UMOWA RP - USA O INSTALACJI RAKIET PRZECHWYTUJĄCYCH ANTYBALISTYCZNYCH.pdf

(522 KB) Pobierz
450933075 UNPDF
 
 

 
 

 

Preambuła
           

     rodków słu 
          
  stwa, oraz dla Stron, ich sojuszników i przyjaciół;
Działaj           
          
z postanowieniami Traktatu Północnoatlantyckiego sp 
  stwami-Stronami Traktatu Północnoatlantyckiego
 cej statusu ich sił zbrojnych, sporz 
zwanej dalej NATO SOFA, Umowy nabycia i usług wzaje 
       
         
             
  stwa słu 
 

              
Zjednoczonymi Ameryki uzupełniaj        
   Uzupełniaj    
    poł czenia i wzmocnienia swych wysiłków dla celów
       
           
 
   
 cych stanowi istotny wkład Rzeczypospolitej Polskie 

   e współpraca mi dzy sojusznikami i przyjaciółmi, w tym z członkami
Organizacji Traktatu Północnoatlantyckiego, zwanej 
   
  cych wzmocni oraz uzupełni
       
450933075.013.png 450933075.014.png 450933075.015.png 450933075.016.png 450933075.001.png 450933075.002.png
          
  

      
współpraca w zakresie obrony przed rakietami balist
szerszej, dwustronnej współpracy w dziedzinie bezpi 
  
     szerszej i pogł bionej współpracy strategicznej mi 
     
  ds. Współpracy Strategicznej (GKWS) maj  na celu ułatwienie
 stwa, w tym przekształcania i
modernizacji Sił Zbrojnych RP, w ramach Artykułu 3 Traktatu Północnoatlantyckiego;
    
      
Uzgodniły, co nast 
Artykuł I

    
          
Słupsk-Redzikowo, w celu rozmieszczenia na nim oraz   
 
   skiej Umowy Uzupełniaj  
  
  skiej Umowy Uzupełniaj 
              
   Uzupełniaj    
   
Artykuł II


 
  ci Słupsk-Redzikowo,
 ywany przez Siły Zbrojne Stanów Zjednoczonych zgodn
            
 

  
  

450933075.003.png 450933075.004.png 450933075.005.png 450933075.006.png
  
  


   
 
 lenia ”siły zbrojne” „personel cywilny”, „Siły Zbro
        
 
  skiej Umowie Uzupełniaj 
Artykuł III

1. Baza jest własno  
2. Siły Zbrojne Stanów Zjednoczonych u   

  dzie miała status Terenu Zamkni 
  zuje prawo polskie. Siły zbrojne i personel cywilny
członkowie, a tak  
pozostałym terytorium Polski s   

5. Rzeczpospolita Polska jest wła 
  
      Siły Zbrojne Stanów
Zjednoczonych, natomiast Siły Zbrojne Stanów Zjedno  
    wła  

   dku i dyscypliny w Siłach
        
 
7. Działania na terenie Bazy s   
 
    
        

  członków sił zbrojnych i personelu cywilnego, któr  
rozmieszczeni na terenie Bazy oraz opis głównych el

450933075.007.png 450933075.008.png 450933075.009.png
  la Zał cznik. Całkowita ilo członków sił zbrojnych i
 
charakterze stałym b  zgłaszane Rzeczypospolitej Polskiej w chwili pocz 
              
 
 sił zbrojnych i personelu
   lonego w Zał 
 

głównych komponentach obrony przeciwrakietowej w Ba  
    
  ce Sił Zbrojnych
 
         
  
   
  
Artykuł IV

    pów 6 – 8 tego Artykułu, Baza, w tym polski
 
          
          
sprawowanym przez przedstawiciela polskich Sił Zbr

   
  
   nie działa  

    
  przedstawiciela Sił Zbrojnych Stanów Zjednoczonych
          
   cych działa   
  dzie sprawował kontrol  oraz Siłami
        
       
 innymi osobami zatrudnionymi przez Siły


450933075.010.png
  
 
oraz ułatwia kontakty z nimi;
      

c. uczestniczy w koordynacji działa     
 
 
   

 ch kompetencji doło 
    dne zezwolenia polskich władz, a
  współpracowały w tym zakresie z Ministerstwem Obro
  
     
terenie Bazy działaniach personelu Sił Zbrojnych St  
        
 
   
    
  wył  nad działaniami i

             
   tu oraz materiałów
         
 ywane wył 
Artykuł V

       
Obiektu/Instalacji na terenie Bazy na zasadzie wył       
 
           
          
            
  
  
 dzenia ł     
        
zapasowy generator mocy i przesył energii elektrycz 
         

450933075.011.png 450933075.012.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin