II klasa oceny.doc

(171 KB) Pobierz
Jakub Stachów

 

Jakub

Zachowanie:

Uczeń jest grzeczny, uczynny i życzliwy. Zawsze aktywnie uczestniczy w zajęciach. Rozwija swoje zainteresowania i uzdolnienia. Chętnie wykonuje prace dodatkowe na rzecz klasy i szkoły. Sumiennie i odpowiedzialnie wypełnia swoje obowiązki. Jest zawsze wzorowo przygotowany do zajęć. Pracując w grupie potrafi zgodnie współdziałać. Chętnie pomaga innym. Nawiązuje przyjazne stosunki z rówieśnikami. Dba o swój wygląd zewnętrzny i higienę. Może być wzorem do naśladowania.

Edukacja:                                                                                                                              Czyta wyraziście, płynnie z właściwą intonacją i ze zrozumieniem każdy tekst. Bardzo dobrze układa ustną i pisemną kilkuzdaniową wypowiedź. Wspaniale wyodrębnia w tekście literackim postacie i wydarzenia. Potrafi wyciągać trafne wnioski z przeczytanego tekstu. Zawsze uważnie słucha poleceń i wypowiedzi innych. Ładnie pisze i starannie prowadzi zeszyty. Ze słuchu pisze z nielicznymi błędami ortograficznymi. Korzysta z różnych źródeł wiedzy i informacji. Biegle w pamięci dodaje i odejmuje liczby w zakresie 100. Przelicza liczby do 1000. Wspaniale rozwiązuje i przekształca proste i złożone zadanie tekstowe. Bardzo dobrze zna tabliczkę mnożenia. Posiada bogaty zasób wiadomości o środowisku przyrodniczym. Jest dobrym obserwatorem i rozumie zachodzące w przyrodzie zjawiska. Zna słowa i melodie poznanych piosenek. W czasie zajęć sportowych jest zdyscyplinowany. Przestrzega ustalonych zasad i reguł gry. Dba o estetykę prac plastycznych i technicznych. Systematycznie uczestniczy w zajęciach na basenie.

Marta

                                                                                                 Zachowanie:

Uczennica miła i obowiązkowa. Chętnie wykonuje prace dodatkowe na rzecz klasy i szkoły. Sumiennie i odpowiedzialnie wypełnia swoje obowiązki. Jest zawsze wzorowo przygotowana do zajęć. Aktywnie uczestniczy w zajęciach. Wykazuje dużą inicjatywę i samodzielność. Jest pracowita i wytrwała w dążeniu do wyznaczonych celów. Zgodnie i twórczo współpracuje w zespole. Jest opiekuńcza, troskliwa, koleżeńska i kulturalna. Chętnie bierze udział w konkursach międzyszkolnych. Potrafi dokonać oceny własnego zachowania i działania oraz ocenić zachowanie innych. Jest wzorem dla wszystkich uczniów.

Edukacja:                                                                                                                           Posiada bogaty zasób słownictwa. Wypowiada się wielozdaniowo na każdy temat. Czyta teksty z pełną ekspresją. Doskonale rozumie ich treść. Potrafi wyciągać trafne wnioski z przeczytanego tekstu. Stara się ładnie pisać. Zna i stosuje zasady ortograficzne. Biegle rozpoznaje rzeczowniki, czasowniki i przymiotniki, rozpoznaje rodzaje i liczby poznanych części mowy. Korzysta z różnych źródeł wiedzy i informacji. Wspaniale obserwuje, dostrzega i wyjaśnia zjawiska przyrodnicze. Świetnie w pamięci dodaje i odejmuje liczby w zakresie 100. Przelicza liczby do 1000. Wspaniale rozwiązuje i przekształca proste i złożone zadanie tekstowe. Bardzo dobrze zna tabliczkę mnożenia. W pracach plastycznych starannie  przedstawia wydarzenia z otaczającej rzeczywistości oraz wyraża swoje przeżycia, marzenia i nastrój Chętnie śpiewa i uczestniczy w ćwiczeniach rytmiczno – muzyczno - ruchowych. Systematycznie uczestniczy w zajęciach na basenie.

Dagmara                                                                                                     Zachowanie:

Uczennica wywiązuje się z powierzonych zadań. Jest samodzielna i zaradna. Potrafi ocenić własne zachowanie i zachowanie innych. W relacji z rówieśnikami łatwo nawiązuje kontakt, jest organizatorem zabaw. Posiada zdolności przywódcze. Dąży do osiągnięcia sukcesu. Potrafi dokonać samooceny. Na zajęciach wykazuje się dużą aktywnością i samodzielnością. Zna zasady bezpiecznego zachowania w czasie zajęć i ich przestrzega. Okazuje szacunek wszystkim pracownikom szkoły. Dba o swój wygląd zewnętrzny i higienę.

Edukacja:                                                                                                                               Czyta  płynnie i wyraziście różne teksty, rozumie czytane  po cichu i głośno teksty, pytania i polecenia. Aktywnie uczestniczy w czytaniu tekstu z podziałem na role oddając nastrój i przeżycia bohatera. Chętnie wypowiada się na różne tematy, stosując bogate słownictwo.  Stara się ładnie pisać. Zeszyty prowadzi starannie. Sprawnie przepisuje teksty z tablicy i podręcznika. W pisaniu z pamięci i ze słuchu popełnia nieliczne błędy. Dobrze opanowała wiadomości i umiejętności z gramatyki Rozpoznaje rzeczowniki, czasowniki i przymiotniki. Samodzielnie układa i zapisuje opowiadania i wierszyki. Sprawnie wykonuje wszelkie obliczenia matematyczne, stosując poznane sposoby. Rozwiązuje samodzielnie złożone zadania tekstowe. Wspaniale obserwuje, dostrzega i wyjaśnia zjawiska przyrodnicze. Prace plastyczno – techniczne wykonuje estetycznie. Poszukuje oryginalnych rozwiązań.

Chętnie śpiewa i uczestniczy w ćwiczeniach rytmiczno – muzyczno - ruchowych, dobrze gra na flecie. Uczestniczy w zajęciach na basenie.

 

Patrycja                                                                                                            Zachowanie:

 

Uczennica jest aktywna, pilna, i obowiązkowa. Czasami w czasie zajęć przeszkadza kolegom.  Bardzo aktywnie uczestniczy we wszystkich zajęciach,  chętnie rozwija swoje zainteresowania i zdolności. Dba o swój wygląd zewnętrzny i higienę. Chętnie wykonuje dodatkowe prace na rzecz klasy i szkoły. Kulturalnie odzywa się do kolegów, nauczycieli i pracowników szkoły. Potrafi współdziałać w grupie. Jest bardzo koleżeńska, działa bezinteresownie. Posiada zdolności przywódcze.

 

Edukacja:                                                                                                                            Chętnie wypowiada się na różne tematy, stosując bogate słownictwo. Czyta biegle i wyraziście, uwzględniając znaki interpunkcyjne. Bardzo dobrze rozumie przeczytany tekst. Robi postępy w pisaniu, lecz litery są jeszcze mało kształtne. Sprawnie i bezbłędnie przepisuje teksty z tablicy i podręcznika. W pisaniu z pamięci i ze słuchu popełnia nieliczne błędy. Doskonale opanowała zasady gramatyczne. Rozpoznaje rzeczowniki, czasowniki i przymiotniki. Bardzo dobrze i sprawnie wykonuje obliczenia w zakresie czterech działań matematycznych. Rozwiązuje samodzielnie złożone zadania tekstowe. Posiada rozległą wiedzę o środowisku. Wykazuje zainteresowanie w poznawaniu przyrody. Twórczo wykorzystuje zdobyte wiadomości. Chętnie śpiewa, tańczy, improwizuje, bawi się przy muzyce. Dobrze gra na flecie. Eksperymentuje twórczo z kolorem, farbami i kredkami. Wykorzystuje różne techniki w swoich pracach. Sprawnie wykonuje ćwiczenia gimnastyczne. Samodzielnie doskonali swoje umiejętności ruchowe.

                                                                                                              

 

Izabela                                                                                                                     Zachowanie:

 

Uczennica z zaangażowaniem wypełnia swoje obowiązki Na zajęciach wykazuje się dużą aktywnością i samodzielnością. Jest systematyczna i pilna. Dąży do osiągnięcia sukcesu. Ma bardzo dobre wyniki w nauce. Działa na rzecz klasy i szkoły. Wyróżnia się wysoką kulturą osobistą. Kulturalnie odzywa się do kolegów, nauczycieli i pracowników szkoły. Zgodnie i twórczo współpracuje w zespole. Jest opiekuńcza, troskliwa, koleżeńska i kulturalna. Dba o swój wygląd zewnętrzny i higienę. Jej postawa godna jest naśladowania.

 

Edukacja:  

Uczennica wypowiada się chętnie, pełnymi i poprawnie zbudowanymi zdaniami. Posiada bogate słownictwo. Czyta płynnie i wyraziście, z odpowiednią intonacją. Rozumie czytany tekst. Zna części mowy i zasady ortograficzne, choć czasami popełnia błędy. Potrafi zredagować krótkie opowiadanie i opis. Opanowała podstawowe wiadomości gramatyczne. Korzysta z różnych źródeł wiedzy i informacji. Sprawnie wykonuje poznane działania matematyczne w zakresie 100. Samodzielnie rozwiązuje  złożone zadania tekstowe. Interesuje się światem przyrody i chętnie go poznaje. Opisuje zmiany w przyrodzie zależnie od pory roku. Śpiewa poznane piosenki, chętnie bawi się przy muzyce. Dobrze gra na flecie. W swoich pracach plastyczno-technicznych wykorzystuje różne środki ekspresji. Ciekawie rozwiązuje problemy plastyczne. Uczestniczy w zajęciach na basenie.

Anna                                                                                                               Zachowanie:  

 

Uczennica sumiennie i rzetelnie realizuje obowiązki szkolne. Do szkoły przychodzi zawsze przygotowana. Jest samodzielna, pracuje w dobrym tempie. Jest dość nieśmiała i niezbyt łatwo nawiązuje kontakty z innymi dziećmi. Nie zawsze radzi sobie z różnymi problemami życia codziennego Aktywnie uczestniczy we wszystkich zajęciach, chętnie rozwija swoje zainteresowania i zdolności. Zna zasady bezpiecznego zachowania w czasie zajęć i ich przestrzega. Chętnie bierze udział w konkursach plastycznych. Dba o swój wygląd zewnętrzny i higienę.

Edukacja:  

 

Uczennica wypowiada się chętnie, pełnymi i poprawnie zbudowanymi zdaniami. Posiada bogate słownictwo. Czyta płynnie i wyraziście, z odpowiednią intonacją. Rozumie czytany tekst. Pisze starannie, stosuje poznane zasady ortograficzne, choć czasami popełnia błędy. Potrafi zredagować krótkie opowiadanie i opis. Opanowała podstawowe wiadomości gramatyczne. Rozpoznaje rzeczowniki, czasowniki i przymiotniki. Sprawnie wykonuje poznane działania matematyczne w zakresie 100. Samodzielnie rozwiązuje  złożone zadania tekstowe. Posiada rozległą wiedzę o otaczającym środowisku. Korzysta z różnych źródeł wiedzy i informacji. Chętnie śpiewa poznane piosenki, gra na flecie. Pomysłowo i estetycznie wykonuje prace plastyczno- techniczne. Uczestniczy w zajęciach na basenie.

 

 

 

 

 

Jan

                                                                                                      Zachowanie:

Uczeń wywiązuje się z powierzonych zadań i zobowiązań. Aktywnie uczestniczy w zajęciach. Wykazuje dużą inicjatywę i samodzielność. Jest pracowity i wytrwały w dążeniu do wyznaczonych celów. Zgodnie i twórczo współpracuje w zespole. Jest lubiany przez kolegów. Dotrzymuje zawartych umów. Panuje nad emocjami. Radzi sobie z różnymi problemami życia codziennego. Potrafi dokonać oceny własnego zachowania i działania oraz ocenić zachowanie innych. Chętnie bierze udział w konkursach pływackich. Dba o swój wygląd zewnętrzny i higienę.

Edukacja:  

Uczeń posiada bogaty zasób słownictwa. Wypowiada się w formie zdań na każdy temat.

Czyta teksty płynnie, wyraziście, w dobrym tempie. Rozumie czytany tekst. Pisze starannie. Estetycznie prowadzi zeszyty. Stara się przestrzegać poprawności ortograficznej, popełnia nieliczne błędy. Opanował podstawowe wiadomości gramatyczne. Rozpoznaje rzeczowniki, czasowniki i przymiotniki. Sprawnie i z łatwością wykonuje działania matematyczne w zakresie 100. Potrafi rozwiązać zadania tekstowe wybranym przez siebie sposobem. Obserwuje, dostrzega i wyjaśnia zjawiska przyrodnicze. Z dużą pomysłowością i starannością wykonuje prace plastyczno – techniczne. Poszukuje ciekawych rozwiązań. Śpiewa poznane piosenki, gra na flecie. Z zaangażowaniem uczestniczy w ćwiczeniach gimnastycznych i zespołowych grach sportowych. Systematycznie uczestniczy w zajęciach na basenie.

 

Kacper                                                                                                          Zachowanie:   

 

Uczeń zachowuje się kulturalnie, używa form grzecznościowych, jest koleżeński. Zna zasady bezpiecznego zachowania w czasie zabaw i stara się ich przestrzegać. Wywiązuje się ze swoich obowiązków. Jest prawdomówny. Potrafi ocenić własne zachowanie i zachowanie innych. Umie współpracować w zespole. Radzi sobie z różnymi problemami życia codziennego Zna przepisy bezpieczeństwa i przestrzega ich. Dba o swój wygląd zewnętrzny i higienę. Chętnie bierze udział w konkursach pływackich.

 

Edukacja:  

 

Uczeń wypowiada swoje myśli stosownie do sytuacji, w formie uporządkowanej wypowiedzi. Zna części mowy i zasady ortograficzne, choć czasami popełnia błędy. Czyta teksty płynnie i poprawnie - ze zrozumieniem. Po uprzednim przygotowaniu tworzy i pisze krótkie opowiadania, zdania na określony temat. Sprawnie dodaje i odejmuje w zakresie 100, stosuje poznane własności działań. Radzi sobie z mnożeniem w zakresie 100. Rozwiązuje łatwe zadania tekstowe dwudziałaniowe. Rozpoznaje figury geometryczne. Interesuje się światem przyrody i chętnie go poznaje. Przeprowadza proste doświadczenia. Opisuje zmiany w przyrodzie zależnie od pory roku. Niechętnie śpiewa poznane piosenki, gra na flecie. W swoich pracach plastyczno-technicznych wykorzystuje różne środki ekspresji. Z zaangażowaniem uczestniczy w ćwiczeniach gimnastycznych i zespołowych grach sportowych. Systematycznie uczestniczy w zajęciach na basenie. Samodzielnie doskonali swoje umiejętności ruchowe.

 

 

Natalia

                                                                                                Zachowanie:   

 

Uczennica  miła, sympatyczna i koleżeńska. Chętnie pomaga innym dzieciom. Jest niezwykle wrażliwa, trochę nieśmiała i niezbyt łatwo nawiązuje kontakty ze wszystkimi dziećmi. Potrafi współdziałać w zespole. Panuje nad swoimi emocjami i umie zachować się w sytuacjach konfliktowych. Zachowuje się kulturalnie, używa form grzecznościowych. Zna zasady bezpiecznego zachowania w czasie zajęć i ich przestrzega. Radzi sobie z różnymi problemami życia codziennego. Potrafi dokonać oceny własnego zachowania i działania oraz ocenić zachowanie innych.

 

Edukacja:  

 

Uczennica wypowiada się bardzo chętnie na różne tematy. Zgłasza i odpowiada na pytania. Wypowiada się poprawnym językiem, prostymi zdaniami. W zadawalający sposób opanowała umiejętność głośnego czytania, czasem ma problem z czytaniem ze zrozumieniem. Pisze mało starannie i kształtnie. Popełnia błędy podczas przepisywania tekstu z tablicy i z podręcznika. Nie zawsze poprawnie pisze z pamięci i ze słuchu. Rozpoznaje rzeczowniki, czasowniki i przymiotniki. Dodaje i odejmuje na konkretach. Czasami oczekuje pomocy podczas rozwiązywania zadań tekstowych. Dostrzega zmiany w przyrodzie w różnych porach roku i ich wzajemne uwarunkowania. Prace plastyczno – techniczne wykonuje niezbyt starannie. Chętnie śpiewa i uczestniczy w ćwiczeniach rytmiczno – muzyczno - ruchowych. Chętnie uczestniczy w ćwiczeniach gimnastycznych i zespołowych grach sportowych.

 

 

 

Monika                                                                                                             Zachowanie:   

 

Uczennica wykonuje swoje obowiązki szkolne zgodnie ze swoimi umiejętnościami

i możliwościami. Czasami nie jest przygotowana do zajęć. Jej kultura bycia i słowa nie budzi zastrzeżeń. Okazuje szacunek wszystkim pracownikom szkoły. Jest koleżeńska, miła, uczynna i życzliwa. Zna zasady bezpiecznego zachowania w czasie zajęć i ich przestrzega. Radzi sobie z różnymi problemami życia codziennego. Potrafi dokonać oceny własnego zachowania i działania oraz ocenić zachowanie innych.

 

Edukacja:  

 

Uczennica wypowiada się w formie kilkuzdaniowej  na temat treści bezpośrednio spostrzeganych. Pod kierunkiem nauczyciela tworzy dłuższe wypowiedzi na określony temat. Krótko i syntetycznie przedstawia wydarzenia. Z pomocą wskazuje w zdaniach poznane części mowy. Czyta poprawnie krótkie i opracowane wcześniej teksty . Zna zasady ortograficzne, ale popełnia błędy. Pisze z zachowaniem właściwego kształtu liter. Biegle dodaje i odejmuje w zakresie 20, mnoży i dzieli w zakresie 30. Rozwiązuje proste zadania tekstowe jednodziałaniowe. Zna figury geometryczne i wskazuje je w otoczeniu. Ma podstawowe wiadomości o otaczającym środowisku. Obserwuje przyrodę i dostrzega istotne zmiany w zależności od pory roku. Chętnie śpiewa, tańczy, improwizuje, bawi się przy muzyce. W swoich pracach plastyczno-technicznych wykorzystuje różne środki ekspresji. Sprawnie wykonuje ćwiczenia gimnastyczne. Uczestniczy w grach i zabawach zespołowych.

 

Mateusz                                                                                                              Zachowanie:

Uczeń zna formy grzecznościowe i zasady kulturalnego zachowania. Ma jednak trudności z ich przestrzeganiem. Widzi i ocenia niewłaściwe zachowania innych. Ma problemy z oceną własnych zachowań i opanowaniem emocji. Stara się kulturalnie nawiązywać kontakty z rówieśnikami i dorosłymi Ma własne przekonania i zasady postępowania, które czasami budzą zastrzeżenia. Nie zawsze wywiązuje się ze swoich zadań i zobowiązań. 

 

Edukacja:  

 

Uczeń posiada wystarczający zasób słownictwa. Wypowiada się w formie krótkich zdań na określony temat. Czyta wolno popełniając błędy. Słabo rozumie czytany tekst. Pisze ładnie, czytelnie. Zeszyty prowadzi dość starannie. Zna zasady ortograficzne, ale nie umie w pełni ich stosować. Wie, co to jest rzeczownik, czasownik, przymiotnik, lecz nie zawsze potrafi wyróżnić ich w tekście. Dostrzega zmiany i potrafi wyjaśnić zjawiska przyrodnicze. Opisuje zmiany w przyrodzie zależnie od pory roku. Poprawnie wykonuje działania matematyczne w zakresie 100. Rozwiązuje proste zadania tekstowe. Śpiewa poznane piosenki. W swoich pracach plastyczno-technicznych wykorzystuje różne środki ekspresji. Sprawnie wykonuje ćwiczenia gimnastyczne. Chętnie uczestniczy w grach i zabawach zespołowych. Uczestniczy w zajęciach na basenie.

 

Paweł

                                                                                                           Zachowanie:   

Uczeń jest bardzo ruchliwy i rozkojarzony, nie potrafi skupić uwagi na konkretnym zadaniu. W kontaktach indywidualnych jest wesoły i życzliwy. Nie zawsze potrafi opanować swoich emocji. Zaczepia kolegów, aby zwrócić na siebie uwagę. Jest prawdomówny. Często pomaga w wykonywaniu różnych prac na rzecz klasy. Lubi współpracować w zespole, chociaż nie zawsze potrafi pogodzić się z innymi. Chętnie pomaga innym. Jest samodzielny i zaradny na swój sposób.

Edukacja:  

 

Uczeń ma bogaty zasób słownictwa. Tworzy ciekawe wypowiedzi ustne na różne tematy. Chętnie zgłasza się do odpowiedzi. Czyta teksty wolno, nie zawsze potrafi skupić się nad zrozumieniem treści. Po uprzednim przygotowaniu tworzy i pisze krótkie opowiadania, zdania na określony temat. Zna zasady ortograficzne, lecz często ich nie stosuje. Przy przepisywaniu tekstu popełnia błędy. Sprawnie dodaje i odejmuje, stosuje poznane własności działań. Radzi sobie z mnożeniem w zakresie 100. Rozwiązuje łatwe zadania tekstowe dwudziałaniowe. Rozpoznaje figury geometryczne. Interesuje się światem przyrody i chętnie go poznaje. Przeprowadza proste doświadczenia. Opisuje zmiany w przyrodzie zależnie od pory roku i ekosystemu. Śpiewa poznane piosenki, chętnie bawi się przy muzyce. W swoich pracach plastyczno-technicznych wykorzystuje różne środki ekspresji. Ciekawie rozwiązuje problemy plastyczne. Chętnie uczestniczy w zajęciach na basenie.

 

 

 

 

 

Paweł                                                                                                              Zachowanie:   

 

Uczeń zna formy grzecznościowe i zasady kulturalnego zachowania. Ma jednak trudności z ich przestrzeganiem. Nie zawsze wypełnia swoje obowiązki, często jest nieprzygotowany do zajęć. Wykazuje małą aktywność na lekcjach. Łamie zasady właściwego zachowania. Narusza zasady bezpieczeństwa, stwarzając zagrożenie dla siebie i innych. W kontaktach z rówieśnikami bywa konfliktowy. Często nie reaguje na upomnienia nauczycieli. Próbuje ocenić własne zachowanie. Widzi potrzebę poprawy niektórych zachowań. Potrafi jednak przyznać się do błędu.

 

Edukacja:  

 

Uczeń wypowiada się krótkimi zdaniami na bliskie i znane tematy. Swobodne wypowiedzi wymagają uprzedniego przygotowania i pomocy nauczyciela. Czyta w wolnym tempie nieuważnie i niedokładnie. Z pomocą układa i zapisuje kilka zdań na określony temat. Pisze niestarannie. Zna niektóre zasady ortografii. Popełnia błędy podczas pisania ze słuchu. Ukierunkowany wskazuje w zdaniach nazwy osób, zwierząt, roślin, rzeczy, czynności. Odczytuje liczby w zakresie 100. Sprawnie dodaje i odejmuje w zakresie 20. Radzi sobie z mnożeniem w zakresie 30. Rozwiązuje łatwe zadania tekstowe jednodziałaniowe. Wskazuje w otoczeniu figury geometryczne. Wie, w jaki sposób możemy poznawać najbliższe środowisko. Dostrzega najistotniejsze zmiany w przyrodzie. Śpiewa kilka poznanych piosenek. Zadania plastyczno-techniczne wykonuje, wykorzystując poznane techniki plastyczne. Sprawnie wykonuje ćwiczenia gimnastyczne. Chętnie uczestniczy w grach i zabawach zespołowych. Uczestniczy w zajęciach na basenie.

 

Szymon                                                                                                        Zachowanie:   

 

Uczeń zna formy grzecznościowe i zasady kulturalnego zachowania. Ma jednak trudności z ich przestrzeganiem. Widzi i ocenia niewłaściwe zachowania innych. Ma problemy z oceną własnych zachowań i opanowaniem emocji. Ma własne przekonania i zasady postępowania, które czasami budzą zastrzeżenia. Często jest gadatliwy i rozprasza uwagę innych. Nie zawsze wywiązuje się ze swoich zadań i zobowiązań, często jest nieprzygotowany do zajęć. Pracuje niesystematycznie, często używa słów zapomniałem.

 

Edukacja:  

 

Uczeń posiada bogaty zasób słownictwa. Wypowiada się wielozdaniowo na każdy temat. Czyta wolno popełniając błędy. Słabo rozumie czytany tekst. Pisze nieczytelnie. Zeszyty prowadzi niestarannie. Zna zasady ortograficzne, ale nie umie w pełni ich stosować. Popełnia liczne błędy podczas pisania ze słuchu i przy przepisywaniu tekstu. Sprawnie dodaje i odejmuje w zakresie 100, stosuje poznane własności działań. Biegle mnoży i dzieli w zakresie 30. Radzi sobie z mnożeniem w zakresie 100. Rozwiązuje łatwe zadania tekstowe dwudziałaniowe. Posiada rozległą wiedzę o środowisku. Wykazuje zainteresowanie w poznawaniu przyrody. Twórczo wykorzystuje zdobyte wiadomości. Śpiewa kilka piosenek z repertuaru klasy drugiej. W swoich pracach plastycznych wykorzystuje poznane techniki. Uczestniczy w grach i zabawach ruchowych. Wykonuje ćwiczenia zgodnie z pokazem. Próbuje doskonalić swoje umiejętności ruchowe.

 

Sebastian                                                                                                               Zachowanie:   

 

Uczeń zna formy grzecznościowe, choć nie zawsze je stosuje. Stara się kulturalnie nawiązywać kontakty z rówieśnikami i dorosłymi. Próbuje ocenić własne zachowanie. Widzi potrzebę poprawy niektórych zachowań. Potrafi jednak przyznać się do błędu. Stara się przestrzegać bezpiecznego zachowania w czasie zajęć i zabaw oraz dotrzymywać umów. Nie zawsze radzi sobie z własnymi emocjami. Potrafi pracować w zespole. Często pomaga w wykonywaniu różnych prac na rzecz klasy.

 

Edukacja:  

 

Uczeń wypowiada się w formie kilkuzdaniowej na temat treści bezpośrednio spostrzeganych. Pod kierunkiem nauczyciela tworzy dłuższe wypowiedzi na określony temat. Krótko i syntetycznie przedstawia wydarzenia. Zna zasady ortograficzne, ale nie umie w pełni ich stosować. Wie, co to jest rzeczownik, czasownik, przymiotnik, lecz nie zawsze potrafi wyróżnić ich w tekście. Stara się pisać ładnie i estetycznie prowadzić zeszyt. Z łatwością dodaje, odejmuje, mnoży i dzieli, stosując poznane własności działań. Rozwiązuje zadania tekstowe o różnym stopniu trudności. Zna własności figur geometrycznych. Posiada rozległą wiedzę o środowisku. Wykazuje zainteresowanie w poznawaniu przyrody. Twórczo wykorzystuje zdobyte wiadomości. Śpiewa poznane piosenki, chętnie bawi się przy muzyce. W swoich pracach plastyczno-technicznych wykorzystuje różne środki ekspresji. Ciekawie rozwiązuje problemy plastyczne. Sprawnie wykonuje ćwiczenia gimnastyczne. Uczestniczy w grach i zabawach zespołowych. Chętnie uczestniczy w zajęciach na basenie.

 

Sebastian                                                                                                    Zachowanie:                                                                                                   

Uczeń wykonuje swoje obowiązki szkolne zgodnie ze swoimi umiejętnościami

i możliwościami. Czasami nie jest przygotowany do zajęć. Rozumie swoje błędy i dąży do poprawy. Często pomaga w wykonywaniu różnych prac na rzecz klasy, bierze aktywny udział w życiu klasy. Zgodnie i twórczo współpracuje w zespole. Jest opiekuńczy, troskliwy, koleżeński, prawdomówny, kulturalny. Aktywnie uczestniczy we wszystkich zajęciach, chętnie rozwija swoje zainteresowania i zdolności, uczestniczy w konkursach i zajęciach dodatkowych, działa bezinteresownie. Dotrzymuje zawartych umów. Panuje nad emocjami. Radzi sobie z różnymi problemami życia codziennego.

 

Edukacja:  

 

Uczeń ma bogaty zasób słownictwa. Tworzy ciekawe wypowiedzi ustne na różne tematy. Zna i stosuje w praktyce poznane części mowy. Czyta głośno wolno popełniając błędy. Dobrze wyodrębnia w tekście literackim postacie i wydarzenia. Potrafi wyciągać trafne wnioski z wysłuchanego tekstu. Nie zawsze jego pismo jest staranne. Popełnia błędy podczas przepisywania tekstu z tablicy i z podręcznika. Nie zawsze poprawnie pisze z pamięci i ze słuchu. Z łatwością dodaje, odejmuje, mnoży i dzieli, stosując poznane własności działań. Rozwiązuje zadania tekstowe o różnym stopniu trudności. Zna własności figur geometrycznych. Posiada rozległą wiedzę o środowisku. Wykazuje zainteresowanie w poznawaniu przyrody. Twórczo wykorzystuje zdobyte wiadomości. Chętnie śpiewa, tańczy, improwizuje, bawi się przy muzyce. W pracach plastycznych i technicznych wykorzystuje różne techniki. Sprawnie wykonuje ćwiczenia gimnastyczne. Współpracuje w zabawach i grach zespołowych. Samodzielnie doskonali swoje umiejętności ruchowe. Chętnie uczestniczy w zajęciach na basenie.

 

 

Sebastian                                                                                                             Zachowanie:

 

Uczeń zna formy grzecznościowe, choć nie zawsze je stosuje . Stara się kulturalnie nawiązywać kontakty z rówieśnikami i dorosłymi. Próbuje ocenić własne zachowanie. Widzi potrzebę poprawy niektórych zachowań. Potrafi jednak przyznać się do błędu. Stara się przestrzegać bezpiecznego zachowania w czasie zajęć i zabaw oraz dotrzymywać zawartych umów. Nie zawsze radzi sobie z własnymi emocjami. Potrafi pracować w zespole. Jest samodzielny i zaradny na swój sposób. Chętnie pomaga innym.

 

 

Edukacja:  

 

Uczeń wypowiada się w formie kilkuzdaniowej i na temat treści bezpośrednio spostrzeganych. Pod kierunkiem nauczyciela tworzy dłuższe wypowiedzi na określony temat. Krótko i syntetycznie przedstawia wydarzenia. Czyta teksty biegle, wyraziście, z ekspresją, Z pomocą wskazuje w zdaniach poznane części mowy. Stara się pisać ładnie i czytelnie, poprawnie rozmieszcza tekst na stronicy. Zna zasady ortograficzne, ale nie umie w pełni ich stosować. Czasem popełnia błędy podczas przepisywania tekstu z tablicy i z podręcznika. Nie zawsze poprawnie pisze z pamięci i ze słuchu. Wie, co to jest rzeczownik, czasownik, przymiotnik, lecz nie zawsze potrafi wyróżnić ich w tekście. Odczytuje liczby w zakresie 100. Sprawnie dodaje i odejmuje w zakresie 20. Radzi sobie z mnożeniem w zakresie 30. Rozwiązuje łatwe zadania tekstowe jednodziałaniowe. Wskazuje w otoczeniu figury geometryczne. Opisuje zmiany w przyrodzie zależnie od pory roku i ekosystemu. Śpiewa poznane piosenki. W swoich pracach plastycznych wykorzystuje poznane techniki. Sprawnie wykonuje ćwiczenia gimnastyczne. Uczestniczy w grach i zabawach zespołowych.

 

 

                                                                                                        

Ocena      klasa II

ROZWÓJ SPOŁECZNO – MORALNY

Zachowanie:

·         w relacji z rówieśnikami: przeszkadza innym, unika kontaktu, włącza się do zabawy, łatwo nawiązuje kontakt, jest organizatorem zabaw, lub przewodniczyć, wykazuje umiejętność współpracy;

·         w relacji z nauczycielami: unika/ łatwo nawiązuje kontakt, zadaje pytania, chętnie opowiada o swoich doświadczeniach, inicjuje kontakt z nauczycielem;

·         koleżeński, opiekuńczy, towarzyski, ufny, pogodny, otwarty, wesoły, nieśmiały, zamknięty w sobie;

·         przestrzega umów i norm społecznych /ma trudności/ nie przestrzega;

·         jest zaradny i samodzielny w różnych sytuacjac...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin