4-Koncepcja sieci HS w Polsce.pdf
(
5053 KB
)
Pobierz
Bez tytułu slajdu
CENTRUM NAUKOWO-
TECHNICZNE KOLEJNICTWA
TECHNICZNE KOLEJNICTWA
KONCEPCJA SIECI KOLEI DUŻ
YCH PR
YCH PRĘ
DKOSCI DLA POLSKI
DKOSCI DLA POLSKI
CENTRUM NAUKOWO
KONCEPCJA SIECI KOLEI DU
SPOJRZENIE WSTECZ –
WAGON SPALINOWY CEGIELSKIEGO (1934)
WAGON SPALINOWY CEGIELSKIEGO (1934)
SPOJRZENIE WSTECZ
SPOJRZENIE WSTECZ –
WAGON SD80
WAGON SD80
SPOJRZENIE WSTECZ
SPOJRZENIE WSTECZ –
ZESP
ZESPÓŁ
ED70 (1957)
ED70 (1957)
SPOJRZENIE WSTECZ
SPOJRZENIE WSTECZ
¾
Do powstania Centralnej Magistrali Kolejowej brak w
Polsce linii kolejowych o parametrach kolei dużych
prędkości
¾
Rozwój sieci pociągów ekspresowych:
Lata 1934 – 1939: pociągi o prędkości 120 km/h obsługiwane
wagonami spalinowymi produkcji Cegielskiego i Chrzanowa
Rok 1953: uruchomienie ekspresu Warszawa – Gdynia
obsługiwanego wagonem spalinowym SD80, prędkość 90 –
100 km/h
Lata 1961 – 1963: sieć pociągów ekspresowych w trakcji
elektrycznej, spalinowej i parowej, prędkość do 115 km/h
Rok 1971: wprowadzenie prędkości 120 km/h na odcinku
Łowicz – Kutno
Rok 1973: wprowadzenie po raz pierwszy prędkości 130 km/h
Plik z chomika:
Goofer86
Inne pliki z tego folderu:
II-5 Toolbox.pdf
(3190 KB)
II-2 Romania.pdf
(2047 KB)
II-1 Czech Republic.pdf
(3155 KB)
I-5b USA.pdf
(957 KB)
I-5a USA.pdf
(881 KB)
Inne foldery tego chomika:
Dokumentacja Systemu Utrzymania
DTR
Eisenbahn Journal 2017
EISENBAHN ROMANTIC
FILMY KOLEJOWE
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin