Grafika komp..pdf

(3301 KB) Pobierz
GK
MODUŁ 4
MODUŁ 4
394366943.008.png
MODUŁ 4
MODUŁ 4
394366943.009.png
MODUŁ 4
MODUŁ 4
394366943.010.png
Współczesna grafika komputerowa operuje na milionach elementów
(punktów, trójkątów). Przy tak dużej liczbie zachodzi konieczność
opisania operacji geometrycznych w taki sposób, aby ich wykonanie
było z jednej strony efektywne, a z drugiej, aby opis był prosty i
ujednolicony. Takie warunki spełnia opis macierzowy. Niech
MODUŁ 4
opisuje położenie punktu na płaszczyźnie. Najprostszym rozwiązaniem byłoby przyjęcie, że
macierz
opisuje przekształcenie punktu
na i że
macierz
opisuje przekształcenie punktu
na i że
Współczesna grafika komputerowa operuje na milionach elementów (punktów, trójkątów).
Przy tak dużej liczbie zachodzi konieczność opisania operacji geometrycznych w taki sposób,
aby ich wykonanie było z jednej strony efektywne, a z drugiej, aby opis był prosty i
ujednolicony. Takie warunki spełnia opis macierzowy. Niech
MODUŁ 4
394366943.011.png 394366943.001.png 394366943.002.png 394366943.003.png
Współczesna grafika komputerowa operuje na milionach elementów
(punktów, trójkątów). Przy tak dużej liczbie zachodzi konieczność
opisania operacji geometrycznych w taki sposób, aby ich wykonanie
było z jednej strony efektywne, a z drugiej, aby opis był prosty i
ujednolicony. Takie warunki spełnia opis macierzowy. Niech
MODUŁ 4
opisuje położenie punktu na płaszczyźnie. Najprostszym rozwiązaniem byłoby przyjęcie, że
macierz
opisuje przekształcenie punktu
na i że
macierz
opisuje przekształcenie punktu
na i że
Współczesna grafika komputerowa operuje na milionach elementów (punktów, trójkątów).
Przy tak dużej liczbie zachodzi konieczność opisania operacji geometrycznych w taki sposób,
aby ich wykonanie było z jednej strony efektywne, a z drugiej, aby opis był prosty i
ujednolicony. Takie warunki spełnia opis macierzowy. Niech
MODUŁ 4
394366943.004.png 394366943.005.png 394366943.006.png 394366943.007.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin