TI_01-01-04-26-T_B_pl.pdf
(
249 KB
)
Pobierz
01
TI 01-01 04 26 T/B
pl
Wydanie 2, 2001-08-23
TI 01 -98 05 26, TI 01 -99 08 24 wyd.2, TI 01 -99 10 18
Technical
information
Ulepszony prętowy miernik poziomu oleju (bagnet)
Podstawa
Zmiana została wdrożona do produkcji od
następujących numerów podwozi:
Czasem trudno jest odczytać wskazania na
mierniku poziomu oleju. Również wsuwa-
nie miernika do rury może być utrudnione,
w wyniku czego w misce olejowej może
dojść do uszkodzenia końcówki pomiarowej
miernika.
Samochód ciężarowy
Scania Södertälje
1 271 683
Scania Zwolle
4 453 405
Scania Angers
9 062 272
Scania Ameryka Łacińska
Rozwiązanie produkcyjne
Rozwiązanie produkcyjne, które zapewnia
bardziej pewny i wyraźny odczyt poziomu
oleju, składa się z następujących elementów:
Autobus
Scania Katrineholm
1 839 946
Scania Ameryka Łacińska
- Nowego prętowego miernika poziomu
oleju z łatwiejszą do odczytywania
końcówką pomiarową.
- Prowadnicy w przewodzie ssącym,
zabezpieczającej końcówkę pomiarową
wskaźnika tak, aby nie wychodziła poza
przeznaczone dla niej miejsce w misce
olejowej.
- Nowej złączki wkrętnej w przyłączu
rurki plastikowej do miski olejowej,
która zmniejsza opór w rurce i zapewnia
lepszy odczyt wartości granicznych.
- Funkcji czyszczenia, która zmniejsza
problem związany z trudnościami w
odczytywaniu wskazań miernika.
- Opaski zaciskowej, wdrożonej w celu
przymocowania rurki plastikowej mier-
nika poziomu oleju do górnego uchwytu.
- Górny uchwyt poddaje się pod wpływem
opaski zaciskowej. W celu zapobieżenia
pękaniu uchwytu wdrożony został nowy
wspornik.
Scania CV AB 2001-09
1 (7)
Części stosowane w rozwiązaniu
produkcyjnym
Części
wycofane
Części
wprowadzone
Oznaczenie
Uwagi
Ilość
Opaska zaciskowa
-
816 109
*
1
Uchwyt
1 368 212
1 468 683
1
Śruba M8x20
Kabina typu P i R
-
815 472
3
Wspornik
Kabina typu P i R
-
1 468 684
1
Króciec wlewu oleju
Kabina typu P i R
1 423 337
1 468 682
1
Przewód ssący
DC11, D12
1 428 368
1 468 946
1
Złączka wkrętna
DC11, D12, DC16
1 422 707
1 455 847
1
Złączka wkrętna
D9
1 381 884
1 471 257
1
*
Niedostępne jako część zamienna. Patrz rubryka Części
do rozwiązania serwisowego.
Nowy przewód ssący do silników DC11 i
12-litrowych.
2 (7)
Scania CV AB
TI 01-01 04 26 T/B pl
Prętowy miernik poziomu oleju według
poniższej tabeli:
Długość L
wmm
Numer części
Typ kabiny/autobusu
Silnik
1 469 118
Kabina typu R i P
D9, DC11, D12
1715
1 469 119
Kabina typu R i P
DSC14
1565
1 469 120
Kabina typu T, autobus typu F
D9, DC11, D12
1435
1 469 121
Kabina typu T
DSC14
1315
1 469 122
Kabina typu Frontline
D9
2185
1 469 124
Kabina typu R
DC16
1780
1 479 732
Autobus typu K
DC11, D12
1165
1 479 733
Autobus typu K
D12, zbudo-
wane przed
grudniem 1997
1090
1 479 734
Autobus typu K
D9
1285
1 479 736
Autobus typu L/N
D9
753
1 479 737
Silniki przemysłowe i okrętowe
555
1 479 738
Silniki przemysłowe i okrętowe
585
1 451 948
Silniki przemysłowe i okrętowe
525
1
L
1
Numer części
Scania CV AB
3 (7)
TI 01-01 04 26 T/B pl
Rurka plastikowa miernika poziomu oleju
813 869 jest artykułem sprzedawanym na
metry o średnicy Ø12x1.5 mm. Prawidłowa
długość rurki została podana w poniższej
tabeli:
Długość
wmm
Typ kabiny/autobusu
Silnik
1310
Kabina typu R i P
D9
1280
Kabina typu R i P
DC11, D12
1365
Kabina typu R i P
DSC11
1375
Kabina typu R i P
DSC14
1060
Kabina typu T, autobus typu F
D9
1000
Kabina typu T
DC11, D12
1115
Kabina typu T
DSC11
1125
Kabina typu T
DSC14
1780
Kabina typu Frontline
D9
900
Autobus typu K
DC11, D12
885
Autobus typu K
D9
543
Autobus typu L i N
D9
Rurka plastikowa 1 436 846 do kabiny typu
R i silnika 16-litrowego jest wstępnie wymo-
delowana. Jednak należy ją skrócić o
230 mm, w celu dopasowania długości. Patrz
rysunek.
230
4 (7)
Scania CV AB
TI 01-01 04 26 T/B pl
Rozwiązanie serwisowe
Stary miernik poziomu oleju został wycofa-
ny jako część zamienna. Można stosować
nowy miernik, jednak należy wykonać pew-
ne adaptacje w celu uniknięcia problemów
wymienionych w rozdziale Rozwiązanie
produkcyjne.
- W kabinach typu R i P: Odetnij wspornik
miernika poziomu oleju, zintegrowany
z istniejącym króćcem wlewu oleju.
- Rozwierć dwa nowe otwory w ist-
niejącym wsporniku zbiornika pompy
wspomagania układu kierowniczego.
Patrz następny rysunek.
Aby uniknąć wymiany przewodu ssącego w
misce olejowej w DC11 oraz silnikach 12- i
16-litrowych, złączka wkrętna do tych sil-
ników została wyposażona w sprężynę,
która kieruje końcówkę pomiarową mierni-
ka poziomu oleju do miski olejowej.
Nie ma potrzeby wymiany rurki plastikowej
miernika. Nowy miernik poziomu oleju pa-
suje również do starej rurki.
Scania CV AB
5 (7)
TI 01-01 04 26 T/B pl
Plik z chomika:
zimny18stok
Inne pliki z tego folderu:
TI_TI-11-99-12-03-T_pl.pdf
(20 KB)
TI_19-03-03-18-T_pl.pdf
(39 KB)
TI_19-03-05-04-T_pl.pdf
(91 KB)
TI_19-03-06-04-T_pl.pdf
(42 KB)
TI_19-97-08-21-T_pl.pdf
(120 KB)
Inne foldery tego chomika:
!!! Przerabianie PS3
!Martech opisy
• Alternatory wyprowadzenia
_INSTRUKCJE BMW
■ ROEHSOFT RAM Expander (SWAP) v3.19 (Patched)
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin