Str. 22
"Wybór profesji i ojczyzny" tekst się urywa. Powinno być:
„Pełny opis sąsiadujących z Imperium krain znajdziesz w Rozdziale X: Imperium, choć są to informacje przeznaczone raczej dla Mistrza Gry”.
Str. 27
Tabela 2-17 zamiast Roll powinno być „Rzut”.
Str. 37
W profesji goniec zamienić „bardzo wytrzymały” na „niezwykle odporny”.
Str. 38
W profesji górnik zamienić „bardzo wytrzymały” na „niezwykle odporny”.
Str. 51
W profesji sługa zamienić „bardzo wytrzymały” na „niezwykle odporny”.
Str. 92
Tabela 4-3 splatanie magii powinno być związane z Siłą Woli.
Str. 95
W umiejętności rzemiosło wszystkie skróty „S” trzeba zastąpić „K” (są to umiejętności zależne od Krzepy).
Str. 102
W zdolności pancerz wiary zamiast „zasłanianie się tarczą” powinno być "noszenie kolczugi".
Str. 106
Tabela 5-1 zamiast "mistrz rzemiosła" powinno być "medyk"
zamiast "artisan" powinno być „mistrz rzemiosła”.
Str. 114
Tabela 5-6 w nagłówku powinno być „Opancerzenie złożone”.
Tabela 5-6 należy zamienić miejscami wartość Obciążenia „napierśnika” i „naramienników”.
Str. 115
W przykładzie dotyczącym opancerzenia złożonego, zamiast „koszulkę kolczą” powinno być „kaftan kolczy”.
Str. 126
Tabela 5-19 Protezy powinno być:
Przedmiot Cena Obciążenie Dostępność
Hak 3+ s 0 przeciętna
Strona 137
Przykłady walki. Środkowy przykład powinien brzmieć:
Przykład: Rozbójnik Gunnar (G na mapie po prawej) ucieka przed parą obrzydliwych mutantów (M1 i M2). Gdy jego koń płoszy się i odbiega, Gunnar zdaje sobie sprawę, że musi stanąć do walki. Zapierając się plecami o powalone drzewo, postanawia bronić się do końca. Jego Inicjatywa wynosi 47, mutantów zaś 34. W swojej turze rozbójnik wykonuje „zwykły atak” (akcja). Wyciąga pistolet i strzela. Trafia odmieńca w głowę, zadając trafienie krytyczne, które rozrywa łeb mutanta na strzępy. Odmieniec, widząc, że człowiek nie ma broni gotowej do użycia, obiega drzewo (poświęcając akcję podwójną na „bieg”), by zaatakować wręcz. W ten sposób naraża się na atak bronią białą, ale Gunnar ma w ręku tylko pistolet, w którym nie ma naboju. Na tym kończy się pierwsza runda walki. Gunnar ma jednak niespodziankę w zanadrzu. Na początku następnej wykorzystuje zdolność szybkie wyciągnięcie, chowając pistolet i dobywając miecz (w ramach akcji natychmiastowej). Następnie wyprowadza dwa potężne cięcia, wykonując „atak wielokrotny” (akcja podwójna). Mutant w poprzedniej rundzie obiegał drzewo, więc Gunnar otrzymuje modyfikator +20 do Walki Wręcz przy rzucie na trafienie. Oba ciosy trafiają celu i odmieniec zdycha, przebity mieczem Gunnara.
Str. 139/140
Tabele efektów trafień krytycznych od 6-4 do 6-7. Należy zlikwidować wyraz „Rzut”.
Str. 143
Tabela 6-8 „Zwykły marsz” zamieniony z „Ostrożny marsz”.
Str. 147
Tabela 7-1 Powinno być „Kolegium Złota” i „Tradycja Metalu”.
Str. 150
Tabela 7-4 Sztorm Eteru. Zamiast „zgodnie ze zwykłymi zasadami” powinno być „wykonując rzut 1k10”.
Str. 154
Czar Błogosławieństwo ochrony. Powinno być „Wymagany poziom mocy: 7”.
Czar Odgłosy. Czas trwania powinno być: "maksymalnie 1 runda".
Str. 157
Czar Sobowtór. Czas trwania powinno być: „liczba rund równa 10 x wartość Magii czarodzieja”.
Str. 158
Czar Sztylety cienia. powinno być „Wymagany poziom mocy: 22”.
Str. 166
Czar Szept rzeki. Czas trwania powinno być: „liczba minut równa wartości Magii czarodzieja”.
Str. 238
Status plemienny lewa kolumna. Powinno być: „Na przykład, jeśli chcesz wprowadzić kilku świetnie strzelających goblińskich łuczników, powinieneś wybrać dla nich status knuja i dać im rozwinięcie +20 do Umiejętności Strzeleckich oraz zdolność strzał mierzony.”
Str. 239
Zamienione Schematy Rozwoju knuja i siłacza.
Str. 243
Zamienione Schematy Rozwoju konia wierzchowego i rumaka.
MarekZubr