Spolecznosciowy BOOM Wykorzystaj potencjal sieci e kontaktow do wykreowania marki zwiekszenia sprzedazy i zdominowania rynku.pdf

(1541 KB) Pobierz
944859528.002.png
Tytuł oryginału: Social BOOM!: How to Master Business Social Media to Brand Yourself,
Sell Yourself, Sell Your Product, Dominate Your Industry
Tłumaczenie: Sławomir Kupisz
Projekt okładki: Studio Gravite/Olsztyn
Obarek, Pokoński, Pazdrijowski, Zaprucki
ISBN: 978-83-246-3664-8
Authorized translation from the English language edition, entitled: Social BOOM!,
First Edition, ISBN 0132686058, by Jeffrey Gitomer; published by Pearson Education, Inc,
publishing as Financial Times Prentice Hall.
Copyright © 2011 by Jeffrey Gitomer. All right reserved
© 2011 Pearson Education, Inc. Publishing as FT Press
All rights reserved. No part of this book may be reproduced or transmitted in any form
or by any means, electronic or mechanical, including photocopying, recording or by any
information storage retrieval system, without permission from Pearson Education Inc.
Polish language edition published by Helion S.A.
Copyright © 2012
Wszelkie prawa zastrzeżone. Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości
lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione.
Wykonywanie kopii metodą kserograficzną, fotograficzną, a także kopiowanie
książki na nośniku filmowym, magnetycznym lub innym powoduje naruszenie
praw autorskich niniejszej publikacji.
Wszystkie znaki występujące w tekście są zastrzeżonymi znakami firmowymi
bądź towarowymi ich właścicieli.
Autor oraz Wydawnictwo HELION dołożyli wszelkich starań, by zawarte
w tej książce informacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej
odpowiedzialności ani za ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne
naruszenie praw patentowych lub autorskich. Autor oraz Wydawnictwo HELION
nie ponoszą również żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe
z wykorzystania informacji zawartych w książce.
Materiały graficzne na okładce zostały wykorzystane za zgodą Shutterstock Images LLC.
Drogi Czytelniku!
Jeżeli chcesz ocenić tę książkę, zajrzyj pod adres
http://onepress.pl/user/opinie/spboom
Możesz tam wpisać swoje uwagi, spostrzeżenia, recenzję.
Wydawnictwo HELION
ul. Kościuszki 1c, 44-100 GLIWICE
tel. 32 231 22 19, 32 230 98 63
e-mail: onepress@onepress.pl
WWW: http://onepress.pl (księgarnia internetowa, katalog książek)
Printed in Poland.
Kup książkę
Oceń książkę
944859528.003.png
Społecznościowy BOOM
Jeffrey Gitomer
17
Spis treci
Media biznesowo-spoecznociowe i ukryte w nich moliwoci ............... 7
To nie jest ksika ................................................................................... 10
Có takiego spoecznego jest w mediach spoecznociowych?
Jak spoeczny jeste Ty? ......................................................................... 12
BOOM STA SI FAKTEM. SKORZYSTAJ I TY!
Boom na media spoecznociowe sta si faktem, a Ty zostae w tyle .... 21
Spoecznociowa rewolucja i Twoja ewolucja ........................................ 27
Media spoecznociowe — akwizycja na nowo. Przyczysz si? .......... 31
Czy jeste ju aktywny w wiecie mediów spoecznociowych?
Czy wci czekasz i przypatrujesz si z boku? ........................................ 35
Od osobistych do biznesowych zastosowa mediów spoecznociowych ... 40
Media spoecznociowe czy media BIZNESOWO-spoecznociowe?
Ty wybierasz ............................................................................................. 44
9 sposobów na skuszenie zotej rybki ................................................ 49
Czy media spoecznociowe sprawdzaj si w kadej brany? ........... 60
Sekretne drzwi: 8 kroków i jeste W RODKU! ................................... 67
BOOM NA FACEBOOKA
Rónica pomidzy mediami spoecznociowymi
a mediami biznesowo-spoecznociowymi na przykadzie Facebooka ... 80
O nie, tylko nie Facebook! Aaaaaaaaaa!!! ................................................ 83
Co „wierka”? Co publikowa? Jak szuka kontaktów? ....................... 88
Tworzenie wasnej strony firmowej na Facebooku .................................. 93
944859528.004.png
18
Jeffrey Gitomer
Społecznościowy BOOM
BOOM NA LINKEDIN
Rónica pomidzy mediami spoecznociowymi
a mediami biznesowo-spoecznociowymi na przykadzie LinkedIn ....... 97
15 zasad, których powinien przestrzega
kady uytkownik LinkedIn ................................................................100
Sprzedawanie jest prospoeczne — media spoecznociowe
jako narzdzie sprzeday ..................................................................108
LinkedIn dla wszystkich i dla kadego ..............................................120
BOOM NA TWITTERA
Rónica pomidzy mediami spoecznociowymi
a mediami biznesowo-spoecznociowymi na przykadzie Twittera .......126
Tweetuj, wic jestem ............................................................................128
Zrozumie Twittera i potg retweetów ..................................................132
Sandy Carter — liderka (spoecznociowa) z pierwszego rzdu ...........137
Witaj na najwikszym cocktail party wiata .....................................142
3 rzeczy na temat Twittera, które kompletnie umykaj
uwadze biznesmenów .......................................................................149
12 rzeczy, których dowiedziaem si o Twitterze ..............................157
Tweety Jeffreya Gitomera nawizujce do tematyki
mediów spoecznociowych ...................................................................162
BOOM NA YOUTUBE
Rónica pomidzy mediami spoecznociowymi
a mediami biznesowo-spoecznociowymi na przykadzie YouTube ......166
YouTube — jak wspi si na szczyt .................................................168
944859528.005.png
Społecznościowy BOOM
Jeffrey Gitomer
19
KLEJ!
BLOG. BLOG. BLOG ...................................................................................176
Proces klejenia .......................................................................................180
Sia Twojego e-magazynu .......................................................................182
BOOM SPOECZNOCIOWY
Warto. Mowa o Tobie? .........................................................................186
Pomocy! Chc pisa, ale nie wiem jak! ..................................................190
4 zasady marketingu szeptanego ......................................................197
Media spoecznociowe a biznes. Z perspektywy karierowicza .......204
Jeste pracownikiem czy czowiekiem? ................................................212
Twoja (osobista) strategia dziaania w mediach spoecznociowych ....214
Ace of Sales — w subie mediom spoecznociowym ..........................217
Przepis na sukces w mediach biznesowo-spoecznociowych:
przycigaj ludzi, zaciekawiaj ich, nawizuj kontakty .............................219
Chcesz wczy si w boom na media spoecznociowe?
Pomog Ci w tym osobicie! ...................................................................222
Ta ksika nie ma zakoczenia… .............................................................223
944859528.001.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin