programowanie C++ java.pdf

(399 KB) Pobierz
Programowanie obiektowe
1 Wst¦p
Czym b¦dziemy si¦ zajmowa¢?
1. Mechanizmy wyst¦puj¡ce w C++.
Dynamiczne tworzenie obiektów, konstruktory i destruktory.
Wzorce klas i ich zastosowania.
Dziedziczenie wielokrotne.
Funkcje i klasy zaprzyja¹nione.
Operacje wej±cia { wyj±cia
Wyj¡tki
2. Elementy Javy.
2
3. Model klient { serwer.
Oprócz tego:
Dygresje o programowaniu obiektowym w Turbo Pascalu.
Troch¦ o programach Delphi i C++ Builder.
3
Literatura polecana
[1] B. Stroustrup, J¦zyk C++. WNT, Warszawa 1994 (i wyd. nast.).
[2] J. Gr¦bosz, Symfonia C++. Ocyna Kallimach, Kraków 1999.
[3] J. Gr¦bosz, Pasja C++. Ocyna Kallimach, Kraków 1999.
[4] S. B. Lippman, J. Lajoie, Podstawy j¦zyka C++, WNT, Warszawa
2001.
[5] S. B. Lippman, Model obiektu w C++. WNT, Warszawa 1999.
[6] A. Struzi«ska-Walczak, K. Walczak, Nauka programowania w j¦zyku
C++. Wydawnictwo W&W, Warszawa 1998.
4
[7] J. Liberty, C++ Ksi¦ga eksperta. Helion, Gliwice 1999.
[8] K. Jamsa, Wygraj z C++. Mikom, Warszawa 1996.
[9] J. Kisilewicz, J¦zyk C++. Programowanie obiektowe. Ocyna
Wydawnicza P. Wr. Wrocªaw 2002.
[10] B. Boone, Java dla programistów w C i C++. WNT, Warszawa
1998.
[11] S. Holzner, JAVA 2, szybkie wprowadzenie. Help, 2002.
[12] K. Walczak, Java. Wydawnictwo W&W, Warszawa 2002.
5
Zgłoś jeśli naruszono regulamin