arkusz zbiorczy z badań.doc

(28 KB) Pobierz
Opracowała Beata Nowicka 2004

1

 

                                                                                                                                            Opracowała Beata Nowicka 2004

 

Imię i nazwisko dziecka......................................................................................................

Data urodzenia.......................................  ,  ................... rok w przedszkolu.

 

 

              W roku szkolnym............................... dziecko było objęte programem wczesnego rozpoznania i interwencji

                                    

                                        „Dziecko ryzyka dysleksji nie musi być uczniem dyslektycznym”.

                                                      

                                                        na terenie Przedszkola Publicznego nr 36 w Szczecinie

 

Badania były przeprowadzone za pomocą określonych narzędzi :

1.       Arkusz SRD – opr. Prof. Marta Bogdanowicz.

2.       Arkusz badania „Poziomu percepcji wzrokowej zestawem figur geometrycznych” – opr. Halina Spionek.

3.       Tabela do oceny poziomu rozwoju sprawności manualnej – opr. mgr Izabela Palczewska i mgr Dorota Kaczmarek.

4.       Tabela do oceny poziomu rozwoju fizycznego – opr. mgr Izabela Palczewska i mgr Dorota Kaczmarek.

5.       Tabela do oceny poziomu rozwoju mowy dziecka – opr. mgr Izabela Palczewska i mgr Dorota Kaczmarek.

6.       Arkusz wywiadu rozwojowego – opr. mgr Izabela Palczewska, mgr Dorota Kaczmarek.

7.       Tabela do oceny analizy wywiadu rozwojowego pod kątem rozwoju mowy – opr. mgr Beata Nowicka.

8.       Arkusz wstępnej diagnozy rozwoju społeczno – emocjonalnego – opr. mgr Izabela Palczewska i mgr Dorota Kaczmarek.

9.       Arkusz badania lateralizacji – opr. dr Jadwiga wabia.

10.    Arkusz testu do badania poziomu percepcji słuchowej wyrazów – opr. Irena Styczek.

 

W wyniku badań przeprowadzonych w.................................... stwierdziłam, że u badanego dziecka są zaburzone sfery rozwoju :

 

1. Motoryka mała - ..................................... ryzyko {   }.

2. Motoryka duża - ......................................ryzyko {   }.

3. Funkcje wzrokowe - ....................................ryzyko {   }.

4. Funkcje językowe – percepcja - .....................................ryzyko {   }.

5. Funkcje językowe – ekspresja - ......................................ryzyko {   }.

6. Uwaga - ...............................ryzyko {   }.

Lateralizacja - ........................................

SRD - ..............punktów.

Diagnoza społeczno – emocjonalna dziecka - .....................................  poziom przystosowania.

 

Wywiad rozwojowy :................................................................................................................................

                                  .................................................................................................................................

                                  .................................................................................................................................

 

 

WNIOSKI : ..............................................................................................................................................

                    ...............................................................................................................................................

                    ...............................................................................................................................................

                    ...............................................................................................................................................

                    ...............................................................................................................................................

                    ...............................................................................................................................................

 

 

                                                                               badała i opracowała : ................................................

                                                                                                        data : ................................................                              

 

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin