24.05.2010.doc

(14 KB) Pobierz

24.05.2010

 

Psychologia reklamy

Doliński

 

1.                 Reklama porownawcza

                     przez wiele lat zakazana w Polsce

                     teraz już jest dozwolona, ale pod warunkiem, że mówi prawdę

                     lepsza w działaniu, niż mówienie, że nasz produkt jest lepszy niż inne (bez nazwania lidera)

                     zupełnie nowa marka jesli porównuje się z liderem branży, to to może być bardzo niebezpieczne dla lidera (konkurencja rośnie)

                     jeśli lider, to nie może się porównywać, tylko mówi, że jest najlepszy

 

2. Product placement

                     product placement, ogarnął hollywood.

 

  1. Muzyka

                     ważne tempo muzyki

                     rodzaje muzyki- nie ma naczenia, ale jeśli jest  klasyczna, to ludzie sądzą, że w sklepie jest drogo

                     lepiej jak znamy muzykę, ale jeśli nie jest "oklepana"

 

  1. Decyzje konsumenckie

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin