Przedmioty i gdzie ich szukać.pdf

(170 KB) Pobierz
310988886 UNPDF
W nawiasie podano kod. W razie problemów z odszukaniem można po prostu pytać w tym temacie.
Miłego kolekcjonowania
A
Adjatha Wysysacz +2 ("SW1H35") => musimy dostać się do więzienia w Innym Wymiarze
(poprzez portal w Dzielnicy mostów - patrz zadanie Haer'dalisa) Miecz wypada z kambiona
strażnika na wschodzie.
Albruin +1 ("SW1H34") – tylko kod.
Amulet Mistrza Harfiarzy ("AMUL28") => Ma go Imix na północnym-zachodzie drugiego
poziomu kryjówki Yaga-Shury w Maszerujących Górach.
Amulet Seldarine ("AMUL27") => nagroda Ellesime za uratowanie Suldenasselar. Dostaniemy go
po pokonaniu w Piekle Irenicusa.
Amulet Szybkości Geparda ("AMUL26) => w Enklawie Sendai tuż po wejściu do niej kierujemy
się na północ do koszar z wielką areną. Amulet ma przywódca grupy drowów.
Amulet blokowania czarów ("AMUL25") => musimy udać się do Podmroku, a potem skorzystać
z wejścia do tuneli na południu, a więc na południe od wejścia, przy którym ratujemy Phaere wraz z
Solaufeinem. Amulet ma obserwator tuż za wejściem.
Amulet metaczarów ("AMUL16") => pierwszy poziom lochów Irenicusa. Udajemy się do pokoju
na północy mapy, obok portalu. Amulet jest w pokoju w skrzyni (uwaga na pułapkę)
Amulet mocy ("AMUL21") - da nam go Aran Linvail bez względu na to, czy zgodzimy się dla
niego pracować czy nie.
Amulet ochrony +1 ("AMUL14") => wiele miejsc, np do kupienia: Targ Przygód u Ribalda na
Promenadzie Waukeen, Namiot Dżinów Dao w Targowie, Arledian (Dom Gaelana w Dokach),
Podziemia Firkraaga ("jeziorko" na pierwszym poziomie), zadania z Harfiarzami (Jaheiry)
Amulet ochrony przed trucizną ("AMUL22") – Wiedźma Adratha ( rakshasa Ihtafeer) w Gaju
druidów w jej domku obok Wieży ogrów.
Amulet ochrony życia ("AMUL23") => jedna z nagród w Świątyni Lathandera pomyślne
wykonanie zadania z Sir Sarlesem.
Amulet odporności na magię ("AMUL19") =>Zadanie z kultem Niewidzącego Oka. Schodzimy w
Dzielnicy Świątyń do kanałów, potem do zapomnianego miasta. Niewidzące Oko zabijemy za
pomocą różdżki szczelinowej. Przy nim ten amulet.
Amulet odporności na magię Kaliguna ("AMUL20") - Podmrok, miasto drowów Ust Natha,
jeden z drowich handlarzy na platformie przy wejściu/wyjściu z miasta.
Amulet tarczy ("AMUL15") – Twierdza d'Arnise, skrzynia zabezpieczona pułapką (z Magicznym
pociskiem) w Podziemiach (z TorGalem).
Amulet wilczej jagody ("AMUL18") – tylko kod.
310988886.001.png
Amulet z nefrytem ("AMUL17") =>Południowe tunele w Enklawie Sendai. W Cieniach Amn
zostaje po zabiciu Miecza Mordenkainena.
Angurvadal +4 ("SW1H60") => ma go kapłan githyanki. Szukaj go w obozie na południowym-
wschodzie (obok ich okrętu) Twierdzy Strażnika.
Angurvadal +5 ("SW1H61") => Ulepszona wersja tego powyżej. Cespenar w naszej Strefie
Kieszeniowej potrzebuje do ulepszenia Płynnej rtęci z V poziomu enklawy Sendai (poziom, gdzie
walczysz z przywódcą illithidów)
B
Beljuryl ("MISC6Z") =>kurczaki na Wzgórzach Umar - zadanie zleca nam Erlin; Podziemia
Firkraaga, skrytka w jaskini z golemami (na północ od celi więziennej dziecka Garrena)
Belm +2 ("SW1H30") => Gaj druidów, Wieża ogrów, klocek siana.
Berło absorpcji ("RODS01") => Podmrok. Kupujemy i rzucamy czar Uwolnienie, aby uwolnić
maga a następnie wykonujemy dla niego zadanie.
Berło dostojnej potęgi ("RODS02") – Miasto Grot, np. w Skarbcu Sahuaginów. Nagroda Króla
Ixilthetocala za wykończenia rebeliantów i księcia w Podwodnym mieście (musimy się zgodzić,
aby Saemon przewiózł nas statkiem a więc nie korzystamy z portalu do Podmroku w
Czarowięzach).
Berło przerażenia ("RODS05") => dzielnica Bramy Miasta. Na parterze tawerny są ukryte drzwi -
za nimi lisz. On ma berło.
Berło uderzenia ("RODS04") => Podmrok, miasto drowów Ust Natha, jeden z drowich kupców na
platformie przy wejściu/wyjściu.
Berło zmartwychwstania ("RODS03") =>do kupienia u Ribalda na Targu Przygód na
Promenadzie Waukeen ; Siedziba Mekratha (zadanie z uwolnieniem Haer'dalisa, wejście poprzez
kanały w Dzielnicy Świątyń); Karthis al-Hezzar w Północnym lesie.
Bladozielony kamień Ioun ("HELM20") => jaskinia Pai'Na w Dzielnicy cmentarnej w Niższych
grobowcach. Taki duży kopiec na południu mapy.
Bransolety Tzu-Zana ("BRAC26") =>Wypadają po zabiciu Draconisa - przed wejściem do
Enklawy Abazigala.
Bransolety błogosławieństwa ("BRAC23") => Wykona je dla nas Cespenar z : Bransolet Paladyna
( I Poziom Twierdzy Strażnika, obok ducha bibliotekarza), 10 000 sztuk złota
Bransolety błyskawicznego uderzenia ("BRAC16") => Ma je książę kuo-toan w zachodnich
tunelach w Podmroku, na zachód od miejsca, gdzie możemy wrzucić skażone kijanki.
Bransolety ochrony KP 3 ("BRAC15") => do kupienia u Ribalda na Targu Przygód (Promenada
Waukeen)
Bransolety ochrony KP 4 ("BRAC14") => do kupienia u Ribalda na Targu Przygód, nagroda
Therndle Daglefodda za uratowanie syna z Pułapki na Dusze w Podmroku (ojca znajdziesz w
mieście svirfneblinów)
Bransolety ochrony KP 5 ("BRAC13") => Zadanie Jaheiry z Harfiarzami, Dermin Courtierdale
(pojawia się po raz 3 i ostatni)
Bransolety ochrony KP 6 ("BRAC03") => Gorch (sklepikarz w Gildii Mae'Vara); Xzar ; zadania
Jaheiry z Harfiarzami (nawet 3 sztuki), Terminsel-Elminster; Wiedźma Umar; Tamorlin –
czarodziejka Lorda Igena Tombelthena (zadanie z twierdzy łowcy)
Bransolety ochrony KP 7 ("BRAC02") => do kupienia u Ribalda na Targu Przygód, zadania
Jaheiry z Harfiarzami i klątwą Barona (ma je jeden z magów w zielono-czarnych szatach); Rayic
Gethras (ma dom w Dokach); Drakandros z wrogiej drużyny w Dzielnicy Mostów (obok
wejścia/wyjścia), Turmijska czarodziejka (twierdza barda); Kapitan Elitarnych Gwardzistów w
siedzibie kultu Niewidzącego oka (pod Dzielnicą Świątyń) ; Mekrath (uwolnienie Haer'dalisa ,
kanały pod Dzielnicą Świątyń)
Bransolety ochrony KP 8 ("BRAC01") => 2 sztuki w Więzieniu Sfer (jeden z Kapitanów
więzienia, magiczka Niewolnik, mag Yuan-Ti przy wejściu).
Bransolety paladyna ("BRAC22") => Twierdza strażnika, poziom 1, skrzynia przy wejściu w
pokoju po lewej.
Bransolety pętania ("BRAC11") => Ust Natha w Podmroku, skrytka w wieży Bractwa
Wojowników.
Bransolety łucznictwa ("BRAC04") => Kopiec Trolla w Gaju druidów.
Brązowe pantalony ("MISCCB") => Kryjówka Abazigala, podarunek od drużyny Nanoca
(Conana), jeśli wyśle się ich po Słupek oka gauta.
Brązowy kamień Ioun ("HELM27") => Więzienie w Saradush (trzeba "uwolnić" Zjawę, żeby się
dostać do celi).
Brązowy róg Walhalli ("MISC3J") => Maheer - płatnerz na Promenadzie (ulepszony Srebrny ,
który znajduje się w Dzielnicy Mostów w jednym z domów na piętrze + Diament i 2000 złota).
Butla Ifrita ("MISC3C") => Taquee przed namiotem dżinów Dao w Targowie
Buty Elfów ("BOOT07") => miasto elfów (Suldaneselar), Dom Księżyca.
Buty Północy ("BOOT03") => Lochy Przytułku Czarowięzy, maszyna na mitrylowe żetony
(kupimy je 5 sztuk).
Buty Zachodu ("MISC8J") => tylko kod lub mod Unfinished busines (Łowca Derrick w zadaniu
od Valygara).
Buty szybkości ("BOOT10") => mitrylowa maszyna w lochach Czarowięzów (cena 15 sztuk). ma
je też Renal Krwawy Skalp (Doki), niziołek złodziej tuż po wejściu do Więzienia sfer; Illasera
(początek ToB); Księgarz Łazarz w Saradush/Amkhetran.
Buty eteryczności ("BOOT11") => Miasto Grot (podwodne miasto), skrzynia chochlików.
Buty gorgony ("BOOT12") => Carras w Jaskini przemytników w Amkhetran.
Buty przemieszczania ("BOOT08") => tylko kod, nieupuszczalną wersję posiada Chaos (zadanie
druida z Lorenem) lub mod Battles (Pieszczoch Lloth w Domu Jael'lat).
Buty ukrycia ("BOOT02") => Gildia Mae'Vara na 1 piętrze razem z dowodami; Samuel
Grzmotobek – jeśli mamy w drużynie Mazzy.
Buty uników ("BOOT04") => Reti, jeden z porywaczy z Dzielnicy mostów z zadania Tirdira z
Dzielnicy Cmentarnej.
Buty uziemienia ("BOOT05") => Pan Świtu Kreel w Świątyni Lathandera w Dzielnicy Świątyń;
Bolumir od Tempusa w Twierdzy d'Arnise (po przyjęciu go jako kapłana z zadania w twierdzy
wojownika); mitrylowa maszyna na żetony w Przytułkowych lochach (10 sztuk).
Buty +50% do odporności na zimno => mitrylowa maszyna (patrz wyżej, cena to 5 sztuk)
Buty +50% do odporności na elektryczność => patrz wyżej (10 sztuk)
C
Cep bojowy Wieków +3 ("BLUN14") => do zrobienia w kuźni w twierdzy d'Arnise, jeśli mamy 3
głownie (kwas, ogień, chłód).
Cep Bojowy Wieków +5 ("BLUN30") =>broń powyżej ulepszy nam chochlik Cespenar w naszej
Strefie Kieszeniowej (Kulę Elektryczności znajdziesz w Kryjówce Abazigala, Kulę trucizny na II
poziomie Twierdzy Strażnika, w sadzawce).
Ciemne piwo Baalor De'Traniona ("MISC97") – Gildia Złodziei Cienia w Dokach (w skrzyni
koło Renala); Wzgórza Umar i Min Minling.
Ciemnoróżowy kamień Ioun ("HELM19") – Lochy Przytułku, pojawia się za rozwiązanie zagadki
(trzeba powkładać przedmioty w odpowiednie posągi).
Cięciwa Gonda ("COMPON10") – Kapitan Egeissag w Kryjówce Sendai (pojedynek wedle woli
obserwatora), potrzebna do ulepszenia Kuszy Ognistych Zębów/Łuku Mrocznego Ognia albo
długiego łuku Taralash.
Cięciwa do łuku Gesena ("BOW19B") – 2 poziom Lochów w przytułku, komnata z 3 golemami
(glinianymi). To fragment artefaktu (Łęczysko Łuku - piwnica Garbarza Reijeka, Dzielnica
Mostów), który zrobi dla nas Cromwell (mieszka on w domu w zachodniej części Dzielnicy
Portowej).
Ciężka kusza celności ("XBOW03") – Kapitan Elitarnych Strażników w siedzibie Kultu
Niewidzącego Oka pod Dzielnicą Świątynną.
Ciężka kusza spalania +1 ("XBOW14") – Ribald (kupiec, Targ Przygód, Promenada)
Crom Faeyr ("HAMM09") => zrobi nam go Cromwell, ze składników.
Cudowne rękawice ("BRAC25") =>wykona je dla nas Cespenar. Składniki : Rękawice Barda
(Twierdza Strażnika, poz. 3, pokój Yakamana), diament (losowe lokacje, wiele miejsc), Kamień
łotrzyków (wiele miejsc), rubin, szmarag, szafir (wszystkie pojawiające się losowo) + 10 000 złota.
Czarna Brzytwa ("MISCBC") – Uwięziony geniusz w Piekle (próba chciwości), można mu ją
ukraść, bądź po odmowie zabić kodem i zabrać miecz
Czarna mgła +4 ("HALB06") – można zdobyć przy wymianie za Smocze jaja z Pomniejszym
Lordem Demonów w Ust Natha podczas Rytuału Matki Ardulace (wymagany "zły" charakter).
Czaszka śmierci ("HELM17") => w Podmroku uwalniamy Vithala (rzucamy zaklęcie Uwolnienie)
i wykonujemy zadanie dla maga (ochrona przed bestiami z portalów), ale przyciskamy maga aż w
końcu zabijamy dla czaszki.
Czerwona mikstura ("POTN15") – tylko kod.
D
Duma legionu +2 ("PLAT15") – nagroda w Twierdzy Paladyna (D'Arnise) za zadanie.
Dzienna Gwiazda ("SW1H31") – Bramy Miasta, ukryta krypta w gospodzie "Pod Krzywym
Żurawiem", w zamkniętej skrzyni w krypcie (uwaga na lisza).
Długi łuk celności ("BOW07") – tylko kod lub aPack (mod).
Dębinowy Pierścień ("RING43") – Kapłan Waukeen koło świątyni Waukeen w Amkhetran -
należy obronić kapłana przed mnichem. Za darowiznę dodatkowo +1 do reputacji. Pierścień można
ulepszyć Łzą Nimfy (opuszczona świątynia kapłanki Nyalee)
E
Elfia kolczuga ("CHAN12") – Targowo, Lord Skarmaen Alibakkar (Targowo); elfy w
Suldanesselar; drowy przed wejściem do Kryjówki Sendai; Haer'dalis, Imoen po przywołaniu w
sferze kieszeniowej;
Elfia kolczuga +1 ("CHAN13") => Aran Linvail (Doki); Elhan (Wyjście z Podmorku); elfy w
Suldanesselar; drowy przed wejściem do Kryjówki Sendai; Thelynn'ss i drowy na arenie w
Kryjówce Sendai; Kapitan Erelon w Amkhetran; Dowódcy najemników w Amkhetran;
Elfia kolczuga Aslyferunda +5 ("CHAN19") => wykona ją dla nas Cespenar z naszej Strefy
Kieszeniowej. Potrzebujesz: Kolczuga Pieśniarza Klingi +4 (Suldanesselar, trzeba wyjść na polanę
wyjściem z miasta na północnym- zachodzie, ma ją smok Nizidramanii'yt), Zwój Ochrony przez
Zwykłymi Broniami (wiele miejsc, od biedy sklepikarz w Saradush/Amkethran).
F
Figurka Shakti ("FIGURE01") => Saradush, ma ją Kiser Jhaeri (nie ufać mu i uwolnić Ardica,
potem zabić Kisera)
Figurka czarnego pająka ("MISC3E") – Pai'Na, druidka w Jaskini w Niższych grobowcach pod
Dzielnicą Cmentarną
Figurka księżycowego psa ("MISC7T") => Nagroda od Mairyn z twierdzy Łowcy za wykończenie
310988886.002.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin