Magazyn WRC 3 (MARZEC 2002).pdf

(5513 KB) Pobierz
147276069 UNPDF
WRC 1
147276069.015.png 147276069.016.png 147276069.017.png 147276069.018.png
SPIS TRECI
Drodzy
Czytelnicy,
Aktualnoci
40 Mitsubishi Lancer grupy N
Klatka N-grupowego Lancera to 30 metrów
stalowych rur, moc silnika ograniczona jest
zwê¿k¹ z 450 KM do 265 KM. Start
w jednym rajdzie to koszt ok. 50.000 z³.
4
Z kraju...
Kuzaj planuje starty Toyot¹ Coroll¹
w 5 eliminacjach mistrzostw Europy.
Za nami trzecia eliminacja mistrzostw
wiata, Rajd Korsyki. Mia³ byæ to dla nas
rajd szczególny. Po wielu latach na star-
cie imprezy wiatowego formatu w bar-
wach fabrycznego zespo³u pojawi³ siê
Polak. Pech chcia³, ¿e wystêpem Tom-
ka Kuchara nie nacieszylimy siê d³ugo.
Awaria samochodu wyeliminowa³a go z
rywalizacji ju¿ na pierwszym oesie. Trud-
no, zdarza siê. Najwa¿niejsze, ¿e szlaki
zosta³y przetarte. Miejmy nadziejê, ¿e ju¿
za kilka dni zobaczymy Tomka na mecie
Rajdu Katalonii.
Rozpoczyna siê rajdowa rywalizacja za
nasz¹ po³udniow¹ granic¹. W licz¹cych
czterokrotnie mniej ludnoci Czechach na
start pierwszej eliminacji tamtejszych mi-
strzostw zg³oszono 9 aut WRC!!!, a wiêc
ponad czterokrotnie wiêcej ni¿ wystarto-
wa³o w ostatnim Rajdzie Zimowym. Cze-
chom gratulujmy, a sami zastanówmy siê,
co u nas jest nie tak. Wielu uwa¿a, ¿e gdy
zabrak³o pieniêdzy tytoniowych sponso-
rów regres by³ nieunikniony. Moim zda-
niem to tylko czêæ prawdy. Przede
wszystkim zabrak³o ludzi, którzy chc¹ i
potrafi¹ wypromowaæ rajdy w mediach, bo
bez tej promocji ¿aden profesjonalny sport
na wiecie nie istnieje.
Wiêc jeli codziennie odmawiamy pa-
ciorek, pomódlmy siê nie za wiêksz¹
iloæ aut WRC, ale za polskiego Davida
Richardsa. Jeli on siê znajdzie, to znaj-
d¹ siê i WRC.
7
...i ze wiata
Do pierwszej eliminacji mistrzostw Czech
zosta³o zg³oszonych 9 aut WRC !!!
Pierwsza eliminacja to Rajd Sumava Mogul.
Imprezy rajdowe
10 Rajd Korsyki
To ¿e Rajd Korsyki wygra Panizzi wiedzieli
niemal wszyscy, ale to, ¿e kierowcy
Peugeota zajm¹ trzy pierwsze miejsca
wiedzia³ tylko szef zespo³u Corrado
Provera.
Komputery i internet
46 Megatest - 15 gier
Redakcja WRC testuje 15
najpopularniejszych rajdowych
i wycigowych gier komputerowych.
18 Rajd Lubelski
O zwyciêstwo w Lubelskim mia³o walczyæ
dwóch zawodników - Mariusz Stec i Micha³
So³owow. Okaza³o siê, ¿e obu faworytów
pogodzi³ Piotr Maciejewski, który po objêciu
prowadzenia na trzecim oesie, nie odda³ go
a¿ do koñca.
wiat rajdów
Grzegorz Krajewski
24 Wywiad
równoleg³y:
Waldmar
Doskocz
i Jaros³aw
Pineles
Po d³u¿szej przerwie
dwaj l¹scy zawodnicy
wracaj¹ na rajdowe
trasy. Opowiadaj¹
o przesz³oci,
nowym zespole
i... team orders.
28 Szko³a Rajdowej Jazdy
Waldemara Doskocza cz.3
W rajdowej jedzie powinnimy hamowaæ
póno i mocno. Jeszcze lepiej, gdy umiemy
to robiæ lew¹ nog¹.
32 Wywiad: Micha³ Bêbenek
Ca³ej tej historii z turbin¹ by³em zupe³nie
niewiadomy, o niczym nie wiedzia³em.
Technika rajdowa
Redakcja
Aleja Korfantego 79, 40-161 Katowice
tel. (032) 259-23-18, tel./fax (032) 259-24-43
Internet: www.wrc.net.pl
Redaktor Naczelny
Grzegorz Krajewski
e-mail: krajewski@wrc.net.pl
Z-ca Redaktora Naczelnego
Bartosz G³owacki
e-mail: glowacki@wrc.net.pl
Zespó³
Wojciech Garbarz, Tomasz Króliczek,
Maciej Lehrer, £ukasz Kañski-Chmielewski,
Renata Niezbecka, Igor Tomasiak.
Biuro Reklamy
tel. (032) 259-23-18
Internet: www.reklama.wrc.net.pl
Piotr Rusin Dyrektor - rusin@wrc.net.pl
Prenumerata
Internet: www.prenumerata.wrc.net.pl
Sk³ad
Adamczyk & Szandar, www.as.net.pl
Druk
Winkowski Sp. z o.o.
Wydawca
WRC Sp. z o.o.
Redakcja nie odpowiada za treæ zamieszczanych reklam
i og³oszeñ. Sprzeda¿ numerów aktualnych i archiwalnych po
cenie ni¿szej od ceny detalicznej ustalonej przez wydawcê
jest nielegalna i grozi odpowiedzialnoci¹ karn¹.
52 Rajdowe uk³ady
wydechowe
Rajdowe samochody s¹ dzi o wiele cichsze
od tych sprzed lat. Dziêki katalizatorom sta³y
siê te¿ bardziej przyjazne rodowisku.
55 Pi¹te ko³o
rajdowego
wozu...
...czyli wszystko
o rajdowych
kierownicach.
Varia
58 Gie³da sprzêtu rajdowego
Dzi 31 og³oszeñ.
Samochody
34 Fiat Punto HGT
Punto HGT to kolejne auto z serii
niepozornych cigantów. Pod pokryw¹
skromnego
subkompakta
drzemi¹ du¿e
sportowe
mo¿liwoci
i aspiracje.
60 Mój pierwszy raz...
Uk³ad jest jasny - Piotrek organizuje start,
ja organizujê samochód, Piotrek pilotuje,
ja zostajê kierowc¹ rajdowym.
Oboje o dwóch ostatnich rolach
mamy mgliste pojêcie.
62 Strefa zgniotu
521 s³ów komentarza do Rajdu Zimowego.
WRC 3
147276069.001.png 147276069.002.png 147276069.003.png 147276069.004.png 147276069.005.png 147276069.006.png 147276069.007.png
AKTUALNOCI: Z kraju
UDANY ZIMOWY DEBIUT
AMERYKAÑSKA
PRZYGODA
Janusz Kulig i Jaros³aw Baran wy-
startuj¹ 16 marca w amerykañskim
Rajdzie Cherokee Trails. Mistrzowie
Polski wybrali siê za Wielk¹ Wodê
na zaproszenie prezesa Autoklubu
z Chicago - Marka Pilcha - który od
lat stara siê ci¹gn¹æ do USA naj-
wy¿szej klasy zawodników z Polski.
Dla amerykañskiej Polonii bêdzie to
z pewnoci¹ wielkie sportowe wiê-
to poniewa¿ rodacy z USA nie mieli
okazji ogl¹daæ rajdowców z ojczy-
stego kraju od czasów wystêpów
Sobies³awa Zasady w latach 70-
tych.
Janusz Kulig i Jarek Baran poja-
d¹ w Rajdzie Cherokee Trails Mitsu-
bishi Lancerem Evo VI, tym samym
którym cigali siê w Rajdzie Szwe-
cji. Auto do wymogów amerykañ-
skich rajdów przygotowa³a firma Mit-
subishi Stec Ralliart, która bêdzie go
równie¿ serwisowaæ.
- Bardzo siê cieszê, ¿e Markowi
Pilchowi uda³o siê dopi¹æ celu. Cie-
szymy siê, ¿e mo¿emy wystarto-
waæ w USA i spotkaæ siê z amery-
kañsk¹ Poloni¹ - wiem, ¿e mamy
tutaj wielu kibiców. Ten rajd na
pewno bêdzie dla nas egzotyczny.
Nie znamy ani rajdowych zwycza-
jów, ani kierowców, ani specyfiki
amerykañskich rajdów. Wystêp
traktujemy jako ciekawe dowiad-
czenie i dobr¹ zabawê - powiedzia³
Janusz Kulig.
Jarek Baran przyzna³, ¿e Rajd
Cherokee Trails jest dla niego wy-
zwaniem logistyczno-regulamino-
wym. - W tych amerykañskich re-
Tomasz P³aczek znany jest jako
kierowca wycigowy, rajdowy, jak
równie¿ osoba pe³ni¹ca w sezonie
2000 rolê pilota w pucharowej 106-
tce Jakuba Golca. W tym roku To-
mek postanowi³ wypróbowaæ jak w
rajdowej eksploatacji spisze siê po-
pularna na polskich drogach Skoda
Fabia. Jak moglimy siê przekonaæ
podczas 16 Rajdu Zimowego, bojo-
wy chrzest ma³ej Fabii wypad³ zna-
komicie. P³aczek wraz z Dariuszem
Brodnickim zajêli pierwsze miejsce
w klasie N1.
Auto wyposa¿one w silnik o pojem-
noci 1400 cm 3 i mocy 101KM jesz-
cze przed startem do Rajdu Zimowe-
go mia³o zaledwie 600 km na liczni-
ku. Silnik, zawieszenie, uk³ad hamul-
cowy - wszystkie te elementy by³y ca³-
kowicie seryjne. Jedyne zmiany ob-
jê³y wnêtrze samochodu, gdy¿ nie-
zbêdne by³o zamontowanie obowi¹z-
kowej klatki bezpieczeñstwa, sporto-
wych foteli i pasów bezpieczeñstwa,
a tak¿e systemu ganiczego. Poza
tymi modyfikacjami samochód nie
ró¿ni³ siê niczym od innych Skód po-
chodz¹cych prosto z fabrycznej ta-
my.
Modyfikacje, które upodobni¹
ma³¹ Fabiê do prawdziwej rajdówki
planowane s¹ jeszcze przed Rajdem
Krakowskim. Na pierwszy ogieñ pój-
dzie elektronika steruj¹ca silnikiem,
seryjny "zawias" zast¹pi odpowiednie
zawieszenie firmy Proflex lub Bilste-
in. Równie¿ hamulce zostan¹ odpo-
wiednio przystosowane do pracy w
ciê¿kich rajdowych warunkach. Mimo
du¿ej masy samochodu (ok.1100kg)
kierowca jest zachwycony prowadze-
niem siê auta podczas Rajdu Zimo-
wego - Wynik mówi sam za siebie -
podkrela Tomasz P³aczek.
Trasa rajdu Cherokee Trails
przebiega szutrowymi
górskimi drogami.
(tk)
fot. GK
gulaminach trudno siê po³apaæ.
Samych klas jest kilkanacie. Nie
ma takiego regularnego podzia³u
na grupê A czy N tak jak wszêdzie
na wiecie. Ale jako sobie radzi-
my. Podobnie jak Janusz cieszê siê
na spotkanie z Poloni¹.
Wyjazd Janusza Kuliga do USA
wspomogli - oprócz Polonii - firma
komputerowa Actina z Warszawy
oraz Ferro i LOT.
Cherokee Trails to druga runda
nowej rajdowej serii Championship
of American Rallies dla zawodników
startuj¹cych z listy FIA i tzw. serii
SCCA (Sports Car Club of America).
Jest to jeden z niewielu rajdów w
USA, który odbywa siê pod kontrol¹
inspektorów FIA. W przysz³oci jego
organizatorzy pragn¹ w³¹czyæ Che-
rokee Trails do cyklu mistrzostw
wiata.
Trasa rajdu przebiega przez ma-
lownicze tereny wokó³ miasta Chat-
tanooga w stanie Tennessee. Impre-
za liczy tylko osiem szutrowych od-
cinków specjalnych, z których naj-
d³uzszy liczy 29 kilometrów. Oprócz
Mistrzów Polski, w rajdzie bior¹
udzia³ zawodnicy z Irlandii, Kanady,
Grecji i Australii. Najbardziej znanym
wród nich jest Mark Higgins z Wiel-
kiej Brytanii.
Jako ciekawostkê mo¿na podaæ,
¿e kibice rajd mog¹ obserwowaæ wy-
³¹cznie z wyznaczonych obszarów
widokowych, z których ka¿dy jest
pod opiek¹ odpowiedzialnego za
dany obszar szeryfa (Spectator Mar-
shal). Wstêp kosztuje 20 dolarów.
Osoby ogl¹daj¹ce rajd poza wyzna-
czonymi terenami nara¿one s¹ na
grzywnê, a nawet na areszt.
(³kch)
Debiutuj¹ca Fabia zajê³a 1 miejsce w klasie N1
podczas Rajdu Zimowego.
KUZAJ W MISTRZOSTWACH EUROPY
Leszek Kuzaj planuje starty nie tylko w pe³nym cyklu
Mistrzostw Polski, ale równie¿ w wybranych eliminacjach
Mistrzostw Europy. Wspólnie z pilotem Maciejem Wi-
s³awskim Kuzi chce pojechaæ w Rajdzie Turcji, Albe-
ny, Halkidiki, Barum i Antibes. Wszystkie te eliminacje
maja wspó³czynnik 20. Wiadomo, ¿e w Europie Kuzaj
bêdzie jedzi³ znan¹ ju¿ Toyota Coroll¹ WRC. - Znam to
auto bardzo dobrze, wjedzi³em siê w nie w czasie dwóch
sezonów w Polsce. Tym autem nadal mo¿na zwyciê¿aæ i
mam nadziejê, ze to wkrótce udowodniê - powiedzia³ Ku-
zaj. Wicemistrz Polski nie ukrywa, ¿e prowadzi rozmowy na
temat wystêpów w Polsce innym samochodem WRC, ale
na razie brak jakichkolwiek konkretów w tej spra-
wie. Wiadomo, ¿e w grê wchodz¹ Peugeot, Ford i
byæ mo¿e Citroen.
(³kch)
fot. GK
W Toyocie Corolli Leszek Kuzaj zamierza wystartowaæ w 5 eliminacjach
Mistrzostw Europy o wspó³czynniku 20.
4 WRC
147276069.008.png 147276069.009.png 147276069.010.png
AKTUALNOCI: Z kraju
GRZYB: PEUGEOT 206
LUB 106 MAXI
fot. J. Zegarmistrz
Czy Krzysztof Ho³owczyc wystartuje w XXV Rajdzie
Krakowskim i powtórzy ubieg³oroczny sukces?
Ju¿ w tym tygodniu oka¿e siê,
czy na polskich trasach rajdo-
wych zobaczymy kolejne mocne
auto z napêdem na jedn¹ o. Je-
¿eli uda siê dojæ do porozumie-
nia z Peugeot Polska, a wszyst-
ko wskazuje, ¿e tak, to ju¿ od
Rajdu Krakowskiego (najpóniej
Rajdu Elmot) za sterami dobrze
znanej (Jerschina, Uliarczyk,
Adamus) 106-tki Maxi zasi¹dzie
Grzegorz Grzyb. Jeden z najbar-
dziej obiecuj¹cych zawodników
m³odego pokolenia zgromadzi³
ju¿ bud¿et na starty pucharow¹
206-tk¹, jednak sponsorzy (PTF,
Autointernet i PZU) przy sprzyja-
j¹cych okolicznociach s¹ sk³on-
ni partycypowaæ w kosztach wy-
najêcia gara¿owanego w Warsza-
wie Peugeota 106 Maxi. - Auto
jest technologicznie starsze od
Corsy Super 1600, ale dysponu-
je podobn¹ moc¹. Je¿eli uda³o-
by siê zmiêkczyæ zawieszenie,
to mylê ¿e moglibymy powal-
czyæ w Trofeum 1600. Starty
mocn¹ ok¹ by³yby kolejnym
krokiem naprzód w mojej karie-
rze i mylê, ¿e by³yby atrakcyj-
nie nie tylko dla mnie, ale i dla
rajdowych kibiców, którzy od
kilku lat ogl¹daj¹ g³ównie wspó³-
zawodnictwo N-ek - powiedzia³
Grzegorz Grzyb.
NOWY WYMIAR
RAJDU KRAKOWSKIEGO
Ju¿ 12 kwietnia rusza XXV edycja
Rajdu Krakowskiego, po raz pierw-
szy w nowej - jednodniowej - formu-
le zalecanej przez GKSS. Trasa to
cztery odcinki specjalne (150km)
zlokalizowane w rejonie Suchej Be-
skidzkiej i Lanckorony przeje¿d¿a-
ne trzykrotnie w sobotê (13.04).
Dzieñ wczeniej zaplanowano odci-
nek testowy (8:00-11:00) i badanie
kontrolne (12:00-18:00). Lista zg³o-
szeñ zostanie zamkniêta 30 marca,
a organizator szacuje, ¿e ze wzglê-
du na nieobecnoæ klas pucharo-
wych, na starcie rajdu pojawi siê nie
wiêcej ni¿ 70 za³óg. Start rajdu spod
krakowskiego Centrum Targowego
"Chemobudowa" zaplanowano
wstêpnie na godzinê 8:00 (w grê
wchodzi równie¿ 7:00) a metê na
godzinê 18:29.
(bg)
(bg)
SEICENTO PO RAZ SZÓSTY
Rajdzie Festiwalowym. Pozosta³e
eliminacje pucharu obejmuj¹ kolej-
no: Rajd Rzeszowski, Rajd Wis³y,
Rajd Karkonoski, a rywalizacjê za-
koñczy Rajd Warszawski. Zwyciêz-
ca ca³ego serialu otrzyma nowiutkie-
go Fiata Seicento Sporting.
Zainteresowanie ofert¹ Fiat Auto
Poland nie jest jednak tak du¿e jak
w poprzednich latach, kiedy to ci-
ga³o siê nawet ponad dwadziecia
pucharowych Sportingów. Na dzieñ
dzisiejszy powrót na rajdowe trasy
po roku przerwy zapowiada Maciej
Bocheñski, a ostr¹ walkê obiecuje
Pawe³ Zych i Pawe³ Stefaniuk. Do
Pucharu do³¹cz¹ tak¿e zawodnicy
do tej pory startuj¹cy w pucharze
PZM - Choma, D¹browski i Józko-
wicz.
fot. B. G³owacki
Peugeot 106 Maxi w rêkach utalentowanego Grzegorza Grzyba
mo¿e byæ gronym rywalem Cors Super 1600
KIBICE RATUJ¥ RAJDY
Jak wynika z nieoficjalnych infor-
macji podanych przez serwis inter-
netowy www.autoklub.pl jeszcze
przed Rajdem Krakowskim ma od-
byæ siê pierwsze spotkanie (robo-
cze) osób ¿ywotnie zainteresowa-
nych przysz³oci¹ polskich rajdów.
Lobby stworzone przez zawodni-
ków, dziennikarzy, sponsorów,
dzia³aczy i w³acicieli firm dostar-
czaj¹cych samochody bêdzie sta-
ra³o siê wywrzeæ mocny nacisk na
w³adze i media, w celu ratowania
wyranie podupadaj¹cych ostatnio
rajdów samochodowych w Polsce.
Grupa ta najprawdopodobniej prze-
stawi PZMotowi w³asny program ra-
towania i rozwoju królewskiej dys-
cypliny sportu samochodowego.
Do akcji ratowania polskich raj-
dów do³¹czy³a równie¿ redakcja
Autoklubu, która obieca³a podj¹æ
wszelkie mo¿liwe wysi³ki w celu
koordynacji i nag³anianiu g³osów
kibiców. W tej chwili zbierane s¹
nap³ywaj¹ce do redakcji propozy-
cje, wród których pojawiaj¹ siê
równie¿ takie, jak: pikiety lokalnych
orodków telewizji, bombardowa-
nie skrzynek e-mailowych dzia³aczy
PZMotu oraz... zaproszenie pre-
miera RP na Rajd Polski.
Redakcja WRC popiera tê inicja-
tywê.
(tk)
Start w Pucharze
Fiata Cinquecento/Seicento to dla
wielu kierowców pocz¹tek powa¿nej rajdowej kariery.
fot. A.Koczubik
(bg)
WRC 5
Puchar Fiata Seicento Sporting
(wczeniej Cinquecento) jest dla
m³odych zawodników czêsto pierw-
szym szczeblem przygody z mistrzo-
stwami Polski. W tym roku rozegra-
ny bêdzie po raz szósty z kolei. Po-
dobnie jak w ubieg³ym sezonie, za-
wodnicy posiadaj¹cy licencjê RI
bêd¹ cigali siê Seicento Sporting
w wersji z wielopunktowym wtry-
skiem paliwa. Fiat umo¿liwia zawod-
nikom zakup aut z 35%-ow¹ zni¿k¹
oraz jak zwykle oferuje wysokie na-
grody pieniê¿ne za zajête miejsca w
poszczególnych eliminacjach.
Odbiór aut nast¹pi prawdopodob-
nie w drugim tygodniu kwietnia, dla-
tego puchar ruszy dopiero od Raj-
du Elmot. Ciekawostk¹ jest wy³¹cze-
nie z pucharowej rywalizacji Rajdu
Polskiego. W zamian zawodnicy wy-
startuj¹ w eliminacji Pucharu PZM -
147276069.011.png 147276069.012.png
AKTUALNOCI: Z kraju
LANOSEM
PO
NIEGU
WRC: Jak zaczê³a siê Twoja
przygoda ze sportem samocho-
dowym?
Piotr Skowron: Od zawsze inte-
resowa³em siê motoryzacj¹. Na
pewno ma to zwi¹zek z moim miej-
scem zamieszkania - niedaleko
mojego domu rozgrywane s¹ elimi-
nacje mistrzostw Polski. Zaczyna-
³em jak wszyscy w KJS-ach, uda³o
mi siê zdobyæ parê tytu³ów mistrza
okrêgu, wiêc niejako kolejnym kro-
kiem by³y prawdziwe rajdy.
Rajd Zimowy to chyba spory
sukces. Co z³o¿y³o siê na ten wy-
nik?
Po czêci na pewno znajomoæ
trasy. Mieszkam niedaleko odcinków
specjalnych, wiêc w zasadzie na co
dzieñ poruszam siê po tych drogach.
W zwi¹zku z tym, ¿e bardzo lubiê je-
dziæ po niegu i innych lunych na-
wierzchniach liczy³em na zimowe
warunki. Pogoda mi dopisa³a, przez
co mocniejsze auta w naszej klasie
tak bardzo mi nie ucieka³y. W efek-
cie uda³o mi siê wygraæ klasê, co
oczywicie bardzo mnie cieszy.
Dwa poprzednie sezony rywa-
lizowa³e w pucharze Lanosa.
Co s¹dzisz o Lanosie jako aucie
rajdowym?
Dla mnie osobicie prowadzi siê
niezbyt dobrze na suchych asfal-
tach. Poza tym silnik jest o wiele za
s³aby w stosunku do masy w³asnej
pojazdu, co uniemo¿liwia skutecz-
Piotr Skowron/Robert Bastaja - to za³oga, która Lanosem zajê³a drugie miejsce
w Trofeum 1600 oraz zwyciê¿y³a w klasie N2 w 16 Rajdzie Zimowym.
fot. GK
ne rywalizowanie z innymi autami
klasy N2. Równie¿ seryjne opony
nie wp³ywaj¹ pozytywnie na prowa-
dzenie auta przy masie przekracza-
j¹cej 1100kg. Jednak starty Lano-
sem maj¹ du¿¹ zalet¹ w postaci ni-
skich kosztów czêci zamiennych i
eksploatacji.
Czy Lanos, którym startowa-
³e na Rajdzie Zimowym ró¿ni³
siê czym od wersji pucharowej?
Nie, samochód ma do dnia dzi-
siejszego plomby na wszystkich ele-
mentach, które by³y oplombowane
- g³owicy, skrzyni biegów, central-
ce steruj¹cej silnikiem. Tak samo
zawieszenie pozosta³o bez zmian.
Czy masz swój ulubiony oes?
W zasadzie wszystkie ko³o domu,
ale chyba najbardziej pasuje mi ci-
nawka Dolna - Polanica Zdrój.
O jakim aucie rajdowym ma-
rzysz?
Na razie nie mam wysokich
aspiracji, w tej chwili ¿yczy³bym
sobie Peugeota 106 Rallye, Citro-
ena Saxo VTS lub pucharowego
Peugeota 206. W ka¿dym razie
cokolwiek mocniejszego od Lano-
sa.
Jakie plany na dalsz¹ czêæ
sezonu?
W tej chwili nieznane. Na razie
poszukujê pieniêdzy na dalsze star-
ty. Je¿eli bêdzie Puchar Lanosa,
chcia³bym dalej startowaæ w pucha-
rze. Je¿eli nie, pozostaje klasa N2,
chocia¿ cigaæ siê po suchym z
Peugeotami lub Citroenami o znacz-
nie wiêkszej mocy bêdzie bardzo
trudno.
PUCHARY
OD DEALERA
Firma RM Filipowicz - dealer Mit-
subishi z Krakowa ufundowa³a Pu-
chary dla najlepszych kierowców w
grupie N w RSMP 2002. Podczas
ka¿dej z 9 eliminacji wrêczane
bêd¹ puchary dla za³óg, które za-
jê³y odpowiednio pierwsze, drugie
i trzecie miejsce w klasyfikacji N-
ki. Ponadto Mistrzowi Polski gru-
py N na koniec sezonu zostanie
przekazana równie¿ nagroda spe-
cjalna - telewizor kolorowy z wideo.
Pierwsze puchary rozdano ju¿
podczas 16 Rajdu Zimowego
2002.
Otrzymali je Micha³ Bêbenek, To-
masz Czopik oraz Pawe³ Dytko.
(³kch)
(tk)
6 WRC
147276069.013.png 147276069.014.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin