i potrafi rzucać rozmycie.
Charakter: Praworządny dobry, Neutralny dobry
Klasa Pancerza: -2
Punkty Życia: 24
Odporność na magię: 50%
Specjalne zdolności: 2 ataki na rundę przy trako 13 za 1-3 punkty obrażeń. Trafiony przeciwnik
musi wykonać rzut obronny albo straci przytomność na 120 sekund. Potrafi rzucać Rozmycie.
Baśniowy smok
To jest twój chowaniec, baśniowy smok, zwinięty obecnie w twoim plecaku. Ten psotnik jest dość
odporny na magię i posiada zarówno umiejętność bronienia jak i zasłaniania się swoją własną
iluzoryczną magią.
Charakter: Chaotyczny dobry
Klasa Pancerza: 4
Punkty Życia: 24
Odporność na magię: 32%
Specjalne zdolności: Może raz dziennie rzucać Lustrzane odbicie I Niewidzialność, promień 3 m.
Fretka
To jest twój chowaniec, fretka, obecnie zwinięta w kłębek w twoim plecaku. Fretka to niezwykle
szybkie i zwinne stworzenie, trudne do trafienia i w magiczny sposób odporne zarówno na
obrażenia jak i na magię. Osobliwa umiejętność fretki dostawania się prawie wszędzie, gdzie wzrok
nie sięga, czyni ją zręcznym złodziejaszkiem.
Charakter: Praworządny neutralny
Klasa Pancerza: 0
Punkty Życia: 24
Odporność na magię: 50%
Specjalne zdolności: 75% Kradzież kieszonkowa. 40% krycie się. 20% Wykrywanie pułapek.
Królik
To jest twój chowaniec, królik, zwinięty w kłębek i bezpieczny teraz w twoim plecaku. Królik może
i nie jest chowańcem pierwszego wyboru, stworzenie to jednak jest niezwykle szybkie i trudne do
trafienia w walce. Do tego zostało magicznie powiększone, w celu zwiększenia odporności i na
obrażenia fizyczne i czary. Królik posiada również przenikliwy zmysł węchu do wykrywania
pułapek w imieniu swojego pana.
Charakter: Neutralny
Klasa Pancerza: -4
Punkty Życia: 16
Odporności: ogień, zimno i elektryczność - 75%
Specjalne zdolności: 50% Wykrywanie pułapek. 30% Krycie się.
Kot
To jest twój kot-chowaniec, obecnie zwinięty w kłębek i bezpieczny w twoim plecaku. Jest on
mistrzem zwiadu i potrafi poruszać się w cieniu z wprawą najlepszych złodziei. Ciężko jest go
trafić w walce, a magia zaklęcia uczyniła go odpornym na ataki zarówno fizyczne, jak i magiczne.
Charakter: Chaotyczny neutralny
Klasa Pancerza: 0
Punkty Życia: 24
Odporność na magię: 50%
Specjalne zdolności: 99% Ciche chodzenie. 99% Krycie się w cieniu.
Chochlik
To jest twój chowaniec, chochlik, aktualnie zrzędzi, mimo iż siedzi bezpiecznie w twoim plecaku.
Chochlik to niezwykłe stworzenie, które jest dość szybkie i częściowo odporne na magię. Ponadto
posiada zdolność rzucania zaklęć w imieniu swojego pana.
Charakter: Praworządny zły
Klasa Pancerza: 2
Punkty Życia: 18
Odporność na magię: 25%
Specjalne zdolności: Potrafi rzucać zaklęcie Polimorfowanie siebie
Mefit pyłu
To jest twój chowaniec, mefit pyłu, bezpieczny obecnie w twoim plecaku. Mefit pyłu nie jest silny
w walce, ale posiada pewną odporność na ataki magiczne i umiejętność rzucania czaru Błyszczący
pył dwa razy dziennie.
Charakter: Neutralny zły
Klasa Pancerza: 6
Punkty Życia: 24
Odporność na magię: 10%
Specjalne zdolności: Potrafi rzucać Błyszczący pył 2 razy dziennie.
Quasit
To jest twój chowaniec, quasit, aktualnie zrzędzi, chociaż siedzi bezpiecznie w twoim plecaku.
quasit jest małym, piekielnym stworzeniem,które nie dość, że jest szybkie, to również częściowo
niewrażliwe na magię. Ponadto posiada zdolność rzucania zaklęć w imieniu swojego pana.
Charakter: Chaotyczny zły
Klasa Pancerza: 2
Punkty Życia: 24
Odporność na magię: 25%
Specjalne zdolności: Potrafi rzucać czar Groza.
Zgłoś jeśli naruszono regulamin