Magazyn WRC 3 (MARZEC 2002).pdf
(
5513 KB
)
Pobierz
147276069 UNPDF
WRC
1
SPIS TRECI
Drodzy
Czytelnicy,
Aktualnoci
40
Mitsubishi Lancer grupy N
Klatka N-grupowego Lancera to 30 metrów
stalowych rur, moc silnika ograniczona jest
zwê¿k¹ z 450 KM do 265 KM. Start
w jednym rajdzie to koszt ok. 50.000 z³.
4
Z kraju...
Kuzaj planuje starty Toyot¹ Coroll¹
w 5 eliminacjach mistrzostw Europy.
Za nami trzecia eliminacja mistrzostw
wiata, Rajd Korsyki. Mia³ byæ to dla nas
rajd szczególny. Po wielu latach na star-
cie imprezy wiatowego formatu w bar-
wach fabrycznego zespo³u pojawi³ siê
Polak. Pech chcia³, ¿e wystêpem Tom-
ka Kuchara nie nacieszylimy siê d³ugo.
Awaria samochodu wyeliminowa³a go z
rywalizacji ju¿ na pierwszym oesie. Trud-
no, zdarza siê. Najwa¿niejsze, ¿e szlaki
zosta³y przetarte. Miejmy nadziejê, ¿e ju¿
za kilka dni zobaczymy Tomka na mecie
Rajdu Katalonii.
Rozpoczyna siê rajdowa rywalizacja za
nasz¹ po³udniow¹ granic¹. W licz¹cych
czterokrotnie mniej ludnoci Czechach na
start pierwszej eliminacji tamtejszych mi-
strzostw zg³oszono 9 aut WRC!!!, a wiêc
ponad czterokrotnie wiêcej ni¿ wystarto-
wa³o w ostatnim Rajdzie Zimowym. Cze-
chom gratulujmy, a sami zastanówmy siê,
co u nas jest nie tak. Wielu uwa¿a, ¿e gdy
zabrak³o pieniêdzy tytoniowych sponso-
rów regres by³ nieunikniony. Moim zda-
niem to tylko czêæ prawdy. Przede
wszystkim zabrak³o ludzi, którzy chc¹ i
potrafi¹ wypromowaæ rajdy w mediach, bo
bez tej promocji ¿aden profesjonalny sport
na wiecie nie istnieje.
Wiêc jeli codziennie odmawiamy pa-
ciorek, pomódlmy siê nie za wiêksz¹
iloæ aut WRC, ale za polskiego Davida
Richardsa. Jeli on siê znajdzie, to znaj-
d¹ siê i WRC.
7
...i ze wiata
Do pierwszej eliminacji mistrzostw Czech
zosta³o zg³oszonych 9 aut WRC !!!
Pierwsza eliminacja to Rajd Sumava Mogul.
Imprezy rajdowe
10
Rajd Korsyki
To ¿e Rajd Korsyki wygra Panizzi wiedzieli
niemal wszyscy, ale to, ¿e kierowcy
Peugeota zajm¹ trzy pierwsze miejsca
wiedzia³ tylko szef zespo³u Corrado
Provera.
Komputery i internet
46
Megatest - 15 gier
Redakcja WRC testuje 15
najpopularniejszych rajdowych
i wycigowych gier komputerowych.
18
Rajd Lubelski
O zwyciêstwo w Lubelskim mia³o walczyæ
dwóch zawodników - Mariusz Stec i Micha³
So³owow. Okaza³o siê, ¿e obu faworytów
pogodzi³ Piotr Maciejewski, który po objêciu
prowadzenia na trzecim oesie, nie odda³ go
a¿ do koñca.
wiat rajdów
Grzegorz Krajewski
24
Wywiad
równoleg³y:
Waldmar
Doskocz
i Jaros³aw
Pineles
Po d³u¿szej przerwie
dwaj l¹scy zawodnicy
wracaj¹ na rajdowe
trasy. Opowiadaj¹
o przesz³oci,
nowym zespole
i... team orders.
28
Szko³a Rajdowej Jazdy
Waldemara Doskocza cz.3
W rajdowej jedzie powinnimy hamowaæ
póno i mocno. Jeszcze lepiej, gdy umiemy
to robiæ lew¹ nog¹.
32
Wywiad: Micha³ Bêbenek
Ca³ej tej historii z turbin¹ by³em zupe³nie
niewiadomy, o niczym nie wiedzia³em.
Technika rajdowa
Redakcja
Aleja Korfantego 79, 40-161 Katowice
tel. (032) 259-23-18, tel./fax (032) 259-24-43
Internet: www.wrc.net.pl
Redaktor Naczelny
Grzegorz Krajewski
e-mail: krajewski@wrc.net.pl
Z-ca Redaktora Naczelnego
Bartosz G³owacki
e-mail: glowacki@wrc.net.pl
Zespó³
Wojciech Garbarz, Tomasz Króliczek,
Maciej Lehrer, £ukasz Kañski-Chmielewski,
Renata Niezbecka, Igor Tomasiak.
Biuro Reklamy
tel. (032) 259-23-18
Internet: www.reklama.wrc.net.pl
Piotr Rusin Dyrektor - rusin@wrc.net.pl
Prenumerata
Internet: www.prenumerata.wrc.net.pl
Sk³ad
Adamczyk & Szandar, www.as.net.pl
Druk
Winkowski Sp. z o.o.
Wydawca
WRC Sp. z o.o.
Redakcja nie odpowiada za treæ zamieszczanych reklam
i og³oszeñ. Sprzeda¿ numerów aktualnych i archiwalnych po
cenie ni¿szej od ceny detalicznej ustalonej przez wydawcê
jest nielegalna i grozi odpowiedzialnoci¹ karn¹.
52
Rajdowe uk³ady
wydechowe
Rajdowe samochody s¹ dzi o wiele cichsze
od tych sprzed lat. Dziêki katalizatorom sta³y
siê te¿ bardziej przyjazne rodowisku.
55
Pi¹te ko³o
rajdowego
wozu...
...czyli wszystko
o rajdowych
kierownicach.
Varia
58
Gie³da sprzêtu rajdowego
Dzi 31 og³oszeñ.
Samochody
34
Fiat Punto HGT
Punto HGT to kolejne auto z serii
niepozornych cigantów. Pod pokryw¹
skromnego
subkompakta
drzemi¹ du¿e
sportowe
mo¿liwoci
i aspiracje.
60
Mój pierwszy raz...
Uk³ad jest jasny - Piotrek organizuje start,
ja organizujê samochód, Piotrek pilotuje,
ja zostajê kierowc¹ rajdowym.
Oboje o dwóch ostatnich rolach
mamy mgliste pojêcie.
62
Strefa zgniotu
521 s³ów komentarza do Rajdu Zimowego.
WRC
3
AKTUALNOCI: Z kraju
UDANY ZIMOWY DEBIUT
AMERYKAÑSKA
PRZYGODA
Janusz Kulig i Jaros³aw Baran wy-
startuj¹ 16 marca w amerykañskim
Rajdzie Cherokee Trails. Mistrzowie
Polski wybrali siê za Wielk¹ Wodê
na zaproszenie prezesa Autoklubu
z Chicago - Marka Pilcha - który od
lat stara siê ci¹gn¹æ do USA naj-
wy¿szej klasy zawodników z Polski.
Dla amerykañskiej Polonii bêdzie to
z pewnoci¹ wielkie sportowe wiê-
to poniewa¿ rodacy z USA nie mieli
okazji ogl¹daæ rajdowców z ojczy-
stego kraju od czasów wystêpów
Sobies³awa Zasady w latach 70-
tych.
Janusz Kulig i Jarek Baran poja-
d¹ w Rajdzie Cherokee Trails Mitsu-
bishi Lancerem Evo VI, tym samym
którym cigali siê w Rajdzie Szwe-
cji. Auto do wymogów amerykañ-
skich rajdów przygotowa³a firma Mit-
subishi Stec Ralliart, która bêdzie go
równie¿ serwisowaæ.
- Bardzo siê cieszê, ¿e Markowi
Pilchowi uda³o siê dopi¹æ celu. Cie-
szymy siê, ¿e mo¿emy wystarto-
waæ w USA i spotkaæ siê z amery-
kañsk¹ Poloni¹ - wiem, ¿e mamy
tutaj wielu kibiców. Ten rajd na
pewno bêdzie dla nas egzotyczny.
Nie znamy ani rajdowych zwycza-
jów, ani kierowców, ani specyfiki
amerykañskich rajdów. Wystêp
traktujemy jako ciekawe dowiad-
czenie i dobr¹ zabawê - powiedzia³
Janusz Kulig.
Jarek Baran przyzna³, ¿e Rajd
Cherokee Trails jest dla niego wy-
zwaniem logistyczno-regulamino-
wym. - W tych amerykañskich re-
Tomasz P³aczek znany jest jako
kierowca wycigowy, rajdowy, jak
równie¿ osoba pe³ni¹ca w sezonie
2000 rolê pilota w pucharowej 106-
tce Jakuba Golca. W tym roku To-
mek postanowi³ wypróbowaæ jak w
rajdowej eksploatacji spisze siê po-
pularna na polskich drogach Skoda
Fabia. Jak moglimy siê przekonaæ
podczas 16 Rajdu Zimowego, bojo-
wy chrzest ma³ej Fabii wypad³ zna-
komicie. P³aczek wraz z Dariuszem
Brodnickim zajêli pierwsze miejsce
w klasie N1.
Auto wyposa¿one w silnik o pojem-
noci 1400 cm
3
i mocy 101KM jesz-
cze przed startem do Rajdu Zimowe-
go mia³o zaledwie 600 km na liczni-
ku. Silnik, zawieszenie, uk³ad hamul-
cowy - wszystkie te elementy by³y ca³-
kowicie seryjne. Jedyne zmiany ob-
jê³y wnêtrze samochodu, gdy¿ nie-
zbêdne by³o zamontowanie obowi¹z-
kowej klatki bezpieczeñstwa, sporto-
wych foteli i pasów bezpieczeñstwa,
a tak¿e systemu ganiczego. Poza
tymi modyfikacjami samochód nie
ró¿ni³ siê niczym od innych Skód po-
chodz¹cych prosto z fabrycznej ta-
my.
Modyfikacje, które upodobni¹
ma³¹ Fabiê do prawdziwej rajdówki
planowane s¹ jeszcze przed Rajdem
Krakowskim. Na pierwszy ogieñ pój-
dzie elektronika steruj¹ca silnikiem,
seryjny "zawias" zast¹pi odpowiednie
zawieszenie firmy Proflex lub Bilste-
in. Równie¿ hamulce zostan¹ odpo-
wiednio przystosowane do pracy w
ciê¿kich rajdowych warunkach. Mimo
du¿ej masy samochodu (ok.1100kg)
kierowca jest zachwycony prowadze-
niem siê auta podczas Rajdu Zimo-
wego - Wynik mówi sam za siebie -
podkrela Tomasz P³aczek.
Trasa rajdu Cherokee Trails
przebiega szutrowymi
górskimi drogami.
(tk)
fot. GK
gulaminach trudno siê po³apaæ.
Samych klas jest kilkanacie. Nie
ma takiego regularnego podzia³u
na grupê A czy N tak jak wszêdzie
na wiecie. Ale jako sobie radzi-
my. Podobnie jak Janusz cieszê siê
na spotkanie z Poloni¹.
Wyjazd Janusza Kuliga do USA
wspomogli - oprócz Polonii - firma
komputerowa Actina z Warszawy
oraz Ferro i LOT.
Cherokee Trails to druga runda
nowej rajdowej serii Championship
of American Rallies dla zawodników
startuj¹cych z listy FIA i tzw. serii
SCCA (Sports Car Club of America).
Jest to jeden z niewielu rajdów w
USA, który odbywa siê pod kontrol¹
inspektorów FIA. W przysz³oci jego
organizatorzy pragn¹ w³¹czyæ Che-
rokee Trails do cyklu mistrzostw
wiata.
Trasa rajdu przebiega przez ma-
lownicze tereny wokó³ miasta Chat-
tanooga w stanie Tennessee. Impre-
za liczy tylko osiem szutrowych od-
cinków specjalnych, z których naj-
d³uzszy liczy 29 kilometrów. Oprócz
Mistrzów Polski, w rajdzie bior¹
udzia³ zawodnicy z Irlandii, Kanady,
Grecji i Australii. Najbardziej znanym
wród nich jest Mark Higgins z Wiel-
kiej Brytanii.
Jako ciekawostkê mo¿na podaæ,
¿e kibice rajd mog¹ obserwowaæ wy-
³¹cznie z wyznaczonych obszarów
widokowych, z których ka¿dy jest
pod opiek¹ odpowiedzialnego za
dany obszar szeryfa (Spectator Mar-
shal). Wstêp kosztuje 20 dolarów.
Osoby ogl¹daj¹ce rajd poza wyzna-
czonymi terenami nara¿one s¹ na
grzywnê, a nawet na areszt.
(³kch)
Debiutuj¹ca Fabia zajê³a 1 miejsce w klasie N1
podczas Rajdu Zimowego.
KUZAJ W MISTRZOSTWACH EUROPY
Leszek Kuzaj planuje starty nie tylko w pe³nym cyklu
Mistrzostw Polski, ale równie¿ w wybranych eliminacjach
Mistrzostw Europy. Wspólnie z pilotem Maciejem Wi-
s³awskim Kuzi chce pojechaæ w Rajdzie Turcji, Albe-
ny, Halkidiki, Barum i Antibes. Wszystkie te eliminacje
maja wspó³czynnik 20. Wiadomo, ¿e w Europie Kuzaj
bêdzie jedzi³ znan¹ ju¿ Toyota Coroll¹ WRC. - Znam to
auto bardzo dobrze, wjedzi³em siê w nie w czasie dwóch
sezonów w Polsce. Tym autem nadal mo¿na zwyciê¿aæ i
mam nadziejê, ze to wkrótce udowodniê - powiedzia³ Ku-
zaj. Wicemistrz Polski nie ukrywa, ¿e prowadzi rozmowy na
temat wystêpów w Polsce innym samochodem WRC, ale
na razie brak jakichkolwiek konkretów w tej spra-
wie. Wiadomo, ¿e w grê wchodz¹ Peugeot, Ford i
byæ mo¿e Citroen.
(³kch)
fot. GK
W Toyocie Corolli Leszek Kuzaj zamierza wystartowaæ w 5 eliminacjach
Mistrzostw Europy o wspó³czynniku 20.
4
WRC
AKTUALNOCI: Z kraju
GRZYB: PEUGEOT 206
LUB 106 MAXI
fot. J. Zegarmistrz
Czy Krzysztof Ho³owczyc wystartuje w XXV Rajdzie
Krakowskim i powtórzy ubieg³oroczny sukces?
Ju¿ w tym tygodniu oka¿e siê,
czy na polskich trasach rajdo-
wych zobaczymy kolejne mocne
auto z napêdem na jedn¹ o. Je-
¿eli uda siê dojæ do porozumie-
nia z Peugeot Polska, a wszyst-
ko wskazuje, ¿e tak, to ju¿ od
Rajdu Krakowskiego (najpóniej
Rajdu Elmot) za sterami dobrze
znanej (Jerschina, Uliarczyk,
Adamus) 106-tki Maxi zasi¹dzie
Grzegorz Grzyb. Jeden z najbar-
dziej obiecuj¹cych zawodników
m³odego pokolenia zgromadzi³
ju¿ bud¿et na starty pucharow¹
206-tk¹, jednak sponsorzy (PTF,
Autointernet i PZU) przy sprzyja-
j¹cych okolicznociach s¹ sk³on-
ni partycypowaæ w kosztach wy-
najêcia gara¿owanego w Warsza-
wie Peugeota 106 Maxi. - Auto
jest technologicznie starsze od
Corsy Super 1600, ale dysponu-
je podobn¹ moc¹. Je¿eli uda³o-
by siê zmiêkczyæ zawieszenie,
to mylê ¿e moglibymy powal-
czyæ w Trofeum 1600. Starty
mocn¹ ok¹ by³yby kolejnym
krokiem naprzód w mojej karie-
rze i mylê, ¿e by³yby atrakcyj-
nie nie tylko dla mnie, ale i dla
rajdowych kibiców, którzy od
kilku lat ogl¹daj¹ g³ównie wspó³-
zawodnictwo N-ek - powiedzia³
Grzegorz Grzyb.
NOWY WYMIAR
RAJDU KRAKOWSKIEGO
Ju¿ 12 kwietnia rusza XXV edycja
Rajdu Krakowskiego, po raz pierw-
szy w nowej - jednodniowej - formu-
le zalecanej przez GKSS. Trasa to
cztery odcinki specjalne (150km)
zlokalizowane w rejonie Suchej Be-
skidzkiej i Lanckorony przeje¿d¿a-
ne trzykrotnie w sobotê (13.04).
Dzieñ wczeniej zaplanowano odci-
nek testowy (8:00-11:00) i badanie
kontrolne (12:00-18:00). Lista zg³o-
szeñ zostanie zamkniêta 30 marca,
a organizator szacuje, ¿e ze wzglê-
du na nieobecnoæ klas pucharo-
wych, na starcie rajdu pojawi siê nie
wiêcej ni¿ 70 za³óg. Start rajdu spod
krakowskiego Centrum Targowego
"Chemobudowa" zaplanowano
wstêpnie na godzinê 8:00 (w grê
wchodzi równie¿ 7:00) a metê na
godzinê 18:29.
(bg)
(bg)
SEICENTO PO RAZ SZÓSTY
Rajdzie Festiwalowym. Pozosta³e
eliminacje pucharu obejmuj¹ kolej-
no: Rajd Rzeszowski, Rajd Wis³y,
Rajd Karkonoski, a rywalizacjê za-
koñczy Rajd Warszawski. Zwyciêz-
ca ca³ego serialu otrzyma nowiutkie-
go Fiata Seicento Sporting.
Zainteresowanie ofert¹ Fiat Auto
Poland nie jest jednak tak du¿e jak
w poprzednich latach, kiedy to ci-
ga³o siê nawet ponad dwadziecia
pucharowych Sportingów. Na dzieñ
dzisiejszy powrót na rajdowe trasy
po roku przerwy zapowiada Maciej
Bocheñski, a ostr¹ walkê obiecuje
Pawe³ Zych i Pawe³ Stefaniuk. Do
Pucharu do³¹cz¹ tak¿e zawodnicy
do tej pory startuj¹cy w pucharze
PZM - Choma, D¹browski i Józko-
wicz.
fot. B. G³owacki
Peugeot 106 Maxi w rêkach utalentowanego Grzegorza Grzyba
mo¿e byæ gronym rywalem Cors Super 1600
KIBICE RATUJ¥ RAJDY
Jak wynika z nieoficjalnych infor-
macji podanych przez serwis inter-
netowy www.autoklub.pl jeszcze
przed Rajdem Krakowskim ma od-
byæ siê pierwsze spotkanie (robo-
cze) osób ¿ywotnie zainteresowa-
nych przysz³oci¹ polskich rajdów.
Lobby stworzone przez zawodni-
ków, dziennikarzy, sponsorów,
dzia³aczy i w³acicieli firm dostar-
czaj¹cych samochody bêdzie sta-
ra³o siê wywrzeæ mocny nacisk na
w³adze i media, w celu ratowania
wyranie podupadaj¹cych ostatnio
rajdów samochodowych w Polsce.
Grupa ta najprawdopodobniej prze-
stawi PZMotowi w³asny program ra-
towania i rozwoju królewskiej dys-
cypliny sportu samochodowego.
Do akcji ratowania polskich raj-
dów do³¹czy³a równie¿ redakcja
Autoklubu, która obieca³a podj¹æ
wszelkie mo¿liwe wysi³ki w celu
koordynacji i nag³anianiu g³osów
kibiców. W tej chwili zbierane s¹
nap³ywaj¹ce do redakcji propozy-
cje, wród których pojawiaj¹ siê
równie¿ takie, jak: pikiety lokalnych
orodków telewizji, bombardowa-
nie skrzynek e-mailowych dzia³aczy
PZMotu oraz... zaproszenie pre-
miera RP na Rajd Polski.
Redakcja WRC popiera tê inicja-
tywê.
(tk)
Start w Pucharze
Fiata Cinquecento/Seicento to dla
wielu kierowców pocz¹tek powa¿nej rajdowej kariery.
fot. A.Koczubik
(bg)
WRC
5
Puchar Fiata Seicento Sporting
(wczeniej Cinquecento) jest dla
m³odych zawodników czêsto pierw-
szym szczeblem przygody z mistrzo-
stwami Polski. W tym roku rozegra-
ny bêdzie po raz szósty z kolei. Po-
dobnie jak w ubieg³ym sezonie, za-
wodnicy posiadaj¹cy licencjê RI
bêd¹ cigali siê Seicento Sporting
w wersji z wielopunktowym wtry-
skiem paliwa. Fiat umo¿liwia zawod-
nikom zakup aut z 35%-ow¹ zni¿k¹
oraz jak zwykle oferuje wysokie na-
grody pieniê¿ne za zajête miejsca w
poszczególnych eliminacjach.
Odbiór aut nast¹pi prawdopodob-
nie w drugim tygodniu kwietnia, dla-
tego puchar ruszy dopiero od Raj-
du Elmot. Ciekawostk¹ jest wy³¹cze-
nie z pucharowej rywalizacji Rajdu
Polskiego. W zamian zawodnicy wy-
startuj¹ w eliminacji Pucharu PZM -
AKTUALNOCI: Z kraju
LANOSEM
PO
NIEGU
WRC: Jak zaczê³a siê Twoja
przygoda ze sportem samocho-
dowym?
Piotr Skowron: Od zawsze inte-
resowa³em siê motoryzacj¹. Na
pewno ma to zwi¹zek z moim miej-
scem zamieszkania - niedaleko
mojego domu rozgrywane s¹ elimi-
nacje mistrzostw Polski. Zaczyna-
³em jak wszyscy w KJS-ach, uda³o
mi siê zdobyæ parê tytu³ów mistrza
okrêgu, wiêc niejako kolejnym kro-
kiem by³y prawdziwe rajdy.
Rajd Zimowy to chyba spory
sukces. Co z³o¿y³o siê na ten wy-
nik?
Po czêci na pewno znajomoæ
trasy. Mieszkam niedaleko odcinków
specjalnych, wiêc w zasadzie na co
dzieñ poruszam siê po tych drogach.
W zwi¹zku z tym, ¿e bardzo lubiê je-
dziæ po niegu i innych lunych na-
wierzchniach liczy³em na zimowe
warunki. Pogoda mi dopisa³a, przez
co mocniejsze auta w naszej klasie
tak bardzo mi nie ucieka³y. W efek-
cie uda³o mi siê wygraæ klasê, co
oczywicie bardzo mnie cieszy.
Dwa poprzednie sezony rywa-
lizowa³e w pucharze Lanosa.
Co s¹dzisz o Lanosie jako aucie
rajdowym?
Dla mnie osobicie prowadzi siê
niezbyt dobrze na suchych asfal-
tach. Poza tym silnik jest o wiele za
s³aby w stosunku do masy w³asnej
pojazdu, co uniemo¿liwia skutecz-
Piotr Skowron/Robert Bastaja - to za³oga, która Lanosem zajê³a drugie miejsce
w Trofeum 1600 oraz zwyciê¿y³a w klasie N2 w 16 Rajdzie Zimowym.
fot. GK
ne rywalizowanie z innymi autami
klasy N2. Równie¿ seryjne opony
nie wp³ywaj¹ pozytywnie na prowa-
dzenie auta przy masie przekracza-
j¹cej 1100kg. Jednak starty Lano-
sem maj¹ du¿¹ zalet¹ w postaci ni-
skich kosztów czêci zamiennych i
eksploatacji.
Czy Lanos, którym startowa-
³e na Rajdzie Zimowym ró¿ni³
siê czym od wersji pucharowej?
Nie, samochód ma do dnia dzi-
siejszego plomby na wszystkich ele-
mentach, które by³y oplombowane
- g³owicy, skrzyni biegów, central-
ce steruj¹cej silnikiem. Tak samo
zawieszenie pozosta³o bez zmian.
Czy masz swój ulubiony oes?
W zasadzie wszystkie ko³o domu,
ale chyba najbardziej pasuje mi ci-
nawka Dolna - Polanica Zdrój.
O jakim aucie rajdowym ma-
rzysz?
Na razie nie mam wysokich
aspiracji, w tej chwili ¿yczy³bym
sobie Peugeota 106 Rallye, Citro-
ena Saxo VTS lub pucharowego
Peugeota 206. W ka¿dym razie
cokolwiek mocniejszego od Lano-
sa.
Jakie plany na dalsz¹ czêæ
sezonu?
W tej chwili nieznane. Na razie
poszukujê pieniêdzy na dalsze star-
ty. Je¿eli bêdzie Puchar Lanosa,
chcia³bym dalej startowaæ w pucha-
rze. Je¿eli nie, pozostaje klasa N2,
chocia¿ cigaæ siê po suchym z
Peugeotami lub Citroenami o znacz-
nie wiêkszej mocy bêdzie bardzo
trudno.
PUCHARY
OD DEALERA
Firma RM Filipowicz - dealer Mit-
subishi z Krakowa ufundowa³a Pu-
chary dla najlepszych kierowców w
grupie N w RSMP 2002. Podczas
ka¿dej z 9 eliminacji wrêczane
bêd¹ puchary dla za³óg, które za-
jê³y odpowiednio pierwsze, drugie
i trzecie miejsce w klasyfikacji N-
ki. Ponadto Mistrzowi Polski gru-
py N na koniec sezonu zostanie
przekazana równie¿ nagroda spe-
cjalna - telewizor kolorowy z wideo.
Pierwsze puchary rozdano ju¿
podczas 16 Rajdu Zimowego
2002.
Otrzymali je Micha³ Bêbenek, To-
masz Czopik oraz Pawe³ Dytko.
(³kch)
(tk)
6
WRC
Plik z chomika:
kaszan_motosport
Inne pliki z tego folderu:
Magazyn WRC 22 (Czerwiec 2002).pdf
(14256 KB)
Magazyn WRC 16 (GRUDZIEŃ 2002).pdf
(15849 KB)
Magazyn WRC 15 (Listopad 2002).pdf
(6802 KB)
Magazyn WRC 14 (PAZDZIERNIK 2002).pdf
(8946 KB)
Magazyn WRC 13 (PAZDZIERNIK 2002).pdf
(11701 KB)
Inne foldery tego chomika:
2003
2004
2006
2007
2018
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin