Scott Lewis, Dr Joe Vitale - Marketing Impulsowy.pdf

(664 KB) Pobierz
110877944 UNPDF
110877944.001.png
Niniejszy darmowy ebook zawiera fragment
pełnej wersji pod tytułem:
Aby przeczytać informacje o pełnej wersji, kliknij tutaj
Darmowa publikacja dostarczona przez
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wyłącznie w formie dostarczonej przez
Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartości
publikacji bez pisemnej zgody wydawcy. Zabrania się jej
odsprzedaży, zgodnie z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśl i .
© Copyright for Polish edition by ZloteMysli.pl
Data: 14.11.2006
Tytuł: Marketing Impulsowy
Tytuł oryginalny: Impulse Marketing
Autor: Scott Lewis, Dr Joe Vitale
Tłumaczenie: Bartosz Kurkiewicz
Wydanie I
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Skład i korekta: Anna Grabka
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli
Netina Sp. z o. o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
EMAIL: kontakt@zlotemysli.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
110877944.002.png
SPIS TREŚCI
WSTĘP - DAN KENNEDY . ..................................................................6
JAK ODKRYŁEM MARKETING IMPULSOWY? . ................................8
49 ZASAD MARKETINGU IMPULSOWEGO . ....................................12
1. Jak obudzić w ludziach chęć kupowania? . ..............................................12
3. Zgarniaj klientów wprost z ulicy . ............................................................15
4. Im dłużej ich przytrzymasz, tym więcej kupią . .......................................16
5. Zmuś ich, aby zostali jak najdłużej . ........................................................18
6. Ułatwiaj klientom wydawanie pieniędzy . ...............................................19
7. Łatwiej wydawać sztony niż gotówkę . ....................................................20
8. Pozwól zaciągnąć u siebie kredyt . ...........................................................22
9. Jak zachęcić do wydawania pieniędzy? . .................................................23
10. Wypłata gotówki zawsze na tyłach kasyna . ..........................................24
11. Strategiczne znaczenie kolorów . ............................................................26
12. Zasada “O mały włos” . ..........................................................................27
13. Niewielkie, częste wygrane . ..................................................................28
14. Drobne zmiany w tym co znane . ...........................................................29
15. Zidentyfikuj i wyeliminuj wszystko,
co
męczące
..................................30
........................................31
17. Niech projekt wzbudza niepokój . ..........................................................33
18. Kasyna mają wyglądać na zatłoczone . ..................................................34
19. Najmij statystów . ...................................................................................35
20. Wykorzystaj wąskie korytarze . .............................................................36
21. Zaciekaw przez ograniczenie wglądu
do
hazardu
..................................37
22. Minimalistyczny wystrój kasyn . ...........................................................38
23. Jasno oświetlony sprzęt, ciemne kasyno . .............................................39
24. Niskie sufity. . ........................................................................................40
25. Podziel kasyno na mniejsze części . .......................................................41
26. Niech przejścia z dywanami prowadzą
wnętrza
.....................42
27. Zrób użytek ze znaków. . ........................................................................43
28. Jak zmusić klientów żeby
do
głównych sal.
..............................44
29. Współdziałaj z rozpoznawalną marką . .................................................45
“biegli”
do
Ciebie?
16. Specjalny zapach może
zachęcać
do
sami
...................................46
31. Kluby graczy zachęcają do gry. . .............................................................47
32. Płać za przegrywanie . ...........................................................................48
33. Kradzione tuczy . ...................................................................................49
35. Na to ludzie wydadzą ostatnie pieniądze . .............................................52
37. Obstaw za jedynie $1 w
pozyskiwania
danych
...............................54
38. Pamiątkowe sztony . ..............................................................................55
39. Białe tygrysy, czyli Siła Tajemnicy . .......................................................57
40. Jak zarobić dodatkowy milion w godzinę? . ..........................................59
41. Dodatkowe zyski . ..................................................................................60
42. Dźwięk zwycięstwa . ...............................................................................61
43. Osobiście zaadresowane listy do klientów . ..........................................62
44. Turnieje dla graczy . ..............................................................................63
45. Slogany nie wystarczą . ..........................................................................64
46. “Zwiąż” klienta ze sobą . ........................................................................65
47. Znajdź odpowiednie “połączenie” . ........................................................66
48. Przyciągaj ludzi jedzeniem . ..................................................................67
49. Co jeszcze? . ...........................................................................................68
Karaibskim
Stud
Pokerze
BONUS 1 . .........................................................................................69
BONUS 2 . .........................................................................................73
To gdzie jesz również ma wpływ na zyski! . .................................................73
BONUS 3 . .........................................................................................76
BONUS 4 . .........................................................................................81
Niesamowita historia śródmieścia Las Vegas . ............................................81
BONUS 5 ..........................................................................................83
Chytre sztuczki kasynowe . ..........................................................................83
1. Zamykaj ludzi w środku. . ....................................................................83
2. Spróbuj ich nieco podchmielić. . .........................................................83
3. Trzymaj ich “przy nadziei” . ................................................................83
30. Kluby graczy jako
źródło
BONUS 6 . .........................................................................................84
Cztery najbardziej wpływowe kasyna w Las Vegas . ...................................84
...........................................87
........................................................90
.....94
siła
środowiska.
. ..............................................................................97
BONUS 7 . .......................................................................................100
O AUTORACH . ...............................................................................103
.............................................................................................84
Ciebie
oraz
110877944.003.png
 
Zgłoś jeśli naruszono regulamin