Archetypy wg. Rodzin.pdf
(
54 KB
)
Pobierz
635734745 UNPDF
PROFESJA / DOM
HANZA
SOLDACI
TECHNOKLANY RYTUALIŚCI
EGZORCYSTA
Krycie się +2 (K),
Parkour +2 (K),
Czujność +2 (P),
Rzucanie +2 (P),
Rzemiosło +2 (P),
Blef +2 (I),
Negocjacje +2 (I),
Obycie +3 (I),
Kult Przodków +1 (I),
Legendoznawstwo +1
(I),
Wiedza o Sługach
Ciemności +3 (I),
Artyzm +2 (W),
Transmutacja substancji
+3 (W),
Dominowanie Ducha +2
(W),
Zaklinanie Ciała +3 (W),
Zimna Krew +2 (W),
Dowolna inna
umiejętność +2.
Bijatyka +2 (K),
Dźwiganie +2 (K),
Przeprawa +2 (K),
Walka bronią +2 (K),
Rzemiosło +2 (P),
Kult Przodków +3 (I),
Legendoznawstwo +1
(I),
Obycie +1 (I),
Wiedza o Sługach
Ciemności +3 (I),
Artyzm +2 (W),
Pasja +2 (W),
Zaklinanie Ciała +5 (W),
Zimna Krew +4 (W),
Dominowanie Ducha +2
(W),
Transmutacja substancji
+1 (W),
Dowolna inna
umiejętność +2.
Dźwiganie +2 (K),
Parkour +2 (K),
Rzemiosło +4 (P),
Strzelectwo +2 (P),
Uzdolnienia techniczne
+2 (P),
Blef +2 (I),
Negocjacje +2 (I),
Obycie +3 (I),
Kult Przodków +1 (I),
Legendoznawstwo +1
(I),
Wiedza o Sługach
Ciemności +3 (I),
Transmutacja substancji
+3 (W),
Dominowanie Ducha +2
(W),
Zaklinanie Ciała +3 (W),
Zimna Krew +2 (W),
Dowolna inna
umiejętność +2.
Walka bronią +2 (K),
Rzemiosło +2 (P),
Legendoznawstwo +3
(I),
Obycie +3 (I),
Wiedza o Sługach
Ciemności +5 (I),
Kult Przodków +1 (I),
Artyzm +2 (W),
Dominowanie Ducha +4
(W),
Pasja +2 (W),
Zaklinanie Ciała +5 (W),
Zimna Krew +4 (W),
Transmutacja substancji
+1 (W),
Dowolna inna
umiejętność +2.
INKWIZYTOR
Krycie się +2 (K),
Parkour +2 (K),
Walka bronią +1 (K),
Czujność +3 (P),
Rzucanie +2 (P),
Blef +2 (I),
Negocjacje +4 (I),
Obycie +3 (I),
Kult Przodków +1 (I),
Wiedza o Sługach
Ciemności +3 (I),
Artyzm +2 (W),
Transmutacja substancji
+2 (W),
Dominowanie Ducha +3
(W),
Pasja +2 (W),
Zimna Krew +2 (W),
Dowolna inna
umiejętność +2.
Bijatyka +2 (K),
Dźwiganie +2 (K),
Przeprawa +2 (K),
Walka bronią +3 (K),
Czujność +1 (P),
Kult Przodków +3 (I),
Negocjacje +2 (I),
Obycie +1 (I),
Wiedza o Sługach
Ciemności +3 (I),
Artyzm +2 (W),
Pasja +4 (W),
Zaklinanie Ciała +2 (W),
Zimna Krew +4 (W),
Dominowanie Ducha +3
(W),
Dowolna inna
umiejętność +2.
Dźwiganie +2 (K),
Parkour +2 (K),
Walka bronią +1 (K),
Rzemiosło +2 (P),
Strzelectwo +2 (P),
Uzdolnienia techniczne
+2 (P),
Czujność +1 (P),
Blef +2 (I),
Negocjacje +4 (I),
Obycie +3 (I),
Kult Przodków +1 (I),
Wiedza o Sługach
Ciemności +3 (I),
Transmutacja substancji
+2 (W),
Dominowanie Ducha +3
(W),
Pasja +2 (W),
Zimna Krew +2 (W),
Dowolna inna
umiejętność +2.
Walka bronią +3 (K),
Czujność +1 (P),
Legendoznawstwo +2
(I),
Obycie +3 (I),
Wiedza o Sługach
Ciemności +5 (I),
Kult Przodków +1 (I),
Negocjacje +2 (I),
Artyzm +2 (W),
Dominowanie Ducha +5
(W),
Pasja +4 (W),
Zaklinanie Ciała +2 (W),
Zimna Krew +4 (W),
Dowolna inna
umiejętność +2.
KRONIKARZ
KLANOWY
Krycie się +2 (K),
Parkour +3 (K),
Bijatyka +2 (K),
Czujność +2 (P),
Rzucanie +2 (P),
Blef +2 (I),
Negocjacje +3 (I),
Obycie +5 (I),
Kult Przodków +2 (I),
Legendoznawstwo +3
(I),
Wiedza o Sługach
Ciemności +1 (I),
Artyzm +4 (W),
Transmutacja substancji
+2 (W),
Pasja +1 (W),
Dowolna inna
umiejętność +2.
Bijatyka +4 (K),
Dźwiganie +2 (K),
Przeprawa +2 (K),
Walka bronią +2 (K),
Parkour +1 (K),
Kult Przodków +4 (I),
Legendoznawstwo +3
(I),
Negocjacje +1 (I),
Obycie +3 (I),
Wiedza o Sługach
Ciemności +1 (I),
Artyzm +4 (W),
Pasja +3 (W),
Zaklinanie Ciała +2 (W),
Zimna Krew +2 (W),
Dowolna inna
umiejętność +2.
Dźwiganie +2 (K),
Parkour +3 (K),
Bijatyka +2 (K),
Rzemiosło +2 (P),
Strzelectwo +2 (P),
Uzdolnienia techniczne
+2 (P),
Blef +2 (I),
Negocjacje +3 (I),
Obycie +5 (I),
Kult Przodków +2 (I),
Legendoznawstwo +3
(I),
Wiedza o Sługach
Ciemności +1 (I),
Transmutacja substancji
+2 (W),
Artyzm +2 (W),
Pasja +1 (W),
Dowolna inna
umiejętność +2.
Walka bronią +2 (K),
Bijatyka +2 (K),
Parkour +1 (K),
Legendoznawstwo +5
(I),
Obycie +5 (I),
Wiedza o Sługach
Ciemności +3 (I),
Kult Przodków +2 (I),
Negocjacje +1 (I),
Artyzm +4 (W),
Dominowanie Ducha +2
(W),
Pasja +3 (W),
Zaklinanie Ciała +2 (W),
Zimna Krew +2 (W),
Dowolna inna
umiejętność +2.
KUPIEC
Krycie się +2 (K),
Parkour +2 (K),
Dźwiganie +2 (K),
Przeprawa +1 (K),
Czujność +2 (P),
Rzucanie +2 (P),
Rzemiosło +1 (P),
Strzelectwo +1 (P),
Uzdolnienia techniczne
+1 (P),
Blef +5 (I),
Negocjacje +4 (I),
Obycie +5 (I),
Artyzm +2 (W),
Transmutacja substancji
+4 (W),
Dowolna inna
umiejętność +2.
Bijatyka +2 (K),
Dźwiganie +4 (K),
Przeprawa +3 (K),
Walka bronią +2 (K),
Rzemiosło +1 (P),
Strzelectwo +1 (P),
Uzdolnienia techniczne
+1 (P),
Kult Przodków +2 (I),
Blef +3 (I),
Negocjacje +2 (I),
Obycie +3 (I),
Artyzm +2 (W),
Pasja +2 (W),
Zaklinanie Ciała +2 (W),
Zimna Krew +2 (W),
Transmutacja substancji
+2 (W),
Dowolna inna
umiejętność +2.
Dźwiganie +4 (K),
Parkour +2 (K),
Przeprawa +1 (K),
Rzemiosło +3 (P),
Strzelectwo +3 (P),
Uzdolnienia techniczne
+3 (P),
Blef +5 (I),
Negocjacje +4 (I),
Obycie +5 (I),
Transmutacja substancji
+4 (W),
Dowolna inna
umiejętność +2.
Walka bronią +2 (K),
Dźwiganie +2 (K),
Przeprawa +1 (K),
Rzemiosło +1 (P),
Strzelectwo +1 (P),
Uzdolnienia techniczne
+1 (P),
Legendoznawstwo +2
(I),
Obycie +5 (I),
Wiedza o Sługach
Ciemności +2 (I),
Blef +3 (I),
Negocjacje +2 (I),
Artyzm +2 (W),
Dominowanie Ducha +2
(W),
Pasja +2 (W),
Zaklinanie Ciała +2 (W),
Zimna Krew +2 (W),
Transmutacja substancji
+2 (W),
Dowolna inna
umiejętność +2.
PRZEPATRYWACZ
Krycie się +5 (K),
Parkour +2 (K),
Dźwiganie +1 (K),
Przeprawa +2 (K),
Czujność +4 (P),
Rzucanie +4 (P),
Rzemiosło +1 (P),
Strzelectwo +1 (P),
Zmysł Natury +3 (P),
Blef +2 (I),
Negocjacje +2 (I),
Obycie +2 (I),
Artyzm +2 (W),
Transmutacja substancji
+2 (W),
Zaklinanie Ciała +1 (W),
Dowolna inna
umiejętność +2.
Bijatyka +2 (K),
Dźwiganie +3 (K),
Przeprawa +4 (K),
Walka bronią +2 (K),
Krycie się +3 (K),
Czujność +2 (P),
Rzemiosło +1 (P),
Rzucanie +2 (P),
Strzelectwo +1 (P),
Zmysł Natury +3 (P),
Kult Przodków +2 (I),
Artyzm +2 (W),
Pasja +2 (W),
Zaklinanie Ciała +3 (W),
Zimna Krew +2 (W),
Dowolna inna
umiejętność +2.
Dźwiganie +3 (K),
Parkour +2 (K),
Krycie się +3 (K),
Przeprawa +2 (K),
Rzemiosło +3 (P),
Strzelectwo +3 (P),
Uzdolnienia techniczne
+2 (P),
Czujność +2 (P),
Rzucanie +2 (P),
Zmysł Natury +3 (P),
Blef +2 (I),
Negocjacje +2 (I),
Obycie +2 (I),
Transmutacja substancji
+2 (W),
Zaklinanie Ciała +1 (W),
Dowolna inna
umiejętność +2.
Walka bronią +2 (K),
Dźwiganie +1 (K),
Krycie się +3 (K),
Przeprawa +2 (K),
Czujność +2 (P),
Rzemiosło +1 (P),
Rzucanie +2 (P),
Strzelectwo +1 (P),
Zmysł Natury +3 (P),
Legendoznawstwo +2
(I),
Obycie +2 (I),
Wiedza o Sługach
Ciemności +2 (I),
Artyzm +2 (W),
Dominowanie Ducha +2
(W),
Pasja +2 (W),
Zaklinanie Ciała +3 (W),
Zimna Krew +2 (W),
Dowolna inna
umiejętność +2.
RZECZNIK RODU
Krycie się +2 (K),
Parkour +3 (K),
Czujność +2 (P),
Rzucanie +2 (P),
Strzelectwo +1 (P),
Blef +3 (I),
Negocjacje +5 (I),
Obycie +5 (I),
Kult Przodków +2 (I),
Artyzm +4 (W),
Transmutacja substancji
+2 (W),
Dominowanie Ducha +1
(W),
Pasja +2 (W),
Dowolna inna
umiejętność +2.
Bijatyka +2 (K),
Dźwiganie +2 (K),
Przeprawa +2 (K),
Walka bronią +2 (K),
Parkour +1 (K),
Strzelectwo +1 (P),
Kult Przodków +4 (I),
Blef +1 (I),
Negocjacje +3 (I),
Obycie +3 (I),
Artyzm +4 (W),
Pasja +4 (W),
Zaklinanie Ciała +2 (W),
Zimna Krew +2 (W),
Dominowanie Ducha +1
(W),
Dowolna inna
umiejętność +2.
Dźwiganie +2 (K),
Parkour +3 (K),
Rzemiosło +2 (P),
Strzelectwo +3 (P),
Uzdolnienia techniczne
+2 (P),
Blef +3 (I),
Negocjacje +5 (I),
Obycie +5 (I),
Kult Przodków +2 (I),
Transmutacja substancji
+2 (W),
Artyzm +2 (W),
Dominowanie Ducha +1
(W),
Pasja +2 (W),
Dowolna inna
umiejętność +2.
Walka bronią +2 (K),
Parkour +1 (K),
Strzelectwo +1 (P),
Legendoznawstwo +2
(I),
Obycie +5 (I),
Wiedza o Sługach
Ciemności +2 (I),
Blef +1 (I),
Kult Przodków +2 (I),
Negocjacje +3 (I),
Artyzm +4 (W),
Dominowanie Ducha +3
(W),
Pasja +4 (W),
Zaklinanie Ciała +2 (W),
Zimna Krew +2 (W),
Dowolna inna
umiejętność +2.
SIEPACZ
Krycie się +2 (K),
Parkour +4 (K),
Bijatyka +1 (K),
Dźwiganie +3 (K),
Walka bronią +3 (K),
Czujność +2 (P),
Rzucanie +4 (P),
Rzemiosło +1 (P),
Strzelectwo +2 (P),
Blef +2 (I),
Negocjacje +2 (I),
Obycie +2 (I),
Artyzm +2 (W),
Transmutacja substancji
+2 (W),
Pasja +1 (W),
Zimna Krew +1 (W),
Dowolna inna
umiejętność +2.
Bijatyka +3 (K),
Dźwiganie +5 (K),
Przeprawa +2 (K),
Walka bronią +5 (K),
Parkour +2 (K),
Rzemiosło +1 (P),
Rzucanie +2 (P),
Strzelectwo +2 (P),
Kult Przodków +2 (I),
Artyzm +2 (W),
Pasja +3 (W),
Zaklinanie Ciała +2 (W),
Zimna Krew +3 (W),
Dowolna inna
umiejętność +2.
Dźwiganie +5 (K),
Parkour +4 (K),
Bijatyka +1 (K),
Walka bronią +3 (K),
Rzemiosło +3 (P),
Strzelectwo +4 (P),
Uzdolnienia techniczne
+2 (P),
Rzucanie +2 (P),
Blef +2 (I),
Negocjacje +2 (I),
Obycie +2 (I),
Transmutacja substancji
+2 (W),
Pasja +1 (W),
Zimna krew +1 (W),
Dowolna inna
umiejętność +2.
Walka bronią +5 (K),
Bijatyka +1 (K),
Dźwiganie +3 (K),
Parkour +2 (K),
Rzemiosło +1 (P),
Rzucanie +2 (P),
Strzelectwo +2 (P),
Legendoznawstwo +2
(I),
Obycie +2 (I),
Wiedza o Sługach
Ciemności +2 (I),
Artyzm +2 (W),
Dominowanie Ducha +2
(W),
Pasja +3 (W),
Zaklinanie Ciała +2 (W),
Zimna Krew +3 (W),
Dowolna inna
umiejętność +2.
SZABROWNIK
Krycie się +4 (K),
Parkour +5 (K),
Bijatyka +1 (K),
Dźwiganie +1 (K),
Czujność +4 (P),
Rzucanie +3 (P),
Uzdolnienia techniczne
+2 (P),
Blef +2 (I),
Negocjacje +3 (I),
Obycie +2 (I),
Legendoznawstwo +3
(I),
Artyzm +2 (W),
Transmutacja substancji
+2 (W),
Dowolna inna
umiejętność +2.
Bijatyka +3 (K),
Dźwiganie +3 (K),
Przeprawa +2 (K),
Walka bronią +2 (K),
Krycie się +2 (K),
Parkour +3 (K),
Czujność +2 (P),
Rzucanie +1 (P),
Uzdolnienia techniczne
+2 (P),
Kult Przodków +2 (I),
Legendoznawstwo +3
(I),
Negocjacje +1 (I),
Artyzm +2 (W),
Pasja +2 (W),
Zaklinanie Ciała +2 (W),
Zimna Krew +2 (W),
Dowolna inna
umiejętność +2.
Dźwiganie +3 (K),
Parkour +5 (K),
Bijatyka +1 (K),
Krycie się +2 (K),
Rzemiosło +2 (P),
Strzelectwo +2 (P),
Uzdolnienia techniczne
+4 (P),
Czujność +2 (P),
Rzucanie +1 (P),
Blef +2 (I),
Negocjacje +3 (I),
Obycie +2 (I),
Legendoznawstwo +3
(I),
Transmutacja substancji
+2 (W),
Dowolna inna
umiejętność +2.
Walka bronią +2 (K),
Bijatyka +1 (K),
Dźwiganie +1 (K),
Krycie się +2 (K),
Parkour +3 (K),
Czujność +2 (P),
Rzucanie +1 (P),
Uzdolnienia techniczne
+2 (P),
Legendoznawstwo +5
(I),
Obycie +2 (I),
Wiedza o Sługach
Ciemności +2 (I),
Negocjacje +1 (I),
Artyzm +2 (W),
Dominowanie Ducha +2
(W),
Pasja +2 (W),
Zaklinanie Ciała +2 (W),
Zimna Krew +2 (W),
Dowolna inna
umiejętność +2.
ŚNIĄCY
Krycie się +3 (K),
Parkour +3 (K),
Czujność +3 (P),
Rzucanie +2 (P),
Blef +2 (I),
Negocjacje +2 (I),
Obycie +4 (I),
Legendoznawstwo +1
(I),
Wiedza o Sługach
Ciemności +3 (I),
Artyzm +2 (W),
Transmutacja substancji
+4 (W),
Dominowanie Ducha +3
(W),
Zaklinanie Ciała +2 (W),
Dowolna inna
umiejętność +2.
Bijatyka +2 (K),
Dźwiganie +2 (K),
Przeprawa +2 (K),
Walka bronią +2 (K),
Krycie się +1 (K),
Parkour +1 (K),
Czujność +1 (P),
Kult Przodków +2 (I),
Legendoznawstwo +1
(I),
Obycie +2 (I),
Wiedza o Sługach
Ciemności +3 (I),
Artyzm +2 (W),
Pasja +2 (W),
Zaklinanie Ciała +4 (W),
Zimna Krew +2 (W),
Dominowanie Ducha +3
(W),
Transmutacja substancji
+2 (W),
Dowolna inna
umiejętność +2.
Dźwiganie +2 (K),
Parkour +3 (K),
Krycie się +1 (K),
Rzemiosło +2 (P),
Strzelectwo +2 (P),
Uzdolnienia techniczne
+2 (P),
Czujność +1 (P),
Blef +2 (I),
Negocjacje +2 (I),
Obycie +4 (I),
Legendoznawstwo +1
(I),
Wiedza o Sługach
Ciemności +3 (I),
Transmutacja substancji
+4 (W),
Dominowanie Ducha +3
(W),
Zaklinanie Ciała +2 (W),
Dowolna inna
umiejętność +2.
Walka bronią +2 (K),
Krycie się +1 (K),
Parkour +1 (K),
Czujność +1 (P),
Legendoznawstwo +3
(I),
Obycie +4 (I),
Wiedza o Sługach
Ciemności +5 (I),
Artyzm +2 (W),
Dominowanie Ducha +5
(W),
Pasja +2 (W),
Zaklinanie Ciała +4 (W),
Zimna Krew +2 (W),
Transmutacja substancji
+2 (W),
Dowolna inna
umiejętność +2.
TECHNOMANTA
Krycie się +2 (K),
Parkour +2 (K),
Dźwiganie +1 (K),
Czujność +2 (P),
Rzucanie +2 (P),
Strzelectwo +1 (P),
Uzdolnienia techniczne
+1 (P),
Blef +2 (I),
Negocjacje +5 (I),
Obycie +4 (I),
Kult Przodków +1 (I),
Artyzm +2 (W),
Transmutacja substancji
+5 (W),
Dominowanie Ducha +2
(W),
Zaklinanie Ciała +2 (W),
Dowolna inna
umiejętność +2.
Bijatyka +2 (K),
Dźwiganie +3 (K),
Przeprawa +2 (K),
Walka bronią +2 (K),
Strzelectwo +1 (P),
Uzdolnienia techniczne
+1 (P),
Kult Przodków +3 (I),
Negocjacje +3 (I),
Obycie +2 (I),
Artyzm +2 (W),
Pasja +2 (W),
Zaklinanie Ciała +4 (W),
Zimna Krew +2 (W),
Dominowanie Ducha +2
(W),
Transmutacja substancji
+3 (W),
Dowolna inna
umiejętność +2.
Dźwiganie +3 (K),
Parkour +2 (K),
Rzemiosło +2 (P),
Strzelectwo +3 (P),
Uzdolnienia techniczne
+3 (P),
Blef +2 (I),
Negocjacje +5 (I),
Obycie +4 (I),
Kult Przodków +1 (I),
Transmutacja substancji
+5 (W),
Dominowanie Ducha +2
(W),
Zaklinanie Ciała +2 (W),
Dowolna inna
umiejętność +2.
Walka bronią +2 (K),
Dźwiganie +1 (K),
Strzelectwo +1 (P),
Uzdolnienia techniczne
+1 (P),
Legendoznawstwo +2
(I),
Obycie +4 (I),
Wiedza o Sługach
Ciemności +2 (I),
Kult Przodków +1 (I),
Negocjacje +3 (I),
Artyzm +2 (W),
Dominowanie Ducha +4
(W),
Pasja +2 (W),
Zaklinanie Ciała +4 (W),
Zimna Krew +2 (W),
Transmutacja substancji
+3 (W),
Dowolna inna
umiejętność +2.
WIEDŹMIARZ
Krycie się +2 (K),
Parkour +2 (K),
Czujność +2 (P),
Rzucanie +2 (P),
Zmysł Natury +1 (P),
Blef +3 (I),
Negocjacje +2 (I),
Obycie +2 (I),
Kult Przodków +3 (I),
Wiedza o Sługach
Ciemności +1 (I),
Artyzm +3 (W),
Transmutacja substancji
+4 (W),
Dominowanie Ducha +2
(W),
Pasja +2 (W),
Zaklinanie Ciała +3 (W),
Dowolna inna
umiejętność +2.
Bijatyka +2 (K),
Dźwiganie +2 (K),
Przeprawa +2 (K),
Walka bronią +2 (K),
Zmysł Natury +1 (P),
Kult Przodków +5 (I),
Blef +1 (I),
Wiedza o Sługach
Ciemności +1 (I),
Artyzm +3 (W),
Pasja +4 (W),
Zaklinanie Ciała +5 (W),
Zimna Krew +2 (W),
Dominowanie Ducha +2
(W),
Transmutacja substancji
+2 (W),
Dowolna inna
umiejętność +2.
Dźwiganie +2 (K),
Parkour +2 (K),
Rzemiosło +2 (P),
Strzelectwo +2 (P),
Uzdolnienia techniczne
+2 (P),
Zmysł Natury +1 (P),
Blef +3 (I),
Negocjacje +2 (I),
Obycie +2 (I),
Kult Przodków +3 (I),
Wiedza o Sługach
Ciemności +1 (I),
Transmutacja substancji
+4 (W),
Artyzm +1 (W),
Dominowanie Ducha +2
(W),
Pasja +2 (W),
Zaklinanie Ciała +3 (W),
Dowolna inna
umiejętność +2.
Walka bronią +2 (K),
Zmysł Natury +1 (P),
Legendoznawstwo +2
(I),
Obycie +2 (I),
Wiedza o Sługach
Ciemności +3 (I),
Blef +1 (I),
Kult Przodków +3 (I),
Artyzm +3 (W),
Dominowanie Ducha +4
(W),
Pasja +4 (W),
Zaklinanie Ciała +5 (W),
Zimna Krew +2 (W),
Transmutacja substancji
+2 (W),
Dowolna inna
umiejętność +2.
WYBRANIEC
PRZODKA
Krycie się +3 (K),
Parkour +2 (K),
Czujność +2 (P),
Rzucanie +2 (P),
Blef +3 (I),
Negocjacje +2 (I),
Obycie +2 (I),
Kult Przodków +3 (I),
Legendoznawstwo +2
(I),
Wiedza o Sługach
Ciemności +2 (I),
Artyzm +2 (W),
Transmutacja substancji
+3 (W),
Dominowanie Ducha +3
(W),
Pasja +2 (W),
Zimna Krew +1 (W),
Dowolna inna
umiejętność +2.
Bijatyka +2 (K),
Dźwiganie +2 (K),
Przeprawa +2 (K),
Walka bronią +2 (K),
Krycie się +1 (K),
Kult Przodków +5 (I),
Blef +1 (I),
Legendoznawstwo +2
(I),
Wiedza o Sługach
Ciemności +2 (I),
Artyzm +2 (W),
Pasja +4 (W),
Zaklinanie Ciała +2 (W),
Zimna Krew +3 (W),
Dominowanie Ducha +3
(W),
Transmutacja substancji
+1 (W),
Dowolna inna
umiejętność +2.
Dźwiganie +2 (K),
Parkour +2 (K),
Krycie się +1 (K),
Rzemiosło +2 (P),
Strzelectwo +2 (P),
Uzdolnienia techniczne
+2 (P),
Blef +3 (I),
Negocjacje +2 (I),
Obycie +2 (I),
Kult Przodków +3 (I),
Legendoznawstwo +2
(I),
Wiedza o Sługach
Ciemności +2 (I),
Transmutacja substancji
+3 (W),
Dominowanie Ducha +3
(W),
Pasja +2 (W),
Zimna Krew +1 (W),
Dowolna inna
umiejętność +2.
Walka bronią +2 (K),
Krycie się +1 (K),
Legendoznawstwo +4
(I),
Obycie +2 (I),
Wiedza o Sługach
Ciemności +4 (I),
Blef +1 (I),
Kult Przodków +3 (I),
Artyzm +2 (W),
Dominowanie Ducha +5
(W),
Pasja +4 (W),
Zaklinanie Ciała +2 (W),
Zimna Krew +3 (W),
Transmutacja substancji
+1 (W),
Dowolna inna
umiejętność +2.
ŻERCA
Krycie się +2 (K),
Parkour +4 (K),
Walka bronią +2 (K),
Czujność +3 (P),
Rzucanie +2 (P),
Rzemiosło +1 (P),
Blef +2 (I),
Negocjacje +2 (I),
Obycie +2 (I),
Wiedza o Sługach
Ciemności +3 (I),
Artyzm +2 (W),
Transmutacja substancji
+2 (W),
Dominowanie Ducha +2
(W),
Pasja +1 (W),
Zaklinanie Ciała +1 (W),
Zimna Krew +3 (W),
Dowolna inna
umiejętność +2.
Bijatyka +2 (K),
Dźwiganie +2 (K),
Przeprawa +2 (K),
Walka bronią +4 (K),
Parkour +2 (K),
Czujność +1 (P),
Rzemiosło +1 (P),
Kult Przodków +2 (I),
Wiedza o Sługach
Ciemności +3 (I),
Artyzm +2 (W),
Pasja +3 (W),
Zaklinanie Ciała +3 (W),
Zimna Krew +5 (W),
Dominowanie Ducha +2
(W),
Dowolna inna
umiejętność +2.
Dźwiganie +2 (K),
Parkour +4 (K),
Walka bronią +2 (K),
Rzemiosło +3 (P),
Strzelectwo +2 (P),
Uzdolnienia techniczne
+2 (P),
Czujność +1 (P),
Blef +2 (I),
Negocjacje +2 (I),
Obycie +2 (I),
Wiedza o Sługach
Ciemności +3 (I),
Transmutacja substancji
+2 (W),
Dominowanie Ducha +2
(W),
Pasja +1 (W),
Zaklinanie Ciała +1 (W),
Zimna Krew +3 (W),
Dowolna inna
umiejętność +2.
Walka bronią +4 (K),
Parkour +2 (K),
Czujność +1 (P),
Rzemiosło +1 (P),
Legendoznawstwo +2
(I),
Obycie +2 (I),
Wiedza o Sługach
Ciemności +5 (I),
Artyzm +2 (W),
Dominowanie Ducha +4
(W),
Pasja +3 (W),
Zaklinanie Ciała +3 (W),
Zimna Krew +5 (W),
Dowolna inna
umiejętność +2.
Plik z chomika:
Biblioteka_Omamu
Inne pliki z tego folderu:
bn_1.2.exe
(149 KB)
Archetypy wg. Rodzin.pdf
(54 KB)
Inne foldery tego chomika:
Biuletyn Interior
Dodatkowe zasady
Galeria
Grafiki
Karty
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin