Jak efektywnie szkolić pracowników2009.pdf

(3619 KB) Pobierz
341637147 UNPDF
341637147.027.png 341637147.028.png 341637147.029.png 341637147.001.png 341637147.002.png 341637147.003.png 341637147.004.png 341637147.005.png 341637147.006.png 341637147.007.png 341637147.008.png 341637147.009.png 341637147.010.png 341637147.011.png 341637147.012.png 341637147.013.png 341637147.014.png 341637147.015.png 341637147.016.png 341637147.017.png 341637147.018.png 341637147.019.png 341637147.020.png 341637147.021.png 341637147.022.png 341637147.023.png 341637147.024.png
Jak efektywnie
szkolić pracowników
Wydanie I
Wydawca:
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
ul. Pańska 81/83
00-834 Warszawa
www.parp.gov.pl
© Copyright by Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Warszawa 2009
Redakcja:
Krzysztof Garski, Jerzy Gontarz, Smartlink
Tekst:
Agnieszka Łagan, Jerzy Gontarz
Współpraca i konsultacje:
Mirosława Płyta, Katarzyna Karpińska – Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości,
Andrzej Szastok – Polskie Stowarzyszenie Trenerów Biznesu
ISBN 978-83-7633-056-3
Przygotowanie do druku, druk i oprawa:
Wydawnictwo Naukowe Instytutu Technologii Eksploatacji – PIB
ul. K. Pułaskiego 6/10, 26-600 Radom, tel. centr. (048) 364-42-41, fax (048) 3644765
e-mail: instytut@itee.radom.pl http://www.itee.radom.pl
341637147.025.png
Spis treści
Wprowadzenie
5
I. Droga do doskonałości, czyli etapy szkolenia
7
II. Komu na tym zależy, czyli uczestnicy procesu szkoleniowego
13
III. Dwa spojrzenia, czyli trener wewnętrzny i zewnętrzny
17
IV. Metoda, czyli jak efektywnie przeprowadzić szkolenie
19
V. Czas releksji, czyli jak ocenić szkolenie
25
VI. Za co szkolić, czyli PO KL
29
3
341637147.026.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin