Pierwsze miejsce w wyszukiwarkach.pdf
(
969 KB
)
Pobierz
120247067 UNPDF
Niniejszy
darmowy
ebook zawiera
fragment
pełnej wersji pod tytułem:
Pierwsze miejsce w wyszukiwarkach
Aby przeczytać informacje o pełnej wersji,
kliknij tutaj
Darmowa publikacja
dostarczona przez
Twój E-biznes
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wyłącznie w formie dostarczonej
przez Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany
w zawartości publikacji bez pisemnej zgody wydawcy.
Zabrania się jej od-sprzedaży, zgodnie z
regulaminem
Wydawnictwa Złote Myśli
.
© Copyright for Polish edition by
ZloteMysli.pl
Data: 26.05.2009
Tytuł: Pierwsze miejsce w wyszukiwarkach — fragment utworu
Autor: Arkadiusz Podlaski
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Redakcja: Magda Wasilewska, Sylwia Fortuna
Skład: Marcin Górniakowski
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli sp. z o.o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW:
www. ZloteMysli.pl
EMAIL:
kontakt@zlotemysli.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
SPIS TREŚCI
..............................................................................................6
Dlaczego akurat wyszukiwarki, a
inne
metody promocji?
......................................7
.............................................................................9
1. TAJEMNICE WYSZUKIWAREK
...................................................10
..........................................................................................10
1.2. Najważniejsze wyszukiwarki
...................................................................................13
...............................................................................................................13
1.2.2. MSN (Live Serach)
..........................................................................................15
...............................................................................................................15
1.2.4. Netsprint
..........................................................................................................16
.............................................................................................................16
1.2.6. Wyszukiwarki w portalach
..............................................................................17
..........................................................................................20
2. TAJEMNICE GOOGLE
.................................................................24
2.1. Jak działa Googlebot?
.............................................................................................24
..................................................................................................25
2.3. Pole wyników wyszukiwania
..................................................................................27
2.4. Jakie typy plików są indeksowane przez Google?
................................................28
2.5. Złoty Trójkąt Google
...............................................................................................29
..........................................................................................................32
2.7. Link Popularity
.......................................................................................................33
2.8. Google PageRank
...................................................................................................34
.....................................................................................................37
2.10. Google SearchWiki
...............................................................................................39
3. BUDOWA I ZARZĄDZANIE STRONĄ
..........................................42
3.1. Jak budować stronę?
..............................................................................................42
3.1.1. Własny projekt
................................................................................................42
....................................................................................................43
3.1.3. Inne rozwiązania
.............................................................................................45
3.2. Technologia tworzenia stron www
........................................................................47
3.3. Standardy tworzenia stron www
...........................................................................50
3.4. Hosting, domeny i subdomeny
..............................................................................52
3.5. Wartościowa treść
..................................................................................................56
3.6. Przyjazne adresy
.....................................................................................................57
3.7. Mapa witryny
..........................................................................................................59
................................................................................................................63
3.8.1. Statystyki Google Analytics
............................................................................63
............................................................................................66
3.8.3. Statystyki AwStats
..........................................................................................69
3.8.4. Statystyki Stat4u
.
............................................................................................70
3.8.5. Statystyki – dodatki do CMS
.........................................................................72
...............................................................................................................76
4.2. Google AdWords: Keyword Tool
...................................................................74
...........................................................................79
4.3. Najpopularniejsze i
ostatnie zapytania WP
..........................................................82
5. OPTYMALIZACJA
........................................................................87
.........................................................................................................87
5.2. Znacznik TITLE
......................................................................................................88
..................................................................................................................89
5.3.1. Content-type
....................................................................................................91
5.3.2. Description
......................................................................................................91
5.3.3. Keywords
........................................................................................................93
.............................................................................................................93
5.3.5. Końcowe uwagi o metatagach
........................................................................94
WSTĘP
nie
Jak zdobyć nowych odwiedzających?
1.1. Działanie wyszukiwarek
1.2.1. Google
1.2.3. Yahoo
1.2.5. Szukacz
1.3. Rankingi wyszukiwarek
2.2. Pole wyszukiwania
2.6. Google Dance
2.9. Fresh Site Bonus
3.1.2. Gotowy CMS
3.8. Statystyki
3.8.2. Statystyki Stat24
4.1. Onet boksy
4. SŁOWA KLUCZOWE
5.1. Strona główna
5.3. Metatagi
5.3.4. Robots
.
....................................................................................................95
5.5. Wyróżnienia słów kluczowych
H6
...............................................................................97
.
.................................................................................................98
5.7. Nawigacja i linkowanie
.........................................................................................101
6. ZGŁOSZENIE DO WYSZUKIWAREK
.........................................104
.......................................................................................................104
6.2. Zgłoszenie do wyszukiwarki Google
....................................................................105
6.3. Zgłoszenie do wyszukiwarki Netsprint
................................................................106
6.4. Zgłoszenie do wyszukiwarki WP (Netsprint)
......................................................107
6.5. Zgłoszenie do wyszukiwarki Szukacz
...................................................................107
..................................................................109
7.1. Co jest najważniejsze w
pozycjonowaniu?
...........................................................109
7.2. Kretyn i ptasia grypa
.............................................................................................110
............................................................................................................112
7.3.1. Linki przychodzące
........................................................................................113
...........................................................................................117
7.3.2.1. Linki wewnętrzne
...................................................................................118
7.3.3. Sprawdzanie linków przychodzących do naszej strony
.
...............................118
7.3.4. Struktura linków
..................................................................................117
...........................................................................................120
...............................................................................................122
7.4.1. Wymiana linkami
..........................................................................................122
7.4.2. Kupowanie linków
........................................................................................123
7.4.3. Fora dyskusyjne i komentarze blogowe
.......................................................124
7.4.4. Serwisy z artykułami do przedruku
.............................................................125
.............................................................................................................133
7.4.6. Katalogi
..........................................................................................................135
7.4.6.1. Dodawarka LinkiSEO
..................................................................................141
7.4.7. Systemy wymiany linków (SWL)
...........................................................................140
.................................................................143
7.4.7.1. LinkMe
..................................................................................................146
....................................................................................................147
7.4.7.3. LinkORN
...............................................................................................148
7.4.7.4. Linkuj, LinkujPRO
................................................................................149
7.4.7.5. LinkLift
.................................................................................................150
.........................................................................................................150
7.5. Robots.txt
.
..............................................................................................................154
7.5.1. Przykładowa treść pliku robots.txt
...............................................................154
7.5.2. Blokowanie poszczególnych katalogów na stronie
......................................155
............................................155
7.5.4. Dopasowywanie sekwencji znaków za pomocą gwiazdki (*)
......................156
7.5.5. Dopasowywanie końcowych znaków adresu URL za pomocą symbolu $
.156
.........................................................................157
7.6.1. Indeksowanie stron we Flashu
.....................................................................158
7.7. Zlecanie pozycjonowania innym firmom
.............................................................159
............................................................................162
8.1. Myśl jak potencjalny klient
...................................................................................162
8.2. Laptopy czy konkretny model laptopa?
..............................................................164
8.3. Niszowość tematu a pozycjonowanie
..................................................................165
8.3.1. Co to oznacza dla Ciebie?
..............................................................................167
8.4. Pozycjonowanie, kobieta i
mężczyzna
.
................................................................167
.....................................................................................170
8.6. Będziesz wszędzie pierwszy
..................................................................................172
8.7. Obstawienie jednej frazy
......................................................................................174
.....................................................................................................175
8.9. Sztuczka z marquee
..............................................................................................178
5.4. Nagłówki H1
-
5.6. Obrazki na stronie
6.1. Ogólna zasada
7. POZYCJONOWANIE
7.3. Linkowanie
7.3.2. Linki wychodzące
7.3.2.2. Linki zewnętrzne
7.4. Zdobywanie linków
7.4.5. Precle
7.4.6.2. Dodawarka Adder
7.4.7.2. Linkor
7.4.8. Zaplecze
7.5.3. Blokowanie poszczególnych plików na stronie
7.6. Pozycjonowanie stron we Flashu
8. RUSZ GŁOWĄ
8.5. Pytania – to też jest nisza
8.8. Frazy z błędami
9. REKLAMA PŁATNA W
WYSZUKIWARKACH
...........................180
9.1. Google AdWords
...................................................................................................180
.............................................................................................................183
9.3. AdKontekst
...........................................................................................................184
10. SPAM – NIEETYCZNE POZYCJONOWANIE
............................186
.........................................................................................................187
10.1.1. Rozmiar czcionki
..........................................................................................187
..............................................................................................188
10.1.3. Ukryte warstwy
...........................................................................................188
10.1.4. Komentarze w kodzie HTML
......................................................................189
..............................................................................................................189
10.3. Duplicate Content
...............................................................................................190
10.3.1. Generator synonimów Synomix
.................................................................190
..........................................................................................192
10.4.1. Generator tekstów BlahBlah
.......................................................................193
10.5. Przesycenie słowami kluczowymi
......................................................................194
..........................................................................................194
10.7. Zgłoś SPAM w Google
.........................................................................................195
........................................................................................197
11.1. Filtr
.......................................................................................................................197
11.2. Sandbox
...............................................................................................................198
11.3. Paragraf 31
...........................................................................................................199
.
......................................................................................................................199
11.5. Ponowne rozpatrzenie strony
.............................................................................201
.............................................................................202
BIBLIOGRAFIA
.............................................................................204
9.2. OnetBoksy
10.1. Ukryty tekst
10.1.2. Kolor czcionki
10.2. Cloaking
10.4. Bezwartościowa treść
10.6. Spamowanie linkami
11. KARY
11.4. Ban
ZAKOŃCZENIE
Plik z chomika:
mirianna
Inne pliki z tego folderu:
10 mitow pozycjonowania.pdf
(465 KB)
Allegrowy Super Sprzedawca.pdf
(1030 KB)
Aukcje internetowe i co dalej.pdf
(614 KB)
Blogi od A do slawy i pieniedzy.pdf
(459 KB)
Blyskawiczny e-mail marketing.pdf
(483 KB)
Inne foldery tego chomika:
Biznes, e-biznes, praca, kasa itp
Edukacja finansowa (E-booki)
Inwestowanie (E-booki)
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin