Vitale Joe, Scott Lewis - Marketing impulsowy.pdf

(877 KB) Pobierz
4374713 UNPDF
4374713.001.png
Niniejszy darmowy ebook zawiera fragment
pełnej wersji pod tytułem:
Aby przeczytać informacje o pełnej wersji, kliknij tutaj
Darmowa publikacja dostarczona przez
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wyłącznie w formie dostarczonej przez
Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartości
publikacji bez pisemnej zgody wydawcy. Zabrania się jej
odsprzedaży, zgodnie z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli .
© Copyright for Polish edition by ZloteMysli.pl
Data: 14.11.2006
Tytuł: Marketing Impulsowy
Tytuł oryginalny: Impulse Marketing
Autor: Scott Lewis, Dr Joe Vitale
Tłumaczenie: Bartosz Kurkiewicz
Wydanie I
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Skład i korekta: Anna Grabka
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli
Netina Sp. z o. o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
EMAIL: kontakt@zlotemysli.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
4374713.002.png
SPIS TREŚCI
WSTĘP - DAN KENNEDY . .................................................................6
JAK ODKRYŁEM MARKETING IMPULSOWY? . ................................8
49 ZASAD MARKETINGU IMPULSOWEGO .....................................12
1. Jak obudzić w ludziach chęć kupowania? ................................................12
3. Zgarniaj klientów wprost z ulicy ..............................................................15
4. Im dłużej ich przytrzymasz, tym więcej kupią . ........................................16
5. Zmuś ich, aby zostali jak najdłużej ..........................................................18
6. Ułatwiaj klientom wydawanie pieniędzy . ................................................19
7. Łatwiej wydawać sztony niż gotówkę ......................................................20
8. Pozwól zaciągnąć u siebie kredyt ............................................................22
9. Jak zachęcić do wydawania pieniędzy? ...................................................23
10. Wypłata gotówki zawsze na tyłach kasyna . ...........................................24
11. Strategiczne znaczenie kolorów . ............................................................26
12. Zasada “O mały włos” ............................................................................27
13. Niewielkie, częste wygrane ....................................................................28
14. Drobne zmiany w tym co znane . ............................................................29
15. Zidentyfikuj i wyeliminuj wszystko,
co
męczące
...................................30
........................................31
17. Niech projekt wzbudza niepokój ............................................................33
18. Kasyna mają wyglądać na zatłoczone ....................................................34
19. Najmij statystów .....................................................................................35
20. Wykorzystaj wąskie korytarze . ..............................................................36
21. Zaciekaw przez ograniczenie wglądu
do
hazardu
..................................37
22. Minimalistyczny wystrój kasyn .............................................................38
23. Jasno oświetlony sprzęt, ciemne kasyno ...............................................39
24. Niskie sufity. . .........................................................................................40
25. Podziel kasyno na mniejsze części . ........................................................41
26. Niech przejścia z dywanami prowadzą
wnętrza
.....................42
27. Zrób użytek ze znaków. ..........................................................................43
28. Jak zmusić klientów żeby
do
głównych sal.
..............................44
29. Współdziałaj z rozpoznawalną marką ...................................................45
“biegli”
do
Ciebie?
16. Specjalny zapach może
zachęcać
do
sami
....................................46
31. Kluby graczy zachęcają do gry. ...............................................................47
32. Płać za przegrywanie . ............................................................................48
33. Kradzione tuczy ......................................................................................49
35. Na to ludzie wydadzą ostatnie pieniądze ..............................................52
37. Obstaw za jedynie $1 w
pozyskiwania
danych
................................54
38. Pamiątkowe sztony ................................................................................55
39. Białe tygrysy, czyli Siła Tajemnicy .........................................................57
40. Jak zarobić dodatkowy milion w godzinę? ...........................................59
41. Dodatkowe zyski ....................................................................................60
42. Dźwięk zwycięstwa . ................................................................................61
43. Osobiście zaadresowane listy do klientów . ...........................................62
44. Turnieje dla graczy . ................................................................................63
45. Slogany nie wystarczą ............................................................................64
46. “Zwiąż” klienta ze sobą ..........................................................................65
47. Znajdź odpowiednie “połączenie” . ........................................................66
48. Przyciągaj ludzi jedzeniem ....................................................................67
49. Co jeszcze? .............................................................................................68
Karaibskim
Stud
Pokerze
BONUS 1 . ........................................................................................69
BONUS 2 .........................................................................................73
To gdzie jesz również ma wpływ na zyski! . ..................................................73
BONUS 3 .........................................................................................76
BONUS 4 . ........................................................................................81
Niesamowita historia śródmieścia Las Vegas . ............................................81
BONUS 5 .........................................................................................83
Chytre sztuczki kasynowe ............................................................................83
1. Zamykaj ludzi w środku. . .....................................................................83
2. Spróbuj ich nieco podchmielić. . ..........................................................83
3. Trzymaj ich “przy nadziei” . .................................................................83
30. Kluby graczy jako
źródło
BONUS 6 . ........................................................................................84
Cztery najbardziej wpływowe kasyna w Las Vegas . ....................................84
...........................................87
.........................................................90
.....94
siła
środowiska.
................................................................................97
BONUS 7 . ......................................................................................100
O AUTORACH ...............................................................................103
...............................................................................................84
Ciebie
oraz
4374713.003.png
 
Zgłoś jeśli naruszono regulamin