Poniżej publikujemy pełny spis instrukcji wykorzystywanych przez nas w czasie pierwszej części szkolenia dla opiekunów szkolnych pracowni komputerowych. Wszystkie można pobrać w formacie PDF - hiperłącza zostały umieszczone pod numerem danej instrukcji.
NR instrukcji
Tytuł i opis
Stron
d1/01_01/D [pdf,154 KB]
Reinstalacja stacji roboczej - instrukcja dla użytkownika Instrukcja w prosty sposób informuje zwykłego użytkownika, w jaki sposób przeinstalować system na jego stacji roboczej, jeśli tylko administrator udostępnił mu specjalne służące do tego konto.
3
d1/01_01/z[pdf,394 KB]
Instalacja systemu MS Windows Vista na stacji roboczej z obrazu umieszczonego na serwerze SBS 2003 Instrukcja omawia cały proces instalacji systemu operacyjnego na stacji uczniowskiej z wykorzystaniem usługi instalacji zdalnej
9
d1/01_01/W[pdf,696 KB]
Topologie sieci Ethernet i Fast Ethernet (wykład) Materiał dodatkowy dotyczący wykładu odbywającego się w czasie instalacji stacji roboczych
6
d1/01_02/Z0 [pdf,262 KB]
Domyślnie dostępne konta i ich właściwości - logowanie na domyślne konta Instrukcja wstępnie omawiająca sposób logowania się i korzystania z predefiniowanych kont w systemie SBS 2003 (wersja dla polskich szkół)
d1/01_02/Z1[pdf,280 KB]
Domyślnie dostępne konta i ich właściwości Ćwiczenie - Badanie kont znajdujących się w jednostce organizacyjnej Nauczyciele
7
d1/01_02/Z2[pdf,153 KB]
Domyślnie dostępne konta i ich właściwości Ćwiczenie - Badanie kont znajdujących się w jednostce organizacyjnej PoziomA
d1/01_02/Z3[pdf,133 KB]
Domyślnie dostępne konta i ich właściwości Ćwiczenie - Badanie kont znajdujących się w jednostce organizacyjnej PoziomB
2
d1/01_02/Z4[pdf,126 KB]
Domyślnie dostępne konta i ich właściwości Ćwiczenie - Badanie kont znajdujących się w jednostce organizacyjnej PoziomC
d1/01_02/Z5[pdf,140 KB]
Domyślnie dostępne konta i ich właściwości Ćwiczenie - Badanie kont znajdujących się w jednostce organizacyjnej PoziomD
d1/01_02/D[pdf,508 KB]
Domyślnie dostępne konta i ich właściwości - Podsumowanie Instrukcja zawiera informacje o kontach, które można było zbadać w poprzednich ćwiczeniach
14
d1/02_01/Z [pdf,605 KB]
Dostęp do predefiniowanych zasobów sieciowych serwera i stacji roboczych m.in. Modyfikowanie menu dla domyślnych kont użytkowników
13
d1/02_02/Z[pdf,200 KB]
Tworzenie własnej strony WWW i jej publikacja na szkolnym serwerze
d1/02_03/Z[pdf,344 KB]
Dostęp do zasobów szkolnego serwera poprzez sieć Internet
5
d1/02_04/D1 [pdf,115 KB]
Domyślny dostęp do poczty w pracowni szkolnej
1
d1/02_04/D2 [pdf,130 KB]
Dostęp do szkolnej poczty poprzez stronę WWW
d1/02_04/D3 [pdf,182 KB]
Dostęp do poczty z sieci Internet poprzez program Poczta systemu Windows i protokół POP3
d1/02_04/D4 [pdf,181 KB]
Dostęp do poczty z sieci Internet poprzez program Poczta systemu Windows i protokół IMAP4
d1/02_04/D5[pdf,241 KB]
Dostęp do szkolnych grup dyskusyjnych
d1/02_05[pdf,1021 KB]
SharePoint - zasada działania
10
d1/02_05/z0 [pdf,158 KB]
SharePoint - planowany wygląd portalu internetowego Instrukcja obrazuje, do jakiego efektu końcowego ma doprowadzić wykonanie kolejnych zadań
d1/02_05/z1 [pdf,121 KB]
SharePoint - tworzenie własnego obszaru roboczego
d1/02_05/z2 [pdf,139 KB]
SharePoint - określanie podstawowych właściwości witryny
d1/02_05/z3 [pdf,279 KB]
SharePoint - określanie podstawowych obszarów danych witryny
4
d1/02_05/z4 [pdf,251 KB]
SharePoint - wypełnianie zawartością obszarów danych witryny
...
kaspia