Podłączenie centralnego zamka Opel.pdf

(50 KB) Pobierz
LP
LP TYP / MARKA
SAMOCHODU.
PROPONOWANE
UMIEJSCOWIENIE
CENTRALI / IMMOBILISERA
I INNE UWAGI.
KIERUNKOWSKAZY, (+)
PO STACYJCE, STAŁY (+)
KOLORY PRZEWODÓW
BLOKADA
ZAPŁONU / PALIWA.
I INNE UWAGI.
CENTRALNE ZAMKI
I INNE UWAGI
1. OPEL ASTRA I . Z LEWEJ STRONY
KIEROWNICY ZA
BEZPIECZNIKAMI U GÓRY.
KIERUNKI : (W LEWYM
PROGU) ZIELONY Z
CZARNYM PASKIEM,
BIAŁY Z CZARNYM
PASKIEM.
LEWY PRÓG – CZERWONY Z
NIEBIESKIM PASKIEM.
(-) – LEWY SŁUPEK, WIĄZKA
ZA DWOMA ZŁĄCZAMI
KABLOWYMI – BRĄZOWY Z
BIAŁYM PASKIEM I
BRĄZOWY Z CZERWONYM
PASKIEM. (UWAGA! PRZY
CZĘSTYM ZAMYKANIU I
OTWIERANIU ZAMKÓW,
SIŁOWNIKI MOGĄ SIĘ
PRZEGRZAĆ I PÓKI NIE
OSTYGNĄ NIE BĘDĄ
PRACOWAĆ).
WYŁĄCZNIK MASOWY
DRZWI : (LEWY PRÓG) –
CIENKI SZARY.
(+) STAŁY – CZERWONY
PRZEJŚCIE POD MASKĘ : (Z
LEWEJ STRONY NAD
BEZPIECZNIKAMI) – WYJĄĆ
USZCZELKĘ I WYCIĄĆ Z NIEJ
KAWAŁEK).
(+) PO STACYJCE –
CZARNY
2. OPEL ASTRA II . LEWEJ STRONY KIEROWNICY
NAD BEZPIECZNIKAMI U
GÓRY.
KIERUNKI: (W LEWYM
PROGU NIE SZUKAĆ
PRZY KIEROWNICY ) -
ZIELONY Z CZARNYM
PASKIEM, BIAŁY Z
CZARNYM PASKIEM.
LEWY PRÓG – CZERWONY Z
NIEBIESKIM PASKIEM.
(STAŁY (+) DOPIERO PO
STARCIE SILNIKA.
JEŻELI SAMOCHÓD NIEMA
ORGINALNIE ZAMKÓW
CENTRALNYCH TO NIE
STARTOWAĆ DO ICH
ZAMONTOWANIA , BO JEST
CHORY PATENT NA
LINKACH).
PRZEJŚCIE POD MASKĘ :
TYLKO RAZEM Z LINKĄ OD
OTWIERANIA KLAPY
SILNIKA (TRZEBA WYJĄĆ
USZCZELKĘ).
(+) STAŁY – CZARNY
(-) BRĄZOWY Z BIAŁYM
PASKIEM I BRĄZOWY Z
CZERWONYM PASKIEM.
(UWAGA! PRZY CZĘSTYM
ZAMYKANIU I OTWIERANIU
ZAMKÓW, SIŁOWNIKI
MOGĄ SIĘ PRZEGRZAĆ I
(+) PO STACYJCE –
CZARNY.
724841705.001.png
PÓKI NIE OSTYGNĄ NIE
BĘDĄ PRACOWAĆ).
3. OPEL CORSA
KIERUNKI: - CZARNY Z
BIAŁYM PASKIEM,
CZARNY Z ZIELONYM
PASKIEM.
W PROGU – CZERWONY Z
NIEBIESKIM PASKIEM.
-
(+) STAŁY – CZERWONY.
(+) PO STACYJCE –
CZARNY.
4. OPEL
FRONTIERA.
POD KIEROWNICĄ Z PRAWEJ
STRONY.
LEWY SŁUPEK – W GRUBEJ
ZAIZOLOWANEJ WIĄZCE –
NIEBIESKO-CZARNY.
(-).
5. OPEL KADETT
(ŁEZKA).
Z PRAWEJ STRONY
KIEROWNICY U GÓRY.
KIERUNKI : (NA
KOLUMNIE KIEROWNICY)
– CZARNY Z ZIELONYM
PASKIEM , CZARNY Z
BIAŁYM PASKIEM.
ZAPŁON : (NA CEWCE) –
CIENKI CZARNY (+) PO
ZAPŁONIE.
-
NA URZĄDZENIU
WTRYSKIWACZA : CZARNY Z
ŻÓŁTYM NA ŚRUBCE.
(+) STAŁY : (ZE STACYJKI)
– GRUBY CZERWONY.
(+) PO STACYJCE : GRUBY
CZARNY.
6. OPEL
KADETT’84
KIERUNKI: (PRZY
DŹWIGIENCE) – CZARNY Z
BIAŁYM PASKIEM,
CZARNY Z ZIELONYM
PASKIEM.
NA URZĄDZENIU
WTRYSKIWACZA – CZARNY
(+).
-
POMPA PALIWA : - (W
OKOLICY AKUMULATORA
JEST KOSTKA) – CZARNY.
(+) STAŁY (NA STACYJCE)
724841705.002.png
– GRUBY CZERWONY.
(+) PO STACYJCE – GRUBY
CZARNY.
7. OPEL OMEGA. POD RADIEM LUB ZA
SCHOWKIEM.
KIERUNKI : CZARNY Z
BIAŁYM PASKIEM I
CZARNY Z ZIELONYM
PASKIEM.
POMPA : (W KOMORZE
SILNIKA PO LEWEJ STRONIE ,
NA PRAWYM PRZEKAZNIKU –
WYRZSZY) – CIENKI
BRĄZOWY Z PASKIEM.
W PRAWYM PROGU – NA
MODULE STERUJĄCYM (-).
(DIESEL) W KOMORZE
SILNIKA BIAŁY PRZEKAZNIK.
8. OPEL VECTRA
STARA
(BENZYNA).
POD DZWIGNIĄ HAMULCA
RĘCZNEGO.
KIERUNKI : (NA
KOLUMNIE KIEROWNICY
NA MAŁEJ KOSTCE
WCHODZĄCEJ W
DZWIGIENKĘ) – CZARNY Z
ZIELONYM PASKIEM I
CZARNY Z BIAŁYM
PASKIEM.
POMPA: (LEWY PRÓG) –
CZERWONY Z NIEBIESKIM
PASKIEM.
(-) – (NA PRAWYM PRZEDNIM
SŁUPKU NA STEROWNIKU) :
BRĄZOWY Z CZERWONYM
PASKIEM (ZAMYKANIE) I
BRĄZOWY Z BIAŁYM
PASKIEM – (OTWIERANIE).
SYRENKA NA NADKOLU
PRZY ZBIORNICZKU
SPRYSKIWACZA (NA NITY).
CZUJKI ULTRA NA
PRZEDNICH SŁUPKACH NA
DOLE.
PRZEJŚCIE POD MASKĘ –
10cm OD MIEJSCA W KTÓRYM
WCHODZI LINKA DO
OTWIERANIA MASKI JEST
ZAŚLEPKA.
DIODA ŚWIECĄCA Z LEWEJ
STRONY W ZAŚLEPCE
(UWAGA TRZEBA WYCIĄĆ
PLASTIK ZA ZAŚLEPKA,
SPRAWDZIĆ CZY Z TYŁU NIE
WYPIEŁA SIĘ KOSTKA).
(+) STAŁY I PO STACYJCE
ZE STACYJKI. (NALEŻY
WYPIĄĆ ZŁĄCZE ZE
STACYJKI I WYJĄĆ JE
SOBIE NA ZEWNĄTRZ).
724841705.003.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin