OCENA ŚRÓDSEMESTRALNA- półrocze.doc

(105 KB) Pobierz
OCENA ŚRÓDSEMESTRALNA - KL

OCENA PÓŁROCZNA - KL.II

 

 

................................................................                         2008/2009

                             IMIĘ I NAZWISKO                                                                         Rok Szkolny

 

LEGENDA

*

 

- WIEDZA I UMIEJĘTNOŚCI WYKRACZAJĄCE POZA PROGRAM DANEJ KLASY

+

 

- UMIEJĘTNOŚCI OPANOWANE I UTRWALONE BARDZO DOBRZE

۷

 

- UMIEJĘTNOŚCI OPANOWANE, ALE NIE KOŃCA UTRWALONE

.

 

- UMIEJĘTNOŚCI NIE W PEŁNI OPANOWANE

!

 

- BRAK UMIEJĘTNOŚCI

 

 

EDUKACJA POLONISTYCZNA:

 

 

- czyta nowy tekst

- czyta wyuczony tekst

 

 

- czyta ze zrozumieniem

 

 

- opowiada w sposób spójny i logiczny na dany temat

- zadaje poprawnie pytania do tekstu

- całym zdaniem formułuje odpowiedź na zadane pytanie

- rozwija zdania przez zwiększenie jego składników (o co najmniej dwa)

 

 

- pisze ze słuchu zwracając uwagę na trudności ortograficzne

- układa zdania z rozsypanki wyrazowej

- poprawnie przepisuje teksty

- pisze w sposób czytelny

- prowadzi zeszyt lektur

 

 

- samodzielnie wypowiada się w formie pisemnej na zadany temat

 

 

- rozróżnia głoski i litery

 

 

- wyodrębnia samogłoski i spółgłoski

 

 

- dzieli wyraz na sylaby

- grupuje wyrazy należące do tej samej rodziny

 

 

- rozpoznaje rodzaje zdań

 

 

- wyodrębnia w zdaniu nazwy rzeczy

 

 

- wyróżnia w zdaniu nazwy czynności

 

 

- rozpoznaje w zdaniu czyjeś cechy, kolory

 

 

- rozróżnia liczbę pojedynczą i mnogą rzeczownika

 

 

- potrafi zapisać czasownik w czasie teraźniejszym, przeszłym, przyszłym

 

EDUKACJA MATEMATYCZNA:

 

 

- dodaje w pamięci w zakresie stu

 

 

- odejmuje w pamięci zakresie 100

 

 

- zna na pamięć tabliczkę mnożenia w zakresie 60

 

 

- wskazuje czas na zegarze

 

 

- wykonuje obliczenia zegarowe

 

 

- porównuje dwa działania wstawiając znak większości, równości, mniejszości 32+18......23-13

 

 

- wykonuje zadania tekstowe z wyrażeniami: o coś mniej, o coś więcej

 

 

- rozwiązuje zadania tekstowe z wyrażeniami: o tyle razy mniejszy, o tyle razy większy

 

 

- zna kolejność wykonywania działań

 

 

- rozumie terminy: „suma”, „różnica”

 

 

- potrafi ułożyć proste zadanie do formuły matematycznej

 

 

- zna zapis znaków rzymskich do 20

 

 

- odmierza linijką odcinki

 

 

- rozwiązuje zadania złożone

 

EDUKACJA PRZYRODNICZA:

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin